Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz micafighter #316 üzenetére

    Amikor a feladat fő paraméterét teljesíted (a kérdéses helyzetben az önmegsemmisítős ládából/gépből tárgy/adat szerzése), akkor automatice lebukik az egész galeri és az ellenfél megindul feléd mindenképpen.

    Ami nem mindegy ilyenkor, hogy milyen nehézségen játszol.
    Veterán és kisebb nehézségen ugyanis nagyon erősen korlátozva van az ellenfél az aktivitásban. Egész pontosan 2, maximum 3 pod cselekedhet egy körben. Akkor is ha több van felfedve és akkor is ha csak egy. Amikor megindulnak akkor tényleg közelednek a csapat felé (sétálnak, de jönnek).
    Namost commander nehézségen a legtöbb pályán már minden brancs menni fog, míg legendary-n nincs korlátozva a pod-ok aktivitása semmilyen szinten.

    Amikor meg besétálnak akkor a csapat észlelésekor a normál mozgásuk mellé még kapnak egy extra mozgást is és eztán még befejezik a második cselekedetüket is. Nem kellemes dolog a megnövekedett létszámú podok egyszerre történő rush taktikája. Ez a hátulütője a lopakodva célig jutásnak. Az első egy-két körben érdemes még a lopakodást fenntartani, mert megfelelő guerilla képességgel jókora mobility bónuszt kap a csapat eközben, de utána darálni kell a csapatokat befelé, nem szabad hogy megmaradjanak mire a célterületre él a kommandó.

    A conceal ezeken a magasabb nehézségeken nem az igazi, nem segít szinte semmitt (a már említett első két körös extra mozgáson túl). Sokra nem mész azzal, hogy rejtve marad a ranger, mert mikor támadásra kerül a sor úgyis lebukik. Megfelelő képességgel persze kap az első támadására némi extra előnyt de ezzel a magasabb nehézségek ellenfelei ugyanúgy körbemosolyogják.
    Veteránon még nagyon erős képesség a conceal, de komolyabb játékban csak felesleges képesség pazarlás.

    A solo ranger meg jól megszívná bármely feladatot, ahol kötelező kinyírni az ellenfeleket. Ez pedig alapból így van a túszmentés és VIP elfogás kivételével mindegyikben. Tehát az említett cucc hatástalanítás és megszerzés feladatban is, ami azért lehetett failed, mert a kérdéses eszköz bezsákolása után a játékos lelépett, nem pedig kinyírta az ellenfelet. A feladat tehát csak részben teljesült, ezért lett failed.
    Ugyanez van ha mondjuk nem sikerül megmenteni a 6 embert a resistance telepek védelménél, mert többet nyír ki az ellenség. Még ha meg is menekül 5 ember és kinyírásra kerül az összes idegen, failed lesz a feladat mert nem teljesült minden fontos pontja és simán elbukhatja emiatt az adott területet a játékos.

    Tehát igen erősen behatárolt a solo ranger használhatósága ebből a szempontból (ellenfél teljes likvidálása). Amikor elfognia majd pedig vinnie kell valakit akkor lassabb is, a cuccait sem használhatja és nem lövöldözhet. Tehát nincs visszavonulás közben durrogtatás és majd jól kitérés a lövések elől (főleg ha nem csak egy jön, vagy épp akad a közelben muton aki bemegy az instant kill-es közelharci támadásával vagy éppenséggel gránát dobáló ellenfél jön szembe). A kísérgetésen meg a védendő személy automatikus halálát jelentené az egyetlen ranger, mint mentőcsapat.

    Legjobb solo figura egyébként szerintem a pszíker lenne. Ő csapatot és egyéneket is elintéz, átveszi mások felett az irányítást, ha lelőnék megússza a dolgot (rá kell dobni a gyógyító ruhát és míg sztázisban van az elhalálozás helyett, addig is gyógyul). A ranger kanyarban nincs egy pszíkerhez képest, főleg ha az ki is van gyúrva erre (géppisztollyal meg wraith suit-al, esetleg speed PCS-el úgy átfut a pályán, hogy azt még Flash is megirigyelné). Tulajdonképpen a ranger is sokat profitál a géppisztoly és wraith suit kombinációból, főleg a kardra kihegyezett build, de túlélő és pusztító képessége nyomába nem ér a pszíkerének. Na egy ilyen turbo ranger-rel (speed PCS, vagy ha nagy az aggodalom a sérülés miatt akkor agility PCS a +30-35 dodge miatt ami wraith suit-tal már 60%-os lesz) vele még meg is oldható valamelyest a gyors VIP fogás és aztán tipli (csak előtte valahogy el kell intézni a VIP mellett lebzselő 4-8 ellenfelet - már legendary-n ennyi szokott ott lenni mellette és a közelében még egy pod legalább, az erősítést nem említve, ami a VIP leütésekor automatice jön).

    Kis létszámú móka meg lesz majd a játékban, nagyon korlátozott létszámú csapattal a sztori részeként. Na az kifejezetten érdekes lesz és ott nem is kell mindenkit megölni, mégis ha nem így tesz a játékos, akkor vért fog izzadni.

Új hozzászólás Aktív témák