- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Witcher topik
- Dying Light 2
- Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
- Battlefield 2042
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
- PlayStation 5
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsamiatt
őstag
-
addikt
Hali,
Ha fent vannak modok, akkor automatikusan bukó az achi (pl. a Commander fokozatú Ironman)? Vagy modtól függ? Egyiknél sem láttam odaírva mondjuk.
Más: mintha az előző játékomban lett volna olyan páncél, amihez 3 cuccot is vihettem magammal. Most normálon már mindent kifejlesztettem - gondolom én - mégis max. 2 cuccot vihetek magammal. Valamit benéztem?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
sz_abika
addikt
válasz Dark Archon #703 üzenetére
EXO/WAR suit ugye egyet levesz belőle, nem lehet hogy onnan jön a -1?
PSN: xszabikax
-
addikt
válasz sz_abika #704 üzenetére
Nem, Warden páncélnál sincs harmadik hely. De a Wiki szerint is 2 a max. Na majd visszatöltök egy első végigjátszásos mentést, lehet, hogy csak álmodtam a 3. slotot Bár ott van az, csak lakatolva.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
sz_abika
addikt
válasz Dark Archon #705 üzenetére
Lehet akkor a grenadieren láttad a 3at és sztenderdnek vetted, pedig csak odajár skillel.
PSN: xszabikax
-
Zoo123
senior tag
Nekem már ez a 3. végigjátszásom, ezúttal legnehezebb fokozaton úgyhogy igyekszem kiélvezni minden percét.
Nagyon megörültem amikor beadta végre az Avenger defense küldetést, addig lőttem az alieneket amíg jáchatatlanra csökkent a játék sebessége, már szó szerint térdig gázoltam a hullákban, de hatalmas élmény volt![ Szerkesztve ]
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
addikt
Az igen De a játék szerint elég gyenge voltál, hogy ez 55 körön át tartott
Egyébként sikerült bárkinek építenie egy Defense Matrixot, mielőtt lekapták volna az Avengert?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
micafighter
nagyúr
válasz Dark Archon #708 üzenetére
Igen, a defense matrix irányitható lőtornyokat rak le a küldetéshez a hajó bejáratához ahol a katonáid is kezdenek. Alapból kettő, fejlesztve 4 db lőtorony, és ha van mérnök is akkor jobbak a statjaik.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz micafighter #709 üzenetére
Wow... valahogy mindig elkapott az UFO a játék elején... azaz más események ellen mentem.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
KaraDani
addikt
válasz micafighter #709 üzenetére
Értelme mondjuk csak akkor van, ha annyira közel engeded őket, szerintem nekem álltak ott a turettek és egyszer sem lőttek, újra biztos nem fogom megépíteni
-
Zoo123
senior tag
válasz fogtunder #712 üzenetére
Jó az a Deffense matrix, nekem maxra fejlesztve 4 db torony volt 75%-os stattal, de ahhoz képest meglepően sokszor találták el az ellenfeleket, és ugye körönként kétszer lőhetnek, ha mellé is lőnek fedezékrombolásra tökéletes!
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
sz_abika
addikt
-
addikt
válasz sz_abika #706 üzenetére
Hát, nem tudtam betölteni a korábbi játszásomat, file corrupted De mindegyikre ezt írja úgy is, hogy kikapcsoltam a modokat. Marha jó. Még szerencse, hogy a mostaniak működnek.
De valszeg az lesz, amit írtál, hogy a gránátosnál volt.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fogtunder
nagyúr
ha azt a taktikát választod, hogy előre lopakodsz stealthes assaultokkal, és hátulról, beásva lövöd szét a beacont, akkor lehet jó, mert amúgy is mindenki ott van a hajó mellett és akkor az ellen is odajön, de egyszer nem volt még, hogy turret nélkül ne tudtam volna megcsinálni a küldetést.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
Nyugis
senior tag
Üdv!
Nekem az első rész van meg fullba.
Sokat olvastam a hszt.
Viszont azért nem vettem még meg mert ahogy olvastam a sok idő limites küldi miatt állandó lépés kenyszerben van az ember és nincs idő kimodolt taktikák alkalmazasara.
Esetleg ezen történt már változás?
Vagy csak egyszerűen hozzá lehet szokni? -
Nyugis
senior tag
Aaaa ilyen eszement gondolat meg sem fordult nálam.
Előbb gyengébb fokozaton próba tapogatozas aztán majd meglatom meddig jutok vele.
Az ős ufo sorozatot nagyon imádtam többször végig vittem már csak a befejezesek végett is.
Itt van esetleg olyan csapás irány amit jó ha követek?
Fejlesztés stb? -
Nyugis
senior tag
Ooo azért volt /van itt jó pár hasznos infó lásd tornyok fejlesztése!
-
zsamiatt
őstag
válasz fogtunder #717 üzenetére
A torony nagyon hasznos tud lenni. Foleg overwatchban. Az en palyamon jottek a 4 labbu izek es probaltak megfertozni a katonakat. Oda nagyon kelletek.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
micafighter
nagyúr
Ha rákeresel a hszeimre itt a topicban, akkor találsz egy taktikát mint ami az XCOM: EU-ban a sattelite rush-hoz hasonlit. Valóban folyamatos lépésre késztet az alap játék, de steam workshopban rengeteg mod van amivel ez finomhangolható Szerintem vidd végig először mod nélkül könnyebb fokozaton ismerkedésnek, utána célszerü nehezebb fokozaton is neki vágni mert jóval nagyobb kihivás, majd utána felnéznék a workshopra modokért
Már ha nem egyetlen gyors végigjátszás a terved. Ha az elődök tetszettek, akkor gondolom ezt is végigvinnéd többször
Modjuk van pár mod ami közvetlenül nem könnyit a játékon de mégis segit neked, ilyen pl a research tree mod, ami fa ábrán mutatja hogy melyik fejlesztés mit hoz.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Szerencsére szó nincs időlimitről, mindössze a körök száma korlátozott. Könnyebb fokozatokon ez egyébként nem probléma és szükség van rá egyrészt a sztori miatt, másrészt anélkül túl könnyű lenne a játék. A durvább küldetéseken ilyen viszont nincs, annyi körrel oldod meg, amennyivel akarod. Mondom ezt úgy, hogy én is utálom, ha sürgetve vagyok, de
Van olyan limit is, aminek nem sok jelentősége van, ilyen pl., amikor egy leszállt UFO vészjelzést küld és van 6 köröd leállítani. Amíg viszont nem mész az UFO közelébe, nem indul be és ha nem is jön össze a leállítás, "csak" kapsz a nyakadba még néhány idegent.
Szerintem baromi jól eltalálták a játékot, felülmúlták az előző részt lényegében minden téren. Sok pályán eleve te vagy előnyben, mert álcázva érkezik a csapat, így 3 idegent kis szerencsével kapásból ki lehet iktatni. Még sorolhatnám, mennyi jó ötlet van a játékban, de ne habozz, szerintem vedd meg és rájössz :-)
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fogtunder
nagyúr
válasz Dark Archon #726 üzenetére
engem egyébként a retaliation missonökön a civil számláló jobban idegesített, mert full random, hogy ki hol van a térképen, és a hab a torán, mikor az utolsó civilről, aki kellene a sikeres kületéshez, kiderül, hogy valójában egy faceless.
a time limites küldetések ritkán zavartak, de utoljára a true conceal moddal játszottam és úgy sokkal több értelme van, mert mégis miért telik az idő, amíg azt se tudják, hogy hol vagy? sokkal taktikusabban lehet nekimenni az első összecsapásnak. utána már nem szabad tökölni, de addig hagy lopakodjak már nyugodtan.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
micafighter
nagyúr
válasz Dark Archon #726 üzenetére
A folyamatos lépésre késztetés alatt én első sorban a térképre gondoltam, jön ugye egyik küldetés a másik után, és nem mindegyiknél van választási lehetőséged, pl supply raidet ha nem csinálod meg, elveszted a területet.
Vagyis nem tudsz hátradőlni hogy na most 2 hónapig csak fejlesztés, addig nem harcolok amíg meglesznek a magnetic fegyverek, menned kell ha küldetés jön. Black site amivel lehet sakkozni, azt nem muszáj egyből megcsinálni.
Mondjuk nehezebb fokozaton a körlimit is necces néha a küldetéseknél.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fogtunder #727 üzenetére
Hát igen, a megtorlások... de, ha belegondolsz, ezek is sokkal jobban vannak megoldva. Az első részben meg lehetett oldani sokszor, hogy egy civil sem hal meg. Itt esélyed nincs, örülhetsz, ha 6-ot megmentesz, amiért bizony oda kell léptetni a katonáidat, ahova nagyon nem akarod, ami simán az életébe kerülhet. Egyébként ezeknél a pályáknál érdemes egy scanning protocol-os specialistát is vinni, aztán kész.
No, ezt a true concealment modot megnézem magamnak a Commander fokozaton való újrakezdéshez.
Egy érdekes "hibája" van a játéknak, a mesterlövészek gyakorlatilag kompletten hanyagolhatók.
micafighter: bizony, itt nincs olyan, hogy ülsz és fejlesztesz nyugiban és majdnem full brutálban nyomod, mire meg kell támadni az első bázist (ahogy az XCOM: EU-nál). Muszáj, különben túl erős leszel és akkor meg az lenne a baj. De nagyon ügyesen beleszőtték a történetbe (Avatar számláló). A katonák is többet sebesülnek, még easy-n is jóval több katonát használtam, mint az első részben: ott általában ki lehetett bekkelni, míg meggyógyulnak.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Nyugis
senior tag
válasz Dark Archon #726 üzenetére
köszönöm ezt az összefoglaló hsz-t!
igy soakalta nyugodtabban ugrok neki.
ESETLEg fejlesztés sorrendre javaslatod is van? -
fogtunder
nagyúr
válasz Dark Archon #729 üzenetére
hanagolhatóak, de én nem tenném, nekem itt is nagy kedvenceim, bár tény, hogy messze vannak attól az OP szinttől, mint az elődben, ott tényleg vicc volt néha, hogy mire képesek. archangel armor, in the zone, meg a többi finomság, 4-5 kill akár egy körben. én ebben a részben használtam a sniper és a pisztolyos verziót is, attól függően, hogy milyen küldetésre mentem, AP golyókkal a gunslinger még egy gatekeepert is meg tud ölni, ha bemákol pár criticalt. szerintem pont az a jó ebben a részben, hogy sokféle csapat összetétel működik, volt, aki pl. psi operative nélkül vitte végig.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
KaraDani
addikt
válasz Dark Archon #729 üzenetére
"Egy érdekes "hibája" van a játéknak, a mesterlövészek gyakorlatilag kompletten hanyagolhatók."
Nekem eddig úgy jött le, hogy teljesen rendben vannak, nem must have, de nem is gyenge, én egyet vittem végig. Unknownban túl jók voltak szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz KaraDani #732 üzenetére
Küldetés és pálya függő mennyire hasznosak a sniperek, de általában mindkettő verzió hasznos. Pl killzoneos sniper mászos ruhával, nagy tárral (minél nagyobb tár, annál többet tud lőni killzone alatt) meg auto reloaderrel elég komoly károkat tud okozni.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz micafighter #735 üzenetére
"Pl killzoneos sniper mászos ruhával, nagy tárral (minél nagyobb tár, annál többet tud lőni killzone alatt) meg auto reloaderrel"
És ezzel le is írtad a sniperemet[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz micafighter #735 üzenetére
Az egyik gránátosom kapott killzone-t, amúgy meg ranger bluescreen skulóval ugyanolyan hatásos Csak még Reaper módban sorban ki tud végezni egy rakás ellent. Első játékomban húztam a snipereket, mint a fene, hiszen az EU-ban korrekt mészárlást lehetett velük rendezni, de itt csak csúcsra fejlesztve hatásos, addig kolonc szerintem. Mire hatékony lenne, addigra már ott van 1-2 Psi katona is, azok miatt meg úgyis ki kell dobni valaki(ke)t a bandából. De egyébként a mostani végigjátszásomban volt olyan, hogy 4 sniperrel és két másikkal voltam kénytelen megtorlásosat játszani és legnagyobb meglepetésemre sikerült.
Nyugis: rengeteg fejlesztés van a játékban, ugye nem vársz tőlem egy sorrendet? EZT érdemes lehet betartani, de egyébként tényleg mindegy szinte, mit építesz. Első játék úgyis az ismerkedésről szól, aztán mehet élesbe.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
emmm
senior tag
Amúgy Psi katonát mikor lehet fejleszteni? Az épületem már kész, de senkit sem tudtam betenni a mérnök mellé.
-
addikt
-
Nyugis
senior tag
Sziasztok
A játék elején azt írtátok hogy a sniper nagyon gyenge.
Mit/kit érdemes akkor favorizalni?
Én alapból huznam a mesterloveszt hisz nagy kedvenc. -
emmm
senior tag
válasz Dark Archon #740 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek! Még nem láttam ugyan, de nem értem, miért nem lehet egy majort elküldeni psi-t okulni. Sz@r lenne már elölről felhúzni egy újoncot.
(#743) Nyugis: szerintem még a heavy típusú is jó, pláne amikor jönnek a keményen páncélos ellenfelek. Nekem mostanság minden csatában szerepel egy-egy sectopod is, meg néha felbukkan az új gömb alakú ellen is, ezek durván nyelik a sebzést.
[ Szerkesztve ]
-
fogtunder
nagyúr
azért, mert itt külön class, saját fegyverrel, stb. viszont nem kell őket küldetésre vinni, hogy fejlődjenek, passzívan fel lehet húzni addig, amíg ki mered küldeni őket az idegenek ellen. csak arra kell figyelni, hogy ha lesérülnek, a gyógyulási idő alatt áll a trainingjük is.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
micafighter
nagyúr
Armort le kell szedni és be lehet őket darálni jobb fegyverekkel és képzett katonákkal persze. Sectopod ellen amúgy a hacker különösen hasznos, a labda alien meg kiváló golyófogó a csapatodnak, psi ops katona meg tudja győzni hogy a te csapatodban jobbak a juttatások és átállitja
[ Szerkesztve ]
-
fogtunder
nagyúr
válasz micafighter #748 üzenetére
igen, a PSI OP nagyon jó ellene, akár egy null lance-szel is, vagy egy gunslinger AP ammoval pikk-pakk szétkapja közelről.
I hate morning people. And mornings. And People.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Samsung Galaxy TAB S9 Ultra 12/512GB 5G VADONATÚJ BONTATLAN eladó!
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1