Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    Nem tudom kinek mennyire újdonság, de az achivmentekért cserébe be lehet hozni két "hero"-t a csapatba. Ha megcsinálod, onnan kezdve nem számolja az achikat, viszont kezdőknél sokat segítenek.

    Fogsz két tetszőleges rookie-t, és átnevezed őket. Az egyiket Sid Meier-nek (firstname, lastname), a másikat Peter van Doorn-nak.

    Sid Meiert gondolom mindenki tudja, kicsoda, Peter van Doorn az egyik megmentett karakter az XCOM-ból.
    Sid "Godfather" Meier egy teljesen képzett pszi, plazmafegyverrel, valami fejlett páncélban, Peter "Razor" van Doorn meg egy túlfejlesztett (több képességet kaphat meg, mint egy normál) ranger, plazma fegyverekkel, Wraith armorban.

    Elvileg van egy harmadik hero is, egy gránátos, de azt nem tudom, őt hogy lehet behozni a csapatba.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz Wolfy_ #297 üzenetére

    Az első codex akkor jön, amikor megagyszondázol egy ADVENT officert, az első avatar meg akkor, amikor egy codexet szondázol.
    Ez után meg vagy jönnek, vagy nem.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz micafighter #306 üzenetére

    Egy emp gránát is jó tud lenni náluk pl a sectopod ellen. 1-2 körre shutdownba teszi. Ezalatt simán ki lehet nyírni. Az szokott még tetszeni, mikor elkapok egy olyan repkedő izét, ami egy körrel később lebombázza a saját csapatát. A bombázás akkor is bekövetkezik, ha közben a volt haverjai kilövik a felettük lebegő dögvészt.
    ..
    Megj: mióta vannak pszik, az automatikus squad összeállítás az összeset benyomja, volt olyan, amikor 4 pszi, egy doki, meg egy ranger volt a csoportban. Még a suliból is kiveszi a psziket, majd az akció után, ha egészségesek, visszateszi.

    Más: az este rájöttem, mi hiányzik nekem ebbő a játékból. Az olyan küldetés, amikor mint jóféle titkos ellenálló csoport, belopózunk egy helyre, elhozunk valamit, majd kilopózunk harc nélkül. Persze a kilopózunk nehezen megy, mert amint elveszem azt, amiért jöttem, azonnal riadóztat az cucc és egy erősítést is magára húz, de az este sikerült végigosonni egy kisvároson 4x3 mozgó ellenfél, két telepített gépágyú, két meghackelhető "figyelőtorony" meg vagy 25 civil között egész a laptopig (pontosabban addig a pontig, ahonnan rálát, mert egy dög pont mellette parkolt végig), amiből ki kellett cincálni valami infót a megadott 8 körön belül a hackerrel, majd az épület mellé dobott evac-kal elpucolni úgy, hogy senki se sérült, tulajdonképpen meg se láttak ténylegesen, de failed lett a buli...
    Kár. Ha lesznek komoly modok, remélem valaki ilyet is rak majd a feladatok közé...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz torma1981 #312 üzenetére

    Nem fogyott el, a laptop tartalmának megszerzése után leáll a körszámláló. Csak nem volt kedvem megküzdeni az ott kószál tizensok döggel, amik egyből elindultak a csapat felé mind, és rossz néven vette a program, hogy nem gyilkoltam le mindet...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz micafighter #316 üzenetére

    Ezek elindultak, szép sorban mutatta mindet egymás után, a sectopod felegyenesedett, pedig volt előtte két fal, amin nem láthatott át. Úgy tűnik, egymást is riasztják, amikor elhappolja az ember az adatot az orruk elől..

    Sima VIP mentésnél, ahol a saját lábán megy ki a VIP, esetleg elég lehet az egyszemélyes kommandó. Tapasztalataim szerint a civil VIP-re addig nem reagálnak a dögök, míg a csapat fel nem fedi magát, simán előre lehet küldeni, akár felderítőként is. Az persze nem árt, ha nem gyalogol bele az őrjárat szájába és akad valami fedezéke, hátha mégis lőnek rá. Még az evac mellett lebzselő pod is ezerfelé szokott ugrani, amikor megjelenik a VIP a tetőn (ezeknél tipikusan háztetőn vannak az evac-ok) és nem lőnek rá, inkább elkezdik keresni a csapatot.
    Ha a ranger nem támad és nem lép közvetlenül valamelyik őrjárat látóterébe, simán utána mehet rejtve. Lehet, hogy kipróbálom...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz nejad #325 üzenetére

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    Kipróbáltam egy rabold el vagy nyírd ki a VIP-et misszión az egy fős csapatot. Akár egy rangerrel, akár egy pszivel meg lehet csinálni, persze nem a hozd el, hanem a nyírd ki verziót.
    Közel kell óvakodni a VIP-hez, majd kinyírni, lehetőleg úgy, hogy amennyire csak lehet, közel legyél az evac zónához. Amikor meghal, minden ellenfél rád mozdul, így ha egy körön belül nem sikerül lelépni, elég macerás lesz, de ha mozgékony a karakter, megoldható.
    Annak, hogy kinyírod a VIP-et az a hátránya, hogy nem tudnak a hullájából intelt kinyerni neked, így a feladat ugyan excellent, de jutalom tulajdonképpen nincs érte.

    Azt a VIP-es küldit, amikor csak ki kell kísérni egy barátot, de nem kell előtte kiszabadítani, gyanítom ugyanígy meg lehet oldani egy fős csapattal.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz CPT.Pirk #351 üzenetére

    Ha updateled a psi labot, egyszerre kettő is tudsz képezni. Ráadásul a psi laborból ki tudod venne a már valamennyire képzett pszikert egy akcióra majd visszamegy és tanul tovább...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz Shadowguard #392 üzenetére

    A pszi képzés képességenként 5-7-nap, az alapképzés (ekkor még nem tud semmit, csak már pszikernek nevezhető) is legalább öt.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz Shadowguard #405 üzenetére

    Azon én is jókat vigyorgok minden akciónál, hogy ott kóbászol másfél tucat mindenféle, meg egy egész városnyi civil, de senki még csak észre se veszi a rakétahajtóműves repcsit, mikor kiugrálnak belőle az embereim...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz zsamiatt #424 üzenetére

    Az ellenséges VIP-et elrabolni vagy elintézni elegendő egyetlen harcos is (a legjobb egy géppisztollyal felszerelt ranger, mert 3-mal többet mozoghat. Ha később megvan az a perkje, amivel akció után még mozoghat, az a legjobb), még csak csapat se kell hozzá. Kipróbáltam commander szinten, de az új legendary-n is be fogom vetni a trükköt. Oda kell óvatoskodni a közelébe, gránátdobó távolságba (ha nem vagy biztos abban, hogy távolról biztos kilövi), de az evac zóna irányába. A civileknek egyetlen gránát is elég ahhoz, hogy végük legyen. gond nélkül megoldható. Ha elég ügyes vagy és az evac zóna elég közel van a VIP eredeti tartózkodási helyéhez, akkor még el is rabolhatod, csak előtte el kell csalni az alieneket a közeléből.
    Azért tömörülnek a közelében, mert nekik fontos személy, akit védenek. Neked pont ezért kell vagy elrabolni (akkor intel is jár jutalomként), vagy kinyírni, (ekkor az intelt buktad), hogy ne segíthesse tovább az idegeneket.

    A civilek kimenekítésénél nem kell a katonáidat küldözgetni a kék körökbe, elég, ha időben elintézed az alieneket, még mielőtt kinyírnák a civileket. Ha a végére legalább hat civil életben van, teljesítetted a feladatot.

    A TFTD-ben még arra is figyelned kellett, hogy elegendő lőszert vigyenek a harcosaid, ha nem jól osztottad el a hátizsák "kockáit", buktad a harcost, vagy az egész akciót.

    zsamiatt: pont erre a tötyörgésre gondolt. Hogy köröket vesződsz azzal, hogy az elpusztítandó célpont körül lebzselő alieneket ritkítsd, ahelyett, hogy minél gyorsabban az adó közelébe kerülnél, kilőnéd és utána kezdenél az alienekkel foglalkozni.Ha kilőtted az adót, leáll az óra, utána már annyit szötymörögsz, amennyit csak akarsz. A tornyot a mesterlövésed két lövéssel kiiktatja, csak robbants egy lyukat a falba, amin át rálát, még csak közel se kell mennie hozzá. Vagy odaküldöd a harci protkollra kiképzett specialista drónját és azzal intézed el. Vagy beküldesz két gránátot távolról a grántátvetőssel, stb...
    A többiek addig helyezkednek, hogy fogadhassák az erősítést, vagy elszórakoznak az eleve ott ácsorgókkal.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz torma1981 #435 üzenetére

    Az erősítés csak az után jön, hogy lecsaptad vagy lelőtted a VIP-et, addig nem. Az ott lévőket távolról megtámadod, majd elmenekülsz előlük, követni fognak. Ehhez persze gyors harcos kell, ha már van horgonyvetős páncélod az sokat segíthet a mozgásban, vagy a csali gránát, mert egy körig azzal foglalkoznak nem veled.
    Ismétlem, ahhoz, hogy el is vidd a VIP-et nagy mázli is kell, de kinyírni simán ki lehet egy harcossal és még haza is lehet hozni a katonát.

    Megjegyzem, úgy tűnik, hogy a legendary fokozaton többször kedvez a szerencse a játékosnak, mint alacsonyabb szinten. A belépő (gatecrusher) feladatnál háromszor is volt 4-et sebző, azaz instant kill gránátrobbanásom, amit az alacsonyabb szinteken sosem láttam. Így kitapasztalva a lehetőségeket, az első 3 missziót megcsináltam úgy ,hogy egyelten harcosom se sérült, a negyediknél el kellett döntenem (mert nagyon messze hagytam a mesterlövészt egy toronyban, ahonnan már mellé lőtt), hogy egy faceless-t vagy egy troopert intézek el a biztos találatot okozó gránáttal. Nem jól választottam, így a rangerem (pontosabban egy moddal berakott shadow (vagy rogue? több class-t is felraktam egyszerre, most ismerkedem velük) osztályú harcos) bekapott egy 3 egységnyi gravely woundot, most három hétig gyógyulgat...
    Ezt a harcost kicsit elszúrta a modder, mert az alapfegyvere géppisztoly és pisztoly, de ez utóbbit csak overwatch-ban tudja használni, nincs ikonja a pisztolylövéshez. A második rangjánál lecseréltem kardra, mert kapott egy pengehasználó perket, úgy már jó lett. A másik új class is géppityut és pisztolyt kap, de ez tudja is használni mind a kettőt, a fő feladata, hogy hátulról, rejtve fedezze a csapatot, mert mindaddig rejtve marad, míg akcióba nem lép. Elvileg magasabb szinten ha sikerül "kidodge-olnia" egy lövést, újra elrejtőzhet, de addig még nem jutottam el, hogy ezt ki is próbálhassam.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz saen #495 üzenetére

    Amit ott kiír, az valószínű az a mennyiség, ami helyből ott van a pályán, akiken át kell verekedned magad, hogy eljuss az utolsó összecsapás helyszínére. Az utolsó teremben 1-2 körönként beteleportál egy-egy újabb pod (vegyes, három facelesstől három-négy codexig bármi lehet bennük, kedvencem volt a gatekeeper három codex-szel brigád, majd egy körre rá melléjük három muton. A gatekeeper nyitott egy területre ható csapással, amivel szerencsésen kinyírta az eléggé sebzett saját embereit is, viszont szerencsétlen rangerem meg ott lapított tőlük három lépésnyire, épphogy megúszta élve). ha nem igyekszel. Simán föl lehet menni ötven fölé is, csak nem biztos, hogy megéri... Az avatarokat kell levadászni, a többi csak feltart...
    A leghasznosabb támadás a pszik soulfire-je volt, mert attól gyógyulnak is...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz .OM. #509 üzenetére

    Persze. Amíg nincsenek pszik, addig nagyon hatékony tud lenni.

    Lopakodás: nekem az nem tetszik, hogy óvatosan szétszórom a brigádot a pályán, négyből hárman olyan helyen rejtőznek, ahová nem lát oda egyik ellenfél sem, de amikor a negyedik "lebukik", az egész csapat kikerül a conc.-ből. Pedig nem kellene.

    Ráadásul ez valamelyest mégis működik.
    Volt egy olyan VIP elrablós feladat, amikor elkaptam két külön járőröző troopert, "le is bukott" a két fős brigád, de mivel a többi pod nem látta a helyszínt, nem rontottak rájuk, járták tovább a maguk útját. Még akkor sem, amikor egy gránáttal lerobbantottam a tetőről a gépágyút, a fél fallal együtt. Betrappoltak az épületbe, kinyírták a vip-et és egész addig nem mozdultak rájuk, míg az ablakon át meg nem pillantották az egyiket kintről. A lövöldözés, robbantás nem érdekelt senkit.
    Direkt kipróbáltam, több visszatöltéssel: ha olyan irányba mozogtak a lebukás után, ahol nem takarta az épület őket, a pálya túlsó sarkából is észrevették, de amíg takarásban maradtak, nem érdekelte a többi pod-ot, mi van. Legendary szinten. Ugyanakkor commanderen meg jártam úgy, hogy végigosontam a pályán, egész addig, míg a specnek látótávolságba került a meghackelendő cucc. Ahogy kifosztotta, azonnal megindult a csapat felé minden pod, az is, ami egy tömör fal túloldalán volt, azaz nem láthatott oda.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz zsamiatt #529 üzenetére

    Szabad mérnököd is van aki megépíti? Nem emlékszem pontosan, de mintha az is kellene a bővítésekhez, ahogy a többi építkezéshez is. Elvileg azon a panelen, ahol most neked szürke a kiírás, jobb oldalt pirossal jelzi, mi hiányzik hozzá.
    Illetve akkor is szürke, ha már felépítetted, csak elfeledkeztél róla. Ha már kész van, akkor nem az jelenik meg az építménynél, hogy upgrade, hanem az, hogy a bővítés ellenőrzése. A jobb alsó sarkában zölddel.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    Sziasztok!

    Van valami mod vagy mód arra, hogy kikapcsoljam az űrhajón folyamatosan dünnyögő, rendkívül idegesítő monoton hangot? Akkor szól, amikor a katonákat rendezem, a gyártást vagy kutatást „válogatom”, stb…
    Az első alkalommal is zavart, de most megint elővettem, felraktam a LW2-t, meg pár hozzá illő modot, hogy megnézzem, így milyen (nagyon más, mint magában, sokkal összetettebb, jobb) és most fél óra után már nagyon zavar.

    A zene lehalkítása nem segített, ez környezeti zaj lehet, azokra meg a küldetések során szükség van, de a hajón ez az izé felesleges.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #1277 üzenetére

    Megtaláltam az okát. Ha az akcióból visszatérve, amikor a zsákmányt, meg a kiszabadítottakat mutatják, nem várom meg, míg teljesen leér a lift, hanem előbb megszakítom a bejátszást, beragad a hang és azt ismételgeti. Egy fórum szerint ismert hiba az alapjátékban.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák