- Dragon's Dogma 2
- World of Warships
- Horizon Forbidden West
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rayner
őstag
Nem csak Te, reggeli gyorsteszt alatt azt kell érteni, hogy másfél órát tökörésztem a karakterek személyre szabásával úgyhogy játékra sok nem jutott max 2 pálya, de azok is könnyűek még így az elején.
viszont a eddigi legkirályabb dolog a közelharci kardforgató... már most simán együtéses majdnem minden alien. és főleg az teszi vonzóvá hogy elég messziről tud chargeolni
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Rayner
őstag
azért a kard is fejlődni fog ,de persze nem elsőre fog ölni.
viszont taktikai szempontból lehet érdemes lesz tartalékolni mert még jól is jöhet fedezékből rontani rájuk.kicsit úgy érzem itt jobb lett a balansz a kasztok között, pl egy heavy cucc tényleg heavy cucc nem csak a neve az
sniper kifejezetten jó a pisztollyal előző részben itt volt hogy megakadtam, itt meg előkapom a 6 lövetűt és headshot
jó lesz ez majd később
éjjel néztem twitch-et és dilidoki elég meghatározó szerephez jutott.
egy csávó elég vicces helyzeteket teremtett az alien manipulálásával, közben a csapat szotyizott egy fal mögött. konkrétan kiszemelte majd manipulálta a legnagyobb tűzerejű dögöt és azzal takarított az alien bázison[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz fogtunder #11 üzenetére
EU és EW-ben heavyk nélkül esélyed sem nagyon volt impossible módban. Normálon és classicon én sem használtam sokat, de feljebb (főleg iron man) már két heavy szükséges a rakéták miatt... plusz két sniper squadsight, double tap.
A videók alapján amúgy tényleg nagyon sokat fejlődött a játékmechanika. Remélhetőleg kevésbé csal a gép.
-
djculture
félisten
Minden dobozos regelhető valahova manapság.. az ubisoft dobozos kiadások ubiplayre, a 2k dobozos kiadások mint ez a játék is steam-re, Square Enix ,Bethesda Softworks, Focus Home Interactive,nordic games szintén setam. Az ea dobozosok originre a Blizzard játékai a battle.net-re.
-
félisten
-
-
Wolfy_
tag
válasz fogtunder #81 üzenetére
hu, most pontosan meg nem mondom, tegnap este sikerult beszerezni, a kesobb felbehagyott jatekban.
ha jol remlik, akkor az eliriumot kell kutatni, vagy talan van utana meg egy es akkor lehet megcsinalni.amugy ma reggel volt egy hack-em, ahol bejott valami 3%-os eselyu dolog.
(igaz ez egy ladanyitas volt, tehat nem kockaztattam vele semmit)[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz fogtunder #85 üzenetére
Uh, most látom csak, nem gondoltam volna.
Csak kicsit facepalm volt az XCOM-ot és a hype kifejezést egy mondatban látni.. ez mindig rétegjáték volt, mindig az is lesz szerencsére. -
Wolfy_
tag
válasz fogtunder #118 üzenetére
a granat is igen hasznos tud lenni egy high cover-ben levo ellenseg levadaszasanal, de a mimic beacon kimondottan eletmento. en is kettot pakoltam be a csapatba.
az experimental cuccok fejlesztese meg folyamatban, egyelore csak 1-2 van beloluk kesz.
amugy egy korabbi jatekban volt egy lovedek, ami elegge tetszett, max 5 pancelt figyelmen kivul hagy es ugy sebez. en azt adtam a sharpshooternek. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz fogtunder #116 üzenetére
Nem tudtam túl sokat játszani, majd most fogom megejteni az első black site küldetésemet. Pont úgy adódott, hogy resistance communication megépítése nélkül nem tudok átmenni oda, ahol ezek a blacksiteok vannak.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz fogtunder #149 üzenetére
Egy rangerrel mentem oda, ahol mutatta a zöld kockában a csillagokat, erre a hack szimbólum az szürke lett. Volt még action pontja az emberemnek, felteszem nem kellett volna várnom még egy kört. A rákövetkezőben úgy is lejárt volna az időzítő.
Amúgy +4 körös turn expander modot használok, és szerintem kell is ehhez a játékhoz. Ezen a pályán olyan mennyiségű ellenség volt, hogy a megadott 8 körben egyszerűen nem lehet odaérni. A Steam fórumában van pár arc akik szerint totál rendben van a 8 körös limit, de én ezzel szkeptikus vagyok. Az első pár küldetést mod nélkül toltam, de rohadt nehéz volt odaérni időben a célponthoz, legalább is úgy hogy nem kívánok veszteségeket szenvedni, az nekem fontos.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
warcat
veterán
válasz fogtunder #174 üzenetére
Nem írja felül,de ott van ez a mondat is,mint amiket linkeltél.
Ez ugyanúgy találgatás csak,mint az én véleményem.
Lehet,hogy egy szemüveg,de lehet,hogy a toborzáshoz csinálnak valami tartalmat majd,pl a retaliaton küldi sikerétől függően kapsz katonákat.EA: It's in the crate!
-
félisten
-
sz_abika
addikt
válasz fogtunder #185 üzenetére
Szükségmegoldás?
Ez a játék könyörög a gamepad használatért, elképesztően zavar hogy egérrel kell bohóckodni, sokat ront a couchplay effekten. Persze wireless minden, de PS3 után átszokni erre...hát nem is akarok. Ebből steam link és kontroller lesz, inkább előbb mint utóbb, de a controller designja kivetni való.
Az meg hogy hardverapron 20kt kérnek az irányítóért pedig vérlázító.PSN: xszabikax
-
saen
veterán
válasz fogtunder #196 üzenetére
Köszi, ezekben van valami. Bár sniper nélkül fura lenne, elég táposak
Jelenleg 4 karakter van maxra húzva, meg jópár jár valahol középen és néhány épp kiesett az iskolából. Azt mondjuk elrontottam, hogy elég furán osztottam a skilleket, legközelebb már tudom mit érdemes. Persze easy-n talán ez nem olyan nagy gond.
-
Wolfy_
tag
válasz fogtunder #204 üzenetére
igen, a granatok egy az egyeb robbanoszerek tenyleg sokkal fontosabbak, egyreszt a fedezek/armor csokkentes miatt, masreszt pedig azert, mert gyakorlatilag _garantalt_ sebzest adnak. eleg kellemetlen tud lenni, akkor a 3 HP-n maradt ellenfelet akarod kivegezni es 91%-os talalai esely mellett hibazol. egy ilyen miatt siman meg tud halni egy embered.
ami meg nagyon durva - ez igazan az alien fortress assault-ban jott ki - az a psi operative. 3-4 koronte tud loni void riftet, amivel tobb ellenfelet tud utni, plusz egyeb rakas kepessege is van magas szinten.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz fogtunder #204 üzenetére
Igen, ezt én is észrevettem, nagyon sokat számít a fedezék, meg annak a lerobbantása. Psi katonáim még nincsenek, nem volt még lóvé megépíteni az oda kellő épületet.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz fogtunder #272 üzenetére
Jaja, fel is keltette a hullákat mikor kinyílt.
Amúgy mennyi idő felfejleszteni egy psi katonát? Kicsit zavar, hogy a játék felén már túl kell esni ahhoz, hogy egyáltalán neki tudj kezdeni ilyet képezni. Nem lepne meg, ha valamilyen DLC ezt megváltoztatná a jövőben.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz fogtunder #274 üzenetére
Engineerből sosem volt elég, most az utolsó előtti épületnek tudtam felhúzni a psi labot, meg előtte a shadow chambert. Valahogy mindig elfogyott a supply, nem jutott eddig ilyesmire, kellett a fegyverek meg pajzsok fejlesztésére. - az elején nem volt elég resitance comms kapcsolat lehetőségem, így a supply se volt olyan sok.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #284 üzenetére
Spider meg exoval érdemes összehangolni a proving groundsot, területi bónuszból experimental ammot egyből legyártja majd. Amúgy elirium core-t érdemes beosztani, volt hogy küldetésenként kettő esett, de a vége fele már nem esett egy se sajnos, war suitbol van 2 amit nem használok, jó lett volna még pár experimental armort meg ammot gyártani. Érdemes kitalálni előre milyen felállásban akarod nyomni, nekem mostani setuphoz elég 2 war meg 2 wraith, amíg az nincs meg addig meg elég egy spider meg egy exo.
Codex: felderíteni mennyire szoktál küldetéseken ? Azért kérdem mert nekem codex egyszer sem okozott gondot, free kill volt az első találkozást leszámítva. Felderítés meg azért fontos mert ha tudod hol vannak, úgy rendezed a csapatot hogy leszedd egyből.
Más felderítéssel kapcsolatban: ha a csapatod már nincs concealbe de a rangered még abban van skillböl, előre tudsz vele menni felderíteni anélkül hogy az ellenséget riasztanád. Hiába jött le a conceal, csak azok az ellenségek "vesznek észre" akik ténylegesen látnak.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowguard
senior tag
válasz fogtunder #284 üzenetére
Ó, én codexekkel még nem találkoztam, de nekem éppen elég barátságtalan volt ez a muton is. Főleg, mert nem számítottam rá és 1 sniper - 1 heavy- 2 ranger - 1 rookie összeállításban mentem. Bár végül egyszerűen megoldottam: kapott egy gránátot, az leszedte róla az armort, kiszedte coverből és a sniper oneshotolta
Annyira nem állok rosszul, ha sikerülne szerezni egy kis intelt akkor megindulna a szekér. Gyorsan behúzok 2-3 területet, teszek rá tornyot és egyenesben is vagyok... Vagy nemApropó, a rám küldenek egy UFO-t event konkrétan mit csinál? Vagy azt lövöm ki most, vagy a mérgező lövedéket. Utóbbira szavazné, de nem akarok megint visszatöltögetni három hetet
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #288 üzenetére
Experimental armorbol van jó pl a gyógyítóst raktam a psi opsomnak, plusz war suitot, tanknak vittem, de persze rengeteget tud tenni nem csak tankol, viszont simán be megyek vele sűrűjébe is. Amíg nem volt meg psi ops addig meg rangeren volt talon rounds mellett . Nem mondom hogy minden katonának kell de nem rossz az az auto heal.
Plusz játék vége fele nem volt már szükségem gránátokra, lőni ritkán lőttem a psi opsal, így nem láttam értelmét mást adni neki.
Azt értettem alatta hogy egyik területi bónusz nálam hogy experimental grenade és ammo-t egyből legyártják, 0 időbe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #305 üzenetére
,,az egyébként egy létező probléma, hogy mit adjak nekik, mert igazából semmire nincs szükségük. az összes gránátnál hatékonyabb képességeik vannak, lőni nem szoktak, hazmat mellény se kell rájuk, szóval nagyjából semminek nincs értelme."
Pontosan ezért adtam a psi opsra kék mellényt Plusz mivel alapból is nagyon tankos képességei vannak, ez tovább növeli a tulélési képességeit, simán beküldhetem kamikaze akciókra
Egyetlen dolog amit még célszerünek találtam a blue screen töltény rajta, mivel a robotokkal kicsit nehezebben bir mint organikus lényekkel, pár képessége nem hat robotokra, blue srceen ammo megoldja ezt a dolgot is
(#304) sagajr78
[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
válasz fogtunder #324 üzenetére
Veteránon ez így is van, ehhez kétség nem fér. Nehezebb fokozatokon már korántsem ennyire jó a helyzet. Az én másik gondom ezzel igazából az, hogy egy támadásig igaz ez (az újra conceal-ba rakó képességgel kétszer tudod eljátszani egy bunyóban). Amíg veteránon 3 ellenfél kivételével (andromedon, sectopod, gatekeeper) eleve overkill a sima lövés is a kérdéses fegyverből felfedve is nem, hogy megnövelt crit-el, addig legendary-n a rapid fire is kevés lesz olykor még tuningolt plazma sörétessel is és nem csak a 3 említett ellenfél típussal szemben.
A rapid fire igazándiból a superior repeater használatával az igazi. Kétszer is lesz rá lehetősége a ranger-nek, hogy bejöjjön annak a modnak a hatása és akkor úgyis kivégez bármit, mindegy milyen védett. Ezt a képességet meg akár géppisztollyal is tudja használni, ami meg még növeli is a mozgását, ami mindig jó dolog (gyorsítja a feladatok végrehajtását a megnövelt mozgástér).
nejad:
Sectoid autopsy, majd psionics kikutatása, aztán lehet építeni. Sima recruit-okat lehet direktben pszívé képezni. Alapból 1, bővítéssel két ember trenírozható egyszerre ott, engineer kell a gyorsításhoz (hogy kevesebb időbe kerüljön egy-egy képességük kifejlesztése).[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
válasz fogtunder #333 üzenetére
Azért én sem legendary-n indítottam az első játékomat, elvégre a fene tudta mi minden változott.
Az veteránon ment le három nap alatt (15 óra tiszta játékidő, játékban 7 hónap alatt minden megvolt, és másfél hónapot csak úgy vártam extrában hátha lesz még valami amit lehet kutatni vagy esetleg új ellenfél, mert valahogy hiányosnak érződött az egész alien paletta, meg hiányzott a sniper és pszíker az advent katonák közül).Aztán modokat pakolgattam fel (géppisztoly, tiszti képző, új muton típus, tehát a 3 long War csapat által kreált mod, plusz magamnak még növeltem az ellenfelek létszámát és növeltem a loot lehetőségét is a csatánkénti egyről kettőre, meg feldobtam egy modot, ami minden fegyveren 3-ra teszi a beépíthető módosítások számát, nem csak a late game fegyvereken) és mehetett a legendary. Amit aztán újra is kezdtem. Többször (elég lehangoló ha az egész csapat ott pusztul az első feladaton és mentés meg nincs mert iron man, szóval emiatt többször is átélhettem az első csata örömeit)...
Végül azért egy legendary iron man csak sikeresen befejezésre került. Jó sok idő alatt, és persze időnként az agybaj kerülgetett miatta. De csak sikerült.
Közel 10 hónap ingame játékidő (03.01-el indult a játék és 12.25-én ért véget, tehát karácsonyra az idegen probléma kezelve lett) a veteránhoz képest 60%-al több lejátszott csata (ott 30 volt, LIM fokozaton meg 48). Mondjuk veteránon nem is veszítettem embert és a gyógyulási idők is töredékei voltak végül a legendás szintnél prezentáltakhoz képest. ott elég volt a kezdeti csapat (+2 fő akik pszík lettek), itt azért több embert kellett toborozni (nem kaptam ingyen bakákat).Amivel szerintem piszok nagy mákom volt, az az első két megszerzett engineer, mert ők nem a szokásos 50%-os előnyt adók voltak, hanem egy 66 és egy 100%-os (utóbbival ugyanannyi idő alatt készültek el az építményeim, mint az történt engineer nélkül a veterán nehézségen, mert legendary-n minden gyártás/építés/kutatás ideje duplázódik, cserébe az idegenek fejlődése is kétszer annyi ideig tart a project-ben). Aztán black market-en is kifogtam még egy 100%-os mérnököt (fene tudta, hogy ilyen jó, az csak akkor derült ki, amikor hozzám került). Az építkezéseken ez a két manus dolgozott, aztán mikor nem volt építkezés akkor az egyik ment az AWC-be (200%-os gyógyulási ütem, ami miatt a korábban gravely woundos sérülések mindjárt csak lightly wounded kategóriásak lettek, amit még mindig nem egészen értek, noha a kalkulációba beleillenék, mondjuk így is napokba telt a gyógyulás), a másik meg ahol épp szükség volt rá. A 66%-os manus, amint kész lett a proving grounds ott hasznosította magát, illetve mikor pszíket képeztem akkor a psy lab-ban. A 13 megszerzett mérnökből ez a 3 majdnem többet számított (főleg kezdetben) mint a többi együttvéve (ők a szokásos 50%-os tudásúak voltak).
Kutatóból a legjobbam egy 40%-os csökkentő képességű volt (veteránon a csúcs az 24%-os teljesítményt nyújtott), a többiek 8-16% közöttiek voltak.
Ezek szerintem piszok sokat segítettek, hogy annyi idő alatt a végére érhettem a bunyóknak amennyi idő alatt ez sikerült. Ráadásul elég sok kutató és mérnök is jött feladatból és scan-elés által. Ha nincsenek ezek a kiugróan jó képességű support emberkék, az nagyjából 2 hónap extra játékidőt és úgy 6-8 extra feladatot jelentett volna (és tuti nem úszom meg 2 halottal, mert a végén már nagyon meredek ellenfél csapatok jöttek már szembe, szembe).[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz fogtunder #369 üzenetére
Nem. A játékok listájának betöltése 5 másodperc, addig üres ablakot néztem. Mindez frissen töredezettségmentesített vinyón.
Most utoljára az Avangerre visszatérés tartott tovább mint egy perc...
*mindez nem is sima vinyón, hanem sshd-n.[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
sagajr78
tag
válasz fogtunder #386 üzenetére
giorgio:
A Reaper legnagyobb baja szerintem, hogy túl nagy a levonás a sebzésre minden sikeres ölés után. Ha az nem lenne, akkor sem lenne egy OP képesség. Mondjuk pisztolyos sniper-el kiegészítve nagyon kellemes takarítást tudnak csinálni. A pisztolyos kiosztja a népet, a ranger meg befejezi. Vagy egy gránát találat után lehet így eltakarítani a maradék népet miközben a salvo-s gránátos egy másik célpontot is megkínálhat (akiket meg majd jól lelő a pisztolyos sniper).micafighter:
Elméletileg annyira nem kicsi az esély a permanens hacking bónusz kisorsolására, mert csak bizonyos helyeken tud előjönni (ezek a helyek meg az említett, garantált sikerrel járó hekkelős helyek), ott meg jó eséllyel kaphatod ezt, mivel elég limitált azon előnyök köre amik ott kiosztásra kerülhetnek. Az ugyanakkor tény, hogy valamiért veteránon ritkábban találkoztam vele, mint legendary-n, de ez így volt kb az összes hasznosabb hacking bónusz kapcsán. Veteránon inkább a kisebb előnyös dolgok lettek leosztva.A bluescreen ammo nem tud majd segíteni a hekkelésben ha netán ezért vinnéd (vagy csak a technológiai miatt említetted ami után már készíthető a gránát?), de egész jól lehet általa gépezet típusú ellenfeleket sebezni. Az egyetlen hátránya spéci skulóknak, hogy könnyű megszokni az előnyüket és így az ember nehezebben áll át a közepes képességű, 2 utility slot-os páncélról a csak egyet kínáló egyedi páncélokra, mert hiányozni fog az az extra cucc ami megkönnyítette addig az életét (lőszerből meg akad pár hasznos jószág, még ha némelyiket gyártani nem is lehet, csak grenade supply részeként kifogni egy scan jutalmaként).
-
saen
veterán
válasz fogtunder #471 üzenetére
Igen, mostmár én is tudom Egyébként bementem vele a bázis közepébe magasított üzemmódban, ennél feltünőbb szerintem nem lehetett volna. De lelőttünk mindenkit, így megmaradt...
Közben mentem még egy protect the device küldit, múltkor panaszkodtam, most viszont pont az ellentéte volt. Már az első kör végére ott voltam közel egy mind control segítségével Szóval nálam nagyon függ a tereptől, hogy mi hogyan sikerül.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dell notebook topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- NBA és kosárlabda topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz