Aktív témák

  • labeda

    aktív tag

    Kezdődik. E hó 18-án indult a szolgáltatás. Minden ment kifogástalanul csütörtökig. 3 napra elutaztam, ma meg már semmilyen szolgáltatást nem érek el hozzátéve, hogy a közvetlen szomszédomnál ugyan ez a helyzet. Mivel figyelem a topikot, nem fogok 50 percet várni a telefonon. E-mailt küldtem, hogy nyoma legyen. 14 napon belül felmondhatom a szerződést, de a T-home 30-as netjét váltotta az 500-as, és a tv is jó minőségben nézhető. Két szék között a pad alatt esete körvonalazódik, évekig nem lesz újabb szolgáltató. Ez ma Magyarország! Ja, és a telekom felmondása miatt kifizethettem több mint fél milliót a náluk részletre vásárolt tv- re. :CA hibabejelentésnél van valami lehetőség, hogy sms-t küldjenek a hibáról illetve az elhárításról: ezt lehet valahogy aktíválni?

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák