Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz komyka #114199 üzenetére
Az rendben van, lehet átmeneti központi probléma okozza a lassulást.
Nálunk évekkel ezelőtt volt hasonló, három napig 120Mbit helyett 10körül volt aztán helyreállt.
Ha nem javul jelentsd be a problémát.
Milyen lett csillapító nélkül a letöltési és a feltöltési érték?[ Szerkesztve ]
-
komyka
tag
válasz kabelmania27 #114198 üzenetére
24
-
komyka
tag
válasz kabelmania27 #114196 üzenetére
Egy piros 3dB jelű cucc volt csak becsavarva, azt kivettem. Feltöltés az rendben volt/van, hozza a 20 mbitet, de a letöltés az így is csak 30... Mondjuk már 80ról indult, csak a végére kúszott le 30-ra
-
komyka
tag
válasz kabelmania27 #114194 üzenetére
Ez is stimmel (fogadás/küldés 1000/1000).
-
komyka
tag
válasz kabelmania27 #114192 üzenetére
Szia! Rendben vannak a jelszintek, ill. most nyomtam egy újraindítást is, de semmi változás. 10-30mbit körül mérek.
-
komyka
tag
Hali!
Használ valaki a 12. kerületben 500-as netet? Nálunk csak a net van bekötve, teljesen jól működött a vodafonig... A régi fehér connect box van, 4 éve kb meg se mozdítottuk a helyéről, de amúgy rendben van minden vele elvileg, az összefoglalós mérések alapján is. Kivéve a sebesség. Az elmúlt egy hónapban a nap nagy részében 100mb alatt tudok csak mérni kábelről most épp 10 alatt. Van hogy meg is szakad. Viszont, hogy teljes legyen a kép néha (az elmúlt két hétben tényleg csak néha) hozza az előfizetett sebességet.
Érdemes ezt megreklamálni vagy majd lesz vele valami és megjavul? Gondolom ha kijönnek és lemérik, és akkor épp nem lesz gond a sebességgel akkor nem csinálnak semmit mi meg fizethetjük a kiszállást is...
-
ztsoft
őstag
válasz kavics #114188 üzenetére
Több telefon központba, mire kiderült ott kattintottak rossz helyre.
Ez már a UPC idejében is elég sűrűn előfordult. Sajnos a nem kielégítő képzés, hozzá nem értés, fejetlenség, ügyfél hülyének nézése nem szűnt meg a váltással, még azt is megkockáztatom, hogy még rosszabb lett.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
kavics
csendes tag
válasz kavics #114105 üzenetére
Hogy valami jót is mondjak róluk
Tegnap hibabejelentés és ma már itt is volt a szerelő
Rámért, jelerősség rendben, akkor box csere, az se segített
Több telefon központba, mire kiderült ott kattintottak rossz helyre.... és lám megjavult
A negatívum, hogy a műsorok visszanézhetősége teljesen megszűnt, sőt még a műsorújságban se tudok visszafelé lépkedni... -
válasz gduck #114184 üzenetére
Itt le is írják. Van egy olyan pont, hogy "Az ügyfélszolgálati és panaszkezelési eljárással, az előfizetői szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos viták rendezésének módja" Itt a helyi fogyasztóvédelm elérhetőségei vannak.
Én az ügyfélkapunk keresztül rákerestem a fogyasztóvédelemre, és mindjárt az első találat volt a "FOGYASZTÓVÉDELMI BEADVÁNY, KÉRELEM".Plusz ilyen covid-os időkben (napi 10k fertőzött esetén 1 éve már le/bezártak mindent) igencsak aggályos a személyes ügyintézés. Ezért kiemelten fontos lenne a jól működő telefonos/elektronikus ügyintézés.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
ztsoft
őstag
válasz gduck #114184 üzenetére
Mikorra lenne is belőle valami, én már nem leszek ügyfelük, de benne vagyok. Gondolom az ilyen hívásokat - mint az imént, hogy nem sikerült ügyintézőhöz kerülni - ki lehet deríteni a hatóságnak. Plusz vannak internet sebesség méréseim (saját speedtest-cli és NMHH oldalon), amiket szívesen átadom.
#114185 gduck
Azt is elküldeném egy tanfolyamra, aki ezt a pdf-et készítette, 280 %-ra kellett nagyítani, hogy olvasható legyen.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
gduck
addikt
Külön fájlba kerültek a hálózatfejlesztési munkálatok. Így jobban nyomon követhető Lakónként?!
[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
Annyira fontos volt a hívásom, hogy 120 perc után bontották a vonalat. Valahogy nehezen hiszem el, hogy 2 óra alatt egy ügyfélszolgálatos sem szabadul fel. Ez aztán ügyfélbarát kiszolgálás. A 2004 óta vagyok ügyfelük, de ez most meg fog szűnni, még ezt valahogy elintézem és irány a konkurencia.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Ron Swanson #114170 üzenetére
Igen, gigabites csomaghoz Arris modemet adnak.
-
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Szerintem csak a modemet cserélik ki Arris tipusúra mert arrafelé saját hálózattal rendelkezik a Vodafone, csak ott szolgáltatnak Telekom koax vagy optikán keresztül ahol nincs saját hálózat, de ha mégis átkötnek akkor nem használhatsz médiacardot mert társszolgáltatatói területen csak boxon lehet nézni a csatornákat.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Üdv Urak.Tegnap váltottam 500 as netről gigásra és a full HD tv csomagra. Ez egy kertes ház a 17.ker ben.A illany oszlopon jön a jel. Eddig az oszlopról bejött egy koax kettes osztó tv és modem. Most optika lesz és modem csere. At oszlopról optika fog jönni a lakásba, mint a DIGI nél és ott egy ONT? Vagy csak az utcán optika és ñálam csak modem csere?
-
LouiS22
veterán
válasz makkmarce #114177 üzenetére
Nem, nem így volt, csak szeretnéd így értelmezni. De ez egy meddő vita volt és lesz. Ha annyira fáj egyeseknek, akkor ballagjanak el a felügyeleti szervhez, tegyenek bejelentést, nyomasszák ezzel az országgyűlési képviselőjüket
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
makkmarce
őstag
válasz cigam #114169 üzenetére
"Mivel te vezetékes (helyszínre korlátozott) előfizetéssel rendelkezel, és nem hordozható online tartalomra fizettél elő, ez a lehetőség továbbra sem él."
Ez konkrétan szerintem nem igaz, a UPC-nél a horizon GO a csomag része volt. Én nem kötöttem újra a szerződésem, hogy kivegyék belőle. A csomag része, hogy van eszközről elérhetőség, amit jelenleg jelentősen korlátoznak még házon belül is.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Csubakkka #114171 üzenetére
igen, de sajnos csak az.. se a TV boxon, se pc-n nem megy nekem. Horizon GO mindenen rendesen működött.
PC-n 1x elindult de hiába volt kábelen összekötve a modemmel, akkor is csak összevissza akadozott (holott a net és pc sebességem bőven megvan).okoskodom, tehát vagyok
-
vmarci21
tag
válasz cocka #114172 üzenetére
8-9 éve tényleg geo blokkos volt, meg Brexit óta újra az, de 2017 közepe, tehát az EU rendelet megjelenése és a Brexit közötti ~3 évben tök jól lehetett brit tartalmat fogyasztani az EU-ban, mert csak a regisztrációhoz kellett VPN, utána már minden ment simán, BBC Iplayer, ITV Hub, Channel 4 online felülete, stb.
Cigam:
De a Vodafone TV mobil app és weboldal nem helyszínre korlátozott szolgáltatás. A vezetékes TV meg a Vodafone TV box ami helyhez kötött, a weboldal meg a mobil app nem. A Vodafone TV mobil app használati feltételeiből be is tettem képként azt a részt, ami erről szól.>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
cocka
veterán
válasz vmarci21 #114164 üzenetére
2017 közepétől egészen Brexit-ig VPN nélkül nézni pl a BBC iplayer-t
Dehogy lehetett VPN nélkül nézni. Legalábbis asszem valamikor 8-9 éve akartam letölteni róla valami sorozatot és úgy kezdte, hogy az országomban ez a tartalom nem elérhető. Csak a rádióadások voltak elérhetők Magyarországról, minden más videó csak UK-ból.
akkoriban az teljesen ingyenes volt
Ja ez igaz és még csak regisztrálni sem kellett.
-
senior tag
Gigabites nethez milyen típusú modemet adnak? /Jelenleg 500-as net van még a régi UPC Connect Box modemmel és nincs külön router, a CB-t használom router módban./
Szerk: közben találtam egy ilyet: Arris Touchstone TG3442DE - ezt fogják adni? ConnectBox-hoz képest szerintetek erősebb WiFi jelet fog biztosítani?
[ Szerkesztve ]
-
válasz vmarci21 #114164 üzenetére
Légyszíves idézd be azt a paragrafust/rendeletet, amiből az következik, hogy a Vodafone vezetékes kábeltv előfizetésed hordozható online tartalomszolgáltatásnak minősül.
pl. a 17-es pont alapján
E rendeletet csak az olyan online tartalomszolgáltatásokra kell alkalmazni, amelyekhez az előfizetők ténylegesen hozzáférhetnek és amelyeket ténylegesen használhatnak a lakóhelyük szerinti tagállamban, anélkül, hogy ez adott helyszínre korlátozódna, mivel nem helyénvaló előírni az előfizető lakóhelye szerinti tagállamban hordozható online tartalomszolgáltatásokat nem kínáló online tartalomszolgáltatást nyújtó szolgáltatók számára, hogy hordozható online tartalomszolgáltatásokat határokon átnyúlóan kínáljanak.Mivel te vezetékes (helyszínre korlátozott) előfizetéssel rendelkezel, és nem hordozható online tartalomra fizettél elő, ez a lehetőség továbbra sem él.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Inhouse
őstag
válasz balazs1956 #114152 üzenetére
Az AVG és az Avast kéz a kézben jár, könnyen lehet, hogy az AVG ingyenese is ugyanezt okozza.
Nekem minden Harbourban írt programomat gyanúsnak talál elsőre, persze ha átnézte, akkor rájön, hogy nem az. De nem árt később is a kivételek közé rakni.Üdv Inhouse
-
makkmarce
őstag
-
vmarci21
tag
válasz cigam #114161 üzenetére
A Streaming without borders az csak a "köznyelvi" neve a dolognak, amúgy minden internetes előfizetéses szolgáltatásra vonatkozik, beleértve a játék, könyv, újság, stb. és természetesen a TV előfizetéseket is.
Emiatt a szabály miatt lehetett 2017 közepétől egészen Brexit-ig VPN nélkül nézni pl a BBC iplayer-t (akkoriban az teljesen ingyenes volt, így a szabály miatt az egész EU-ban gyakorlatilag ugyan olyan egyszerűen és kényelmesen működött mint mondjuk a YouTube). Vagy lehet nézni bármi mást is, ami EU-n belül van, és vagy ingyenes, vagy van rá előfizetésed.
Amúgy a Vodafone sem korlátozza: [kép]
Úgy hogy nem Magyarországon belül kell lenni a Vodafone TV-hez, elég EU-n belül lenni.>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
Toth_Jani
őstag
Nem mellékesen aki nagyon nézni akarja a hazai TV adásokat (az takarodjon haza), nézheti a TV2 Play vagy az RTL Most+ oldalakon, ahol elég nagy a választék élő adásokból is.
Sőt mi nemrég kaptuk meg az Aréna kódot is, de szerintem a Közszolgálati csatornák mindegyike elérhető külföldről is. -
-
quint
aktív tag
válasz #42308056 #114159 üzenetére
Kérem szépen, ezek nem biztonsági hülyeségek, hanem egy nagytudású szagember talált pár modult, amivel le tud kérdezni bizonyos környezet paramétereket, és utána ezek birtokában a szarból is tud szarabbat csinálni, amit utána a túlképzett menedzserei is kétpofára zabáltak. Valami olyasmi a jelenség, mint amikor a güzüke megtalálta, hogy le lehet tiltani a jobbklikket, és a gatyájába élvezett a gyönyörtől.
-
vmarci21
tag
-
#42308056
törölt tag
Webes Voda TV WT1807 hibakódjára mi a megoldás?
-
pjen
félisten
Szevasztok. Kedden cserélik a Cb t 1 gigás netre. Ügyintéző szerint optikával állnak be.17 kerület, van erről valamilyen tapasztalat?
-
peugeotmate
őstag
válasz balazs1956 #114152 üzenetére
Egy kezemen nem tudom megszámolni hány programomat blokkolta már az Avast teljesen feleslegesen. Unreal Engine-es buildektől kezdve egyszerű kép elmentéséig rengeteg mindenben. Szép találat!
meg
-
balazs1956
senior tag
Érdekes tapasztalat a Vodafone pc-s alkalmazással kapcsolatban:
A UPC-ről való átállás után megszűnt működni a Vodafone tv webes alkalmazása.
Minden létező fórumon érdeklődtem, 15 panaszt tettem, frissítettem drivereket, vettem új kábeleket, de minden hiába.Mindig feldobta a 1807-es hibakódot.
A megoldásra véletlenül találtam rá. Egy új rendszert telepítettem ugyanarra a gépre az egyik cserélhető ssd-re.
Próbaképpen a szűz telepítés után kipróbáltam a VTV-t, ami tökéletesen futott. Egyenként feltelepítve a programokat, mindegyik után újraindítás és próba.
Végül kiderült melyik volt a VTV gyilkos: az avast ingyenes vírusírtója.
Telepítése után rögtön behalt a VTV., letörölve megint hiba nélkül működött.
Ezek után visszarakva az eredeti állandóan használt ssd-t, és ott is letörölve az Avast, láss csodát a vodafone TV hibátlanul működik.
Azóta Kaspersky felrakva, azzal nem keresztezik egymás útját.
Remélem tudtam segíteni, de ha valakinek fut az Avasttal, az kérem jelezzen vissza.
Az információhoz hozzátartozik, hogy a laptopon kábellel Avasttal is megy, míg az anomáliák az asztali gépen wifivel használva jöttek elő.
Három hónapig küzdöttem a problémával, már majdnem új gépet vettem vagyonokért. A hiba az ingyenes Avastban volt. -
#42308056
törölt tag
Másnál se megy a webes Vodafone TV? Dobozunk még nincs, de regisztráció után működött. Most hetek óta nem tudom használni. Mi ez a szar most komolyan?
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #114148 üzenetére
Azért nem lehet, mert a tartalom, amit nézel és aminek a továbbítására szerződött esetünkben a Vodafone, területi korlátos is lehet (pl. BL, Forma1, de lényegében bármilyen nagyobb sportjog és akkor még csak a sporteseményekről beszéltünk). Ahol nyaralsz (értsd: az országban), ott meg valaki teljesen másnak van kizárólagos joga arra, hogy ezt a tartalmat szolgáltassa. Te is tudod, hogy irdatlan pénzekről van itt szó (hiszen itthon te is fizeted az adóforintjaidból így vagy úgy), és a jogtulajdonos bizony minden országban szeretné ezt az összeget (vagy többet) begyűjteni és éppen ezért mindent meg is tesz, hogy az ilyen kiskapuk ne működjenek (mert ha például nekünk, csóró magyaroknak adta el x összegért, de mondjuk a szomszéd országban már x+100 a szerződésben szereplő szám, akkor bizony fájna neki, hogy az általad vizionált kiskaput kihasználva a szomszéd ország élelmes lakói szépen innen szerzett STB-vel néznék azt a bizonyos tartalmat).
És egyébként egy alapjáraton helyhez kötött (értsd: előfizetési címed) szolgáltatásról beszélünk, amihez jár egy olyan kényelmi szolgáltatás, hogy bizonyos csatornákat elérsz a mobilodról is. Szóval már csak az előfizetési címhez kötöttség miatt is életszerűtlen, hogy magaddal cipelsz egy STB-ot egy másik országba.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Gubek-Einste #200 üzenetére
Gondolom a tesztelések, bármi során a scartot mint lassan őskövület csatolófelületet kevésbé pörgetik meg, mint mondjuk a HDMI-t. Ha egyáltalán még megnéznek rajta bármit is...
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
#14638848
törölt tag
válasz 4Grider #114143 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Az sajnos nem opció, mert akkor meg semmi más nem működne ami amerikai IP-t kér. Esetleg ha manuálisan beállítom a VTV-t az megoldaná? (IP, subnet mask, def. gateway, DNS stb. ezeket kéri, nem tudom mit adjak meg neki.) Egyenlőre visszakötöttem a régi Horizon mediaboxot, bár nem tudom meddig fog működni, most, hogy megkaptuk az újat.
-
graffin
csendes tag
válasz kavics #114105 üzenetére
szia!
én ma vettem észre, hogy a régi felvevős boxomon nem mennek a csatornák, kb úgy, ahogy neked, az első 14 megvan, a többire "nem vagyok előfizetve".
Arra tippeltem, hogy itt a vége a régi boxnak és nagy szomorúan beüzemeltem a vodásat...Esetleg más még használja a régi [Philips DCR8111] boxot és megy neki?
még holnap ránézek azért, mert egyszerűen agyfaszt kapok, hogy a vodással nem lehet rögziteni és visszanézni pl. a Forma1-et... és a Vodafone erre csak annyit tudott irni, hogy ez van, igy állapodtak meg az M4-el. Miközben engem, mint végfelhasználó, ez nem érdekel, papirozzák le, legyen egy külön sportcsomag x Ft-ért, mitudomén...
ufff, dühöngtem egy sort.
üdv
g -
#14638848
törölt tag
Üdv mindenkinek!
Nem tudjátok miért nem működik a Vodafone TV mediabox VPN-en keresztül? Egy csatornát se tölt be.
-
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114136 üzenetére
Sajnos semmi....
Mindegy, szóltam a tulajnak jelentse be megint, kérjen szerelőt, vagy cserét, vagy bármit
Köszi még egyszer! -
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114134 üzenetére
Ezzel nem enged be..... gondolom már megváltoztatta valaki...
Mindegy, feladtam, de azért köszi a segítséget! -
kabelmania27
Topikgazda
válasz kavics #114133 üzenetére
192.168.100.1 címen admin felhasználónévvel és jelszóval tudsz belépni a modem oldalára, utána kapcsolatok menüpont, majd lefelé és felfelé menüpontban láthatod az értékeket.
Ha megírod, hogy az osztó melyik kimenetében van a modem és a box kilehet számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.[ Szerkesztve ]
-
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114117 üzenetére
Kábelek rendben
Modem: Ubee -
-
peugeotmate
őstag
-
válasz Sanya #114124 üzenetére
Hiszen nyár óta faragják a számlázási rendszerüket! Nem hinném hogy a hónapok óta tartó reszeléssel ne tudna bármi hasonlót. Nem mellesleg milyen számlázási rendszer az, amelyik nem is meri a storno fogalmát?
Tisztára olyan mintha a a szomszéd kisfiát bízták volna meg feladattal, mert ő ehhez is ért.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
veterán
-
gregory91
senior tag
válasz fojtviki #114118 üzenetére
Ezek szerint a személyes ügyintézést nem úszod meg.Mond el az álláspontod nekik(és ha van rá mód "töröltesd" a rendelésed - elvi szinten - talán így nem lesz mit behajtani rajtad).
UI: Úgy látom beelőztek(csak eddig nem nyomtam F5-t)..
[ Szerkesztve ]
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
NoOne1976
őstag
válasz Sanya #114124 üzenetére
Én teljesen egyet értek Fojtvikivel. A kettő nagyon nem ugyanaz, még akkor sem, ha matematikailag ugyanaz a vége. Ha valamit jogtalanul számláznak, akkor azt törölni kell és kész. A rendszerükben, ha valaki lelkéri az ügyfélprofilját ott lesz, hogy késedelmes fizetés, ami nem igaz.
-
őstag
válasz cigam #114120 üzenetére
Az a szep, hogy ugyfelszolgalatot felhivva, ok latjak, hogy mennyit kell befizetnem. Online megis egy reszlettel tobbet mutat. A kisholgy eleg lekezeloen beszelt, mondtam neki, hogy most igy valami 1000Ft-ot is szamlaztatok kesedelmes fizetesre. Jo rendben, akkor a jovohavi szamlabol jovairok 1000Ft-ot ugyfelelegedettseg cimen. Mondom basszus ne ugyfelelegedettseg miatt irjal jova penzt hanem azert, mert olyan dolgot szamlaztok, ami meg sem tortent, mivel en nem fizettem kesedelmesen. Komolyan rohej.
-
peugeotmate
őstag
Adjunk be egy csoportos keresetet?
meg
-
Tibdoh
csendes tag
Tegnap délelőtt jelentettem be a box SA005 hibát onlájn.
(a telefonos zenehallgatás lélektani határa 15 perc után következett be,
Igaz eközben folyamatos megerősítést kaptam arrol hogy milyen fontos a hívásom, de nem dőltem be a sátánista cselnek, kinyomtam.)
Nem sokkal utána megérkezett a visszaigazoló email amiben 48 órát írtak kapcsolatfelvétel okán.
Pár perce kaptam egy hívást -nyilván szabvány-duma-
"központi hiba volt, elhárították" majd válaszút elé állított: fenn ál-e még a hiba, vagy megoldódott. (akkor mit is hárítottak el, ha ez kérdésként merül fel? )
Természetesen még nem indul a box, ezért a megfelelő válasz után közölte a gépnéni, hogy hamarosan hívni fog a munkatársuk.
Én optipistán nézek a jövőbe.
Nyilván feszültebb lennék ha nekem is létfontosságú volna ezt a sok mocskot néznem ami kifolyik a "csatornákon". Sajnos alternatív szolgáltató csak a soseTV vagy lavoáros....Harcolni kell a sátánista vodafon ellen! Már a saját érdekükben is.
-
válasz fojtviki #114118 üzenetére
Írni egy szép levelet a felügyeleti szerveknek, és a fogyasztóvédelemnek. Én pár hete írtam az ugyfelszolgalat@vodafone címre, de le se .... Csak annyit tudtam tenni hogy magyarorszag.hu oldalon írok egy fogyasztóvédelmi beadványt, amiben pár mondatban leírom a problémát, pl. hogy nem hogy 5 de gyakran 50 perc alatt sem érek el ügyintézőt. Plusz érdemben nem foglalkoznak a bejelentésemmel, azt egy automata telefonhívással lezárják, mintha minden megoldódott volna.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
sznandi77
csendes tag
Nálunk lesz valaha?
https://tecnolocura.es/lg-incorpora-vodafone-tv-en-sus-smart-tv-webos/
Röviden 2020 utáni lg smart tv-n elérhető a vodafone tv app spanyol országban. -
őstag
Sziasztok. Tenyleg ennyire botranyos a kedves Vodafone szamlazasi rendszer? Nyugodt ember vagyok, de most tenyleg kezdek kicsit ideges lenni. Rendeltunk tv-t amit vegulis nem vettunk at, a doboz serulese miatt. Viszont a havi reszletet mar kertek. 2x hivtam oket, hogy a tv nem lett atveve. Ohh semmi baj, csak annyit fizessek be amennyi aktualis. Oke befizettem, de az online szamlafizetesnel csak az van, hogy reszben befizetett. Kuldik a felszolitasokat, meg mar 600Ft kesedelmi dijjal is jutalmaztak. Mit lehet ilyenkor csinalni ugyan?
-
-
nyuszó
tag
Vodafone boxra működik már a műsor visszanéző szolgáltatás?
Ha cserélem a kaon boxot, ami most ingyenes, akkor a cserének se lesz havi díja? Vagy ha plusz beltériként kérem harmadiknak, akkor mennyi lesz? Jelenleg első a kaon, 2. mediacard. Ezekről nem találok infót. -
cocka
veterán
válasz cigam #114110 üzenetére
Online hibabejelentés úgy szokott működni, hogy jön egy automata válaszlevél emailben, hogy 5 munkanapon belül "mindent megteszünk annak érdekében, hogy" blabla keretében nem történik semmi, majd kivárják a 30 napot és email válasz helyett telefonon fognak hívni. Ha ajánlatról van szó, szarabbat kapsz annál, mintha te hívnád őket.
Konklúzió: online hibabejelentésnek semmi értelme!
-
őstag
válasz peugeotmate #114083 üzenetére
Tudom, ismerős... Ha megnézed van hsz-em ahol majdnem 2 óra volt a várakozás és szét kapcsolt, mert 2 óra a limit a szolgáltatóknál, de van ahol 1 is. Nem tudom, akkor lehet priorizálják a hívásokat a bejelentések alapján, vagy fene sem tudja... Utóbbi időben volt olyan, hogy 30 perc sem kellett és fogadták a hívást...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
peugeotmate
őstag
válasz cigam #114110 üzenetére
Aha, köszi. Hátha rászánom magam. Nehéz helyzet, mert nyilván tudom azt mondani hogy nincs időm erre. Ugyanakkor azt is tudom hogy kell a tapasztalásokat megosztani, feedbacket adni, különben lehet nem is veszik észre maguk, hogy mennyire lepukkant az ügyfélszolgálatuk. És ha senki sem teszi meg akkor csáó az egésznek.
Igyekszem.meg
-
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114106 üzenetére
-
válasz peugeotmate #114094 üzenetére
Hibabejelentést az online felületen is megteheted.
+ Panasszal élhetsz a felügyeleti szerveknél ill. a Fogyasztóvédelemnél.
"Az előírások szerint a panasszal kapcsolatos élőhangos ügyintézést a szolgáltató köteles reklám elhangzása nélkül a telefonos ügyfélszolgálat menüsorrendjének első helyére tenni. Az ügy érdemi intézését emellett a kapcsolás létrejöttétől számított legfeljebb 5 percen belül meg kell kezdenie, ettől csak nagyon kivételes esetben, például rendkívüli időjárási körülmények miatt térhet el. "Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
#05668608
törölt tag
Sziasztok! Ma kaptam meg az új Vodafone TV-t, de úgy néz ki nincs benne beépített Wi-Fi, ugyanis azt írja csatlakoztassam az ethernet kábelt. Nálam ez nem megoldható. Van erre valamilyen más megoldás? Pl. ha veszek egy Asus repeatert amibe be tudom dugni, azzal szerintetek működne?
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Sok panaszt olvasni a Vodafoneról, persze tudom, az ügyfelek mindig panaszkodnak. De olyan területen, ahol Telekomtól bérelnek optikát, ott is soka a hiba, vagy ez inkább volt UPC területre igaz?
Köszönöm!
Vén épület már a világ, Le, alacsonyra sűlyedett. Ha egyenest jársz: beütöd A gerendában fejedet. Hajolj meg, ha a fejtörő Gerenda ellenedre van... Én inkább betöröm fejem, Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114106 üzenetére
Most eljöttem, de megnézem amint tudom, bár mindent nem értek belőle
Amit tudok, hogy régebben laktak itt, nem volt semmi gondjuk és nem változott azóta semmi, csak a tv lett más
Még egy érdekesség, ha olyan műsor/adó van, ahol lehet azt választani: nézze elölről, akkor meg rendesen megy minden...
Box és tv HDMI kábellel van összekötve (nem tudom ez számít-e) -
kabelmania27
Topikgazda
válasz kavics #114105 üzenetére
Üdv!
Menü 1789 után sokszor le gomb után elvileg kiírja a box a jelerősség és a minőség értékeket.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a kábelezés.
Amennyiben 192.168.100.1 címről a következő hsz-ba másolnád a modemértékeket ki tudnánk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
kavics
csendes tag
Sziasztok!
Új helyre költöztem, ahol még a régi típusú box van
Inaktív volt, aktiválása megtörtént.
A csatornákat látja is, de néhánytól eltekintve se kép, se hang, csak az EPG van.
Konkrétan a 14-es csatornáig minden rendben, utána semmi
ÜSZ csak annyit mond, látja, hogy aktív, de ennyi...
Bárkinek bármi tippje? -
viktorhu
veterán
válasz peugeotmate #114103 üzenetére
Anyunak konkrétan eltűnt a novemberi számlája az online felületről, miután kifizette. A számlatörténetben az októberi az utolsó, fent meg azt írja, hogy következő számla: november 26.
Két számlája duplán van befizetve (megijedt, hogy egy hónap elteltével is lejárt fizetetlen számlának mutatta őket, és befizette), az online tett számlareklamációra (csatolt igazolással) nem válaszoltak, személyes ügyfélszolgálatról elküldték, hogy nekik csak a bank által kiállított igazolás jó (amit a bank jó pénzért kiállít szintén személyes látogatással), az online nem.
És persze másfél órát várt a telefonos ügyfélszolgálatra, aztán letette.
Remélem, hogy gazdagon megünnepelték az új crm rendszer sikeres implementációját.
[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
válasz LouiS22 #114102 üzenetére
Az biztos hogy szerencsés voltam, én is így gondolom.
Azt csináltam amit te is írsz, 3 órán át nem akartam a fejemhez tartani a telefont. BT hangfalamon csöngött ki a telefon 3 órán át halkan, de így is triggerelt persze a dolog. Éjjeli telefonhívás is megvolt, negyed1-negyed3 közt csörgettem őket és SEMMI sem történt, ahogy írtam. Minden túlzás nélkül. Még egy 10 percre újrahívtam őket, de semmi, inkább aludtam már.Ez így nem szolgáltatás, bármelyik bizonytalan hátterűnek kikiáltott fintech cég supportja kiválóbb. De amúgy az ügyfélkapun és hozzájuk köthető üfsz.on sem láttam ekkora meghalást a rendszerben az utóbbi években. (Mondjuk én az ügyfélkapuval kifejezetten elégedett vagyok.)
Aggasztóak az okok én is úgy látom.
[ Szerkesztve ]
meg
-
LouiS22
veterán
válasz peugeotmate #114094 üzenetére
Kaptál egy sablon megnyugtató választ. De azt valójában nem tudod, hogy vettek-e fel hibajegyet (tipp: nem - mondjuk menet közben megoldódott legalább a problémád, szerencsés vagy).
Mit javaslok: telefon félretesz kihangosítva, közben dolgoz, csinálod, amit szoktál és ha mázlid van, akkor eljutsz élő emberhez. Vagy - ahogy egy ismerős írta - éjjel kettőkor első csörgésre felvették (nyugi, szerintem sem életszerű ez ).
Abban nagyon egyetértek, hogy valami k.. nem stimmel náluk üfsz szinten, és szinte biztos vagoyk abban is, hogy hamarosan lecsap rájuk valamelyik szerv. A végeredményben már kevésbé: lesz egy látszat bírság (hiszen nincs nevesítve összeg, amivel büntetni lehet őket), de a helyzetet valójában csak úgy tudják orvosolni, ha tömegesen vesznek fel munkaerőt. Az meg nem egyszerű, az okokat szerintem te is, én is pontosan ismerjük. A kör bezárult.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
olloczky
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest