Új hozzászólás Aktív témák

  • peugeotmate

    őstag

    válasz LouiS22 #114102 üzenetére

    Az biztos hogy szerencsés voltam, én is így gondolom.
    Azt csináltam amit te is írsz, 3 órán át nem akartam a fejemhez tartani a telefont. BT hangfalamon csöngött ki a telefon 3 órán át halkan, de így is triggerelt persze a dolog. Éjjeli telefonhívás is megvolt, negyed1-negyed3 közt csörgettem őket és SEMMI sem történt, ahogy írtam. Minden túlzás nélkül. :) Még egy 10 percre újrahívtam őket, de semmi, inkább aludtam már.

    Ez így nem szolgáltatás, bármelyik bizonytalan hátterűnek kikiáltott fintech cég supportja kiválóbb. De amúgy az ügyfélkapun és hozzájuk köthető üfsz.on sem láttam ekkora meghalást a rendszerben az utóbbi években. (Mondjuk én az ügyfélkapuval kifejezetten elégedett vagyok.)

    Aggasztóak az okok én is úgy látom.

    [ Szerkesztve ]

    meg

Új hozzászólás Aktív témák