Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisscom
kezdő
válasz kabelmania27 #79049 üzenetére
Megnéztem nettel azzal nem kockásodik. Jelenleg a tap-os tv kockásodik a többi nem ezen még a modem kikapcsolás sem segít. Általában azokkal a csatornákkal van a baj amik a magas frekvencián vannak. A tap-os tv-én ameik csatorna kockásodik azon a jelerösség 1-2% a jel minőség 30-39% között van, a többi adó jó. A többi tv-én amik jelenleg jók azokona jelminőség 100% körül van a jelerösség 92%-50%-ig. A tap-os osztó és a tv között 20m koax kábel van de szerintem nem számít mert nem csak azzal a tv-vel van baj igaz mindig azon a legrosszabb.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz kisscom #79048 üzenetére
Feltöltés lehet a hőmérséklet változástól lett magasabb, légkábeles övezetben előfordul, hogy tavasszal/nyáron alacsonyabb a letöltés és magasabb a feltöltés mint ősszel/télen. De az is lehet, hogy valahol az utcában van egy beázás vagy egy hibás csatlakozó.
Meg kellene nézni, hogy a tévén milyen a jelerősség és a minőség.
Alacsonyabb erősségnél is lehet 100%-os minőség.
Indíts el egy speedtest mérést és nézd meg közben hogy változik a minőség és az erősség. Amennyiben a feltöltési tesztnél szétesik a kép és megáll az adás lehet a hpf szűrő segít.[ Szerkesztve ]
-
kisscom
kezdő
válasz kabelmania27 #79043 üzenetére
Akkor az UPC-s szerelőnek ne higgyek ne szereltessek be erősitőt a haverjával(mondjuk nekem gyanus és fura volt, szerintem pár honapja dolgozhat a cégnél még egy f-es csatlakozót se tudott felszerelni rendessen simán lehuzom a koax kábelről) Szerinted miért változott ennyit a letöltési érték egyik napról a másikra? Nálunk nem változott semi nem bántott senki semmit.
-
4Grider
nagyúr
válasz anglergab #79044 üzenetére
A UPC mindig is több pénzt akart mindenkitől. Amikor a kereskedőik felhívnak, mindig az a cél, hogy legalább néhány száz Ft-al drágább csomagra írassanak alá veled újabb egy évre. Miért tennék ki a mostanitól kisebb csomagokat? Ha a többség lefelé vált, soha nem lesz árbevétel-növekedésük...
-
anglergab
addikt
Sziasztok!
Most járt le hűség, bejelentkeztem a UPC oldalán megnézni az aktuális csomagajánlatokat.
Viszont furcsa módon csak a Happy Home 500 Premiumot mutatja, holott belépés nélkül látható a Happy Home 150 Premium is.
Miért van elrejtve, miután belépek?
Éppen arra szeretnék váltani (azaz kisebb netet tartalmazó csomagra).[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz kisscom #79037 üzenetére
Modemértékek rendben vannak.
Azt jelenti, hogy a tévék elé érdemes bekötni hpf (visszirány) szűrőt, így ha 50felett lesznek az értékek napsütésben kevésbé (vagy akár meg is szűnik a vételi probléma) fognak akadni az adások.
Egy modem és három tévénél nem kell erősítő.
Amikor nem jók az adások nézd meg a modemértékeket.[ Szerkesztve ]
-
Peltár
aktív tag
válasz #54715584 #79033 üzenetére
Látom közben sikerült megoldani!
Ez az első UPC eszköz 89.134.215.254 ha jól látom
ping 89.134.215.254 -ta -t kapcsoló segítségével addig megy a ping amíg meg nem szakítod, ha ez, mondjuk 1000 pingre 1%
eldobott csomagot jelent de közben a rövid 7-8ms válaszidő megmarad tehát nincsenek benne kiugróan magas
értékek akkor jó, biztos hogy nem a te rendszeredben van a hiba, így nem a te eszközeid tehetnek róla ha esetleg nem megy az online játék rendesen. Persze elsőre pingetheted a hálókártyát, majd a routert, ha azok kapásból nem jó értéket mutatnak az rögtön problémás. A nagyobb sávszélességet igénylő játékok sem rögtön dobnak ki ha egy -két válaszidőd esetleg magas, mert be van állítva a max válaszidő és az eldobott csomagok száma, utána fog kidobni. Ilyenkor én a szolgáltatót pingetem meg, majd ha tudom a játékszervert, mert simán van hogy se nálad, se a szolgáltatónál nincs hiba, hanem a játékszerver, szerverek a problémásak.Na ha mondjuk éppen routered állítgattad előtte, vagy frissítettél, az megint egy másik történet.
Ettől függetlenül a Tracert és a Ping egy gyors és egyszerű módja hogy megnézd hogy valami gikszer van e a
rendszerben. -
kisscom
kezdő
válasz anglergab #79040 üzenetére
Nálunk a házon bellül nem változott semmi. Talán majd holnap az UPC szerelő megcsinálja hogy a tv ne akadjon csak ne az jöjjön aki szombaton jött. Már azt akarta hogy van egy haverja aztán az majd szerel fel egy ház erösítőt. Az Upc nem ad olyan erösítőt vagy majd az oszlopnál álítanak valamit?
-
anglergab
addikt
válasz kisscom #79039 üzenetére
A különbség 3 dB, az jellemző érték a csillapításnál. A hálózatba kerülhetett csillapító, osztó vagy az erősítést felezték.
A túl kicsi és a túl nagy jelerősség sem jó, az osztások, veszteségek, bizonyos eszközök, időjárás/hőmérséklet nehezítik az optimális beállítást.
A legtöbb modem -6 és 6 dBm közötti, nagyon széles tartományban megfelelően működik letöltés esetén.
Van bennük erősítő, így nagyon alacsony jelszintek esetén is megfelelően működnek, ha alacsony a zajszint.
[ Szerkesztve ]
-
kisscom
kezdő
válasz kabelmania27 #79034 üzenetére
Jelenleg minden csatorna jó de délelött azt írta ki pl m4sport hd nál hogy nincs jel. Egyedül a tap-os osztó végén lévő tévén az m4sport kicsit kockásodik. Kikapcsoltam a modemet azzal jó lett ameddig néztem nem kockásodott. De ha nagyon rosz lesz megint akkor megpróbálom a modemet kikapcsolni. Ha úgy megjavul akkor az mit jelent? Jelenleg ilyenek a modemértékek de amikor nem voltak jók a tévék akkor egy kicsit jobbak voltak.
-
#54715584
törölt tag
válasz kabelmania27 #79034 üzenetére
Akkor mégis csak a routerben állítottam el valamit.
Köszönöm a gyors segítséget. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz #54715584 #79033 üzenetére
Jónak tűnik, feltöltésnél a problémás csatornán is nulla a timeout, nincs elveszett csomag.
kisscom: Nézd meg, a tap osztónál, hogy bejövő kábel legyen az in-ben, az out-ban a hármas osztó, tap-ban a tévé, hármas osztónál is ellenőrizd, hogy az in-be legyen a bejövő, a két magasabb csillapítású kimenetekben a tv-k. Akkor sem jók a csatornák ha áramtalanítva van a modem?[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz Peltár #79031 üzenetére
+(#79032) kabelmania27
Visszatöltöttem közben a routerre egy előző beállítást, bár az új firmware-rel + kikapcsoltam az Adaptive QoS nevű dolgot. Így most a sebesség helyreállt, kipróbáltam a játékot is, relatíve jó a ping, nem sokkal nagyobb, mint előzőleg, még tűrhető.
Pénteken tettem fel a Merlin verziót a routerre, beállításokat nem változtattam, legalábbis nem akkor, amikor minden jó volt.
A kábeleket tavaly lecseréltem, azokat átmozgattam ismét, bár hálókábel cserét még nem teszteltem.
Most már a változtatások után vagyok, de ezek az értékek:
Ez a tracert:
C:\>tracert www.upc.hu
Tracing route to wp-1650720000000000.id.cdn.upcbroadband.com [212.142.30.146]
over a maximum of 30 hops:1 <1 ms <1 ms <1 ms router.asus.com [192.168.1.1]
2 7 ms 7 ms 21 ms catv-89-134-215-254.catv.broadband.hu [89.134.215.254]
3 8 ms 7 ms 8 ms catv-89-135-220-93.catv.broadband.hu [89.135.220.93]
4 38 ms 33 ms 33 ms hu-bud04a-rc1-ae52-2030.aorta.net [84.116.241.38]
5 32 ms 32 ms 55 ms hu-bud03a-rc1-ae0-0.aorta.net [84.116.137.205]
6 32 ms 34 ms 32 ms de-fra01b-rc1-ae8-0.aorta.net [84.116.136.214]
7 32 ms 32 ms 33 ms nl-ams17b-rc1-lag-40-0.aorta.net [84.116.130.9]
8 32 ms 33 ms 32 ms asd-rc0001-cr101-be60-2.core.as33915.net [213.51.64.5]
9 33 ms 33 ms 33 ms asd-tr0021-cr302-be2.core.as33915.net [213.51.4.221]
10 32 ms 32 ms 32 ms 212.142.30.146Trace complete.
Router utáni IP, ami a külső IP-m?
C:\>ping 188.142.190.31
Pinging 188.142.190.31 with 32 bytes of data:
Reply from 188.142.190.31: bytes=32 time<1ms TTL=64
Reply from 188.142.190.31: bytes=32 time<1ms TTL=64
Reply from 188.142.190.31: bytes=32 time=2ms TTL=64
Reply from 188.142.190.31: bytes=32 time<1ms TTL=64Ping statistics for 188.142.190.31:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 0ms, Maximum = 2ms, Average = 0msFeltöltés:
Upstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulation Channel ID
1 26600000 46 5.120 64qam 6
2 33200000 47 5.120 64qam 1
3 53200000 47 5.120 64qam 4
4 46600000 47 5.120 64qam 3
5 40000000 47 5.120 64qam 2
6 59800000 47 5.120 64qam 5Upstream bonded channels
Channel Channel Type T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 1 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0
5 2.0 0 0 0 0
6 2.0 0 0 0 0Hívjam az üfsz-t vagy ez így jó?
[ Szerkesztve ]
-
Peltár
aktív tag
válasz #54715584 #79030 üzenetére
CMD ablak Tracert www.upc.hu
a router utáni 1 ip címet ping -t
elméletileg ez az első UPC eszköz amivel kapcsolatban vagy ha magas a válaszidő vagy sok az eldobott csomag akkor gond van, nem feltétlenül nálad, érdemes megnézni.
Online gémnél szívtam vele (FPS) kidobott, meg lassú net értékeket mutatott megölte a játékot, aztán kiderült a szolgálatatónál volt a hiba, 1 nap alatt javították
Ja és természetesen utp, ne wi-fin[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz kabelmania27 #79029 üzenetére
Ez volt a vezetékes asztali gép.
Modemet többször újraindítottam, tegnap az sem nagyon segített. Most átmozgattam a kábeleket, kicsit ki voltak lazulva a fali csatlakozók, azokra ráhúztam jobban.
Most a letöltés felment 300Mbps-re, a második feltöltési értékek nem nagyon változtak, majdnem az összes 0. -
kabelmania27
Topikgazda
-
#54715584
törölt tag
válasz kabelmania27 #79027 üzenetére
Ezekre gondoltál?
Downstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) SNR (dB) Modulation Channel ID
1 402000000 6 38 256qam 7
2 354000000 6 40 256qam 1
3 362000000 6 38 256qam 2
4 370000000 6 40 256qam 3
5 378000000 7 38 256qam 4
6 386000000 7 40 256qam 5
7 394000000 7 38 256qam 6
8 410000000 6 38 256qam 8
9 418000000 6 40 256qam 9
10 426000000 6 40 256qam 10
11 434000000 6 40 256qam 11
12 442000000 6 38 256qam 12
13 450000000 6 38 256qam 13
14 458000000 6 38 256qam 14
15 466000000 7 38 256qam 15
16 474000000 7 38 256qam 16Downstream bonded channels
Channel Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Locked 38.983 2151185756 8
2 Locked 40.366 2149462918 17
3 Locked 38.983 2149464213 20
4 Locked 40.366 2149464157 10
5 Locked 38.983 2149460191 8
6 Locked 40.366 2149457988 7
7 Locked 38.983 2149456702 16
8 Locked 38.983 2149464670 8
9 Locked 40.366 2149466492 12
10 Locked 40.366 2149468906 10
11 Locked 40.366 2149467353 6
12 Locked 38.983 2149464722 9
13 Locked 38.983 2149469322 25
14 Locked 38.605 2149457226 12
15 Locked 38.983 2149470681 13
16 Locked 38.983 2149177433 281449Upstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulation Channel ID
1 26600000 46 5.120 64qam 6
2 33200000 47 5.120 64qam 1
3 40000000 47 5.120 64qam 2
4 59800000 47 5.120 64qam 5
5 46600000 47 5.120 64qam 3
6 53200000 47 5.120 64qam 4Upstream bonded channels
Channel Channel Type T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 0 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0
5 2.0 0 0 0 0
6 2.0 0 0 54 0 -
#54715584
törölt tag
Sziasztok,
Tegnap délután óta akadozik a net, vagy egyáltalán nincs is, a lag pedig hatalmas, legalábbis online játékban. 8. ker.
Tegnap délután többször szakadt, alig volt 20-30Mbps a sebesség, ma ez ingadozik 80 és 150 között. Olyan, mintha le lennék korlátozva.
Tudom ez így elég nesze semmi fogd meg jól és még lehet a router is problémás, de van valami ötletetek merre induljak?
Másnál is vannak problémák esetleg? Befolyásolja a működést az időjárás / a meleg / a viharok? -
Toth_Jani
őstag
válasz mikung #79018 üzenetére
Nagy eséllyel adnak egy ajándék feltöltőkártyát névre írva, és hátha használja valaki.
Online megrendelés esetén amúgy is ingyen van hiszen a posta többe kerül a fizetendő 1000 forintnál.
A Vodafone meg éppen nem a nagylelkűségéről híres. (Jó tudom ez üzlet, és nem jótékonysági szervezet.)[ Szerkesztve ]
-
dreko
aktív tag
a 2 590 Ft havidíjú tv szolgáltatásom hűségideje lejár 10.15-én.
a számlán ezt találtam:
"Jogszabályi kötelezettségünk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön részére elérhető, jelenlegi szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró, 12 havi
elkötelezettséggel járó ajánlatunk az alábbi: TV Comfort: 6393 Ft/hó."tehát újabb hűséggel majd 2,5-szeres áron adnák tovább? Mikor mondhatom le 15-e előtt vagy 15-én?
-
mikung
aktív tag
válasz ztsoft #79016 üzenetére
3. pont szerint :
"C2 General3.TárgyimeglepetésKorlátlan adatforgalmat tartalmazó Red tarifával rendelkező Vodafone előfizető, csak UPC előfizető vagy nem jogosulttarifacsomaggal rendelkező Vodafone–UPC közös ügyfelek egy tárgyimeglepetésre jogosultak. Amennyiben online történik a regisztráció, akkor postai úton, amennyiben személyesen bármelyik Vodafone vagy UPC üzletben, akkor pedig az üzletben való elérhetőség szerint vagy a helyszínen történik az átadás vagy postai úton kerül továbbításra a tárgyimeglepetés a megadott magyarországi címre. "Tehát beballagok a kártyás vodkával és a upc üfszámommal egy upc üfszolgra és pofára adnak egy ... egy mit ?
-
ztsoft
őstag
Valamiről lemaradtam, "Mobil és vezetékes Vodafone Gigabit Net", [link]? Még az 500-as is határeset helyenként.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Peltár
aktív tag
válasz anglergab #79006 üzenetére
Szia!
Köszi az infót!
Én vidéken lakom, 3000 fős falú, az is szétszakítva a központtól kb 3km lakik a "maradék" 700 fő.
Érdekel a téma, de nem vagyok jó értelemben vett fanatikus mint ti. DE részben tudom ki építette ki (személy szerint ) a hálózatot a faluban, illetve amikor megrendeltem az UPC-t lemondva a Telekom adta előnyök élvezéséről .)) körbejártam az egész hálózatot, villanyoszloptól, villanyoszlopig, mindent lefényképeztem,
megnéztem, aztán hozzáértőktől megkérdeztem, így találtam rá arra is aki részben építette. + kaptam máshonnan is segítséget a kíváncsiságomat kielégitendő.Gyakorlatilag felmértem a hálózatot hány kötés milyen osztók, milyen vödrök (optikai szétosztó) jelerősítő, stb ebből rögtön lejött hogy bizony sebezhető, nem is kicsit a rendszerünk. Javarészt azért mert a villany vezetékekeken megy a szabadban nagyon sok fa van és van ahol magánterületen megy át (tehát ha itt a szakadás vagy hiba, külön elő kell keríteni a tulajt, engedélyt kérni tőle hogy bemehessenek javítani a közös oszlopon lévő dolgokat, a javítás tíz perc de mire a tulajt eléred
az fél nap vagy több + itt 3db akkora kutya is van amik egy lovat 10 perc alatt megennének.
Jelenleg a FTTH GPON a legjobb megoldás. Még míelött egyáltalán elkezdték kiépíteni a hálózatot egy nagy koponya ismerős a sulijában megmutatta a "tanszobát" mondta hogy nézd meg ezt, pár év múlva ez lesz a
sláger, már ahol megéri. És igen "Jelenleg a FTTH GPON a legjobb megoldás" ahol védett helyen van és nem oszlopon megy 3km kábelÉn Elon Musk -nak szurkolok a maga kis 22.000 műholdas Internetjével. Most vitt fel 1 kilövéssel 60 !!! műholdat tesztelési céllal, meg egy kis játék. Ha nem megy tönkre az ember cége , vagy a jóakarói nem nyírják ki, teszik tönkre irigységből, akkor a jövő a vezeték nélküli rendszerekben van szerintem.
Illetve a rendszer az már, megvan több mint 10 éve csak az USA hadereje használja a saját igényeihez igazítva, ott sem az adatok fogadása a gond , hanem az adatok szétküldése és titkosítása. Olyan mint lényegében a műholdas adás most fogni lehet simán de felfelé küldeni a gyenge keresztmetszet.
A légierőnél egy kevert rendszer, lényegében egy repülő (vadászgép) valós időben 200km távolságból másik 6-8 gépnek tud úgy adatot küldeni, hogy azok nem kapcsolják be a radart mégis látják az ellenséget, rakétát indítanak akár mind egy időben és a távol lévő gép valós időben vezérli a rakétákat úgy hogy folyamatosan mozgó ellenséges célpontot is leszedi. Ez nem egyenlő az Angliából, Németországból, Honolulu, stb vezérelt harci és felderítő drónok élő képes csapásmérésével vagy megfigyelésével amit a közel keleten Afganisztán, Pakisztán, Libia , Irak vetnek be egyes célszemélyek likvidálására. Itt komoly antennapark és katonai műhold hegyek kellenek.Szóval jó kis cuccok vannak már, csak mindig az a kérdés, hogy a szolgáltatónak megéri e ezekbe befektetni
visszajön e a megfelelő profit. mert csak ez számít, nem az hogy mi jól érezzük magunkat.
De ha megnézzük 25 éve még betárcsázós modemmel szenvedtünk a neten, most meg..., és mégis sokan panaszkodnak.[ Szerkesztve ]
-
Teaway
veterán
válasz kabelmania27 #79009 üzenetére
Nekem is olyasfélét írt ki, meg hogy nem jogosult ehhez a csatornához. És látogasson el a upc.hu-ra, meg hogy hívja a 1221-et
Nincs itthon csokid??
-
kisscom
kezdő
válasz kabelmania27 #79009 üzenetére
A feltöltési értékek Jók olyan mint két hete azzal nincs is gond csak a letöltési értékek változtak úgy egy hete lettek ilyenek és amióta változott azóta rossz a tévé is ha nagy meleg van akkor pl a tv2 hd vagy az m4 sport akadozik vagy azt írja ki hogy nincs jel. Eddig soha nem volt ilyen gond. Olyan mintha állítottak volna valamit az oszlopon vagy elromlott volna. Meg még fura hogy a feltöltési értékek nem változtak.
-
vilga
tag
válasz Peltár #79005 üzenetére
köszönöm
Na ezért kell a fórumon is informálódni: az ÁSZF és az ügyfélszolgálat csak a kötelezőt mantrázza holott az elmélet és a valóvilág közt van némi eltérés.
és egy idézet az ászf-ből: 21.lap, "Az Előfizetői Szerződés távollévők között szóban (telefonon) tett
szerződéses jognyilatkozatok esetében a Szolgáltató általi, kifejezett elfogadással jön létre. Ilyen esetben az
Előfizető legkésőbb a szerződés létrejöttétől számított 14 napon belül a Szolgáltatóhoz intézett nyilatkozattal
elállhat az Előfizetői Szerződéstől, kivéve, amennyiben ezen időn belül a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtását
az Előfizetői Szerződésnek megfelelően megkezdte."
Ennyit a 14 napról.....[ Szerkesztve ]
-
dzoli87
aktív tag
válasz kabelmania27 #78998 üzenetére
-
anglergab
addikt
válasz Peltár #79005 üzenetére
Jó összefoglaló. Jelenleg a FTTH GPON a legjobb megoldás. Az új/fejlesztett területeken FTTB van már DOCSIS 3-nál. A lényeg, hogy a HFC hálózatban az optika minél közelebb legyen a végfelhasználóhoz, azaz a koax szakasz minél rövidebb legyen és minél kevesebben használjanak egy megosztott koax szakaszt. Egyre rövidebb, de DOCSIS-nál mindig koax lesz az utolsó szakasz. Az utolsó (koax) szakasz a legdrágább, és ott keletkezik a legtöbb hiba és annak a legkisebb a sávszélessége, azaz az a szűk keresztmetszet. Ez nagyon hasonló a mobilhálózatokhoz, csak ott természetesen nincs koax és máshogy van megosztva az RF a felhasználók között.
De minden rendszer megosztott közeget használ a DSL/UTP/vezetékes telefon kivételével. Ez önmagában nem gond, ha jól van megtervezve a rendszer és van elég rádiós és egyéb hálózati erőforrás.[ Szerkesztve ]
-
Peltár
aktív tag
válasz fjudors #78996 üzenetére
Hát nem mész be, neten megrendeled és szereld magad kéred, nyilván akkor igaz ez
1.) ha van már vezeték ahol laksz,
2.) kijön a külsős beköti a vezetéket, de a modemet majd futár hozza.Ha nincs vezeték még kiépítve, hiába mész be az ügyfélszolgálatra a modemért + amít még akarsz.TV stb
Bent az ügyfélszolgálaton ha ki ki lehetne próbálni értelmetlen.
A szolgáltatás minősége függ a lakhelyedtől, a lakhelyeden kiépített technikától, mikor építették ki, mivel dolgoztak (hardvare) hány méter kábel megy vezetéken azaz föld felett ebből mennyi megy el fás helyeken
hányan lógtok a gerincvezetéken egy este, milyen modemet kapsz a lakásba milyen kábelt használsz, milyen
osztókat stb. Két hét vagy egy hónap alatt lehet semmi problémád nem lesz. Később igen.
Lehet nem hűségre is szerződni, az drágább de felmondhatod amikor akarod. + 30 nap vagy egy megkezdett
számlázási hónap esetleg.Én kb 4 éve használom vidéken az UPC-t, a hálózatot az upc mástól vette át van vagy 14-16 éves a rendszer.
Első probléma a modemmel volt , bridge mód megoldotta, a másik a feltöltéssel, hardware fejlesztéssel megoldották, a többi probléma vagy a faágak miatt volt, leszakították a vezetéket, vagy Szentendrén átvágták
2x-3x az Optikai fő gerincvezetéket, vagy leégett a Szentendrei központ. Ekkor voltak 2-3-4 nap kiesések.
Átlagos fa problémánál ha egy helyen szakad egy másodrangú vezeték azt eddig 1 nap alatt javították.
A fő gerincvezetékek átvágása a fák károkozása nem az UPC hibája, az más kérdés ha 3-4 napig nincs szolgáltatás hogyan tájékoztatnak, vagy hogyan kárpótolnak, a tájékoztatás 70%-ban elfogadható volt,
a kárpótlást ki kell sírni, na ez nem én vagyok.Nálunk vagy ez van, vagy a Telekom, a Telekommal sokkal több volt a szívás műszakilag. Ott volt hogy 1 hétig nem volt net.
Aztán számít még mit ír az ÁFSZ maximális letöltési elvi sebességre és mit a kötelező letöltésre.
Ha az megvan nem nagyon ugrálhatsz , de azért több baszogatás után megnézik.
Ügyfélszolgálatok: Minden cég ezen spórol, kevés a telefonos hozzáértő ügyfélszolga, a szerelők is kevesen vannak és túl vannak terhelve. A Telekomnál egyenesen meg vicc a saját tapasztalataim alapján.Digi: Számítástechnikus haver új bekötés 200m a fő optikai elosztótól 1000 Net, már kezdéskor sem volt meg soha az 1000 max 700.
Technika nálunk mint írtam 14-16 éves, az optikai elosztókat, jelerősítőket nem cserélték, mert nem kellett, max 1-2 helyen, a tápfeladókat szokták mert az meghal időnként itt ott.Elenyésző.
Meleg na az be tud tenni, a szigetelések az irtó nagy melegeket és hidegeket nem szeretik, előbb utóbb tönkremegy beázik. Ezt az UPC is tudja de nem fognak egyszerre 2-3km kicserélni hogy örüljünk, majd
kicserélik ha beszarik, vagy ha új technikával fogják nyomni a netet.Fórum: Itt sok segítséget megkapsz, hozzáértő emberektől, akik ezért járnak ide, + van akinek ez a téma a hobbija, ideje is van, de a többség akinek nincs baja a nettel nem fog állandóan idejárni.
Legvégére: sok helyen azért szar a net mert házon, lakáson belül szarul, gány módon, hozzáértés nélkül van kiépítve, vagy házon belül sérül. Ide nem elég ha lelkes vagy.
Még 1 aki fás helyen lakik, ha fa van a kertedben ami kinyúlik a vezetékek felé akkor neked kéne mindig úgy
nyesni a fát, hogy minimum 30cm -legyen a fa és a vezeték között. Ha az utcán van előtted fa és benövi a vezetéket azt az adott önkormányzat kéne intézze, nem teszi, de legtöbb esetben aki ott lakik az sem megy ki egy létrával és még időben levághatná, de nem mégse. Ha te ültettél a házad elé közterületre fát, azt neked kell gondozni!! Vidéken a legtöbb hiba ezekből van.
Remélem tudtam valamit segíteni. -
Teaway
veterán
válasz kabelmania27 #78998 üzenetére
Képzeld, a régi Gold csomagomból eltűnt vagy 40 csatorna + az összes HD (RTL II, Comedy Central, History, EuroSport, stb.) a régi Cisco boxon, miközben a MediaCard-dal minden szuper, és a Horizon Go is fullos. Se a szoftveres, se a hardveres reset nem segített, sőt, az áramtalanítás 5 percre sem...
Nincs itthon csokid??
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Path of Exile 2
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest