Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
olloczky
senior tag
-
LouiS22
veterán
válasz peugeotmate #114094 üzenetére
Kaptál egy sablon megnyugtató választ. De azt valójában nem tudod, hogy vettek-e fel hibajegyet (tipp: nem - mondjuk menet közben megoldódott legalább a problémád, szerencsés vagy).
Mit javaslok: telefon félretesz kihangosítva, közben dolgoz, csinálod, amit szoktál és ha mázlid van, akkor eljutsz élő emberhez. Vagy - ahogy egy ismerős írta - éjjel kettőkor első csörgésre felvették (nyugi, szerintem sem életszerű ez ).
Abban nagyon egyetértek, hogy valami k.. nem stimmel náluk üfsz szinten, és szinte biztos vagoyk abban is, hogy hamarosan lecsap rájuk valamelyik szerv. A végeredményben már kevésbé: lesz egy látszat bírság (hiszen nincs nevesítve összeg, amivel büntetni lehet őket), de a helyzetet valójában csak úgy tudják orvosolni, ha tömegesen vesznek fel munkaerőt. Az meg nem egyszerű, az okokat szerintem te is, én is pontosan ismerjük. A kör bezárult.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
peugeotmate
őstag
válasz LouiS22 #114102 üzenetére
Az biztos hogy szerencsés voltam, én is így gondolom.
Azt csináltam amit te is írsz, 3 órán át nem akartam a fejemhez tartani a telefont. BT hangfalamon csöngött ki a telefon 3 órán át halkan, de így is triggerelt persze a dolog. Éjjeli telefonhívás is megvolt, negyed1-negyed3 közt csörgettem őket és SEMMI sem történt, ahogy írtam. Minden túlzás nélkül. Még egy 10 percre újrahívtam őket, de semmi, inkább aludtam már.Ez így nem szolgáltatás, bármelyik bizonytalan hátterűnek kikiáltott fintech cég supportja kiválóbb. De amúgy az ügyfélkapun és hozzájuk köthető üfsz.on sem láttam ekkora meghalást a rendszerben az utóbbi években. (Mondjuk én az ügyfélkapuval kifejezetten elégedett vagyok.)
Aggasztóak az okok én is úgy látom.
[ Szerkesztve ]
meg
-
viktorhu
veterán
válasz peugeotmate #114103 üzenetére
Anyunak konkrétan eltűnt a novemberi számlája az online felületről, miután kifizette. A számlatörténetben az októberi az utolsó, fent meg azt írja, hogy következő számla: november 26.
Két számlája duplán van befizetve (megijedt, hogy egy hónap elteltével is lejárt fizetetlen számlának mutatta őket, és befizette), az online tett számlareklamációra (csatolt igazolással) nem válaszoltak, személyes ügyfélszolgálatról elküldték, hogy nekik csak a bank által kiállított igazolás jó (amit a bank jó pénzért kiállít szintén személyes látogatással), az online nem.
És persze másfél órát várt a telefonos ügyfélszolgálatra, aztán letette.
Remélem, hogy gazdagon megünnepelték az új crm rendszer sikeres implementációját.
[ Szerkesztve ]
-
kavics
csendes tag
Sziasztok!
Új helyre költöztem, ahol még a régi típusú box van
Inaktív volt, aktiválása megtörtént.
A csatornákat látja is, de néhánytól eltekintve se kép, se hang, csak az EPG van.
Konkrétan a 14-es csatornáig minden rendben, utána semmi
ÜSZ csak annyit mond, látja, hogy aktív, de ennyi...
Bárkinek bármi tippje? -
kabelmania27
Topikgazda
válasz kavics #114105 üzenetére
Üdv!
Menü 1789 után sokszor le gomb után elvileg kiírja a box a jelerősség és a minőség értékeket.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a kábelezés.
Amennyiben 192.168.100.1 címről a következő hsz-ba másolnád a modemértékeket ki tudnánk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114106 üzenetére
Most eljöttem, de megnézem amint tudom, bár mindent nem értek belőle
Amit tudok, hogy régebben laktak itt, nem volt semmi gondjuk és nem változott azóta semmi, csak a tv lett más
Még egy érdekesség, ha olyan műsor/adó van, ahol lehet azt választani: nézze elölről, akkor meg rendesen megy minden...
Box és tv HDMI kábellel van összekötve (nem tudom ez számít-e) -
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Sok panaszt olvasni a Vodafoneról, persze tudom, az ügyfelek mindig panaszkodnak. De olyan területen, ahol Telekomtól bérelnek optikát, ott is soka a hiba, vagy ez inkább volt UPC területre igaz?
Köszönöm!
Eladó új Puretrak Valor egér, USA vásárlás, csak kipróbálva volt 1 év jótállással.
-
#05668608
törölt tag
Sziasztok! Ma kaptam meg az új Vodafone TV-t, de úgy néz ki nincs benne beépített Wi-Fi, ugyanis azt írja csatlakoztassam az ethernet kábelt. Nálam ez nem megoldható. Van erre valamilyen más megoldás? Pl. ha veszek egy Asus repeatert amibe be tudom dugni, azzal szerintetek működne?
-
cigam
félisten
válasz peugeotmate #114094 üzenetére
Hibabejelentést az online felületen is megteheted.
+ Panasszal élhetsz a felügyeleti szerveknél ill. a Fogyasztóvédelemnél.
"Az előírások szerint a panasszal kapcsolatos élőhangos ügyintézést a szolgáltató köteles reklám elhangzása nélkül a telefonos ügyfélszolgálat menüsorrendjének első helyére tenni. Az ügy érdemi intézését emellett a kapcsolás létrejöttétől számított legfeljebb 5 percen belül meg kell kezdenie, ettől csak nagyon kivételes esetben, például rendkívüli időjárási körülmények miatt térhet el. "Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114106 üzenetére
-
peugeotmate
őstag
válasz cigam #114110 üzenetére
Aha, köszi. Hátha rászánom magam. Nehéz helyzet, mert nyilván tudom azt mondani hogy nincs időm erre. Ugyanakkor azt is tudom hogy kell a tapasztalásokat megosztani, feedbacket adni, különben lehet nem is veszik észre maguk, hogy mennyire lepukkant az ügyfélszolgálatuk. És ha senki sem teszi meg akkor csáó az egésznek.
Igyekszem.meg
-
őstag
válasz peugeotmate #114083 üzenetére
Tudom, ismerős... Ha megnézed van hsz-em ahol majdnem 2 óra volt a várakozás és szét kapcsolt, mert 2 óra a limit a szolgáltatóknál, de van ahol 1 is. Nem tudom, akkor lehet priorizálják a hívásokat a bejelentések alapján, vagy fene sem tudja... Utóbbi időben volt olyan, hogy 30 perc sem kellett és fogadták a hívást...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
cocka
veterán
válasz cigam #114110 üzenetére
Online hibabejelentés úgy szokott működni, hogy jön egy automata válaszlevél emailben, hogy 5 munkanapon belül "mindent megteszünk annak érdekében, hogy" blabla keretében nem történik semmi, majd kivárják a 30 napot és email válasz helyett telefonon fognak hívni. Ha ajánlatról van szó, szarabbat kapsz annál, mintha te hívnád őket.
Konklúzió: online hibabejelentésnek semmi értelme!
-
nyuszó
tag
Vodafone boxra működik már a műsor visszanéző szolgáltatás?
Ha cserélem a kaon boxot, ami most ingyenes, akkor a cserének se lesz havi díja? Vagy ha plusz beltériként kérem harmadiknak, akkor mennyi lesz? Jelenleg első a kaon, 2. mediacard. Ezekről nem találok infót. -
-
senior tag
Sziasztok. Tenyleg ennyire botranyos a kedves Vodafone szamlazasi rendszer? Nyugodt ember vagyok, de most tenyleg kezdek kicsit ideges lenni. Rendeltunk tv-t amit vegulis nem vettunk at, a doboz serulese miatt. Viszont a havi reszletet mar kertek. 2x hivtam oket, hogy a tv nem lett atveve. Ohh semmi baj, csak annyit fizessek be amennyi aktualis. Oke befizettem, de az online szamlafizetesnel csak az van, hogy reszben befizetett. Kuldik a felszolitasokat, meg mar 600Ft kesedelmi dijjal is jutalmaztak. Mit lehet ilyenkor csinalni ugyan?
-
sznandi77
csendes tag
Nálunk lesz valaha?
https://tecnolocura.es/lg-incorpora-vodafone-tv-en-sus-smart-tv-webos/
Röviden 2020 utáni lg smart tv-n elérhető a vodafone tv app spanyol országban. -
cigam
félisten
válasz fojtviki #114118 üzenetére
Írni egy szép levelet a felügyeleti szerveknek, és a fogyasztóvédelemnek. Én pár hete írtam az ugyfelszolgalat@vodafone címre, de le se .... Csak annyit tudtam tenni hogy magyarorszag.hu oldalon írok egy fogyasztóvédelmi beadványt, amiben pár mondatban leírom a problémát, pl. hogy nem hogy 5 de gyakran 50 perc alatt sem érek el ügyintézőt. Plusz érdemben nem foglalkoznak a bejelentésemmel, azt egy automata telefonhívással lezárják, mintha minden megoldódott volna.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Tibdoh
kezdő
Tegnap délelőtt jelentettem be a box SA005 hibát onlájn.
(a telefonos zenehallgatás lélektani határa 15 perc után következett be,
Igaz eközben folyamatos megerősítést kaptam arrol hogy milyen fontos a hívásom, de nem dőltem be a sátánista cselnek, kinyomtam.)
Nem sokkal utána megérkezett a visszaigazoló email amiben 48 órát írtak kapcsolatfelvétel okán.
Pár perce kaptam egy hívást -nyilván szabvány-duma-
"központi hiba volt, elhárították" majd válaszút elé állított: fenn ál-e még a hiba, vagy megoldódott. (akkor mit is hárítottak el, ha ez kérdésként merül fel? )
Természetesen még nem indul a box, ezért a megfelelő válasz után közölte a gépnéni, hogy hamarosan hívni fog a munkatársuk.
Én optipistán nézek a jövőbe.
Nyilván feszültebb lennék ha nekem is létfontosságú volna ezt a sok mocskot néznem ami kifolyik a "csatornákon". Sajnos alternatív szolgáltató csak a soseTV vagy lavoáros....Harcolni kell a sátánista vodafon ellen! Már a saját érdekükben is.
-
peugeotmate
őstag
Adjunk be egy csoportos keresetet?
meg
-
senior tag
válasz cigam #114120 üzenetére
Az a szep, hogy ugyfelszolgalatot felhivva, ok latjak, hogy mennyit kell befizetnem. Online megis egy reszlettel tobbet mutat. A kisholgy eleg lekezeloen beszelt, mondtam neki, hogy most igy valami 1000Ft-ot is szamlaztatok kesedelmes fizetesre. Jo rendben, akkor a jovohavi szamlabol jovairok 1000Ft-ot ugyfelelegedettseg cimen. Mondom basszus ne ugyfelelegedettseg miatt irjal jova penzt hanem azert, mert olyan dolgot szamlaztok, ami meg sem tortent, mivel en nem fizettem kesedelmesen. Komolyan rohej.
-
-
NoOne1976
őstag
válasz Sanya #114124 üzenetére
Én teljesen egyet értek Fojtvikivel. A kettő nagyon nem ugyanaz, még akkor sem, ha matematikailag ugyanaz a vége. Ha valamit jogtalanul számláznak, akkor azt törölni kell és kész. A rendszerükben, ha valaki lelkéri az ügyfélprofilját ott lesz, hogy késedelmes fizetés, ami nem igaz.
-
gregory91
senior tag
válasz fojtviki #114118 üzenetére
Ezek szerint a személyes ügyintézést nem úszod meg.Mond el az álláspontod nekik(és ha van rá mód "töröltesd" a rendelésed - elvi szinten - talán így nem lesz mit behajtani rajtad).
UI: Úgy látom beelőztek(csak eddig nem nyomtam F5-t)..
[ Szerkesztve ]
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
cigam
félisten
válasz Sanya #114124 üzenetére
Hiszen nyár óta faragják a számlázási rendszerüket! Nem hinném hogy a hónapok óta tartó reszeléssel ne tudna bármi hasonlót. Nem mellesleg milyen számlázási rendszer az, amelyik nem is meri a storno fogalmát?
Tisztára olyan mintha a a szomszéd kisfiát bízták volna meg feladattal, mert ő ehhez is ért.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
peugeotmate
őstag
-
-
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114117 üzenetére
Kábelek rendben
Modem: Ubee -
kabelmania27
Topikgazda
válasz kavics #114133 üzenetére
192.168.100.1 címen admin felhasználónévvel és jelszóval tudsz belépni a modem oldalára, utána kapcsolatok menüpont, majd lefelé és felfelé menüpontban láthatod az értékeket.
Ha megírod, hogy az osztó melyik kimenetében van a modem és a box kilehet számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.[ Szerkesztve ]
-
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114134 üzenetére
Ezzel nem enged be..... gondolom már megváltoztatta valaki...
Mindegy, feladtam, de azért köszi a segítséget! -
kavics
csendes tag
válasz kabelmania27 #114136 üzenetére
Sajnos semmi....
Mindegy, szóltam a tulajnak jelentse be megint, kérjen szerelőt, vagy cserét, vagy bármit
Köszi még egyszer! -
#14638848
törölt tag
Üdv mindenkinek!
Nem tudjátok miért nem működik a Vodafone TV mediabox VPN-en keresztül? Egy csatornát se tölt be.
-
graffin
csendes tag
válasz kavics #114105 üzenetére
szia!
én ma vettem észre, hogy a régi felvevős boxomon nem mennek a csatornák, kb úgy, ahogy neked, az első 14 megvan, a többire "nem vagyok előfizetve".
Arra tippeltem, hogy itt a vége a régi boxnak és nagy szomorúan beüzemeltem a vodásat...Esetleg más még használja a régi [Philips DCR8111] boxot és megy neki?
még holnap ránézek azért, mert egyszerűen agyfaszt kapok, hogy a vodással nem lehet rögziteni és visszanézni pl. a Forma1-et... és a Vodafone erre csak annyit tudott irni, hogy ez van, igy állapodtak meg az M4-el. Miközben engem, mint végfelhasználó, ez nem érdekel, papirozzák le, legyen egy külön sportcsomag x Ft-ért, mitudomén...
ufff, dühöngtem egy sort.
üdv
g -
#14638848
törölt tag
válasz 4Grider #114143 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Az sajnos nem opció, mert akkor meg semmi más nem működne ami amerikai IP-t kér. Esetleg ha manuálisan beállítom a VTV-t az megoldaná? (IP, subnet mask, def. gateway, DNS stb. ezeket kéri, nem tudom mit adjak meg neki.) Egyenlőre visszakötöttem a régi Horizon mediaboxot, bár nem tudom meddig fog működni, most, hogy megkaptuk az újat.
-
LouiS22
veterán
válasz Gubek-Einste #200 üzenetére
Gondolom a tesztelések, bármi során a scartot mint lassan őskövület csatolófelületet kevésbé pörgetik meg, mint mondjuk a HDMI-t. Ha egyáltalán még megnéznek rajta bármit is...
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #114148 üzenetére
Azért nem lehet, mert a tartalom, amit nézel és aminek a továbbítására szerződött esetünkben a Vodafone, területi korlátos is lehet (pl. BL, Forma1, de lényegében bármilyen nagyobb sportjog és akkor még csak a sporteseményekről beszéltünk). Ahol nyaralsz (értsd: az országban), ott meg valaki teljesen másnak van kizárólagos joga arra, hogy ezt a tartalmat szolgáltassa. Te is tudod, hogy irdatlan pénzekről van itt szó (hiszen itthon te is fizeted az adóforintjaidból így vagy úgy), és a jogtulajdonos bizony minden országban szeretné ezt az összeget (vagy többet) begyűjteni és éppen ezért mindent meg is tesz, hogy az ilyen kiskapuk ne működjenek (mert ha például nekünk, csóró magyaroknak adta el x összegért, de mondjuk a szomszéd országban már x+100 a szerződésben szereplő szám, akkor bizony fájna neki, hogy az általad vizionált kiskaput kihasználva a szomszéd ország élelmes lakói szépen innen szerzett STB-vel néznék azt a bizonyos tartalmat).
És egyébként egy alapjáraton helyhez kötött (értsd: előfizetési címed) szolgáltatásról beszélünk, amihez jár egy olyan kényelmi szolgáltatás, hogy bizonyos csatornákat elérsz a mobilodról is. Szóval már csak az előfizetési címhez kötöttség miatt is életszerűtlen, hogy magaddal cipelsz egy STB-ot egy másik országba.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
erahurka
félisten
Másnál se megy a webes Vodafone TV? Dobozunk még nincs, de regisztráció után működött. Most hetek óta nem tudom használni. Mi ez a szar most komolyan?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen