Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
as_Rock
őstag
Ha már így pezsegtek: SX4-ben vannak plussz pakolóhelyek (mint pl. ffrancia kocsikban a padlóba rejtve), vagy csak a szokásos csomagtartó, kalaptartó, ajtók zsebei?
-
Sytex
tag
Én vezettem már dízel ignist és swiftet is. Télen! És nem volt a cikkben leírt jelenségek egyike se. Nem volt órás izzítás, nem indulás, és ezt a lerobbant IFA hasonlatot még sértőnek is találom. Ahhoz képest hogy jéghideg dízelmotor, nagyon csöndes volt. (Volt dízel golfunk is, na az egy géppuskaállvány volt hidegen).
A swift nagyon is fürge volt (köszönhető talán a könnyű kasztninak), 3.ban még forgatta a kerekeket. (Nem jégen)
Ignis: Keresztapám dizel ignissel OKTAT (Gondolom itt mindenki tudja mivel jár egy oktató-autó élete. 1-megáll-1-megáll-forgalom-dugó-araszol) 4,5 -5 lityit nyel be gázoljaból ilyen használat mellett. -
RAM
őstag
ha a 11L kis fogyasztás
-
ett
aktív tag
A motor a legtutibb az egész autóban, megállná a helyét bármelyik másikban. A mocit egyébként a japánok rakják össze és készen jön ide, úgy szerelik a verdába.
-
fokukac
nagyúr
nekünk 1,3-as swift-ünk volt, a barátnőméknek 1,0-s.
vezettem mind a kettőt, és az 1,0-s is meglepően jól ment.
(előzgettem vele a 70-es úton) -
-
tildy
nagyúr
válasz
Rover623 #2773 üzenetére
Mármint? Nem értem mire gondolsz...
Szalaig: nem hinném hog ylenne, nagyon lehúzták oylan szempontból, hogy nem ér annyit amennyivel drágább.[link] [link]
Az első ilyen reggelen meg is lepett kicsit a Swift. Történt ugyanis, hogy annak rendje és módja szerint kinyitottam a kocsit, majd beültem, ráadtam a gyújtást, majd vártam. Az izzítás lámpája a mai dízeleknél nem szokott sokáig égni, ezzel szemben a Swiftnél csak égett-égett, már azt hittem elromlott és sosem alszik el. Aztán elaludt, indítóztam, de nagyon nem akart beindulni. Újabb fél perc izzítás, majd indítózás és végül beugrott. Ekkor körülbelül a járókelők fele, valamint a lakók negyede a Swift irányába fordult, hogy itt akkor milyen IFA is robbant le. Pedig csak a Swift volt, de olyan éktelen ronda, bántó hangon szólt, hogy az már fájt. Gyorsan el is akartam indulni, hogy ne zavarjam tovább a környék nyugalmát, de rögtön lefulladt. Újabb indítózás, nagy gáz és végül elillantam, igaz, ekkora már több vigyorgó tekintetet is begyűjtöttem.
Hogy ebből mi igaz, azt csak egy tulaj tudhatja.
[Szerkesztve] -
-
SzalaiG
addikt
Up!
Van valakinek diesel Swiftje? -
SzalaiG
addikt
Wagon R+
Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra!
Lökhárító elöl-hátul színre legyen fújva!
Az immobilájzer már benne van a 'slusszba'
Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ba.
Beletettek ezer extrát, többet is mint akart
Leverheti félgázon az egész Párizs-Dakart!
A sok extrából kettot is kiemel a sajtó:
Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó.
Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus
Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+.
Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyero
Ahogy tombol alatta a tizenhat lóero.
Sík terepen is odabasz: gyurodik az aszfalt
Ha gyorsan tolod feltépi a matchbox-terepasztalt.
Kirándulás? Erre lett a 'kocsi?' kitalálva
Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva.
Ülés nincsen benne, ez már futurizmus
Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus?
Hely van benne boven, pótolja a házat
Csak ne menj vele messzire mert százon eszik százat.
Két sajátossága még: az ''izomer-szervó'',
Meg a klímarendszer: ''ablakfüggo thermo''.
A kesztyutartójában van egy titkos button
Aztat kell megnyomni ha lerohadsz az uton.
Akkor a muszerfal kiírja hogy:''csocsi''
Mert ebbol az életben nem lesz már kocsi.
Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja
De nehogy elhidd, hogy a problémád megóggya.
A hibamentesítot aktiválnád vele
Igenám kistestvér, de hogyan írod bele?
A WagonR+ -ban az a tuti üzlet
Hogy van hozzá titkos kód de nincsen billentyuzet.
Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra
Hirtelen új message jön a muszerfalra:
''Szeretnék neked egy jó tanácsot adni
Indujjá el gyalog vagy itt fogsz megrohadni''.
Ha WagonR+ -t vásárol számoljon a sokkal,
A kockázatokkal és a mellékhatásokkal.
Amióta gyártják rajta ül az átok
Már a szlogen mögött nagy átkúrást látok.
Gazdaságos motor meg metálfény. kaszni
SUZUKI A MI AUTÓNK meg is lehet b@szni!
[Szerkesztve] -
deedee
őstag
nemsokára új autót veszünk...Én kapnék a munkahelyem után 12%-os árengedményt a suzukiból...Viszont az asszony nem szereti a suzikat...Pedig ez az sx4-es nem csúnyácska...
Viszont az asszonnyal megegyeztünk,hogy eljön velem egy márkakereskedőhöz és adunk 10-15 percet az eladónak,hogy győzze meg őt a vásárlásról...
Majd meglátjuk.....Amúgy eddig csak jókat olvastam az sx4-ről..../tesztújság,net stb/
-
karyo
senior tag
válasz
Stylewars_kp #2757 üzenetére
hagyjuk már ezt a ''ti autótok'' szöveget...
-
Stylewars_kp
őstag
Suzuki inkább legyen a ti autótok ,nékem csak akkor kéne egy suzuki pl:Liana ha galyra van tuningolva.
[Szerkesztve] -
zsoltee10
addikt
-
bobsys
veterán
válasz
zsoltee10 #2747 üzenetére
Még soha nem vettem szalonból autót, de szerintem nyugodtan kérj ajánlatot máshonnan is amiben benne vannak az engedmények. Majd lobogtasd meg a másiknál, hogy hé itt ennyi és ennyi. Oda menjek vagy még beszélgetünk?
_Volkovy_: asszem nézik mióta van a tulajdonodban a verda
[Szerkesztve] -
zsoltee10
addikt
sziasztok
autót akarok venni. nézegettem a swiftet, tetszik is, majdnem az egész topicot elolvastam. az ajánlattal viszont nem vagyok megelégedve, amit kaptam.
glx: 2,5M
glx ac: 2,7M
glx cd ac: 2,8M
elvileg ugye a glx ac az 2,7M, de ehhez kötelezően meg kell rendelni a gagyi, ámde szép cd-s rádiót, ami 100k. 100k-ból pana fullos mp3 fejegységet teszek bele, meg minőségi 6db hangszórót, szal nekem nem kell bele a cd. erre a szalonban mondják, hogy akkor vegyek sima glx-et, ők pedig 250-ért beleteszik a klímát. ja, és a végső ajánlat 2,67M metálfénnyel. vagyis nekem, mert én ismerős vagyok ott, 100k-ért beleteszik a klímát. ennyi, nincs több kedvezmény. magyaráznak, hogy 150k-t engedtek. ez is kevés lenne, főleg, hogy ez csak 100k, mert listaáron a klímás glx cd nélkül 2,7M. így meg 2,6M.
van most egy használtauto beszámítás kedvezmény. bármilyen kocsit 250-ért bevesznek. ha odaviszek egy trabantot, akkor 250-ért beveszik. nekem ilyenem nincs. ehelyett elengednek 100k-t. nem túl kevés? érdemes várni, hátha kijön valami kampány kedvezmény, és a klíma alapból ajándék lesz bele? szinte mindegyik gyártó ajándék klímát szokott adni nyáron az autókba. megnézek még egy kereskedőt, de nem akarok messze menni. Kaposvár, Dombóvár. Kaposváron van 2 szalon is.
vett valaki mostanában swiftet? mennyi kedvezményt kapott rá? -
as_Rock
őstag
-
as_Rock
őstag
SX4-nek swift sedanhoz képest mennyivel kisebb a csomagtere?
-
tildy
nagyúr
válasz
#16741888 #2738 üzenetére
Lemérjem? Emlékeim szerint 100-110 centi.(deréktől)
Na jól van megyek már, megyek már.
Divot nem szeretem ha valótlanságot állítasz '' Mert hogy Tildy szerint az új Swift olyan töpszli autó, amiben tulajdonképpen egy ember sem fér el.'' . Egy ember elfér benne, kettő is. (csak ne én legyek)
[Szerkesztve] -
RAM
őstag
válasz
burgatshow #2734 üzenetére
olyan nagy baj?
-
_Yvorl_
tag
Ez a része nem igaz én a magam igen nagy méreteivel kipróbáltam a szalonba és igen kényelmesen elfértem benne. És szerintem csinos szép is a belsejét a mazdától lopták le míg a külsejét meg a miniről dehát jó ötleteket másolni autóiparban ha az nem bizonyitható egyértelműen akkor nem bűn hanem erény
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
burgatshow #2734 üzenetére
Szegény Tacuma, ha csak ennyi kifogásolnivaló lenne rajta/benne..
-
_Yvorl_
tag
Most félre ne érts nem cikizni akarom mert a régi suzut vezettem többször mint céges autót és az új még tetszik is így lehet hogy feleségemnek oylat veszünk mostanság, Demondjuk ez az elfértünk benne nem igazán mérvadó az autó jó vagy rosszságára, mert pl én 180 Cm magas vagyok és felülröl verem a 100 kg-ot de egy lad a1200 asban is tök jól elfértem magam mögött mert azokban a régi modellekben oylan vékonyak voltak az ülések hogy ez nem volt probléma, míg pl egy Daimler jaguárba még pajszerrel se tudtam volna befeszegetni magam saját magam mögé, mikor volt szerencsém vezetni.
-
_Yvorl_
tag
Hát azért az Audi TT vásárlással támogatni a magyar gazdaságot szerintem kicsit erős.
Mondjuk majd akko rtámogatnám amikor a TT modelleket összeszerelés után mégha csak papiron is de nem utaztatnák ki asz országból, majd amikor megveszi valaki itt, hogy papíron visszautazhasson és fizethesd rá a mindenféle járulékokat meg istennyilát, nehogy egyszer legalább jól járjunk itthon valamivel amit itt gyártanak.
Suzukinál ez asszem nem igy van. De hogy ottis ezzel mennyire a magyar gazdaságot támogatjuk azért lennének kétségeim. -
süti5
őstag
Néha Tildy is hivatkozik rá, hogy elől ha hátratolod az ülést, milyen bazi nagy hely lesz elől a hjúndájban. Nos nekem ignisem van, és ha hátratolom, nem teljesen, de majdnem, akkor kényelmesen vezetek a 184 centimmel és 115 kilómmal. Innentől kezdve meg magasról leszarom meddig menne még hátra az első ülés
Ez olyan mint olcsó autó teszteknél mivel kezdenek? Kopog a műanyag.....annyira nem érdekel.... nem azért veszek olcsó autót hogy bársonnyal vonják be a műszerfalát....
Az meg hogy a suzuki megbízható nem érdemes vitatni mert így van
A régi swiftet nem szerettem mert könnyű volt, ennek már van tömege, meg az új swiftnek is. -
bobsys
veterán
válasz
Motion_Blur #2726 üzenetére
pont ez az hogy utánna igazi élmény, mikor bemész a kanyarba és rájössz, hogy hoppá ez nem az a futómű ami eddig volt alattam
-
bobsys
veterán
válasz
Motion_Blur #2724 üzenetére
az enyémben most fordult megint a km óra. Jelenleg 201.500 km van benne. Idén lesz 10éves. Éves szinten kb 50K-ba kerül a javítgatások amik minden autónál kellenek (olaj, fékek, ez az elhasználódik stb..)
Ja és az én apukám erősebb -
Motion_Blur
félisten
Nekünk 5 éve van Swift (Sedan, 1.3-as, GC Cool 2-es felszereltség)
Semmi gond nem volt vele, annyi, hogy a középkonzolon zörög minden. De 2 milláért nem szabad csodákat várni. Viszont teljesen megbízható és igénytelen. Csak a 68 ló nagyon kevés, főleg ha nem pörgeti az ember.
Ja és 60e km van benneVan egy nagy szervíz a közelben, ahová fater viszi, azt mondta a tulaj, hogy nagyon kevés gond van velük, opelből pl. sokkal többet visznek be arányaiban
[Szerkesztve] -
Dare2Live
félisten
válasz
sasa311 #2720 üzenetére
hagyjad eztcsinálja már legalább féléve szerintem élvezi, hogy 0 tapasztalattal fikázza a Suzukit... ( már legalább egy féléve változó intenzitással....)
bár szerintem nem is a Suzuki fikázását élvezi hanem, hogy az abszolúte logikátlan, hülyét játszó stílusával amivel neki a fekete fehér és hiába bizonyítod neki akkoris... szóval ezzel elöbb utobb felviszi a vérnyomásod és ugrott újabb 1h az életedből....
Szerintem egyébként már nemkell sok és elunja mertmár mindenki csak röhög rajta.... -
sasa311
veterán
válasz
Moddingfan #2719 üzenetére
szerintem is randa, abszolut ízlés kérdése...
Én csak azt nem értem Tildy, hogy miért nem hagyod a szuzukisokat? Nekik jó, kifizették, övék, boldogok vele -
Moddingfan
senior tag
Nem kell vele karabolózni, és kész. Egy csomó mostani autóban van 4-6 légzsák, minek, ha 140-nél perecelsz, akkor nem tök mindegy, hogy kinyílik-e a légzsák vagy sem, mielőtt összepaszíroz a kaszni? Az új swiftet rondának tartani pedig, hát, meg ne haragudj, de súlyos ízlésficamra vall
Nagyon egyben van. Hyundai-ban egy autó van, amit vennék, a Tiburon, na meg max. a Tucson, a többi nekem nem jön be, sokkal kisebb bennük a hely, mint a vele megyezező kategóriák esetében és külső formavilágukban sincsenek éppen a helyzet magaslatán
Csak annyit befejezésként: nézd meg, mennyi Suzukit- és mennyi Hyundai-t adnak el hazánkban? Vita elöntve.
-
_Volkovy_
nagyúr
tildy én csak azt nem értem, hogy miért vagy még mindig ebben a topikban..
-
tildy
nagyúr
válasz
Moddingfan #2706 üzenetére
A régivel nekem csak annyi bajom volt, hogy könnyen törik.)
bobsys: nem védem elvakultan a kocsim, ismerem a hibáit, (nem accentem van.)
Hogy mi a bajom az új swifttel: ronda , kicsi és drága. Nekem. Másnak meg nem. Ennyi. Részemről a téma lezárva, örülök, hogy újból elkezdted a hülyeséggel pörgetni a topikot -
bobsys
veterán
válasz
Moddingfan #2706 üzenetére
Megpróbálok válaszolni, bár nem lesz hiteles mert én egy közel 100lovas stift I-es tulaj vagyok.
Szóval:
még sohasem ült benne, zsigerből fikázza
az új Dacia jobb, mert, azért csak
Accent überfasza autó ugyanabban az árba, szintén mert, csak, azért
könnyen törik, 10-15éves konstrukció az I-es, nem teljesíti a mostani normákat
nem drága hozzá az alkatrész
nem rohad le az út szélén -
Moddingfan
senior tag
Nekem egy régebbi Swiftem van, én nagyon meg vagyok vele elégdeve. Két ajtós, sportos, fiatalos, kényelmes. Én 192cm-magas vagyok és ha normálisan döntöm az ülést, akkor még simán elfér mögöttem 2 ember kényelmesen (oké, én majdnem fekve vezetek, mert így kényelmes). Amúgy ez az egyik legmegbízhatóbb autótípus, alig lesz bajuk (az enyém még makulátlan, lekopogom), motorikusan pedig szinte soha, nagyon ritka eset, ha mégis, jó, a kaszni nem egy Volvo, de 140-nél tökmindengy, ha borulsz, akkor szinte biztos a halál, mindegy, miben ülsz. 1.0-es motor van benne, mert főleg városban használom, keveset fogyaszt, de 4 emberrel is simán mentem vele stabil 140-et, ami bőven elég a magyar ratyi utakra és kettőben is simán ki lehet huzatni 80-ig (ekkor forog kb 5500-6000-et), ami egy 1.0-es motornak igencsak dicsőségére válik szerintem. Akkor kérem én a swift-fikázóktól, mi a baj a Swiftekkel?
-
bobsys
veterán
Tildy-Divot LOL
Teljesen felesleges ide írkálnod kedves Tildy. Mivel elvakultan véded a kocsidat és egyszerűen nem fogod fel azt amit mások írnak, offolsz mint az állat és felnyomod az emberek vérnyomását.
Inkább nyissál egy Hyundai topicot. -
tildy
nagyúr
Elhiszem , hogy van ilyen is.. (Bár accentet én még sehol nem láttam cégautónak... )
Nekünk 5éves 1.3 as van, nem rozsdásodik sehol, a lomhaság viszont relatív . Alacsony fordulaton igencsak ugrós kis autó . (De egy 300 lóerős bmwhez képest pl. tuti lomha... )
Két problémánk votl vele eddig: néha világít a check engine (nem kapott jelet az egyik szenzor a légszűrőnél ), illetve 1esből kettesbe téve halk kattanó hang. De ennyi.
Fogyasztás városban 8.5 liter.(15 tankolás alapján) Autópálya + országút: 6.5.
Offba rakom, mégiscsak suzuki topic
Jut eszembe, ma a lágymányosin egy kis swift után mentem, mendegéltem át a munkahelyemre...
[Szerkesztve] -
Emery
csendes tag
Na a tisztán látás miatt a Hyundai Accent sem fenékig tejfel.
A cég ahol dolgozok Hyundai Accent 1.5 használ céges járműnek, 1,5 évesek
Fele más vélemények vannak róla. A 7-ból 4 volt eddig teljesen probléma mentes.
Pl az egyik 7500Km alatt ''lenyalta'' az első fékpofákat, cserélni kellett. A szerelő azt mondta még kb 2000 km, és nuku elsőfékpofa.
Másiknak (igaz csak esztétikai hiba) rozsdásodik a csomagtartó alja
A sofőrök szerint nagyon lomha egy jószág
Ha egyesbe teszed reccsenő hangot ad a váltó.
Fogyasztása 10 liter (városban)
De azért nem rossz kocsik......
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Tidlynek főként: néhány üveg húsvéti veresbor elfogyasztása miatt a feleségem vezetett haza, én meg hátul ültem mögötte, mellettem a gyerek. Na most a 183 centimmel úgy ültem be mögé, hogy a térdem nem ért hozzá az első ülés támlájához Ő 173 cm magas. De ez biztos csak azért jöhetett össze, mert hülye pöcs szuzukisok vagyunk, és például egy ugyanilyen paraméterekkel rendelkező hjundájos pár már kényelmetlenül feszengett volna a swiftben.
-
SzalaiG
addikt
Egész jól sikerült felélesztenem e topicot. De nem meddő vitákat, hanem tapasztalatokra épülő véleményeket szeretnék gyűjteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest