Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Drenadar #41003 üzenetére
Hát annyira nem, mert ugye nagyon erősen mocap anyagból dolgoznak, az meg rögzített. Nagyon sok kész, adott alkalommal elinduló animáció zajlik, ami eléggé ellentmond a vr igényeinek. Ettől függetlenül ha a legfőbb problémát (fej ingadozás) kiküszöbölik vr-ban (a már említett csillapítás rendszerrel), akkor aránylag kibírható lesz a mozgás is (nem az űrhajóban való repülés, azzal nincs nagy gond, itt mindig a mozgással, főként a szabad mozgással van a gond)
De ez olyan probléma, amivel a legnagyobb, csak vr élményeket nyújtó alkalmazások is küszködnek egyelőre, sőt az egész vr egy olyan terület, ahol ki lehet dobni az előző 20-30 év játékmechanikájából tanultakat és újra ki kell találni hogy mit hogy is kell megoldani vr-ban. Mert rengeteg olyan szabály van, ami ami a sima játékokban működik, vr-ban pedig tilos, vagy legalábbis baromira nem ajánlatos.
Bevallom én úgy vagyok a vr-ral, hogy mindenképp lesz saját szemüvegem, de ha star citizenben csak repülés közben fogom tudni úgy ahogy használni, akkor én annak is örülni fogok. Ha pedig esetleg totál nem lenne vr, azt is túlélem, ha a játék maga jó lesz. Akkor vr-ozok más játékban
ThePoweR: igen, én is hasonlóra utaltam. Ha repülés közben lehet használni (mint amikor sisakot veszel fel pilótaként, úgy felveszed a vr szemüveget is repüléshez
) már az is sokat nyújthat az élményben.
telapobacsi: na igen, ha más nem, VorpX-el bármit meg lehet "víárosítani"
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 13900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- Azonnal elérhető, raktáron lévő HPE Aruba switch-ek
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest