Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Drenadar #41003 üzenetére

    Hát annyira nem, mert ugye nagyon erősen mocap anyagból dolgoznak, az meg rögzített. Nagyon sok kész, adott alkalommal elinduló animáció zajlik, ami eléggé ellentmond a vr igényeinek. Ettől függetlenül ha a legfőbb problémát (fej ingadozás) kiküszöbölik vr-ban (a már említett csillapítás rendszerrel), akkor aránylag kibírható lesz a mozgás is (nem az űrhajóban való repülés, azzal nincs nagy gond, itt mindig a mozgással, főként a szabad mozgással van a gond)

    De ez olyan probléma, amivel a legnagyobb, csak vr élményeket nyújtó alkalmazások is küszködnek egyelőre, sőt az egész vr egy olyan terület, ahol ki lehet dobni az előző 20-30 év játékmechanikájából tanultakat és újra ki kell találni hogy mit hogy is kell megoldani vr-ban. Mert rengeteg olyan szabály van, ami ami a sima játékokban működik, vr-ban pedig tilos, vagy legalábbis baromira nem ajánlatos.

    Bevallom én úgy vagyok a vr-ral, hogy mindenképp lesz saját szemüvegem, de ha star citizenben csak repülés közben fogom tudni úgy ahogy használni, akkor én annak is örülni fogok. Ha pedig esetleg totál nem lenne vr, azt is túlélem, ha a játék maga jó lesz. Akkor vr-ozok más játékban :)

    ThePoweR: igen, én is hasonlóra utaltam. Ha repülés közben lehet használni (mint amikor sisakot veszel fel pilótaként, úgy felveszed a vr szemüveget is repüléshez :D) már az is sokat nyújthat az élményben.

    telapobacsi: na igen, ha más nem, VorpX-el bármit meg lehet "víárosítani" :D

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés