Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci_8519
tag
Szerintem teljesen rendben van, ha el lehet bukni azokat a hajókat amiket "pénzért vettél".
Ha nem így lenne, akkor nem volna tétje a játéknak és elözönlenének minket a degeneráltak, ahogy Drenedar is írta fentebb.Több mint 500€-t költöttem már a játékra, szóval nem azért mondom, mert nekem mindegy, de nem szeretném ha mindenhol érvényes lenne a biztosítás. Legyen tétje a játéknak, mert úgy sokkal izgalmasabb és ösztönöz a normális és taktikusabb játékra.
Ha ez nem így lesz, fel fogom robbantani a hajót amikor visszakapom.
-
veterán
válasz Drenadar #41698 üzenetére
jah. EVE Online-ban is hónapok munkája lett oda sokaknak egy-egy nevezetes csatában. Teljesen egyetértek hogy a külső rendszerek a tökösöknek való, az menjen oda aki tudja mit akar. És persze ne az utolsó hajójával.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
Szerintem, ha soha semmiben nem lenne kockázat, akkor elharapózna a játékban az idiótizmus, a véget nem érő zaklatások, valamint, nem is lenne érdekes a játék, mert odamegyünk a jó kis zsákmányokat ígérő vanduul űrbe, és ha szerencsénk van akkor lesz miből lootolni.
Ha nem lesz szerencsénk, akkor biztosító és megyünk újra. Most komolyan? Erre vágytok?
Szerintem többféle terület lesz, többféle biztosítással. (Bár igazából ez tény már most is).
-
veterán
ha ezt vagy háromszor nem zongoráztuk le vele, akkor egyszer sem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Plissken102 #41694 üzenetére
"Egyébként a támogatás itt nem adományt jelent, hanem tulajdonjogot szerzel a játékhoz is"
Jajjjédesistenemezmostfájt.
Én amúgy értem, játszottam pár olyan sandbox játékkal ahol ffa pvp és full loot van, nincs bajom vele.
Akinek meg van az így járt.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Plissken102
csendes tag
válasz Szőrös #41693 üzenetére
Ez a rendszer a játék legnagyobb támogatóival szúrna ki. Minél többet áldoztál a játékra, annál nagyobbat bukhatsz. Ez hol érdeke Chiséknek? Egyébként a támogatás itt nem adományt jelent, hanem tulajdonjogot szerzel a játékhoz is, és a hajóhoz is. De csak azt az egyszerű helyzetet képzeld el, hogy ezek a backerek évekig játszanak a hajójukkal az arena commanderben meg a Stanton-rendszerben. Számtalanszor kilövik őket, visszamennek, újratöltenek. Aztán eljön az első éles nap a játékban, és 2 óra alatt elvesztik a hajót, és nincs lehetőség visszaszerezni. Vagy abba gondolj bele te mit szólnál, ha mondjuk 15 perc alatt kilőnék alólad a freelancert, és kész vége, megvetted valami 130 dolcsiért, és közli a support, hogy az nem örökbe szólt. Nem éreznéd magad hülyének nézve? Tehát érted.
Nah, többet nem szólok a témához, mert elszabadulnak az indulatok.
-
Szőrös
veterán
válasz Plissken102 #41688 üzenetére
"Ez a verzió teljesen kizárt, több száz dollárokért vásárolt hajókat"
Te nem hajót veszel hanem támogatást adsz amiért cserébe hajót kapsz és igen ki fognak tudni belőle csavarni.
És igen mielőtt tovább rinyálnál de megtehetik, simán beteszik az EULA-ba, lehet már most is benne van, aztán kész, onnantól kezdve ha nem tetszik akkor nem játszol vele. Ha meg igen akkor elfogadtad azzal, hogy beléptél.
Ennyi.De ezt már kiveséztük itt veled poe, szerintem többször is nem tudom minek kell megint ezen rágódni.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Laox
aktív tag
válasz Drenadar #41689 üzenetére
Szerintem ki lehet majd bővíteni az alap biztosítást minden rendszerre, mint a való életben, illetve ha kint veszik el a hajó, méregdrágán vissza lehet majd vásárolni, olyat tuti nem csinálnak, hogy több száz dollárt csak így elvesznek az emberektől.
20% kedvezmény AlzaPlus+ előfizetésre: tfaboKZcXMx7
-
Plissken102
csendes tag
válasz Drenadar #41689 üzenetére
Jaja, ez egyébként egy régi vitatéma, 1 éve ezen téptük már egymást egy ideig.
Chrisék azt akarják, hogy felelősek legyünk a hajókért, ez rendben. De olyan rendszert kell kidolgozni, ami mindenkinek jó, és az egy drasztikus verzió, hogy elveszik a pénzért megvett hajókat. Lehet késleltetni a hangárba visszarakást, vagy mittudomén, ezer dolog van amit meg lehet csinálni a gamerrel, de ezt nem. Vagy megcsinálhatják, de azt nem fogják megköszönni ami ez után lesz.
Plusz ez a koncepció ösztönözni fogja a játékosokat egy alap hajópark megvásárlására, ami a jövőben jól jöhet. Tehát hogy legyen minimum egy olyan kezdőhajójuk, amit nem tudnak kilőni a kalózok. És az ne az auróra legyen ugye. ezt amikor Chrisék végiggondolják, meg fogják találni a megoldásokat, ami mindenkinek megfelel. Nagyon okos emberek ezek, nem ilysmin fog elcsúszni a project.
[ Szerkesztve ]
-
Wanderer89
tag
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Plissken102 #41688 üzenetére
Hát akkor ezt a témát hanyagoljuk, és térjünk majd vissza rá akkor, mikor a játékba bekerül a biztosítás.
Többször, több helyen, fórumban elmondták, hogy a nullseces helyeken nem lesz érvényes az LTI meg az alap biztosítás.
Logikus is... miért legyen biztosított egy olyan rendszer, amire az UEE azt mondja, hogy NE MENJ ODA!!!??A biztosítás általános jelentésével tisztában vagyunk, ugye?
"Előre nem látott, véletlenszerű káresemény esetén térítés" -
Plissken102
csendes tag
válasz Coyote05 #41682 üzenetére
Ez a verzió teljesen kizárt, több száz dollárokért vásárolt hajókat nem lehet kicsavarni a gamerek kezéből. Abból olyan giga botrány van, amihez képest foghatót még nem láttunk. Mindennek elhordanák a játékot, a fejlesztőket, Chris Robertst, perek tízezrei, és nem sorolom.
Drenadar, ez majd ki fog alakulni, nem tudom hogy lesz, de azt tudom, hogy mi az amit nem lehet megtenni a gamerekkel, és azt nem lehet megtenni, hogy megvettél valamit, de még külön fizeted a biztosítását, különben elveszhet. A megvásárolt hajóra az a biztosítás, hogy megvetted. Ha ez nem így lesz, abból nagyon gyorsan óriási botrány kerekedik, mert rengetegen el fogják veszteni a hajójukat figyelmetlenségből, és nekik ez egy átverés lesz, és attól fog zengeni a világ, hogy Chris Roberts átverte őket. Ráadásul pont a backerekkel lenne kiszúrva, akik mindenképpen fizethetnék a biztosítást a megvásárolt hajóikra, ha már egyszer pénzért vették meg. Tehát ez így nem fog működni. Vagy meg lehet próbálni, de le lehet modellezni már most, hogy ha csak a játékosok néhány százaléka veszti el a hajóját, mert elfelejt biztosítást kötni, akkor az hány tízezer játékost jelent, és hogy ők vajon mit szólnak majd ehhez. Mondjuk megvette a carrackot, nekiment egy aszteroidának. Megy vissza a hangárba, nincs ott, érdeklődik a supportnál, és megmondják neki hogy mivel nem volt biztosítás, huss 400 dolcsi. Itt olyan perek lennének, Chris Robert meg fizethetné vissza a backerek pénzét úgy, hogy csak szimplán hagynia kellett volna játszani őket. Szóval senkinek nem áll érdekében ez.
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Wanderer89 #41683 üzenetére
"Szerk:
A biztosítás mindenképp pótolni fogja a hajód, nem számít merre veszted el, amennyire én tudom."Hát rosszul tudod.... "lehet" hogy lesznek DRÁGÁBB biztosítások, de az a biztosítás amiről jelenleg tudunk csak az UEE felségterületén fog téríteni.
-
veterán
Hát engem sem érdekelnek a vadászok, de különösebben az ezerfős fregattok sem (mármint saját tulajdonként). Engem a klasszik nagy szállító buszok érdekelnek, Starfarer, Starliner, BMM... Még mindig nem szeretek dogfight-olni Olyat akarok mint az Alien 2-ben amikor a dropship csak addig ért földet amíg a tank ki nem gurult, és már reppent is tovább, vagy bámulni akarom a hatalmas hajókat mint a Mass Effect-ben a Destiny Ascension-t.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Wanderer89
tag
válasz Stilinski #41684 üzenetére
Nekem pont elég egy közepes méretű hajó kezdésnek, nem akarok olyan hajót venni, amit nem nagyon lehet egyedül effektíven használni. Vadász jelenleg nekem csak azért van, mert azokkal lehet jobban érvényesülni a jelenlegi PU-ben. Aztán lehet a Hornet is olvasztó sorba kerül. Főleg, ha újra kapható lesz a Prospector. Jelen pillanatban nincs olyan hajó a boltban, ami érdekelne.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Stilinski
aktív tag
válasz Coyote05 #41682 üzenetére
A jeladókhoz ugrás szerintem az esetek 99%-ban nem fog számítani, mivel általában egy naprendszer vagy szövetséges terület, vagy nem
Amúgy én ahelyett, hogy a pénzért vásárolt hajót is el lehet bukni, inkább azt emelném ki, hogy a játékban vásárolt hajóra is köthetsz biztosítást, amivel visszakapod.
Amúgy hajóból én mindenképpen capital méretű hajót akarok és azt jól megtanulni kezelni, irányítani A vadászok nem érdekelnek.
star-citizen.hu
-
Wanderer89
tag
válasz Plissken102 #41680 üzenetére
Inkább ne hoztad volna szóba a Carrack-et. Az nekem is nagyon bejövős hajó, viszont ezzel is, a BMM-el, a Genesis Starilnerrel - ami amúgy nagyon nagy vágyam -, és az 890 Jump-al is az a bajom, hogy egyrészt túl nagyok egy szóló playernek, másrészt ilyen méretű hajóért én sem adnék ki ennyi pénzt, pedig nagyon jó lenne egy ilyen monstrum a hangáramba . Majdnem elfelejtettem a Starfarer-t, amit egyébként majdnem meg is vettem, csak egy nappal késtem le az utolsó sale-t. Illetve upgradeltem volna a Warden-ről, de ez részlet kérdés.
Jelen pillanatban nekem marad a Freelancer, amiből majd DUR lesz, hacsak nem jön egy megfelelő Origin vagy Aegis hajó hasonló paraméterekkel, mint a Freelancer. Nem tudom, hogy mennyi esély van rá, de nagyon tudnám értékelni.. Nem mintha bajom lenne a Freelancerrel, csak a kilátás nem a legjobb belőle, amit remélem, hogy a DUR verziónál majd lecserélnek.
Szerk:
A biztosítás mindenképp pótolni fogja a hajód, nem számít merre veszted el, amennyire én tudom.[ Szerkesztve ]
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Coyote05
tag
válasz Plissken102 #41680 üzenetére
Igen, ahogy előttem is írták a pénzért vásárolt hajó sem örök. Biztosítást kell rá kötni és ha szövetség területén kívül veszted el, akkor végleg elveszíted. Legalábbis így emlékszem. Egyébként van pontosabb info arról, hogy hogy lesz a biztosítás? Konkrétan az érdekel, hogy mi nem számít szövetségi területnek jelenleg? Ha kvantum-ugrok az ICC jeladókhoz, és kiírja, hogy adás megszűnt és ott mondjuk kivesznek a kvantum-ugrásból és elveszik a hajót, akkor a biztosításom fedezi a hajó pótlását? Vagy ez a nem biztosított terület eleve a vanduul rendszerekben nem fog csak élni?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Plissken102 #41680 üzenetére
Pénzért vett hajót is el lehet majd bukni :-D
-
Plissken102
csendes tag
válasz Wanderer89 #41679 üzenetére
Mivel éjszaka voltak problémáim az alvással, így elképzeltem magamnak egy hajót
Mintha csak magamat olvasnám.
Vásárlással viszonylag egyszerű döntési helyzetben vagyok, nincs 300-400 dollárom erre. Viszont ha lenne, akkor meg lennék zavarodva, mert vagy carrackot vennék, vagy HULL-D-t. A carrack egy érzelmi döntés, a HULL pedig a józan ész döntése. Tehát ha arra a helyzetre készülök fel, hogy a kalózok kilőtték az összes űrhajóm, és el kell döntenem, hogy milyen hajó várjon rám ilyenkor a hangárban, amit pénzért vettem és nem tudják elszedni, akkor az legszívesebben egy carrack lenne, mert azzal bármi lehetek, és szívesen másznék fel a fedélzetére, hogy újra kezdjem. Meg egyáltalán tök jól hangzik, hogy bármi történik, egy carrack vár a hangárban. Megmelengeti a szívet. Viszont ha gondolkodom is, akkor ugyanennyi pénzért a HULL D az aminek a hangárban kell lennie, mert 20 000 cargo kapacitásával feltehetően könnyen pótolhatja majd a veszteségeimet.
De hát ennyi pénzem erre nem lesz, úgyhogy a HULL B-t céloztam meg minimálisan, legjobb esetben HULL C-t fogok venni. Kisebb vadászgépekre pénzt nem adnék ki, mert azokat lesz legegyszerűbb a játékban megvásárolni, ha van egy komolyabb termelőhajóm.
[ Szerkesztve ]
-
Wanderer89
tag
Történt némi változás a hangáramban az utóbbi időben. Hosszas fontolgatás és gondolkodás után úgy döntöttem, hogy a Vanguard-ból elég volt, ráeszméltem, hogy jelen pillanatban nem ér annyit, amennyit elkérnek érte, szóval most a Freelancer parkol a helyén, DUR upgrade pedig arra vár, hogy bemutassák a rework-öt.
Ezen kívül az Avenger Titan-ból Stalker lett, mivel a Freelancer fölváltja a szerepkörét, szóval ezzel elsősorban a fejvadász dolgokra fogok fókuszálni, ha fogok, még nem tudom. Igazából nagyon szeretem az Avenger szériát, ezért mindenképp akarok egyet.
Drake Buccaneer-ből Anvil Hornet Ghost lett, amivel nagyon elégedett vagyok, ehhez különösebben nincs hozzá fűzni valóm.
Lett idő közben egy Origin 300i-m. Ehhez sincs különösebben hozzáfűznivalóm, tetszik a hajó, és szeretek vele repülni.
Ami jön:
Drake Herald, ebbe a hajóba szerelmes vagyok az utóbbi időben, és alig várom, hogy meg lehessen vásárolni... Az org-ban tökéletes felderítő gép lesz, így tervezem használni, aztán ki tudja még, hogy milyen modulok lesznek hozzá elérhetőek, talán még tudományos, vagy fölfedező gépet is lehetne belőle faragni.
Drake Dragonfly: ezt kizárólag a Freelancer miatt veszem. Amúgy is tetszett, de megfelelő hajó nélkül nem akartam megtartani, így amikor megvettem, beolvasztottam nem sokkal azután. De vissza fogom vásárolni. Így, ha a Freelancerrel nem szállítok rakományt, hanem teszem azt fölfedező útra indulunk közösen, ez fog parkolni a raktérben, némi ellátmánnyal. Tudom, hogy egy kifejezetten fölfedezésre kifejlesztett rover jobban fog teljesíteni, én ezzel inkább földeríteni tervezek a tudományos csoport előtt, és fedezni őket.
Mivel éjszaka voltak problémáim az alvással, így elképzeltem magamnak egy hajót, remélem hasonlót a fejlesztők is terveznek. Imádom az Aegis dizájnját, szóval én elképzeltem magamnak egy Freelancer típusú erősen felfegyverzett páncélozott szállítóhajót, funkcióban a 'Lancer ellenfele lenne, csak talán egy kicsit felsőbb árkategóriában. Minden tipikus Aegis dizájn elem benne lenne, a becsukódó szárny, a rendes egyszemélyes pilóta fülke, ennek viszont lenne egy akkora méretű raktere, mint a Freelancer-nek, mivel szeretném a Dragonfly-t ebben is tárolni. Egy turret valahova a tetejére, nagyjából hasonló fegyverzet a 'Lancer-hez hasonlóan. Nem tudom, hogy valaha is lesz hasonló modellje az Aegis-nek, de reménykedek. Ha nem, akkor marad a 'Lancer, ha igen, akkor viszont hajlandó vagyok beolvasztani a Hornetet, meg a 300i-t, függően az ártól.
Majd elfelejtettem, a legénység szükséglete 2-3 ember, több ne legyen.RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
veterán
-
Plissken102
csendes tag
válasz Stilinski #41673 üzenetére
Nem kell elpirulnod, a heti "leghasznosabb tagok" a nyomodba sem érnek, csinálnak funból valami kis zagyvát ami rajtuk kívül nem fog érdekelni senkit, és akkor megszavazzák őket hogy nagyon hasznos tagnak.
Ez a reklám ugrik be rólad, te vagy a mi Sofia Boutellánk. :-D
-
Stilinski
aktív tag
Hehe, ugyan már, elpirulok
star-citizen.hu
-
veterán
válasz Plissken102 #41671 üzenetére
Megszavazom MVP Most Valuable Polgár
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
Stilinski
aktív tag
Pénteken érkezett meg a Reverse the Verse 2. évadjának 1. része. Ezzel mára befejeztem
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
Stilinski
aktív tag
-
Coyote05
tag
válasz ThePoweR #41664 üzenetére
Menthirist: Bocs, én tudtam rosszul. Nekem még ez a filmszalagos emlékem volt erről a témáról. Azt mondjuk észrevettem, hogy minél nagyobb az fps a játékban, annál folyamatosabbnak látom a képet és részletgazdagabbnak, de nem tulajdonítottam akkora jelentőséget ennek eddig.
ThePoweR: kösz a videót. Banyek én a sárga pötty helyett én inkább csak a zöldet láttam a zöld és piros felvillanásakor (2:37-nél)
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Stilinski
aktív tag
-
veterán
válasz Coyote05 #41662 üzenetére
"24 fps felett úgyse látszik az agyunk képfeldolgozása miatt"
Ezt a butaságot végre el kellene már felejteni. Az ember bőven lát felette, sőt 120+ felett is, csak értelemszerűen ott már kisebb a különbség. Sőt az USAF-nál tesztelik az emberek szemét, és 1/200-ad másodpercre felvillantott képet is képesek voltak érzékelni és megmondani mit láttak. Értelemszerűen erre nem lenne képes az ember, ha csak 24 képkockát látna a szem.A 24 tudod honnan származik? A régi celluloid időkből, amikor még drága volt a szalag, ez pedig a legalacsonyabb olyan érték ahol még valamennyire folyamatosnak tudhat hatni a látvány. De ez is csak a filmeknél igaz, mivel a filmkockákon nem egy pillanatnyi képet látsz, hanem az abban a 40 msec alatt történt összes (!) dolgot (ugye ennyi ideig van nyitva a rekesz, ami beengedi a fényt), elmosódva, stb. A játékok pedig ugye pillanatképeket készítenek a világról, egy egzakt pillanatáról, tehát nem olyan elven működik mint a kamera.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Coyote05
tag
válasz PhilBrick #41661 üzenetére
Én már nem fogok fejleszteni a gépen. Ha kijavítják a netcode hibát egy FX6300 és egy 970-en mennie kell folyamatos képpel. Engem nem érdekel az fps száma. A szememmel úgyis látom folyamatos-e az élmény az meg 24 fps felett úgyse látszik az agyunk képfeldolgozása miatt.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Stilinski #41659 üzenetére
Ahogy nézem még az Advocati-knál van. Gamescom-ra reméljük már nálunk lehet.
Összesítés arról, hogy mi jöhet kb:
WHAT'S COMING:
2.5: It's being tested by a select group of backers. 2.5 should be available by GamesCom (August 17th). It will add 3 new ships, the initial "Item 2.0" system, improved head stabilization (fixing the head bob issues), and will have the Grim Hex Station. It's an outlaw/pirate station. A partial walkthrough was shown here.2.6: might have an early playable build by GamesCom (if it's ready). It should have Star Marine. People get confused with the names. First Person combat already exists, but FPS combat should be getting a big upgrade. The "Star Marine" is a game within the game, and that should be debuting. No word yet if their "Astro Armada" battle arena will be in this update (think Ender's Zero-G Battle Arena game). Star Marine was delayed since FPS battles already exist.
2.7: This is a huge update. It will have the procedural planets, an atmospheric flight model, and the first solar system. It will have the Levski/Nyx landing area, and possibly a networking overhaul that should improve performance a lot. We'll probably see it released around October/November.
More Ships: Two Argo ships , and a flyable Reliant for 2.5. Later the Herald, Dragonfly (space motorcyle) and the giant Caterpillar cargo ship are coming. 2.5 will give us a total of 39 flyable ships, with a total of 46 ships in the hangar.
Games-Com: They said no big announcements. But it turns out, they may be showing off the procedural planet tech, and Star Marine.
Citizen-Con: In October. We should see some amazing stuff (particularly the single player) and the planetary tech.
Squadron 42: The Single Player game. This is a separate game all on its own. It's scheduled for 2016, but it's more likely we'll get it in the first half of 2017. The 2012 trailer looks epic. It stars people like Gary Oldman,Mark Hamill (aka Luke Skywalker), Gillian Anderson (aka Scully from X-Files), and Liam Cunningham (aka Davos/The Onion Knight from Game of Thrones) . We'll probably be getting a new trailer this October. Some of the ships in the game like the Bengal Carrier looks amazing.
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
Topikgazda
válasz PhilBrick #41657 üzenetére
Azt kellene megérteni, hogy jelenleg nem a vasak miatt van kevés FPS, és nem is a szó szerinti optimalizáláson, bár félig az.
Maga a netcode a "hibás", a szerverek kommunikációja miatt van kevés fps...
Ha ezt kijavítják (ha tudják) akkor valószínűleg sokkal jobb lesz a helyzet.
Én annak örülök, hogy a cryengine nem egy COD ahol az élvezetes játékhoz 333FPS kellene... Nekem ha tudna egy fix 60-at már bőven elég lenne.
-
vagabor
aktív tag
azt lehet tudni hogy mi lesz a rendszer követelmény amin rendesen fog futni a játék mondjuk fhd highon? nékem van egy öregecske i5 4570 meg egy 280x amit tervezek cserélni majd 970re, remélem ez így elég lesz mert szomorú leszek
tudom még semmit sem tudni gépigényről, de azért jósolhatnátok
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
Bibgr0
aktív tag
2.5 PTU-n, részletek.
-
macy
addikt
válasz AeSDé Team #41652 üzenetére
"használtok valamit a teljesítmény javítására?"
Én sört. Attól folyamatosabbnak tűnik a kép -
Szőrös
veterán
válasz AeSDé Team #41652 üzenetére
Szerintem nem sok értelme van még a teljesítményen rágódni, majd ha lesz komolyabb optimalizálás akkor igen. Alfa alatt erre nem igen számítanék.
Az biztos, hogy egy gyors ssd-t nagyon meghálál már most is a játék.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
AeSDé Team
őstag
válasz Diopapa #41640 üzenetére
Köszi, először nem működött de ma mégis bevállt. Szóval végre volt lehetőségem teszteni a játékot az új GTX 980-ammal. Nem túl bejövős az eredmény, a GPU kb. 20-40% kakaót kap, az egyik CPU mag közel 100%-on fut míg a többi alig csinál valamit.
Ti min játszotok, illetve használtok valamit a teljesítmény javítására?
Rövidke videó amin látszik az Afterburner kijelzője és a kihasználtságok: [VIDEJÓ]
-
Wanderer89
tag
Jó volt az új AtV. Egy kérdésem megválaszolták, lesz atmoszférikus repülés modell, mert nekem eddig az rémlett, hogy nem terveznek ilyesmit. Mondjuk ezt lehet az ED-vel kapcsolatban olvastam, össze folynak már a dolgok . Tetszenek az új ruhák is, sokkal jobbak, mint, amik most vannak.
[ Szerkesztve ]
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
PodMAN
senior tag
Jó ez az atmoszféra repkedés, de remélem a felszínre leszállva rendes textúrák lesznek, mert ez így elég gány.
-
PhilBrick
őstag
válasz Menthirist #41648 üzenetére
Igen, pont jó a 20 perces hossz.
Az MVP pedig kifejezetten megérdemli a héten, hiánypótló: 2.4 keymap -
veterán
Tetszett ez az új AtV formátum. Rövidebb, tömörebb, több dolgot mutatnak... Az az atmoszféra (és amit kezdeni akarnak vele) impresszív. Mondjuk azt rühellem (mindenkitől, nem csak tőlük), amikor üres frázisokban dícsérik a saját munkájukat, de még egyszer mondom, ettől más cégnél is falra mászok (EA, Ubisoft vagy Apple előadások, ahol alig vesznek levegőt két revolutionary vagy amazing között )
Szóval tetszett, bár maradhatott volna a végén a fast forward is (bár kissé a műsor maga vált azzá)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
Bibgr0
aktív tag
Negyedik Éves Star Citizen Gamescom Party, Augusztus 19, Köln. Kezdés este 21:00.
Alfa 2.7-re tervezett Procedurális bolygók bemutatása + mindenféle meglepetés.
Szerk:
Livestream: https://www.twitch.tv/starcitizen[ Szerkesztve ]
-
Stilinski
aktív tag
válasz vaakuum #41642 üzenetére
Nem tudom, hogy mindenhol így van-e, de igen, kétszemes célzást szeretik pisztolynál. De nem is látod olyan tisztán az irányzékot, mint pl. a CS-ben. Szóval ha két szemmel akarsz a játékban célozni, akkor ott is lehet szétesett a kép. Amugy ahogy Dren is írta, nem hiszem, hogy zoomos célzásnál két szemet használna bárki
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
vaakuum
addikt
válasz Drenadar #41643 üzenetére
Lehet meglepő, de elvileg annál is a kétszemes célzás a menő... más kérdés, hogy nekem sem megy, bár nekem nem múlik rajta az életem általában...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
vaakuum
addikt
válasz Stilinski #41626 üzenetére
Ha jól tudom, mindenféle fegyveres szerveknél minden esetben és minden fegyvernél a kétszemes célzást preferálják és oktatják...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Malibutomi
nagyúr
Boredgamer beszelt a pcgames.de csapataval a cikkrol amit nemreg kozoltek a star citizenrol. [link]
Tomoren, amit nekik mutattak verziot, ott lehetett landolni Nyx-en, Delamaron, es lattak a Star Marine gameplayt is.
-
Diopapa
addikt
válasz AeSDé Team #41637 üzenetére
A főmenüben tedd ablakos módban, majd amikor betöltött a PU / hangar / akármi, akkor ALT+ENTER-el mehet a teljes képernyő. Utána már elvileg jó lesz.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Stilinski
aktív tag
válasz vagabor #41630 üzenetére
Az a baj, hogy azt sokáig mi sem tudjuk, hogy mi lesz az új patchben, a másik, hogy ide direkt nem akarok olyat írni, ami lesz, hanem csak ami van, mert akkor nagyon terjedelmessé válna. Ettől függetlenül nem lenne rossz valahol gyűjteni, hogy mi lesz a köv. patchben, de itt meg jön az első pont, hogy sokáig nem lehet tudni
star-citizen.hu
-
veterán
válasz AeSDé Team #41637 üzenetére
Nekem ilyen akkor volt, amikor végképp nem talált semmi szervert. Párszor már belefutottam.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
AeSDé Team
őstag
Sziasztok!
Hónapokkal ezelőtt, és most is jelentkezik ugyan az a gond, azóta többször újra lett telepítve:
Kiválasztom a főmenüben hogy hol szeretnék játszani, rányomok a Launch gombra, visszadob a főmenübe ahol lent tölt pár másodpercig, majd semmi. Egyedül akkor nem csinálja ezt ha a hangárba szeretnék belépni, ott viszont végtelen ideig bámulhatom a töltőképernyőt.
Kell lennie valami megoldásnak.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Plissken102 #41635 üzenetére
Ami nem érdekel ne olvasd el ugord át. Ugyanez vonatkozik a hogy készült részekre is. Van akit érdekel nem vagyunk egyformák.
Amúgy meg nyilván a történet előbb lesz meg mint a játék, a készítők is valami alapján fogják játékba vinni. ;-)
-
Plissken102
csendes tag
válasz Menthirist #41632 üzenetére
Okké, csak ugye egy játékban általában egyszerre kapjuk meg az egészet, pl. a Mass Effect hátterének készítéséről semmit nem tudunk, mi abba játék közben csöppentünk bele, tehát ez így működött, mint misztikum. Most viszont az van, hogy az xy bejelenti, hogy kész van a Zetor-rendszer háttere, megírta, és akkor fel is olvasná. Persze, ez a játék sajátos fejlesztéséből adódik, egyszerűen a gamerek sok infót megkapnak, amit más játékok fejlesztése közben nem kapnának meg. Kicsit olyan mint mikor a Game of Thrones készítői kidobálnak olyan videókat, amikben megmutatják, hogy hogyan készült a sorozat. Ami szerintem nem jó, mert rombolja az illúziót, de ez meg teljesen egyéni, hogy zavar-e valakit, vagy sem. Meg nyilván évek múlva mikor már benne lesz mindenki a játékban, senki nem fog ezekre emlékezni, a "Zetor-rendszer" akkor már a történelem része lesz, és nem csak valami sci-fi agymenés.
-
#45997568
törölt tag
Jok a kis heti osszefoglalok, emesztheto hosszusagban talaljak a lenyeget, koszike
-
veterán
válasz Plissken102 #41631 üzenetére
Mindig a lore jön elsőnek, elvégre minden design, minden karakter, az egész világ úgy születik meg, hogy elsőnek kitalálják a történelmet, és utána populálják be valós modellekkel, karakterekkel, hajókkal, stb. Ha nem lenne kitalálva a lore, akkor nem tudnád hogy mi az az UEE, kik ellen és miért harcolunk, stb. Szóval elsőnek ki kell találni azt a világot, amiben aztán játékot fogsz csinálni Ráadásul SOKKAL gyorsabb kitalálni ezeket, mint meg is valósítani.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Plissken102
csendes tag
válasz Stilinski #41629 üzenetére
Köszi, és szerintem is tök jó ötlet a játékállás mutatása, illetve tetszett ahogy bemutattad a Hades-rendszert. Szerintem sokkal fogyaszthatóbb élő szóban a rendszerek bemutatása, mint írásban.
Amíg nincs kész a játék, addig nehezen fogadom el a rendszerleírásokat és a történelmi leírásokat is, mivel előbb vannak kész, mint maguk a rendszerek meg a játék, és olyan légből kapott fantázia a számomra, nincs alátámasztva a fejlesztéssel. Tehát ha mondjuk a Hades-rendszer kész lenne, és olvasnám a történetében, hogy igen ott az a törött bolygó, meg a Hades 3-on ott vannak a romok, és utána elmennék oda és látnám hogy tényleg úgy van, akkor kapcsolódna össze az írók fantáziája és a valóság ugye. Odáig ez inkább olyan mintha novellát olvasnék, vagy mittudomén.
-
vagabor
aktív tag
válasz Stilinski #41629 üzenetére
Esetleg a játék állása részhez oda lehetne írni még azt is hogy mit várhatunk a következő patchtől, magamból indulva ki elég sok ember igényelheti hogy ne kelljen utána nézniASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
Stilinski
aktív tag
-
veterán
válasz Bibgr0 #41627 üzenetére
Többek között. Perpill ezek a legnagyobb gondok, mivel ugye az animáció elveszi a usertől a kontrollt. Sokat lehet (és fognak) tompítani a head bobbingon (lóbálódó fej) meg sok egyéb máson úgy, ahogy az emberi test is csinálja (az agy automatikusan ellen-mozog a szemmel, hogy mozgás közben is kb egy helyre tudjunk nézni). Ez viszont nem oldja meg azt, amikor teljesen átveszi a usertől az irányítást az animáció. Azt lövésem nincs hogy fogják megoldani, már ha egyáltalán meg fogják tudni. Ha pedig nem oldják meg, akkor sokaknak nem fogja bírni a gyomra.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Stilinski
aktív tag
válasz Bibgr0 #41625 üzenetére
Köszi, belevettem
(#41624) Plissken102: Mondták, hogy lesz. De sosem mondtak olyat, hogy nem lesz. Annyit mondtak, hogy egyelőre azzal foglalkoznak, ami mindenkinek fontos, nem azzal, ami csak kevés játékosnak.
Amúgy mondtátok, hogy lennének zavarok, pl a távcsöves célzásnál nem lenne jó a kép. Ezt azért nem értem, mert ha belenézel egy távcsöves puskába, vagy célzol egy pisztollyal - utóbbinál mondjuk nem mindig, de - alapesetben az egyik szemedet becsukod, amit a VR szemüvegben is megtehetsz. Ha nem tennéd, a valóságban is szarul menne a célzás.
star-citizen.hu
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Stilinski #41615 üzenetére
Irtam egy rövid ismertetőt a játékmódokhoz:
Battle Royale – Klasszikus deathmatch mód. Mindenki mindenki ellen és csak egy győztes maradhat. A gyilkolás mellett pontot ér a sebzés is. Max 8 játékos adott időre vagy adott pontszámig.
Capture the Core – Két csapat harcol, hogy megszerezhesse egymás reaktormagját. Pontot ér ha hazahozod az ellenfél reaktormagját. Ha elejted, a csapattársad felveheti és továbbviheti a bázisod felé. Ha az ellenfél veszi fel, visszakerül az eredeti helyére, az ő bázisára. Négyen négy ellen adott időre vagy adott pontszámig.
Squadron Battle – Team deathmatch. Két csapat egymás ellen. A gyilkolás mellett pontot ér a sebzés is. Négyen négy ellen adott időre vagy adott pontszámig.
Classic Race (Spectrum & Drone) – Nincsenek fegyverek, csak a verseny a könnyebb Old Vanderval, a közepesen nehéz Rikkord Memorial Raceway vagy a nehezebb Defford Link pályákon. A Drone szimulációkkal jól lehet egyedül is gyakorolni.
Vanduul Swarm (Co-op & Drone) – Maximum négyen, csapatban kell megállnotok a helyeteket a 18 hullámban érkező Vanduul harcosok ellen. Minden harmadik hullámmal érkezik egy Elite Vanduul pilóta is. A Drone változatban kettő, mesterséges intelligencia által irányított társad lehet.
Free Flight (Single & Multiplayer) – Szabadon barangolhatsz az űrben akár 7 másik játékos társaságában. Remek lehetőség kiismerni a hajódat. -
Plissken102
csendes tag
Sose mondták, hogy nem lesz VR támogatás, nem tudom mi ez a pánik. Most azt mondják, hogy nem prioritás a VR fejlesztés, mer 6 millió más dolguk van. Egyébként amit a piac kikövetel az úgy is lesz benne. Emlékezzünk csak, eredetileg bolygóra leszállás tetszőleges ponton, meg légköri repülés se volt, aztán mikor az Elite megcsinálta, azonnal kiraktak egy videót amin leszáll a cutlass a bolygóra szépen.
-
vaakuum
addikt
válasz ttamashu #41622 üzenetére
Magamból kiindulva megy szerintem a kivárás ezen a téren. Én ha egyszer veszek VR szemüveget, akkor jelenlegi elképzeléseim szerint csak az SC miatt fogom elkövetni eme pénztárca-karcsúsító mutatványt...
szerk: majd, egyszer, ha már kiforrott, és a játék is használja.[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
aerosmith
őstag
válasz kicsicsuvi #41572 üzenetére
Szerinted nincs értelme a VRnek én meg tutira veszem hogy egyszer se ültél le Elite Dangeroust tolni Oculus Rifttel...
Teljesen más élmény, bent ülsz a hajóban (!), körbenézhetsz az állomásokon, érzed hogy mennyire hatalmas nagy épületek, csatában mindig tudod merre fordulj mert szemmel tudod követni az ellenfelet, mindig látod merre vannak a csapattársak, stb.Ha nem teszik bele a VRt a final verzióba rohadt sok embert fognak veszíteni, szerintem hatalmas hiba lenne.
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Stilinski #41615 üzenetére
A hajókra ez a lista az RSI oldal alján nem naprakész?
Pontosvesszővel választottam el az oszlopokat.KISMÉRETŰ ŰRHAJÓK;;
Típus;Hangárkész?;Repülhető?
P-52 Merlin;Igen;Igen
M50 Interceptor;Igen;Igen
Aurora Series;Igen;Igen
Mustang Series;Igen;Igen
300 series;Igen;Igen
Hornet series;Igen;Igen
Gladius;Igen;Igen
Avenger Series;Igen;Igen
Vanduul Scythe;Igen;Igen
Vanduul Glaive;Igen;Igen
Gladiator;Igen;Igen
Xi’An Khartu-Al;Igen;Igen
Reliant Kore;Igen;Nem
;;
KÖZEPES MÉRETŰ ŰRHAJÓK;;
Típus;Hangárkész?;Repülhető?
Cutlass Black;Igen;Igen
Cutlass Red/Blue;Igen;Nem
Freelancer Base;Igen;Igen
Freelancer Variants;Igen;Nem
Vanguard Warden;Igen;Igen
Sabre;Igen;Igen
;;
NAGY MÉRETŰ ŰRHAJÓK;;
Típus;Hangárkész?;Repülhető?
Retaliator Bomber;Igen;Igen
Constellation Andromeda;Igen;Igen
Constellation Taurus;Igen;Nem
Constellation Aquila;Igen;Nem
Constellation Phoenix;Igen;Nem
Redeemer;Igen;Nem
Starfarer;Igen;Igen
Starfarer Gemini;Igen;Igenszerk:
(#41618) Stilinski: izé. ebben mindegyik legalább hangárkész. elvileg.[ Szerkesztve ]
-
Bibgr0
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #41614 üzenetére
Ez baba, köszi. Olyan amin a lore is látszik valahol? Vagy ezen is megvan csak én nem találom?
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bibgr0 #41613 üzenetére
Más: létezik valahol egy oldal, ahol csillagtérképen tudom megnézni a rendszerek és bolygók leírásait?
Öhm... Csillagtérkép?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Stilinski #41610 üzenetére
Nagyon jó és köszi!
Pár ötlet:
Hangar: buggy-t lehet vezetni.
Az Arena Commander alatt a felsorolásban kifejthetnéd röviden, hogy melyik mi (pl Battle Royale = xx).
ArcCorp, rövid 1-2 mondatos leírás, hogy mi is az.Más: létezik valahol egy oldal, ahol csillagtérképen tudom megnézni a rendszerek és bolygók leírásait?
-
Stilinski
aktív tag
Csináltam egy ilyen könnyen szerkeszthető, viszonylag tömör játékállás oldalt. Ha van ötlet, hogy változtassak valamin, vagy csak valami nem pontos, akkor szóljatok.
star-citizen.hu
-
CSiPet2
tag
válasz Menthirist #41608 üzenetére
Jah, én is néztem a linkedin-jét elég komolynak tűnt, de a game dev részhez nem konyítok, ezért írtam, hogy elég komolynak "mondott".
Nálam már az pozitívum hogy open source, meg hogy nem ők írtak valami egyedi cuccot hanem egy már meglévő library-t használnak. Az hogy amúgy valszeg nagyon jó minőségű is a csomag, hála a készítőnek csak bónusz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CSiPet2 #41594 üzenetére
Szakember
Majdnem 5 év Lead Network Programmer a Sony-nál, előtte Multiplayer Lead a Pandemic-nél, ahol a Mercenaries 2-t csinálta (játéknak gagyi, de több százezer hálózat-szinkronizált megsemmisíthető ember-jármű-objektum közti multi volt benne, és ki-be ugorható társsal co-op single player)Szóval jah, szakember. Mégpedig elég jó
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
Stilinski
aktív tag
-
CSiPet2
tag
válasz Stilinski #41599 üzenetére
A carrack concept artot rég megcsinálta, úgyhogy nem hagy félbe semmit. Egyébként úgy fest (vagy legalábbis a commuity ezt tippelte) azért távozik, mert (saját bevallása szerint) elég komoly egészségügyi problémái akadtak az elmúlt évben, konkrétan nem sokon múlt hogy túlélte és most egy kicsit vissza szeretne venni a munkából.
Aztán az is lehet hogy a CIG elkezdett concept artoknál kicsit vissza skálázni, és egyszerűen nincs rá már akkora szükség. Ebben az iparban ez teljesen normális. 2.5 év kifejezetten sok egy cégnél. -
Stilinski
aktív tag
válasz Ra's al Ghul #41600 üzenetére
Hali!
A megjelenés még távolabb van, de pontos időpont nincs.A játékot még talán holnapig (de lehet, hogy kitolják az időpontot) ki tudod próbálni te magad is itt.
Amúgy megy az Arena Commander, bár állítólag vannak benne hibák.
Megy a Crusader, ahol van egy bolygó, pár hold (nem lehet leszállni rájuk), űrállomások, kezdetleges küldetések. Elindult a Persistence, ami már jegyzi a pénzedet, valamint azt, hogy miket vásárolsz (ezek időnként törölve vannak az alpha ideje alatt).
És működik az ArcCorp is. ahol szintén tudsz vásárolni.(#41601) rupsz: Azt már rég befejezte, az ő munkája azon már véget ért
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest