-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gubbba
tag
Köszi mindenkinek a tanácsokat, megfontolom, utánajárok.
-
humax
senior tag
Sziasztok
Az menyét igaz?
Ha benzines akkor jobb a szívó motor?
Mondjunk egy új vagy 1 eves használt SUV ban?
[ Szerkesztve ]
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
#94529552
törölt tag
válasz alázógyík #150927 üzenetére
+1. Nyilván azért adták el mert keveset futott. Ja nem, hanem inkább azért, mert kb. 2-3x annyit, mint mutat.
De, még kiegészíteném az írásodat így:
Nem is értem, hogy mindig van aki elhiszi, hogy fiatalabb, olcsóbb, kevesebb km, jó állapot, egyszer se volt totálkáros és még stimmel is minden az autóval. Ebből max. 1-et választhat.[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
Hi
Feleségem nézelődik új autó után.
Még mindig a kis colt-ot nyúzza. (épen csinositás után készült a fotó)
Szeretne váltani "B" kat. Mercedesre.
Pár pl. 1 - 2Kérdések!
- kb. ezzel a tipussal kapcsolatban mire kell figyelni vásárlásnál?
- nézzük e az autóban a kilómétert...örök dilemma...
- automata vs. manual?
- melyik motorral? vagy nincs különbség a B150-170-200 között...Volt még kérdés, de persze nem jut eszünkbe.....
Első autónk a Colt, igy nem vagyunk nagyon tapasztaltak.
Nézni, kritizálni és ezáltal az árból alkudni képesek vagyunk és ennyi. Nincs tapasztalatunk autó vásárlással kapcsolatban....Német területen kell nézzünk, mert itt élünk.
Keret- 9.000 €
Ennyi pénzünk van most, ebből kell vásárolni, neki "most, a mai napon" ez tetszik. Lehet holnapra mást fog megálmodni.
Gondolkoztunk új autón, de annyi kp. nincsen. Hitel-lizing nem kell.Köszi, ha pár sorral megszántok!
A napokban nézegettünk Volvokat...C30-S40-től S80-ig....V70-80... Lancerokat...de ide lyukadtunk ki.
-
szőröscica
addikt
válasz lacos001 #150957 üzenetére
A dízelt kerülném, minden korabeli tesztben panaszkodtak rá, hogy rettentően hangos. Németországban ráadásul egyre jobban szorítják ki őket a városokból.
Benzinesből egy szívóval nagyon nem lőhettek mellé. Nyilván nézzétek a futást is ÉS az állapotot is. Egy lelakott 120 ezret futottnál jobb egy karbantartott 180 ezret futott. Váltó terén ízlés kérdése a dolog, kis motorral egy automata biztos nem lesz rakéta, de ha csak A-ból B-be szeretnétek eljutni nyugodtan, én azt javasolnám inkább.
-
lacos001
senior tag
válasz szőröscica #150958 üzenetére
Ja igen, le sem irtam pár dolgot.
Jelenleg 3 és fél éves gyerkőc is a mindennapjaink része, őt is bele kell kalkulálni.
Mindennapos ovi-melóhely-bolt bermuda háromszög a felhasználás (20 km), hétvégente 50-100km távok.Nem örökre vennénk, kb. 2-3 évre, mint a Colt-ot.
Benzinest vennénk...Oké, hogy a linken dízeles van, épp ezt találta a képek miatt...mutogassa nekem. -
Acheron
őstag
válasz FrankMonzano #150953 üzenetére
(#150955) Pumma: Jó közelítéssel igaz. A linkelt autót már csak ezért is fogom közelebbről megnézni, kíváncsi vagyok a sztorira.
(#150937) alázógyík: Nincsenek illúzióim, nyilván én sem hiszek a hatéves, 84 ezres futású csodaautókban, amik épp az én kertem aljában estek le. Főleg, hogy az utolsó rögzített óraállás ennél magasabb. De maradjon meg az ártatlanság vélelme, mint mondtam, nem láttam még a kilométerszámláló által jelenleg mutatott értéket, és azt sem tudom, mióta van fenn a hirdetés.
Egyébként, mivel elsősorban automatát keresek, ez a konkrét példány komoly hátránnyal indul, kilométer ide vagy oda.
No de itt egy másik, szintén a közelben, ez talán már reálisabb - de kérdem én, hogy ki garantálja, hogy pl nem dupla ennyiről lett visszatekerve? Ma Magyarországon szerintem senki. (A kereskedés egyébként jó, ide mindenképp ellátogatok a héten, szép autóik vannak általában, reálisnak tűnő kilométerekkel)
(#150933) bajnokpityu: Jelzésértékű
(#150931) [vilike]: Köszönöm az infót, ezt mindenképp figyelembe veszem a keresés során!
(#150922) bajnokpityu: Igen, nagyjából ezeket találtam én is róluk. Igaz, nálam 2.0 alatti nem jön szóba, ott és a fölött pedig már lutri, hogy "kinyomták -e a szemét", avagy nem. Az olajevéssel az a gond, hogy nem tudok rá módszert, amivel a vásárlásnál kiszúrható lenne, utólag pedig már, ugye... Pedig nagyon tetszenek az A4 és A5 Audik. Igaz, itt még bejön az automata kérdés is, Audi esetén mi a megbízható.
(#150919) Pumma: Oh, igen, tudom én, hogy vannak jó tapasztalatok is.
(#150918) SzlobiG: No igen, ez a 330D csak úgy jött, hogy épp ilyen motor van abban, amibe itt belefutottunk, és a páromnak megakadt a szeme rajta (éppenséggel formás jószág). Szerintem nekem tökéletes lehetne valami hasonló is, igaz, ezt már közel 5 misiért mérték, amikor még nem volt eladva. (Azért a nagyobb motor jobb )
Ma este kicsit szétnézek a mobile.de -n is, talán jobb képet kapok, mi fér bele a fenti típusokból - reálisan - a keretembe.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Acheron #150962 üzenetére
Az olajevéssel az a gond, hogy nem tudok rá módszert, amivel a vásárlásnál kiszúrható lenne
A tavasszal kerestem 2.0 TSI Golfot, az egyikben a nívópálca épp csak beleért az olajba, erről eleve sejthető volt, hogy eszi. Az autónak durván kavicsnyomos volt az eleje, német származás - vélhetően keményen hajtották autópályán. Végül ezt nem vettem meg, és nem az "olajcsipegetés" miatt.
Az eladót is még tudod kérdezni, hogy milyen gyakran kell utántölteni az olajat. Persze nem kizárt, hogy hazudik, vagy eleve nem ő használta az autót, mert pl. kereskedő.Azt sem lehet kizárni, hogy eladás előtt feltöltik az olajat, de erre nem mindenki figyel oda, lásd a fenti példát.
Amit végül vettem egy hónapja, az nem eszi az olajat, 2000 km-t tettem bele.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz focvis #150963 üzenetére
2k km még nem garancia rá, h nem csipegeti. Ha egy csereperiúdus (12k km) alatt valóban nem hiányzik semmi, akkor kijelenthető.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz runner 125 #150964 üzenetére
Mindentől függetlenül én hetente ellenőrzöm a folyadékszinteket minden autón; eddig szemre nem észlelhető a csökkenés.
Ez a 4. TSI-m, minden eddigi megkajált ~0,5-0,7 litert két olajcsere között (15 K km), meglepődnék ha a mostani nem tenné, ez teljesen üzemszerű rendszeres autópálya mellett.Olyan autó nem létezik ami egyáltalán nem fogyaszt olajat , max az üzemanyagból pótlódik. Ha kiviszik autópályára, ott elillan a benzin / GO.
Amúgy jogos amit mondasz, korrigálom magam: nem eszi jobban az olajat, mint ami normálisan elvárható.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #150964 üzenetére
minden turbós autóból fogy az olaj valamennyire.
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #150965 üzenetére
egyébként simán lehet, h ha 10enként cserélted volna, akkor nem vettél volna észre fogyasztást.
nekem ugyanis nem volt észrevehető a pálcán 10k alatt, pedig sokat járt pályán. turbos is TSI is. és a környékbeli hasonlóan keveset futott 1.8TSIk esetén se észrevehető. 200ek km környékén viszont mind fogyasztotta.egyébként szvsz minden autónak kell legyen olajfogyasztása. csak esetleg nem észrevehető. de ezt a benyából pótolja dolgot nem értem. nem diesel ez, benya az nem csak pályán illanna el, elillanaz az bárhol. gázolaj nem.
az jogos sztem, ha hideg motort álló helyzetben melegitik. azzal árt is a motornak. hidegen, normális kenés nélkül minél kevesebbet járjon a motor. no nem padlóval, de sztem is az a jó, ha rögtön indul az ember.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
Acheron
őstag
válasz focvis #150963 üzenetére
Köszi a tanácsokat. Ezekkel az 5 - 7dl, vagy akár 1l / 10000 km olajfogyásokkal szerintem sincs semmi gond, legalábbis nekem teljesen élhető. A TSI / TFSI motorok kapcsán általában ennek a tízszeresével, és a gyűrűzés, hengerfej cserével paráztatják a népet - amire biztosan van nem példa, de nehezen hihető, hogy általános lenne.
Sajnos a közelmúlt tapasztalatai miatt hajlamos vagyok túlgondolni és túlparázni a dolgokat, de így az életben nem veszek autót, vagy nem olyat veszek, ami nekem tetszik, - mindkettő hülyeség. Most viszont már lassan ott tartok, hogy bevállalom a legközelebbi nekem tetszőt, ami jó állapotú, aztán lesz ami lesz - ha baja lesz, megjavítjuk.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #150969 üzenetére
Mint a tüdőgyulladás.
-
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #150956 üzenetére
Persze, minden nemet bemelegit, mielött beszall a kocsiba, hogy gyorsan tudja szurni az 1 est indulasnal, nehogy a stopperrel minden allo auto mellett allo rendör ravagjon egy 200 euros büntetest a szelvedöre....
Vannk ilyen 10-20 euros "büntetesi tetelek", föleg az ilyen umweltzonas helyeken, de ezek inkabb iranymutatasok....pl az is benne van, hogy a felesleges autokazasert 20 eurot kell fizetni, meg hasonlok....nem tudom milyen extrem körülmenyek között alkalmazzak ezt, ha alklmazzak egyaltalan.
Az aki telen beül a kocsiba es csikorgo kerekkel elindul, az nem a 10 euros böntetes miatt teszi, hanem mert sz@rik arra, mi van a ceges auto motorojaval....bar az ilyen erzeketlen, tudatlan valoszinüleg a sajatjaval is ugyan igy indul
(amugy allitolag 1-2 percnel valoban nem erdemes a dizelt sem melegiteni, csak esszel kell közlekedni, amig be nem melegszik)
(#150972) Luck Dragon környezetvedelem?
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Hejj,
Srácok, olvasgattam, keresgettem utód után, lassan de biztosan érik a csere.
Most egy kicsit másra vágyom. Hátsókerék, vagy AWD, erősebb motor, mondjuk benzin, vagy hybrid-del megtámogatva, de nem a nemet triobol, vagy valamelyik tomegmodellbol szeretnek választani, de maradnék a 4 ajtós sedan vonalon. Kilyukadtam az Infiniti Q50S-nel.
Mit gondoltok, mennyire pénznyelő egy ilyet fenntartani?
Amit tudtam elolvastam róla, sok gyakorlati, használti tapasztalatot kevésbé találtam. A tesztek viszont meggyőztek.
Az első olyan döntésem lenne, ahol az érzelmi érvek vannak többségben a racionális érvekkel szemben.
Kapuzarasi pánik?!Kosz!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
theuprising
tag
válasz runner 125 #150975 üzenetére
Hátsókerék, vagy AWD, erosebb motor, mondjuk benzin, vagy hybrid-del megtámogatva, de nem a nemet triobol, vagy valamelyik tomegmodellbol szeretnek választani, de maradnék a 4 ajtós sedan vonalon.
Ez ordit egy Lexusert
IS, GS?
A GS egy vadallat, igaz en csak egy 2008as GS450h-t vezettem par hetig, de BMW-t ettem reggelireInfiniti-t nem ismerem, lehet hogy jo, majd mas aki ert hozza megmondja
-
őstag
válasz runner 125 #150975 üzenetére
nem 14 től van ez gyártásban?
mennyi garanciát adnak rá?
nem hinném hogy ennyire fiatalon gond lenne vele[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz runner 125 #150975 üzenetére
Én inkább Lexus (GS) vonalon indulnék el.
-
szilva01
őstag
válasz runner 125 #150975 üzenetére
Nem néz ki rosszul. Tőlem veheted.
-
veterán
válasz runner 125 #150975 üzenetére
Év elején nézegettem dízel Q50-et, az a Mercedes 220 CDI motorjával szerelt.
Ami tetszett: nem sok jön szembe; meggyőzően minőségi beltér (vélhetően a fa az fa, bár ki tudja).
Ami kevésbe szimpatikus: nehéz lesz eladni; kívülről nagyobb, mint belülről; a konkrét autó szervizdokumentációjában meglepően sok garanciális reklamáció szerepelt a kevés kilométer (30 k) dacára. (Ilyenek pl.: nem lehet becsukni a kesztyűtartót, kirepedt a bőrülés, nyikorog vmi, stb.) -
-v-
addikt
-
footy
addikt
fentebb irja, hogy "nem a nemet triobol"
A steer by wire-t a Q50-nel egyebkent mindenhol fikazzak... Vajon tenyleg olyan szar, vagy csak a bimmer meg a jaghez kepest? Mert mondjuk szerintem a mercedeseknek legendasan erzeketlen fos a komranyzasa(2014+-hoz meg nem volt szerencsem) es vajon ahhoz kepest is szar?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #150975 üzenetére
Jahuar, 3.0 benzin kompresszorral. Az jo lesz. Ha baja lesz, azt is leszarod.
-
Acheron
őstag
Nos, BMW fronton ezeket találtam még a közelben. Vegyesvágott, nem mind komolyan vehető. (A sorrend a véletlen műve, semmilyen jelenlegi preferencia sorrendet nem tükröz)
1.
2.
3.
4.
5.
Ebből a hármaskában látom az orbitális sz@pás lehetőségét, az ötöske meg már volt, de egy megtekintést minden megér, közel vannak.
Ti láttok benne olyat, amiben esetleg van potenciál?
Thanks[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Acheron #150985 üzenetére
Ha el tudsz menni arban a 330d-ig, akkor annyiert mar kapsz kesei evjaratos 525ost, jol felszerelve. 20d-vel en nem szorakoznek, nem az uzemanyagra fog elmenni a penzed ezeknel a kocsiknal, ha mar mindenkepp dizel, akkor legalabb hathengeres legyen. 525d a szeria vegerol, a 3 literes motorral, jol felszerelve (sport vagy komfort belsovel, huddal, napfenytetovel, jo hifivel), ki fog jonni 4.5-bol.
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #150975 üzenetére
Nalunk tele vannak a forumok a panaszokkal. Azt irjak 55-60 masodperc mire betoldtodik a rendszer rajta, tehat addig semmit nem lehet vele csinalni. A navi aztan is dog lassu, van hogy egy gombnyomas 10 masodperc mulva lep ervenybe rajta. Eltunnek rola az appok random mondon akkor megint csak szakszerviz. Jott ki hozza software update, de a hardware egy kalap szar alatta, nem lehet vele mit csinalni.
Sokan irjak, hogy beesik a fekpedal random idokozonkent es a szerviz nem tud vele mit kezdeni. A vezetest segito rendszert ki kell kapcsolni varosba, mert tok varatlan helyzetekben belenyul a kormanyba vagy befekez ok nelkul.
A belter meretere mindenki panaszkodi aki 185 cm feletti, hogy kicsi. Sokan mondjak, hogy hangos is, sokaknal zorog az anyosules. Motor, valto, futomu jo nem hallani problemat, de a defektturo gumik szetmennek raja non-stop van aki ket ev alatt 7 darabot vett ra.
Azt kifelejtettem, hogy joparan irjak a kormanymu meghibasodast is.A steer by wire-re is panaszoknak, hogy semmi visszajelzest nem kapsz. 15 literrel viszont eljar a benzines V6-os varosba.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz theuprising #150976 üzenetére
Kösz mindenkinek!
Amit kifelejtettem, nem újat szeretnék. Max 30k Euro mindennel együtt, sőt, a Q50S-t nem is itthonról. Talán ez az első olyan típus, amit egyértelműen nyomott(abb) áron kínálnak a németeknél, mint itthon. Hazai pár éves modelleket 15-30.000km-rel bőven 11M-tól találni, míg kint 26k Euro-tól elérhető ugyanaz.
_Nagyon sokáig favorit volt a 2013-tól elérhető IS, konkrétan az IS250 F-Sport, de nehéz találni belőle szépet, kis futással, pedig egy ideje már nézem kint is.
A 300-as hybrid-et pedig mindenki lomhának tartja. Noh és ott csak egy sima 2.5-ös 4 hengeres Camry motor van, szemben a V6-tal, emellett CVT váltó sem vágyaim tárgya.. főleg, h a hybrid-nél kamu az F1- kormányváltó valódi funkciója, így azt kevésbé preferálnám.
Nagyon ritka, mobile-n is csak egyet árulnak, de létezik belőle 3.5-ös szívó, IS350 néven, 4 kerékhajtással. Nah az már izgalmas, viszont az ára a keretem fölé rúg sajnos és ott az alapfogyasztás is legalább 3-4 literrel több, mint a Q50S-nél.BigBlackDog
A GS450H már nagyon nagy autó, nem feltétlenül kell akkora szedán, illetve szintúgy túllóg a kereten. Persze van már annyiért '12 körüli, de viszonylag sok km-rel, olyat meg nem szeretnék.
LuckyL
Használtban gondolkodom, 2-3 évesen, 15-30k km-rel az új ár 65-70%-ért megvehető, s ahogy fent írtam, ezt kizárólag kintről, így passzolom a garanciát.
focvis
Azt a motort nagyon szidták a Q50-ben mindenhol, 1,7 tonnás autó alá nem biztos, h ideális választás, olyat semmiképp nem vennék.
Hm, valóban? Fene gondolná, japán technika, Nissan prémium márka.vilike
Áh, BMW-m nem lesz, nem akarok azonosulni a vásárlórétegével, tisztelet a baromi kevés kivételnek.
Igen, az, valóban furcsállták az újságírók is, de emlékeim szerint 3 fokozatban állítható, illetve a 3. egy egyedileg konfigolható mód, így egész jól testreszabhatónak tűnik.
rbalint88
A keretemben nem találtam ilyen motorral XF-et, gyanítom újra gondoltál. Nem fog beleférni, max a 3.0 diesel '14-'15 körüli évjárattal. Arról mit lehet tudni, milyen motor? Honnan származik?
Gyönyörű autó, tetszik.gaborbol
Hm, tényleg meg vagyok lepve, de elhiszem, amerikai piacon sok Q50S futhat, így több a használt tapasztalat.
A fogyinál viszont mindenhol azt olvastam, h városban egész jól bedolgozik a villany. Tesztelők 10 liter fölé nem is tudták nyomni az étvágyát.
Helykínálat kb. csak elől érdekel. 187 vagyok, ott korrektnek írták, max hátul lehet szűkösebb ilyen magasság mellett a fejtér."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #150989 üzenetére
a cégnél középvezetői autónak van pár XF, nem tudom milyen motorral, meg felsővezetői szinten egy XJ, eddig nem volt velük dráma.
talán saját fejlesztésű motor vagy valamelyik motorbeszállító külső cégtől vagy a peugeot 2,7 hdi-t reszelték tovább, nem tudom.
btw nem jó még két évig a volvo és aztán venni egy Alfa Giulia Veloce-t 30k € körül? azzal fasza csávó lennél, nem köcsög bmw-s (hanem köcsög alfás, én már csak tudom ), nem tömegtermék, jó a közösség és a benzinessel nagy trükkök azért nem hiszem, hogy lennének. ja és vezetési élményt tekintve a jaguaron kívül nincs ellenfele, még a bmw-t is alá mondták minden cikkben. -
Acheron
őstag
válasz szőröscica #150986 üzenetére
Kívülről a 3 -as tetszik jobban, belülről az 5 -ös. 95% -ban egyedül járok az autóval (kvázi második autónak kell), cuccolni nem fogok - igazából felesleges a nagyobb. Mindemellett ha közel egy árban és felszereltségben találnék két hasonló felszereltségűt, akkor alighanem az ötöst választanám, a nagyobb komfort miatt. (Bár a 4,5 -öt optimistának tartom egy 2010 körüli 525 -ért jól felszerelve, de neked legyen igazad )
Ha módom lesz rá, sorhatost nézek, a dízel nem biztos - csak sajnos a piacon igen ritka a benzines. A fogyasztás már nem érdekel - a mostani daráló megeszik 8 - 9 liter benzint százon, cserébe legalább nem megy. Elhiheted, bármire lecserélném, ami mozdul a gázadásra, ha 3 - 4 literrel többet enne is.
(#150988) [vilike]: Már vártam a 330i -t De teljesen egyetértek, ha már fizetni kell, legalább vigyorogva tegyük
(#150989) runner 125: Nocsak,szakítasz a Volvo vonallal? Szép ez az Infiniti, ami felé kacsingatsz, sok sikert hozzá! Azért a 3. gen. GS450h -t én is bent tartanám a kosárban (ott egyen meg a fene minden Toyota érdekeltségű autót, ahol van, de ez a GS nagyon bejön, talán egyszer vissza is csábít).[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
1.4 TDCi-ben nincs kettőstömegű és a turbó is olcsó hozzá ahogy látom. Egy Fusion-ben a Meriva után elég jó választásnak tűnik, ha alacsony fogyasztást akarok ugye?
-
nesa
veterán
Ikarus E98 vagy 398 al van valakinek gyakorlati tapasztalata?
-
Nordik
őstag
Mi a véleményetek erről? Klíma nem működik ez mennyire hátrány mi baj lehet?
Úgy általában megerhet ennyit? Mennyit eszik egy ilyen? -
Tollas7
csendes tag
Üdv!
Mi a vélemény a 3. generációs mazda 6ról?
2013-2014 körüli benzines kombival szemezgetek
mennyire ajánlott?
típushibák?
mire figyeljek oda szemrevételezésnél?
mi a helyzet a legendás rozsdásodással?
stb.?előre is köszi!!!
-
Acheron
őstag
válasz szőröscica #150986 üzenetére
Úgy alakult, hogy holnap fel kell ugranom Budapestre. Nem autóügyben megyek, de ha jut rá idő, és netalán a tulaj is ráér, megpróbálom megnézni ezt a példányt.
Térkép szerint nagyjából útba esik. Sorhatos, benzines automata, nem basic ülésekkel, a felszereltsége sem tűnik rossznak, bár a 6 hangszóró alap hifit sejtet. Vélemény, esetleg valami, amit mindenképp érdemes leellenőrizni, megkérdezni (az előéleten túl)?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- iPhone topik
- Politika
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs