-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
anderledani
őstag
válasz Integrale #150150 üzenetére
1.2 16V néztem.
Most puntókat is. Méretben nekem az is elég, motorok ugyanazok, és olcsóbb.iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Integrale
veterán
válasz anderledani #150151 üzenetére
Ha Punto 1, akkor inkabb Bravo. Nagyobb, jobban felszereltek, plane a 99 utaniak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #150143 üzenetére
Ezt a motort a fogyasztás miatt szokták dicsérni, ugyanakkor nem azt írták hogy nem ajánlott az élettartama miatt (tc-n pl)? 5,5-es átlag nem rossz, mondjuk 6 felett nem sokkal az 1,5-ös Almerával is kijövünk tartós 120-130-as pályázással. Irtó sokat számít pályán is ki hogy közlekedik, kerülve a padlógázas gyorsításokat 120 körül nem fogyasztanak sokat a szívó benzinesek se. Persze 140-150-hez kell a dízel...
-
szilva01
őstag
-
anderledani
őstag
válasz Integrale #150152 üzenetére
Punto 2-ről beszéltem
Holnap megyek egyet megnézni mert közel van. A hirdetés címében 1.2 16V van az adatoknál meg 60LE
De a 80LE meg pont 59kw szóval lehet csak elnézte?iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Integrale
veterán
válasz anderledani #150155 üzenetére
82 lovas a 16V, szoval elirta a mertekegyseget. Viszont 300 korul nincs jo Punto 2!!! Maradj a Bravo vonalnal szerintem, nagyobb es kicsit igenyesebb auto.
"Bad reklám is reklám too"
-
67tuareg
tag
Sziasztok!
Jó ez a topik, nemrég találtalak meg Titeket!
Autó vásárlás előtt állok. Az Audi A6 meg a Ford Focus Ami nagyon képben van. Egy örökölt ház eladása okán 2,5-3 misi lenne rá. Ebből Focus 3-5 éves, A6 8-10 éves vásárolható.
Várok véleményeket mind kettőről, vagy más ötletet is. Szeretném ha egyszer lenne egy jó autóm.
Leginkább rövid távokra használom, havi-kéthavi hosszabb út. Szeretnék dieselt de nem tudom megéri-e 8 km bejárásra, ami havi 4-500 km, plusz az alkalmankénti 3-400 km kiruccanásokra.
Hát ez az első elképzelés. Most egy 98-as Megane-nal járok ami 12 éve van nálam. Kétszer volt hengerfejes- az ilyeneket szertném elkerülni.
Köszi a véleményeket és a segítséget! -
Mr X
veterán
válasz anderledani #150155 üzenetére
Punto 2-t felejtsd el ennyiért. Kb a duplája a keretednek egy normális. Maradj Bravo vonalon. Amikre figyelj:
-Küszöbök vége
-Hátsó futómű (csapágyas a lengőkar, ha elkopik, elkezd befelé dőlni a kerék. Szopás a cseréje.)
-
nagyúr
-
válasz Vesztor87 #150153 üzenetére
nekem új korától volt meg 2006-tól 2011-ig, ~70e km addig hibátlan volt, ja és nekem kombi volt.
Kapta az olajat, szűrőket, mindent mikor kellett. A féktárcsákat kellett felszabályoztatnom, mert teljesen elkorrodáltak, azt mondták még nem is láttak ilyet.
64 lóerő mellett ritkán fékez az ember, meg a fék amúgy is a buziknak van
A fékpofákat is csak azért kellett cserélni 65e km-nél mert fel lett szabályozva a tárcsa
A motor láncos és elvileg kiszolgálja élettartam, de kb 250e km-re van tervezve (manual szerint, ha jól emlékszem) mondom én 70e km-et mentem hiba nélkül, az idősebb autókhoz nem tudok hozzászólni.
Az autón rozsdának még nyoma sem volt és nagyon erős volt a fényezése, egyáltalán nem volt sérülékeny (matt sárga RS festéssel volt az enyém) a kia, hyundai festése sokkal kényesebb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kornel #150164 üzenetére
Ezt a KIA-nál egyből észrevettem, egy picit hozzáért valamihez az ajtó, már jött is le a festés.
Nekem ugye pro ceed volt amin böszme nagy ajtók vannak, szűkebb helyen néha finoman hozzáért falhoz, mert nem fértem ki másképp és már látszott is a festésen.
A skoda egyik nyáron sörsátor alatt volt tartva, hogy a nap ne süsse telibe. Jött egy nagy vihar egyik éjjel, és az egyik fém rudat kihúzta a földből a szél és csapkodta a kocsi oldalát, a hangra lettem figyelmes!!!
Kimentem visszarögzítettem a rudat, másnap egy ronggyal megtöröltem az autó oldalát és még csak karcos sem volt!!! A fém rúd is műanyag bevonatos volt, de a KIA festését összecseszte volna tutira.
Amúgy a metál festés vacakabb/ vékonyabb volt a KIA-n, mint a fehér a hyundaion, ez elég jól bírja, majdnem hibátlan, lökösön kavicsnyomok azért látszanak, de az fóliázottnak tűnik.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Nordik
őstag
Kinéztem egy autót. Viszont a jelenlegi meg megvan
Ti hogyan oldanatok meg ha viszonylag sürgős az eladónak az autó eladása?Mennyire problémás két autó egy néven? Mondjuk ha elhozom és amíg el nem megy az enyém addig két autó lenne a nevem, viszont ilyenkor a biztosítási bonuszom stb mi van? Ti hogyan oldanatok meg a helyzetet?
-
Studi
addikt
válasz Nordik #150167 üzenetére
Az új kocsira A0-ra tudsz kötni biztosítást. Ha eladod a régit, akkor a régi biztosítását lemondod, a biztosító kiad egy kártörténeti igazolást, azt elküldöd az új biztosítónak, és ők rögzítik a helyes bónuszod, újrakalkulálják a díjat.
Mivel az első díj befizetésére van 60 napod, ezalatt le is zongorázható a régi kocsi eladása, biztosításának lemondása. -
-
Studi
addikt
válasz Nordik #150169 üzenetére
Persze, megteheted ugyanannál is. Amikor az új kocsira kötöd a biztosítást, akkor jelezni kell, hogy "párhuzamos üzemeltetés" lesz. És amikor eladod a régi kocsit, akkor tudod bejelenteni, hogy nincs már párhuzamos üzemeltetés, a megszűnő biztosítás bónuszfokozatát kéred érvényesíteni az új kocsinál. Időarányosan el fognak számolni, épp most csináltam én is. (igaz nem eladtam, hanem üzembentartóival anyunak átadtam a régi kocsit, de ez lényegtelen, az ügyintézés ugyanaz a két esetben)
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Nordik #150169 üzenetére
Amelyik biztosítót kiköpi a netrisk, ami az általad beírt adatok alapján a legolcsóbb.
Ha van netrisk, vagy biztosítás.hu-s reged, akkor belépsz, az "új" verda adataid bepötyögöd, kiköpi az A0-ás új biztid árát, megnyomod a megkötöm gombot, és örülsz.
Múlt hónapban vettem meg a puntókám, úgyanígy.
Átíratni meg bemész a legközelebbi kormányablakba, általában reggel 8 körül nyitnak, odamész korán, kihúzod a sorszámod, oszt' 30 perc alatt átírják. Tokkal-vonóval.
Bankkártyát vigyél, utalással lehet fizetni, akkor nem kell szívni a csekkel, az átírási illetéknél."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
#94529552
törölt tag
válasz anderledani #150151 üzenetére
Ez az Almera elég jól mutat, legalábbis messziről, és nem is túl drága.
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Egy mindössze 140.000 km-es 2005-ös B5.5 1.9 PDTDI Passat-ot szeretnék lecserélni benzinesre. (Az autót családtagtól vettem meg, 30.000 km-rel ezelőtt baráti áron, nagyon gondos gazdái vagyunk, de egyszerűen olyan érzésem van ennél az autónál, mintha időzített bombán ülnék, most jöhetnek az igazán költséges bajok, erre pedig nem lenne folyamatosan keret... (Turbo, Lendkerék, adagolók stb). A másik ok, hogy napi szinten 12 km-t járok munkába oda és 12-t vissza. Ez még mindig nem az a távolság, ami szerintem egészséges egy ilyen dízelnek... Ráadásul sokszor van, hogy meg kell állnom útközben ezért, azért, tehát jó lenne nekem egy markosabb szívó benzines...
Tehát amire kellene:
- Évi 10-12.000 km maximum
- Szívó benzines motor, a lehető legmegbízhatóbb fajtából
- Jó lenne, ha maradnánk a német, vagy japán vonalon
- Csak kombi jöhetne szóba, két gyerekkel férni kellene (sajnos ez is egy vastag hátránya a mostani sedan passatnak...)
- Ha lehet azért valamennyi erő legyen a motorban, hogy vigye is a kasztnit, természetesen ezzel párhuzamosan nem igénylem az 5-6 literes átlagfogyasztástMost 2 M Ft körüli összegem lenne rá, de ha azt mondjátok, hogy 3 körül lehet ettől lényegesebb jobb vételt találni, akkor valamit kitalálnék. Milyen irányban nézelődjek szerintetek?
Előre is köszönöm az ötleteket.
[ Szerkesztve ]
-
anderledani
őstag
válasz #94529552 #150176 üzenetére
Köszi
Jöhetnek még tippek. Megane Coupe-kat is találtam, egy a közelben azt holnap megnézem. A baj csak az vele hogy 4 személyes.Amúgy annyira nem szeretnék Sedan-t. Ez a Nissan kicsit hosszú is, 4320mm
Klíma vajon van?[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Coyot
őstag
válasz q13579 #150177 üzenetére
Miért nem 1 hónappal előbb írtad ezt ide? cimborám most keresett b5.5 öt a tiéd pedig igen jó vétel lenne - bár neki csak akkor lett volna jó ha kombi.
Amúgy ha csak az időzített bomba a kifogásod ellene, az enyémben 370k km van és turbo pd elemek a gyáriák - nagy titok: jó olaj sűrű csere és jó minőségű üzemanyag. Kéttömegűt kicseréltem mert elkopott a kuplung, de a régi sem zörgött azóta is a pincében van, csak pénzt kérni érte nincs pofám.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok!
Autót szeretnék venni, a keretem kb 800-900 ezer ft.
Mennék vele rövidebb és hosszabb távokat is. Viszont azért nem lenne olyan rengeteget használva, mert alapvetően kerékpárral járok kb mindenhova.Ami számomra fontos kritérium, hogy megbízható autó legyen, nem túl nagy fogyasztással, és automata váltóval.
Nekem első körben ez a típus volt szimpatikus: Polo
Ezt ma megnéztem, szép az állapota, leszámítva egy minimális rozsdát a jobb első kerék mellett, illetve egy kis benyomódás a jobb küszöbnél.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamastah #150166 üzenetére
Melyik TFSI motor? 1.2/1.4/1.8/2.0?
-
Gergőke88
addikt
válasz Runner_fxr #150181 üzenetére
Csak nekem tűnik úgy a képeken hogy bal oldalon az eleje és a hátulja különböző árnyalatú?
Szerk: tutira törve volt a rendszám is érdekes rajta.[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Runner_fxr #150184 üzenetére
És az első rendszám miért van ilyen állapotban?
Szerintem ez törve volt rendesen. -
veterán
válasz yodamastah #150189 üzenetére
Leszakadt az örvényszelep és beszippantotta a motor?
-
8th
addikt
válasz Gergőke88 #150183 üzenetére
Van egy barátom aki bevallása szerint addig tolat míg nem koppan a vonóhorog. Egy vonóhorog kis felületen fejt ki nagy nyomást az simán tud ehhez hasonló nyomokat hagyni. Ezt a törött autó parát sosem értettem. És akkor mi van ha kicseréltek néhány karosszéria elemet vagy a homlokfalat mert valaki benézte a jobbkezest és koccantak egyet? Tragédia. Ha rendesen megcsinálták kit érdekel?
-
yodamastah
őstag
válasz focvis #150190 üzenetére
"Szétégett" egy szelep. Egy fotót láttam csak, hiányzott belőle egy darab. Egy dugattyú csere is kellett. 2x szedték szét a blokkot mire jó lett. 850e lett a két szervíz végösszeg nem márkaszervízben. Sok részletet nem tudok, csak pár mondatban vázolta mi történt. Nem volt nagyon vidám a srác.
-
8th
addikt
válasz tboy93 #150193 üzenetére
Engem nem érdekel ha egy autó törött volt de az sem hat meg ha törött és nekem kell talpra állíttatni. Sőt, az a lehető legjobb verzió mert ott nincs mellébeszélés, egyértelmű a szitu. Ezek a legjobb vételek. A többség hozzád hasonlóan gondolkodik ezért olyan összeget mondasz be az eladóak ami csak ráfér az arcodra. Úgy is oda fogja adni vastagon ára alatt mert tíz emberből nyolc azonnal lecsapja a telefont ha meghallja, hogy az autó törött vagy épp törött volt. Az sem igaz, hogy mindenki tákol. Ez csak tipikusan a fillérbaszó tulajok jellemzője akinek nincs annyi kavics a zsebében, hogy tisztességesen összerakassa az autóját egy töréskár után. A fényező is abszolút részletkérdés. A legrosszabb esetben valamelyest elüt az elem színe a többitől. Nagy kaland, egy tizenéves kocsinál együtt lehet vele élni nem befolyásol semmit. Célszerűbb venni egy azonos színű bontott karosszériaelemet azt felrakatni és összepolíroztatni. Olcsóbb is és a rétegvastagságban is kisebb lesz az eltérés mint egy utólag fényezett elemmel. Fentebb egy nyolc kilós használt autót linkelt a kolléga ami nyilván nem garázsban töltötte az elmúlt tizennégy évet. Badarság lenne elvárni, hogy minden szempontból makulátlan karc és sérülésmentes legyen. Ilyen nincs. Az autó egy egyszerű használati tárgy ami ki van téve az elemeknek és a többi közlekedő okozta veszélynek. Akként is kell kezelni.
-
nagyúr
A fenyezes szerintem abszolut nem reszletkerdes. Le lehet fujatni egy elemet 10k-ert, aztan 2 év mulva dobja le a lakkot vagy a gittet, meg lehet 25k-ert normalis muhelyben is fenyeztetni ami kozel gyari minoseg lesz.
Nekem amikor rohadt a bal hatso ajtom alja, meg volt itt ott az auto aljan is kis rozsda, akkor Dunaharasztin egy muhelyben 15(!)k-t mondtak javitasra. Kepzelheted mit csinaltak volna annyiert Vegul a Gustavvson Carosserie profi modon intezte a dolgot, ajto aljabol levagtak, hozzahegesztettek, fenyezes, auto alvaz + uregvedelem, 3 reteg alapozas elotte, rücsi, karosszeria tomito paszta, fenykepes dokumentacio, polir, 170k lett a vege. Na gondolhatod hogy hány ember dontott volna Gusztiek javara, ha hallja az elozo muhely árát elotte.
En nem mondom hogy nem lehet korabban torott autot venni, az enyem is torott volt, megis megvettem. Annyit mondok csupan, hogy ilyen esetben erdemes még elovigyazatosabbnak lenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!