-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz yodamastah #150195 üzenetére
Szerintem ésszerűbb lett volna egy használt motort venni hozzá. A feléből/harmadából megúszhatta volna mint így. Kiderült, hogy mitől történt a meghibásodás?
-
yodamastah
őstag
válasz #94529552 #150201 üzenetére
Én is azt mondtam neki amikor lerohadt az autó hogy nézzen új blokkot. A gond az volt, hogy első menetben csak szelep csere volt, azt hitték azzal megússzák. Akkor még csak 350e volt a számla. Nem tudom mi az oka. Állítólag ez viszonylag gyakori hiba ennél a blokknál.
-
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Lassacskan autot kell vasarolnom, most egy Mazda CX-7 2.2CD-t használok.
Ahogy egyre melyebben belemaszok a kerdesbe, egyre jobban elmegy a kedvem az egesztol
Sokat gondolkodtam a BMW 120i-n, 320i-n, de utananezve nem valami megbizhato autok sajnos.Amit szeretnek: 2M forint korul egy altalanosan megbizhato, viszonylag eros (150-200LE) benzines, sportosabb auto. Ne legyen nagyon kicsi, 188 centi vagyok, azert ferjek el benne kenyelmesen es azert ne legyen minel fiatalabb.
Mar a Brerakon is megakadt a szemem, de a kulseje ellenere azt irjak, hogy nem egy nagy szam, raadasul szerintem ez sem a leg megbizhatobb auto
Van esetleg valami ajanlas? -
Eagl3
veterán
Kösz a tippet e49-et mar nem szeretnek venni, akkor mar e90, bar sanszos, hogy ennyiert jot nem kapok sajnos. Mi a helyzet a tfsi motorokkal, Golf, A3, A4?
Egyebkent ha ugy adodna, hogy egy megbizhato dizel kerul kepbe, azert bevallalnam, de nagyreszt varosban hasznalom, ill havi par alkalommal hosszabb tavra (bar ez meg valtozhat). -
Runner_fxr
Ármester
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Kinéztem egy használt autót, amiből kettőt is hirdetnek, egyik magyarországi, a másik külföldről behozott.
A külföldről behozott természetesen olcsóbb.
Érdemes lehet a külföldről behozottal foglalkozni, vagy túl sok buktatót rejt?
Magyarországi: [link]
Külföldi: [link] -
Eagl3
veterán
válasz htomi85 #150208 üzenetére
Nem
Ahogy irtam, nem megyek olyan sokat jelenelg, hogy ekkora auto kelljen, raadasul dizel. Sokszor be se melegszik rendesen mire beerek a munkahelyemre telen. Varosba meg mar a meretei miatt sem a leg idealisabb. Persze mikor havi 1-2 alkalommal nagyobb tavra megyek, akkor tokeletes, bar nem a legkenyelmesebb az ulese. Amellett, hogy egy megnizhato, jo auto, szerintem most meg egesz jo aron elmenne, es egy olcsobb auto aranak a kulonbozetének is meglenne a helye lakasfelujitasok kozepette.
Persze nem minden aron adom el, de egy kis sportosabb autoba szivesen beleulnek.Visszaterve a temahoz, neztem a Subarukat is, Legacy egesz jo aron van, de nem tetszik, baromi puritannak tunik keprol, az ujabb tetszene, de az meg 3M felett van.
Egy 2007-2009 koruli Imprezza WRX tetszene, de nincs tul sok a piacon es kicsit tobb is a raszant osszegnel ahogy neztem.A multkor megakadt a szemem a Clio sport RS-en, bar ez mar lehet kicsit eles valtas lenne valoban.
-
Neoteric
addikt
Sziasztok,
Öcsémnek megyünk ma nézni egy autót, vw golf 1.4tsi 2010-es. Szakavatottabbaktól kérdezném, hogy mik azok a dolgok amikre ennél a 6os golfnál oda tud figyelni egy kevésbé szakavatottabb szem is? Tipikus rozsda helyek, v elfáradó műanyagok belül, menet közben gyanús hangok, v bármi ami szóba jöhet. Ha minden igaz a km valós és törve nem volt, legalábbis márkaszervizben nem lett javítva.
Danke
PSN: ne0teric_sAN
-
veterán
válasz Neoteric #150212 üzenetére
Az aznapi legelső hidegindításkor kell megfigyelni a hangját, ha nem zörög akkor hibátlan, ha igen, akkor alkudni kell belőle egy százast a vezérléscserére.
Kialakuló rozsda gyanúját eddig csak az első sárvédő és a küszöb közötti vízszintes résben láttam, világíts be telefonnal. Nem jellemző.
Nagyon masszív autó, nem fárad a belseje.
-
kovacsroli
senior tag
válasz BigBlackDog #150213 üzenetére
Mennyibe kerül egy diószórás?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #150213 üzenetére
hidegindítást úgy értsd, hogy 2-3 napig minimum ne legyen előtte beindítva.ha vevőjelölt érkezése előtt 1-2 órával 1 percre beindítja, akkor már hidegen se csörög.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #150215 üzenetére
Kb 100k + áfa. Fórumtárs most kért árajánlatot egy 1.4 TSI-re.
#nincsbennetarcsi
-
Neoteric
addikt
Köszi a segítséget srácok!
PSN: ne0teric_sAN
-
DZs
senior tag
Egy ilyenben karbantartás szempontjából milyen csapdák vannak?
-
diegho
nagyúr
Minden ami létezik, röviden tömören, egyedül a rozsda nem, ha nem volt törve.
Igazából nagyon sok hasonló korú Audi-ról meséltek nekem a szervizes barátaim. Konkrétan kijelentették, hogy a BMW, Merci, Audi javítások tartják el őket. Ilyent tényleg csak akkor vegyél, ha egy esetleges hibánál 500k kiadása mosolyogva megy.
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
Semmi.
Top felszereltség, gyakorlatban minden sz@r benne van, ami elromolhat. Ráadásul sok módosított elem (kis optikai tuning, futómű, fékek) van benne, amikhez az alkatrészbeszerzés még a normál "prémium felár"-nál is húzósabb. Biztos nagyon jó autó, de a fenntartási költségeiben ne egy 2millás Focussal, Mondeoval vesd össze, inkább két kategóriával fentebb.
-
Studi
addikt
Nincs olyan kifejezett típushibája, viszont bonyolultságát tekintve megintcsak a felső kategóriába tartozik, ha valami lefingik, akkor az erősen zsebbenyúlós. És van benne bőven technika, ami lefinghat.
Ja, és quattro az autó, ami megintcsak több, drágább alkatrészt jelent a hajtásláncon. És nagyobb fogyasztást.Pöpec autó ez. Csak tudni kell, hogy a fenntartása nagyobb meghibásodások nélkül is k..sok. Nem véletlen volt ez a maga korában 10 millás alapáron. ABT nélkül.
-
DZs
senior tag
válasz szőröscica #150228 üzenetére
Ha házhoz jössz és ingyen szereled.
-
Studi
addikt
válasz szőröscica #150228 üzenetére
xDrive, M csomaggal.
-
veterán
A láncos vezérlés lehet cserés - nem akkora tragédia. Némi koksz nem kizárt a közvetlen befecskendezés miatt. Ellenőrizni / cserélni / kiiktatni kell az örvénycsappantyút a szívósorban. Cserébe jól megy, elfogadhatóan fogyaszt.
Az olajfogyasztásra kérdezz rá az eladónál; van amelyik kajálja rendesen.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Üdv!
Először a Neppernek akartam írni, de aztán rájöttem, hogy van itt is megfelelő topik... naná, hogy ide írok!
Szóval első saját autómat venném, hétvégi használatra (hétközben elsősorban BKK-zok), évi kb. 5.000-6.000km-es futásra, városban/főúton gurulásra.
18+ éves 1.1i Fiesta-t, illetve 1.2-es Swift-et vezettem a legtöbbet, tehát szerintem valami 1.4-es motor is elég lenne számomra, és a kevés menet miatt benzinesre gondoltam. Vagy megéri így is bevállalni a dízelt?
Esetleg nem lesz kevés a köbcenti? Alapvetően nyugis sofőr vagyok, de nem szeretném, ha vezető +3 utassal visszagurulna egy emelkedőn...Legyen normális alkatrész ellátottsága, viszonylag megbízhatónak számítson, és ne legyen kiugróan torkos. Papírozással, biztosítással, szervizzel együtt nagyonmax. 1.5 misit költenék rá, remélem nem vagyok nagyon eltévedve.
Modellben Peugeot 307 facelift, 308 az, ami tetszik... esetleg Opel Astra H, Ford Focus 2004, viszont ezek drágábbak, nagyon kilógnak a büdzséből. Kisebbet nem szeretnék, bár tetszik a Corsa, Fiesta is.
Ezekről vélemény, esetleg egyéb ötlet?Amivel kapcsolatban tanácstalan vagyok, hogy sok helyen olvasom: ne a futott kilométert nézzük, hanem a kocsi állapotát. Oké, szerelővel tutira megnézetem vásárlás előtt, de attól még...
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz diegho #150235 üzenetére
19 éves, de bevállt konstrukció... Ez még ~10 évig autó lesz, ahhoz viszonyítva nem drága.
(#150237) Studi
Inkább a régebbi legteteje, mint az új legalja. Én ezt vallom.
(#150238) diegho
A sokat ráköltött megint relatív, újonnan vett autó, vagy ha nem is, akkor patika használt volt?
Ő hogy használta. Stb.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
diegho
nagyúr
válasz lenko #150236 üzenetére
A bevált eléggé relatív, párom szerette vezetni, de amennyit ráköltött vehetett volna sokkal drágább autót negyed annyi problémával.
A régi legteteje az nem a Classic, amiből pl a szigetelés kimaradt, hanem az eredeti G és olyan 8-900k körül kapni. Az új pedig már a H. De mivel nem csak opel létezik, sőt, ezért a Focus2 kb végtelenszer okosabb döntés, 1,2M körül már azért lehet kapni szépet, sőt olcsóbban is.
Patika használt 6 évesen vette. Nekem is Opelom van, kb 5 -ször annyi fenntartani, mint a korábbi autóimat, ez van. Barátomnak is Opelt vettünk az én javaslatomra, de a G astra pont szóba se került senkinél.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz lenko #150234 üzenetére
Nem rossz, de akkor erre mit mondasz?
G Astra kb. 1m HUF-ig lenne opció.(#150235) diegho
Ja, csak kilóg a keretből... és a 308 még mindig jobban tetszik.Illetve azt nem tudom, hogy hány kilométerig érdemes nézegetni autókat.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
m3tr0
senior tag
válasz AxBattler #150233 üzenetére
Esetleg 7gen Civic?
2003 utáni faceliftből akár 1.6 sportot vagy ha kell 5 ajtó,abból is van ennyiért bőven.
1.6 110 lovas benzines motorral, nem is eszik sokat, bár lehet pályán valakinek már hangos, de szerintem nem egy rossz választás.Mondjuk egy ilyen:
Civic[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
diegho
nagyúr
válasz AxBattler #150240 üzenetére
A Focus miért lógna ki a keretedből? 1M körül már kapni szépeket, volt kollégám a fiának vett 1M-ért egy gyönyörűt a télen tulajtól, háznál. 1.2ért már biztosan lehet válogatni is.
m3tr0 a Civic nagyon szép, de az a váltó olyan helyen van, hogy na... nekem nagyon nem gyerebe.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz m3tr0 #150241 üzenetére
Olyat csak 1.5milla fölött látok, annyiért inkább Focus.
Illetve azt nem írtam az első hsz-emben, hogy szedánt nem szeretnék.
5 ajtós, ferdehátú, esetleg kombi az, ami szóba jöhet.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
m3tr0
senior tag
válasz AxBattler #150243 üzenetére
Amit linkeltem képet,az az enyém és bőven 1.5 millió alatt vettem,75.000 km-rel.
De csak egy ötlet volt.diegho: pedig hidd,hogy ugyanolyan kezelni,mintha a padlón lenne,semennyire sem furcsa. Amikor először próbáltam 7gent egyáltalán nem tűnt fel,hogy hova kell nyúlnom. Nem mellesleg,meg precízen kapcsolható,viszonylag rövid úton jár,szóval nekem bejött.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
félisten
válasz diegho #150242 üzenetére
Végül is... ez egész pofás, csak 180k kilométerrel...
Ez meg ugyanannyiért csak 120k km-t ment.(#150244) m3tr0
Ja, értem! Én az eggyel utána következő modellre gondoltam![ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
-
lenko
aktív tag
válasz szőröscica #150239 üzenetére
Én az életben nem vennék G astrát, de még opelt, és fordot sem.... (Fordból csak a mustangot. )
Azért a régi szar autó 10évig kiszolgál még 1-2-3 embert. Akkor mi a drága rajta? Inkább olcsó.
(#150248) m3tr0
Igazából mind1 mit ajánlok, csak probléma.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
félisten