-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
bocsi, dupla
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mágus2 #150052 üzenetére
Ezzel a 3-as Golffal annyi fenntartásom van, hogy mivel elég régi autóról van szó, ezért benne van a pakliban, hogy ennyi idősen már elromlik valami benne. Nekem csak 2-3 évre kéne egy autó, nem is mennék sokat vele, de örülnék, ha amíg én használnám, nem romlana el semmi benne. Gondtalan, takarékos autókázás a célom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Citroware #150053 üzenetére
Arra lesz a keret, ami megmarad. 1 millából sincs gondtalan autókázás. A használtautó elromlik. Ezzel jobb ha számolsz, mielőtt az utolsó pénzedet kicsengetnéd a vételárra. Nem véletlenül nem ajánlottam drágább autót. Amire neked kell, abban hamarabb megkotlik, mintha többet használnád.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mágus2 #150054 üzenetére
"Amire neked kell, abban hamarabb megkotlik, mintha többet használnád."
Ennek kíváncsi lennék a műszaki okaira.
Az 1 millió pedig csak most egymillió. Ahogy írtam, folyamatosan keresek és félre tudok tenni rá, 3 év múlva egy sokkal jobbra telni fog majd.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Citroware #150053 üzenetére
1m forintig, főleg alatta ezek kissé irreális elvárások, nem úgy értem, hogy a gatyádat is ráköltöd, hanem elég nagy százalékkal benne van a pakliban, hogy a futóműre költeni kell, nyikorogni fog az ajtó, letörik 1-2 műanyag elem, stb. Mázli kell a jóhoz, nekem van egy 21 éves autóm, amit tavaly nyár végén vettem, eddig gondtalan az üzem (értsd. fűtőventit cseréltem, olajat, szíjat, egy defekt, izzók), szóval ezzel szerencsém volt. Én a helyedben szívóbenzin Clio-t, Fabiat, Golfot stb. néznék, olcsón karbantarthatóak, de mindenképpen számolni kell nyűgös dolgokkal. Vásárlás után olaj + vezérlés (ha szíjas) csere alap.
A rövidtávos üzem is káros hosszútávon (nem melegszik be a motor, az olaj hamarabb elveszti a teljesítőképességét, savasodik), ezért azt is érdemes 8-10e körül ledobni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Citroware #150055 üzenetére
Amennyiben gondtalan autózás kell 3 évre, akkor újat kell venni.
Ha ez nem pálya, márpedig a a keretből kiindulva nem az, akkor egy egyszerű technikát kell venni, amiben kevesebb dolog mehet tönkre, illetve az alkatrész árak is olcsóbbak.
Vehetnél 1M-bol gyönyörű focus 1-et, de ha hozza kell nyúlni a hátsó futóműhöz, az mondjuk 150k, ha mindent kicseréltetsz, és akkor még nem volt baja, mert csak kopó alkatrészekről beszélünk. Ezért ajánlotta Mágus az egyszerű és olcsón fenntartható autót.
Egyébként a használtautó el fog romlani, főleg 1M-ért.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Citroware #150055 üzenetére
pl. A teljes kipufogó egy év alatt szarrá rohad alatta, mert belülről széteszi a kondenzvíz, annak kell 10km mire kiszárad. A fékek hamarabb fognak elrohadni, mint elkopni. Az olaj télen 2000km alatt a párától elkezd habosodni... Soroljam? Hidd el, ha mondom, többet árt a rövidtávozás, mint a napi 100km pálya.
Nem a keveset használt autó a jó, hanem a normálisan használt és rendesen karbantartott.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
3-as golf helyett esetleg 4-es golfon érdemes lehet gondolkodni?
-
sagesz93
addikt
válasz Citroware #150050 üzenetére
Esetleg Suzuki ignis, swift / opel corsa, astra?
Én nagyon hasonló feltételekkel 2éve, viszont csak ~750k kerettel vettem egy fiat puntót, foglalkozósabb autó átlagosan több nyűggel, de nem volt drága a fenntartása ennek sem, lehet csak én fogtam ki egy jót. (de a pályát nem igazán bírja az 1.2 8v)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Citroware #150055 üzenetére
C corsa vagy egy mk6 Fiesta jo lehet, kicsi, takarekos auto mindketto. 1M-be boven talalsz jot. Ha megis kene egy kicsit nagyobb, akkor Focus1, G astra, 7gen civic. Ha tetszenek az alfák akkor a 147-es nem rossz, de talan foglalkozosabb mint a többi fent emlitett darab. Ami meg kisauto es nagyon jo, az a Yaris es a Jazz, de mindketto dragabb auto mint a C corsa vagy a Fiesta. Punto 2 facelift sem rossz valasztas.
-
rbalint88
addikt
-
válasz lenko #150066 üzenetére
lehet, hogy szerinted egyforma a két autó, de 100-ból 99-nek nem az, de rajzolgass csak, ha ráérsz engem nem győzöl meg, de tudod mit igazad van, a swift és a vitara, mint 2 tojás
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Faith
aktív tag
Sziasztok!
Második autónak gondolkodom egy Peugeot RCZ-n mert nagyon tetszik. Van esetleg valakinek tapasztalata vele? Benzines motorral néztem de ezekről a "Prince" motorokról irnak hibákat vagy nem kell annyira félni tőle? Dízelből HDI motor van bele amit szintén nem ismerek szóval arról is jöhetne info.
Vagy az egész autó teljesen felejtős?Köszönöm a válaszokat
-
8th
addikt
válasz Citroware #150050 üzenetére
Néznék egy egy tulajos szervíz könyves F Classic-ot mondjuk ezt. A legolcsóbban fenntartható autók egyike. Olcsó a biztosítása, olcsó hozzá az alkatrész, olcsó felgumizni, elfogadhatóan fogyaszt, jó értelemben véve egy totál igénytelen autó tényleg egyszerű mint a faék. Azt napi öt kilométert pedig klíma nélkül is ki lehet bírni.
-
8th
addikt
válasz Kornel #150076 üzenetére
Tesóméké 2002-es F Classic 1.4 8v az a tipikus kommersz fehér astra amiből dunát lehet rekeszteni. Itt ott már eszegeti a rozsda a karosszéria elemeket de alul mondhatni teljesen rozsdamentes. Évekkel ezelőtt rohadni kezdett a bal első kerékív lekezelte valamivel de nem nagyon segített rajta. Szétnézett racing bazáron és vett hozzá egy makulátlan bontott bal első sárvédőt kőkemény négyezer forintért. Karosszéria elemektől kezdve a motoron váltón át minden van bontottban hozzá aprópénzért. De az új alkarész sem vészes. Kispénzű embereknek ideális rohangálós autók ezek.
szabonagyur: valóban az egyik legdrágább a hahun de ha helytálló ami a hirdetésben áll róla és rozsdamentes én szó nélkül leraknám érte az 550-et ha most kéne autót vennem. A jót sosem kapod meg olcsón.
[ Szerkesztve ]
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz Citroware #150055 üzenetére
Korábban azt gondoltam hogy ha egy megbízható és normális autót veszek akkor gondtalan autózás vár, csak olaj és benzin kell majd a vasba. Tavaly vettünk egy N16-os Almera-t, szeretem, kényelmes, megbízható, de kellett rá költeni. Pedig semmi nem romlott el szinte. Vigyáztak rá, vezetett szerviz könyve volt (nem végig márka szervizben persze), méretpontos ülés huzat, csomagtér tálca, emelő stb. rongyba csavarva hátul ahogy kell. De jött az, hogy használjuk, vagy elhasználjuk ezt az autót? Inkább előbbi, ezért mindent cseréljünk időben, és tényleg legyen megcsináltatva rendesen. Motor és váltóolaj csere, szűrők cseréje, nyári gumi szett (új, nem használt), téli gumi szett (új), motortartóbak csere, spirálrugó repedés miatt csere párban, önindítónak néha hangja volt-> felújítás, akku 7 éves volt, simán indította az autót, de nászútra külföldre mentünk, jön majd a tél, indító áram nem volt sok (kimérettem), akkor akku csere egy két apróság ... Elment 300k... Az auto 13 éves 190k km-t futott, 600e-be tudtuk bealkudni (750-ről), de ezekkel már millába van ez is. Szval sajna ráköltös sajna
[ Szerkesztve ]
-
válasz #94529552 #150080 üzenetére
az a kalos..... anyámnak volt pont ilyen, a gázpedállal a motor hangerejét lehetett szabályozni, de félig vagy teljesen nyomtad le kb mindegy volt, klímával meg visszafelé gurult
De legalább jó sokat evett 8 liter alatt még muternál sem, pedig ő -1 liter minden autóban
A váltója valami szörnyű és a tejfölös doboz belseje...2006-ban vettem új autót (skoda fabia 1,2 12v) hát ég és föld a 2 autó a skoda javára, pedig az is messze van a jótólEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
rbalint88
addikt
válasz Faith #150072 üzenetére
Mire kene? Mert igazabol ez egy "pompakocsi", vonulni lehet vele es kb ennyi. Nem sportauto. Szoval a motorerot nem tennem elso helyre a keresesi feltetelek kozott. 16.t benzines prince motor nem az igazi. HDI jo konstrukcio, csak en egy kabrioban nem hallgatnam szivesen a kuttyogast. Alfa Spider a 3.0 V6 benzinnel mar jo is valamire, eleve a hangjat hallatni kozszolgalat, de a vezeteset is lehet elvezni. Ja es mivel ugye nyitott autoban csak kocsog lehetsz, akkor mar legyel inkabb stilusos kocsog, mint ujgazdag kocsog a peugeotval.
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #150089 üzenetére
Nem álltam mellette, nyakamat rá hogy nem kamuzik. Utána Lacetti kombit vett 1,6 benzineset, annál is megmondta hogy 7-10 közt eszik. Nem klímás volt, full fapad volt az övé. Dévúk szerintem nem rosszak, inkább a fogyasztásuk több picit. Fabia 1,2 az elvan 5-6 körül...
-
válasz Vesztor87 #150090 üzenetére
ennél a klíma tette be a kaput, 8 alatt nem evett vele, ha én használtam 9 is volt, lehet rosszul lett bejáratva, vagy mert nem pályáztunk vele, csak helyben és országút. Újonnan került muterhoz.
Megbízhatónak megbízható, nagybátyám használja mai napig, csak kötelezőeket cserélt rajta.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lenko
aktív tag
-
m3tr0
senior tag
válasz lenko #150092 üzenetére
Aham...és 3D darabokkal foglalkozol? Az mit jelent?
Attól még nem lesz igazad.
Ahogy előttem már többen leírták, a két autó teljesen más kívülről is.
Ne erőlködj..[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
lenko
aktív tag
válasz Studi #150096 üzenetére
Azzal a különbséggel, hogy belül prémium anyagok vannak a 7esben a 3-assal szemben.
A vitara anyaghasználat 100% ugyanaz, mint a swift.(#150093) m3tr0
Ti ennyire síkok vagytok?
Ki a k*rva anyja mondta, hogy ugyanaz? Az alap jegyek ugyan azok! Értetek magyarul? Nem hiszem....
Írjam németül vagy angolul? Más nyelvet sajnos nem tudok.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #150098 üzenetére
Mivel csak akkor hajtom, ha 100% igazam is van, ha nincs vagy nem úgy gondolom akkor hozzá se szólok...
(#150100) Studi
Nyilván akinek nagyobb kell, vagy hasmagasság az vitarát vesz, de halkan megjegyzem hiába van rajta nagy kerék ballonos gumi, a futóműve ugyanolyan szar mint a swifté, útbordák dobálják a seggét kanyarba, vagy érezhetően üt. Pályára alkalmatlan a vitara, mert g*ci könnyű, és magas. A szél is dobálja összevissza....
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Studi
addikt
válasz lenko #150097 üzenetére
Igazából te vagy a sík, ha Vitara helyett Swiftet ajánlasz. Hiába ugyanaz a bódé, a két autó felépítése a jelentősen eltérő hasmagasság miatt ég és föld. Emiatt nemigen tudják egymást kiváltani, ha valakinek az egyik tetszik/kell, akkor teljesen hiábavaló a másikról győzködni.