-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Grand vitara mennyire ajanlott?
Szuleimnek kell majd egy magas epitesu auto oregkorukra, de nem akarok nekik ilyen snassz dolgokat ajanlani, mint egy sx4Egy ilyen grand vitarara gondoltam, velemenyek?
[link]Km nem sok lenne, ezert szerintem jobb lenne a benzines, de ezeket a motorokat nem ismerem.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #101001 üzenetére
Nem rosszak, az 1.9-es diesel verzió nem a legmegbízhatóbb motor, egyébként mindkettő állandó 4WD, a kézi váltós benzines simán megeszik 12 litert.
CR-V.
Haldex miatt 9-ből kijön a 150 lovas 2.0 benzinmotor és nem romlik el."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #101002 üzenetére
Mennyi egy epkezlab cr v?
Igazabol egy grand vitara jobban nez ki, de ez nekik mar mindegy szerintem. -
Typhoon47
őstag
Hagy dobjam fel a topikot egy gumikérdéssel
Szeretném megvenni a Phaetonra a nyári szettet, viszont kérdés, hogy hihetek én '14-es ADAC teszteknek?
Mert az alapján a Goodyear-t (eficc. suv) venném. Ötletek?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
235/55R17
Tudtam, hogy valaki meg fogja kérdezni, elnézést.
edit: pusztán a legjobb nyári "keverék" miatt kérdem, feltehetőleg nem viselkedne drasztikusan rosszabbul egy nagyobb méretben ugyanaz a gumi.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
deicide
veterán
Sok volt a falu, ahol tisztelem a max 70-et, de azért nyomtam, ahol tudtam, picit ment is feljebb a fogyi. És ezúton is szeretnék köszönetet mondani a Csákvár-Oroszlány szakaszon szembejövő autóstársnak, hogy villantott és nem szálltam bele 2 kanyarral később 150 felett a 70-es táblánál strázsáló traffiba.
Az autó pedig tényleg imádja a nyújtott íveket, 150-180 környéke is bőven belefért a jól belátható enyhébb kanyarokban. Amit viszont nem szeret, az a szar út, volt egy meleg helyzet, ahol durván bele kellett fékeznem a kanyarba, mert fel volt gyűrődve az út, ez téli gumival 120-nál nem rajtam múlt, az biztos, hanem a technikán, hogy ott maradt az íven...A 710-es számú, Fűzfőt és Akarattyát elkerülő út pedig Mintha versenypálya lenne, tükörsima, nagyrészt egyenes, adta magát a 200+. Oda biztosan vissza kell még mennem. Priceless, ahogy átnézel a Passatos arcára, amikor kielőzöd 150-nél és elnyúlsz tőle
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
runner 125
nagyúr
Qru, gondolom a vontatókötél be van már készítve és a kamionosok előszeretettel integetnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Viszlát
addikt
válasz Typhoon47 #101010 üzenetére
Jók is. A Contin kívül még a Dunlop SP Sporttal is jó tapasztalataim vannak hasonló méretben (vizes úton jobb mint a Conti), Pirelli P7 viszont nagyon zajos volt az előbb említettekhez képest.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
deicide
veterán
Laser Interceptornál az MLS és a Premium között mi a különbség? A 30K-n kívül?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
VegyesTamás
senior tag
-
szőröscica
addikt
válasz Typhoon47 #101007 üzenetére
Esetleg még a Michelin Primacy HP-t tudom javasolni, ha komfortosabb és kevésbé sportos gumit keresel. Tartós, jól tapad és elég halk.
deicide: régen volt normál és csökkentett fejméretű LI. Hatékonyságban egyformán jók voltak, de a kisebbet nyilván szebben fel lehetett tenni. Lehet, hogy most is ez a helyzet. Azért csak óvatosan az autóval.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz deicide #101011 üzenetére
Nem akarok ünneprontó lenni, de ezt tényleg közúton kell csinálni?
Értem én h erős autó, értem én h az élvezeti faktor miatt vetted és eszem ágában nem áll okítani, de szvsz nem ilyen időben és nem így kellene tesztelni az autó határait.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz szőröscica #101017 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Michelin Primacy 3-as lesz idén szerintem, csak jókat olvastam róla eddig, megtöröm a conti tradíciót, egyszerűen pofátlanul drágák már és úgy sem autózom ki belőlük azt a pluszt .
"Education is important but big biceps are importanter"
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #101018 üzenetére
Igazad van, de koránt sem feszegettem a határokat, attól nagyon messze voltam (nyálkás szakaszon pl még 90-el sem mentem, mert még nem érzem, mit tud igazán a kocsi), az egy esetet kivéve. Ezen kívül szinte teljesen üres útszakaszokon eresztettem csak el, ha jöttek szembe, vagy a távolban megjelent valaki, visszalassultam, mert a nemrég történt szomorú esemény azért bennem is ott van.
joamilestoné: már csak azt jó volna tudni, melyik melyik, mert akkor persze az esztétikusabbat választanám.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #101021 üzenetére
Ez így van, erősebb kanyar előtt vissza is lassítok, hiába élményautó, annyit nem ér, hogy ott maradjak, ezt én is tudom. Erős kanyarban mindig szigorúan sávon belül, 38 évesen, rengeteg Szlovák szerpentin után a felelőtlenség már kiveszett belőlem. Volt már egy-két érdekes szitum a Tátrában, amikor a racer nem fért el a sávjában és kis híján a szakadékba tolt, nem szeretnék olyasmivel együtt élni, hogy ezt én okozom valakinek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #101023 üzenetére
Tesztek alapján a LI jobb.
Mikor a blokkolókat áruló srác saját autóján is az van, az elég meggyőző szerintem.Én már egy józan nap után sóvárgok, de azt ebben az évben már nem kapom meg.
E60 525D 2008 előtt 2.5 dizli, 177 lóval, semmi extra. 2008-tól 3 literes, 200 paciló körüli. Utóbbi sokkal ritkább, a 177 lovas a többség.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz deicide #101011 üzenetére
Miért pont 70? lakott területen belül már 65-től büntetnek, sőt, haveromat már 64-ért is megbüntették (igaz az csak 5k volt, furcsállom is mai napig). Nekem az óra 5-öt csal, 60-65 (ami valóságban ugye 55-60) között szoktam menni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
deicide
veterán
válasz raczger #101025 üzenetére
69-től jön a csekk lakott területen (50), 65+3km/h a műszer esetleges pontatlansága. Az óra 6-ot csal 70-nél, így akkor csak 64-el megyek.
Az 5K az helyszíni bírság kellett legyen, ha megállítanak, akkor 55-ért is büntethetnek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz deicide #101011 üzenetére
Fűzfőt és Akarattyát elkerülő út pedigOtt mindig az van, hogy megy egy teherautó, és megfogja az egész sort, mert a sok balfasz a tükörsima nyílegyenes 10 km-re belátható úton se tud/mer előzni, persze azért mennek egymás seggébe, szóval 5-ösével kell az autókat előzni ...
(#101021) joamilestoné
Én is eltolnám neki néha, de nem merem.Menj ki pályára
-
deicide
veterán
Akkor mázlim volt, azonos irányba csak az 1db Passatos ment, szembe is alig, de direkt korán indultam, hogy ne legyen nagy forgalom sehol. És a 110-es tábla miatt olyan nagy túllépés sem volt, tetszik a hely.
És egy kép, mert igazából Bakonycsernyére mentem művészi fotókat gyártani a vasról. Dávid és Góliát
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #101032 üzenetére
egy másfél tonnás dízel szedánnal minek bohóckodjak pályán?
De akkor közúton miért akarod eltolni a másfél tonnás dízel szedánnak?
-
szőröscica
addikt
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #101034 üzenetére
nem arra való
Egyik utcai autó sem igazán
egy pályabelépőt már nem érne meg
Ahogy vesszük, szerintem megtanulni vezetni meg megismerni a saját meg az autód korlátait nagyon is megéri (biztonság szempontjából, nem racsing miatt). Egy vezetéstechnikai tréning drágább mint 1 óra az euroringen, és ez is van szerintem legalább annyira hasznos, ha nem hasznosabb. Senki se tart pisztolyt az ember fejéhez, hogy minden körben nyelezze és szanaszét gyilkolja az autóját ... ha csak kimész kipróbálgatni pár dolgot, már megérte. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Nkboy
senior tag
Apa, kezdődik!
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással