-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Maotun
őstag
válasz #94529552 #132867 üzenetére
[link]
Elvileg a gyári olajat 30 000km vagy 24 ho periodusként kell cserélni...lehet a kötelezón kívüli olajcserék ha voltak nem lettek dokumentalva, én 10 000 után cserélek az 1,9 jtd-be selénia gyári olajat de nem irom bele a szervízkönyvbe.
A szervizkönyvnem mérvadó lehet jólvezetett szervízkönyvel sz@rt venni meg szervizkönyv nélkül is lehet jó műszaki állapotú karbantartott vasat is ki lehet fogni...az alváz szám szerinti lekérdezés is lehet,hamis, hátmég egy szervízkönyv.
Nekem az biztató hogy mindig ugyan ott volt, majd felhívom a szervízt ha ott tartok. -
Maotun
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #133019 üzenetére
Nem még. De majd a kolléga lebokszolja velük én nem folyok bele.
mod:
Tom1939: Automata jó, családi autóba az való. Csapatósba nyilván nem. Van pár idegesítő dolog benne (lassan vált, és van lag ha a gázra lépsz) de ha nem sietsz akkor ez nem tűnik fel.
Szóval köznapi használatra jó és kényelmes az automata.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #133087 üzenetére
Olvass már vissza kérlek.
Más is írta,hogy nem elég hozzá.
Ilyenem van 1.8-al, az éppen elég.
Nehez, nem egy swift, hogy egy 1.3 elég legyen bele.
Később egy 1.4-es eladhatatlan lesz (már most is az), ellenben egy 1.8-al.
Kollégám feleségének ilyen van 1.4-el, gondolkozik rajta, hogy eladja jó nagy bukoval, és vesz egy új 1.8-ast szalonbol, mert kevés,nagyon kevés.
Fogyasztásra ugyanazt fogod tudni mindkettővel, hidd el.
Ha a keves fogyasztás a cél, akkor 2.2 ctdi -
Kornel
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz #94529552 #133096 üzenetére
Pedig annyira elég csak. Ugyanúgy, ahogy a Swift Sport is. Ezekkel fel lehet venni a forgalom ritmusát, és ha visszapakolsz hármat, meg lehet előzni egy kamiont. Az 1.4-el ha visszapakolsz hármat, felveheted a forgalom ritmusát, a kamionnak pedig megtanulod a rendszámát míg eléred úticélod. Ennyi a különbség.
-
8th
addikt
válasz #94529552 #133087 üzenetére
"Azért azt se felejtsük, hogy a nagy köbcentis autóknál a fenntartás is jóval drágább, és majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres."
Olyan hű de jóval nem drágább fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót mint ugyanabból a modellből egy alapmotoros verziót. Sokszor fogyasztásban sincs jelentős különbség sőt megesik, hogy az erősebb motorral szerelt verzió ugyanannyiból elgurul mint az alapmotoros társa. Pl. Seat Ibiza 1.0 vs 2.0 GTI. 7.25 vs. 7,30 liter. A GTI dupla olyan erős jobb a felszereltsége, jobb az az ülése, a féke, a futóműve megy is ha kell és ugyanannyit fogyaszt mint a full fapad billegő futóműves tekerős ablakos parasztklímás társa aminek végig padlógázt kell nyomni ha sík úton előzni szeretnél egyet de akkor sem árt hosszan cipőzni ha meglátsz egy emelkedőt a messzi távolban, hogy még idejében lendületet tudjál venni, hogy leküzd. Ezek régi autók de a helyzet azóta csak tovább romlott mert már egy alapmotoros akármi is egy tonna felett van és minimum 17-es kerekeken gurul. És amikor mindezt párosítják valami kis pöcsköszörű motorral és egy félelmetesen rövidre áttételezett váltóval, hogy a kocsi egyáltalán önerejéből meg tudjon mozdulni máris nem érti a paraszt a kúton, hogy az 1.4-es autója miért eszik nyolc litert százon amikor a gyári prospektusban csak 'mittomén' 5,8 liter szerepelt.
"majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres."
Szomorú, hogy az emberek még mindig ott tartanak, hogy a kis motor a gazdaságos a nagy motor pedig csakis gazdaságtalan lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #133101 üzenetére
1.6-os Octaviát szid haverom állandóan, klímával nem megy, pedig nagyrészt egyedül használja, ha beülünk 4-en, + klíma, akkor a fogyasztás az egekbe szökik, és konkrétan forgalmi akadályt képezünk.
Az 1.8-as Civic egyáltalán nem túlmotorizált, kb az lenne a minimum, a biztonságos vezetéshez hozzá tartozik az is, hogy egy előzést a lehető legrövidebb idő alatt lezavarj, az 1.4-es Civic 80 lóerő (5700-nál)1170 kilóhoz, nem más mint vicc, semmivel sem jobb, mint az Octavia az 1.4 75 lóerővel, a 14 másodperc feletti gyorsulás is sokat elmond erről.
Ez a tipikus magyar hozzáállás, hogy kis motor, kis fogyasztás, nem (maximum kis autóban, de az a motor, egy kisméretű autóban már egy jól motorizált összeállítást jelent.)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szabonagyur
félisten
válasz #94529552 #133104 üzenetére
És ebben is követni kell a magyar hülyeséget? Annál idegesítőbb a világon nincs amikor jönnek az alulmotorizált csodák, hogy majd megelőznek aztán csak előz meg előz és a végén neked kell odalépni egy kicsit, hogy beférjen mögéd mert ugye megelőzni nem bírt...
Amúgy ha ennyire kész tervek vannak a vásárlást illetően akkor mi a kérdés? Meg kell venni és kész. Megkaptad a tanácsokat, vagy elfogadod vagy nem, az már a te dolgod, de hülyeségre ne várj áldást.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #133114 üzenetére
Miert kéne több pénz (a vételáron és az átírási felül) egy 1.4 helyett egy 1.8-ra?
Kb. 200-300k-val drágább használtan is, ujan el milla kb., meg drágább átírni 20k-val.
Aztán ennyi.
Ne állítsuk már be úgy, hogy a kis motoros autók a szegények autói, a nagyobbak még a gazdagoke.
Ráadásul az 1.8 mióta nagy motor, még ha egy jó kis k20 lenne benne visszabutitva, de nem... -
szabonagyur
félisten
válasz #94529552 #133114 üzenetére
Nem, nem beszélgetni jöttél, hanem vitát gerjeszteni...
Lehet normálisan vezetni, csak akkor minek Hondát venni ha sosem lesz előzés meg kb semmi igény nincs? Lehet venni fele ennyiből H Astra-t 1,4-et és azzal is lehet életed végéig egy kamion mögött haladni.
Nyugodj meg ahogy a többiek én is vezettem már alulmotorizált csodát...
Ha meg tisztában lennél akkor a motor képességeivel nem ajánlanál ilyeneket.
(#133116) kornelka: hagyd rá, mindig is lesznek olyanok akik meg tudják magyarázni, hogy miért is jó ez egyik vagy másik. Sajnos rengetegen vannak így vele, hogy kis motor egyenlőre a kis fogyasztással, hiszen abban mivel semmi erő nem is fogyaszt, az más kérdés, hogy ha egy picit is nehezített helyzetben van a motor már nem ideális a fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
Maotun
őstag
válasz #94529552 #133227 üzenetére
magánszemélyként hozta külföldről jelenleg nincs forgalomba, a vételár a forgalomba helyezés kötltségeit tartalmazza, az átírás a vevőt terheli.De szvsz adásvételin lehet külföldi jogi személy az eladó aminek ő a magyar képviselője így én védve vagyok.
védve vagyok?
valami büzlik csak még nem tudom mi
pedig ezt a kocsit kerestem -
-
veterán
válasz #94529552 #133528 üzenetére
Attól szakad ki, hogy sok user úgy fogja a kormányt, hogy a hüvelykujja a dudagombhoz esik. Láttam ~ 1 éves és kb. 50-60 ezret futott Astrat, amin ki volt szakadva, kollégám céges autója.
Újabbakban, pl. Astra H, Corsa D már nem ilyen.@rbalint88: 1.8-ért valóban nem rossz. Kicsit azért paráznék, hogy mikor és hol döglik le alattam; mennyi zsé lesz a tréler hazáig - mondjuk Splitből, miközben a gyerek sír, a kutya vonyít a 35 fokos melegben... Könnyen lehet, hogy én aggódom túl, ilyen sokat futott autóm nem volt, ill. erős előítéletem van a francia technikával szemben.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz #94529552 #133528 üzenetére
focvis és kalmanchris jól írja. Nem kell feltétlenül nyomkodni, elég ha ott tartják a kezüket mikor vezetnek. Gumiból van így az idő is szépen megtudja enni. Például a suzuki ignis-ben ezt már javították, ott külön dudagomb van ugyanott. Úgy sejtem az a g astra kormányának egy jobban átgondolt változata + ez volt olcsó. Ugye megegyezik több alkatrész, mint például a bajuszkapcsolók és a világítás kapcsolója is.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Maotun
őstag
válasz #94529552 #133569 üzenetére
foglaló az ablakba...nics törzskönyv, nincs átiratás kvázi nem kell kifizetni.
én spec vin dat infón lekértem 9 euróért alvázszám szerint nem körözik,+telefon email a kinti szervíznek a km tényleg annyi és nem volt káreseménye ezt válaszolták.
kerülgetem mint a forró kását mert szép a járgány, hétfőn állapot felmérés független szervízben, aztán
a papírok menete (elvi síkon) irány kormányablak ismerős gépjármű ügyintéző és ha mindenki mindenhol rábólint foglalom a kocsit. nincs jobb ötlet.
A kereskedésben, és a magánhirdetők között nem találtam megfelelőt[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
a_tesz
Korrektor
válasz #94529552 #133611 üzenetére
Olyan szempontból érthető hozzáállás, hogy ha nem gyári technológiával történik az alváz- és üregvédelem, akkor ők hogyan vállaljanak más munkája után garanciát? Az utólagos védelem viszont nem fog védeni az esetleg már a gyárban bekerült rozsdás acél ellen.
De egyébként ezek az átrozsdásodás elleni garanciák se érnek sokat, hordd az autót 12 évig márkaszervizbe, évenként legyen bepecsételve az ellenőrzés ténye, és ha ezalatt esetleg törés van az autón, az is csak gyári technológiával legyen javítva (ez mondjuk egy kis értékű 5-6 éves autónál nem biztos, hogy gazdaságos). De már csak egy egyszerű kőfelverődést, vagy horzsolást se javíttathatsz máshol, ami azért könnyen kerül az autóra...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tomiii.
aktív tag
válasz #94529552 #133614 üzenetére
Nem, nekünk így néz ki: [link] (Egy átlagos hátsófutómű kompletten 5-10 ezer ft, fékkel difivel, mindennel, a képen a 60-70 ezres van)
Ami lemez, mint a kaszni, az persze, hogy oda lesz, de egy kovácsolt/öntött tömör anyagnak azért kell jó pár évtized mire komolyan károsodik, sőt...
-
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #133899 üzenetére
Nagy valoszinuseggel kevesbe viszi a penzt, masfelol azt sem tudjuk, hogy mire kell koltenie. Melyik dizel valo varosba? A regi JTD-k meg nincsenek tulbonyolitva, mint a mostani dizelek, plusz eleg dinamikus is, 1500-tol megvan az osszes nyomatek, cserebe alig fogyaszt. Teljesitmenyben kb az 1.8-as benzines van vele egy szinten 113 es 130 loerovel, de a fogyasztasuk ~3 literrel tobb.
No mindegy is, csak leirtam egy velemenyt, Te viszont atsiklottal egy szo felett.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #133912 üzenetére
Te meg a szavak, véletlenül nem címeket írsz az origó cikkeihez? Hol írta, hogy bukta van vele?
Mi a bajod a régi JTD-kel? Csak a szokásos olaszos alaptalan fika, biztos ha 15 éve fut, akkor a 16. évében fog bedögleni. Akkor vegyen 1.9 TDI 3-as Golfot, az a nyerő, vagy 1.4-es Octaviát, mert nem kell száguldozni...
Azon megint átsiklottál, hogy a sorozat végéről, és azon is, hogy az utolsó facelift utániakkal már nincs semmilyen gond. Illetve gondolom az sem tűnt fel, hogy most van egy 1.9 TD Bravaja, amiből újra olaszba akar ülni, tehát a nagy bukta az egy általad hozzáköltött baromság.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ACAB95
tag
válasz #94529552 #133919 üzenetére
Bravámban januártól ráköltöttem 700euro javításra és még csak május van! Apámnak Audi A4 1.9 PD TDI a legjobbnak tartott 96kw motorral egy év alatt 1800eurot belevert... pedig mindenki dicsőíti a PDTDI -t! Mindegy hogy olasz vagy német ha úgy adódik mindegyikre költeni kell. Jobban belegondolok benzinesnél meg nem normális a +10 feletti fogyasztás, ami ugyanúgy viheti a pénzt.
[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
ADAM1337
nagyúr
válasz #94529552 #133929 üzenetére
Egy srácnak van a környéken egy 206-osa, pont festette a tárcsákat az is boyracer tuningot nyomat, még egy rip paul walker van rajta, megkérdeztem miféle 206-ez, papír szerint vagy amúgy.(1,4 és 2.0RC motor van benne, persze gyári fékekkel ami az 1,4-hez van.)
Nekem ezekkel csak az a bajom, hogy senna-nak képzelik magukat az ilyen gépekkel.
Újkorában nagyon jó kis autók voltak ezek, de a mai fiatalok pimpelik, rugót vágnak stb...
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.