-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
trassher
addikt
válasz Gedeon31 #133231 üzenetére
A probléma csak annyi, hogy a kevés km-es nagy eséllyel már classic 2 lesz. Ez a lengyel gyártású astra azért érezhetően spórolósabb mint a korábbi német darabok. Persze ezekkel sincs gond csak itt-ott kicsit lecsíptek a gyári dolgokból az olcsóbb előállíthatóság miatt.
kornelka: Ha könnyű a kérdés akkor a válasz is az.
Redmi Note 7
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Gedeon31 #133226 üzenetére
Valami nem stimmel az Astrával, mert a Comfort gyárilag elektromos ablakemelős, akkor meg mit keresnek az utólagos szett kapcsolói a középkonzolon.
Ha a 307 késői példány, akkor lehet jó az is, ez állapotfüggő.htomi85 Szerintem minden veréb madár. Vagy most mire célzol?
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Gedeon31 #133246 üzenetére
Egy ekkora kereskedéstől, vagyis profiktól ez nem elfogadható nekem. Ha a suvickolásból profik, akkor más tekintetben is legyenek azok. Például jobb lenne az összkép, ha a váltókar és kézifékkar borítást kicserélték volna. Meg a sport pedálsor is feltűnt. Ok, ezektől, még akár jó is lehetne, csak ezeket rögtön kiszúrtam.
Maotun Már a szervizelése is gyanús volt a füzet szerint, írtam neked a részleteket. 35k km-enként van pecsételve, egy turbós benzines motorral, mert biztos csak nyugdíjas apácák használták. Felhívtad a szervizt?
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Gedeon31 #133261 üzenetére
Ne vedd magadra, de idejosz lathatoan nulla tapasztalattal segítséget kérni,utana meg megmagyarázod, hogy mindenki hülye,csak te vagy helikopter
Kevés km-es autókat az ársáv felső kétharmadában keresd, de még ott se biztos.
Alul nem lesz, ha elhiszed, ha nem.
Ahogy írták is, a kevés km-es, megkímélt autók első körben családon és ismerősi körben mennek el, ha nem, akkor azonnal lecsap rá egy nepper, még mielőtt a telefont fel tudnád venni, és az ársáv tetejen arulva keres rajta valamennyit.
Apám jut eszembe most, 0,8-1M huf kerettel, hogy ő nem vesz 100k km felett autót.
Képes lett volna megvenni egy fullra lefingott ignist, csak azért, mert 100k-ra volt visszatekerve, merthogy nem futott sokat. Sebaj, hogy 200+k volt benne, igénytelen volt, torve is volt ropira, de ugye a km.
Szerencsére sikerült lebeszélni róla...[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Gedeon31 #133265 üzenetére
Más megoldás sajnos nincs. Meg kell élőben nézni. Nem egyet, sokat. Ami pedig olyan állapotú, és kellően át lett vizsgálva kívül-belül, azt megvenni.
Jót akarok neked, hidd el. Sajnos ilyen világot élünk, ott tekerik az autókat vissza, ahol csak tudják...
Én azt javaslom ne eszerint keress autót, persze nem kell megfogadnod a tanácsom, ez csak a személyes véleményem. -
Kornel
veterán
válasz Gedeon31 #133286 üzenetére
A teljesség igénye nélkül par dolog, amire szerintem érdemes lehet figyelni.
Első körben szűkítsd a keresést max. 2-3 típusra, amikből is nézz még minél többet, ha lehet, akkor köztük tényleg valós km futasut is, hogy az apró jelekbol tudj következtetni azért jó eséllyel. Általános dolgokra elég ránézni, kormány, pedálok, váltó gomb és szoknya, ülések, stb.
Van pár jól sikerült típus, aminél gyakorlatilag nem mondod még, hogy 200 vagy 500k km van az autóban, de te pont nem ezeket nézegetted eddig, egy 307 és egy g astra is pont nem a beltér tartossagarol híres.
Ha már egy konkrét autónál vagy, akkor a következőket biztos megnézném:
-kasznit kívülről átnézni, korábbi sérüléseket keresni, legalább legyel vele tisztában, hogy hol volt torve. Retegvastagsag merovel könnyebb, de anélkül sem lehetetlen kiszúrni a javításokat. Értelemszerűen borult, vagy kettőből osszereakott autót azonnal skippeld. Ha az eleje volt torve, akkor ott már alaposabban atneznem, hogy mennyire volt, és hogy javitottak. Ha már a tornyok sem a gyáriak, vagy javítva vannak, én hagynám másnak, mert az már nem kis csatt lehetett.
-belul általános állapotot tudsz nézni, fő, hogy a korábban megnezett (valós km állású) példányokhoz képest az összkép tükrözze a km állást, persze ez szubjektív, de itt jól jön, amikor már láttál párat az adott típusból. En civicet néztem nemrég, szerintem minden második legalább tekert, a neppereknel meg szinte mindegyik, ami nem, az az ársáv felső kétharmadában található.
-a hideg motor poccre induljon, indulaskor hatul ne fustoljon, meg utána se természetesen. (Se a kekes se a fehér füst nem normális,bar hidegen a kondenzviz okozhat egy kis gőzt,de nem fustot)
-a motor egyenletesen járjon, ne dadogjon, szépen vegye a fordulatot, alapjárat stabil legyen.
-kormany holtjatek ne legyen, vagy minimális, probakoron a futómű ne kopogjon, és stabil legyen, a fék fogjon.
-a tárcsák állapotát könnyen megnézheted,hogy mekkora a valluk, a beteteket is jó eséllyel szemre lehet latni, ha nullára koptak.
-erdemes ránézni a fagyállóra, megfelelő e a szintje a kiegyenlítő tartályban, es nem-e olajos.
-szinten érdemes ránézni a motorolajra, megfelelő -e a szintje, és nem-e vizes, habos.
-az olajbetolto nyílást letekerve ha nagyon dzsuvas lerakodast látsz, vagy habos a kupak teteje, akkor szintén skipp. Aztán ha járó motornál levett olajbetolto kupakkal nagy füst van, az se jo jel, az már erőteljes motorkopas is jelenthet.
-a vízcsoveket is meg lehet nézni,ha beton kemény lesz, szinten lehet rossz előjel.
-ezen kívül az összes extrát érdemes ellenőrizni, hogy mukodnek-e, kiemelten a klímát, annak a javítása drága mulatság is lehet.
-gumik, ablaktörlők, stb. állapotara is ra lehet nézni, akár alkualap is lehet, ha minden cseres lesz éppen, de sokat elmond az előző tulajdonosáról is, hogy időben cserélte -e a dolgokat.
-szivo benzinesnél a kipufogonak azért inkább tisztának, mint kormosnak kellene lennie, ha nagyon dzsuvas, olajsaras, én biztos hagynám akkor is.Ha ezek után is azt mondod egy autóra, hogy jó lehet, akkor is kell kérdezni a kekkh adatbázisából km állást, ha összhangban van a látottakkal, meg az elmondottakkal, akkor jó, ha meg már a km állásnál is kamuzas van,akkor is hagynám,ki tudja mit kamuzik még.
Lenyeg, hogy ár ársáv alsó kétharmadában ne várj keveset futott, és hibátlan autót,mert azok az ársáv felső kétharmadában vannak.
10-15 évesen a 200k km inkább csak átlagos, mint sem magas km futás, így ha neked ez az ertek nem fér bele, akkor szanj rá több pénzt, és többért nézelődj, különben keményen át fognak bszni, és egy visszatekert meg még ki tudja mit mokolt autót fogsz venni.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Gedeon31 #133294 üzenetére
Persze közel se teljes, és lehet hogy szakmai se, de első tampontnak talán jó.
Amit kihagytam, és talán a legfontosabb, hogy kemenyen át kell nézni az alját,a kuszoboket, a kerékjárati íveket, és az egész karosszériat, rozsda után kutatva.
Felületi korrozio talán még elfogadható az alvazon (utána érdemes megcsináltatni), a karosszéria elemeken semmiképp.
Ha kifogsz egy rohado példányt, simán ramegy 200+k huf a karosszériara.
A taknyolt, állatvédelemnek nevezett, de valójában csak rakent rücsis alju példányokat is skippelnem, valamit ott el akartak takarni.
A normális alvazvedelem itt kezdődik: [link][ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Gedeon31 #133240 üzenetére
Egy kis okoskodás, ha szabad: jó állapotú, kevés km futott autók mindig az adott árkategória felső 20 százalékában találhatóak. Saját tapasztalat alapján éppen ezért sokáig hirdetik őket (inkább megveszik az olcsóbbat, mert lehet, hogy kevesebbet mutat az óra, vagy fiatalabb is van hasonló áron). Amennyiben tényleg el akarja adni a tulaj, érdemes nagyobbat alkudozni.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Gedeon31 #133343 üzenetére
Nem tudom, képekről jobb eleje gyanús, illetve a bal hátsó ajtó illesztési hézaga is nagynak tűnik így elsőre. Km megmondhatatlan, sógoréban van 220e, abban néz ki így a kormány, bár ez már classic, tehát nem tudom, hogy lengyel barátaink min spóroltak.
[Ezt] már nézted? Talán van itt bennfentes, aki esetleg tud segíteni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Synology NAS
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen