-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
Ezeket mégis honnan?
Az 1.8T: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában, tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre, reped a vákuumcső...Durván gugli fordításnak látszik:
olajkád, szívókosár
Tud repedni a turbó? Valóban. A nadrág is tud repedni.
De a többit sem hoznám fel indoknak, lebeszélésképpen, azok minden autóra érvényes lehetnek. -
#94529552
törölt tag
Bocs, de nem ez volt a kérdés. Amúgy meg sokat kibírtak azok a motorok, az egyik ismerős cégnél rengeteget futottak komolyabb problémák nélkül, persze szét lehet hajtani bármit. Nem akarom tovább ragozni, de ha már mondod: minden autó kényes a hűtésre, és mindegyik rángat a trafó hibája miatt.
lenko Ez tényleg gagyi minőség. A Riót kerülném én is.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Maotun #132882 üzenetére
Meg se nézted amit linkelsz? Az 1750TURBO BENZINA-hoz azt írja neked: amennyiben kigyullad a kijelző lámpa a műszerfalon, (ami általában a kutyát sem érdekli, hadd világítson, nem számít) vagyis változó szervizintervallumos. Vagy ha városban használod, és zord viszonyok között, vagy küldöd neki mint ahogy egy ilyen Cuore Sportivo-t illik, akkor max 12 havonta olajcsere. Még elmondanám, hogy nemcsak a tulaj volt trehány, de a szervizes is aki kitöltötte ezt a szervizfüzetet, vagy lehet hamisított füzet is. De nem akarlak meggyőzni semmiről, csak leírtam a véleményemet.
-
#94529552
törölt tag
válasz tboy93 #132964 üzenetére
Peugeot 105? Ezzel nem járnék melózni. Könnyen beázik.
-
#94529552
törölt tag
Mi az a nem rendeltetésszerű használat, és ezeket is írásban közölték? Ha garanciaidőn belüli, és minden szerviz megcsinálva, akkor ilyen elutasítás nem fogadható el. Kolléga, tehát céges autó, gondolom a cég sem hagyja ezt. Megbontották már, hogy tudják mik sérültek, és hogy mekkora költség lesz?
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Meg kell várni a hivatalos írásos véleményt és a javítási árajánlatot, és utána támadni. Ez az 50-50% ilyen előre lefektetett hivatalos méltányosságnak tűnik nekem, amikor már nem garanciális az autó, de voltak ilyen szintű problémák ezzel a motorral. Minden komoly garis dolgot sztem engedélyeztetni kell a gyárral, ELSA, ETKA, vagy nem is tudom milyen protokollon keresztül. Mágust is kérdezted az esetről?
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #133084 üzenetére
90-100-as nyugdíjas tempóhoz nem elég? Akkor nem szóltam. Azért azt se felejtsük, hogy a nagy köbcentis autóknál a fenntartás is jóval drágább, és majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres.
Látom, hogy mondod, közben meg ott van írva a fogyasztás, végsebesség stb. Azt azért tegyük hozzá, hogy neked nem elég, attól másnak, sokaknak még jó lehet. -
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #133088 üzenetére
Nyugodj már le, kérlek. Megfér itt többféle vélemény is szerintem, nem kell túlspilázni. Vagy csak egy igazság van, a földön? Akkor minek ide ilyen fórum? Egyértelmű, hogy itt a régi autós fórumozók inkább a sportautók felé hajlanak. Akik a tömegautókat veszik, nem nagyon jönnek ide tanácsot adni. Vedd úgy, hogy most én képviselem az ellenpólust. Közlekedjünk nyugodtan, szabályosan, abból baj nem lehet. Ok?
tboy93 Köszi a véleményt.
[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz szabonagyur #133112 üzenetére
Lehet normálisan is vezetni a kisebb motorizáltsággal, vagy ilyenről még nem hallottál? De a fordítottja is elképzelhető. Ki mondta, hogy tanácsot kérek, beszélgettünk az autókról, és én voltam itt az ellenpólus, akinek átlagfizetése van+ egy kicsi. Jó hogy nem már leteremtesz itt. Levegőt szabad venni? Már elnézést, de nem most jöttem le a falvédőről, hogy ne tudnám melyik motor mennyire használható. Ja, és béke van, nem háború.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz szabonagyur #133117 üzenetére
Nem hiszem, hogy te tudhatnád hogy ki miért jött vagy ír valamit. Ha nem tetszik lépj tovább. Nyugodj le inkább, nem bántott senki, mondtam, nem háború, még ha te annak is veszed. Írd be az összefoglalóba, hogy 1.8 alatt senki ne merjen autót venni.
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #133192 üzenetére
Csak a jappánt szabad javasolni.
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #133198 üzenetére
Itt "
csakahonda". Na, jó, nemcsak. Jó az Astra is. -
#94529552
törölt tag
válasz Gedeon31 #133226 üzenetére
Valami nem stimmel az Astrával, mert a Comfort gyárilag elektromos ablakemelős, akkor meg mit keresnek az utólagos szett kapcsolói a középkonzolon.
Ha a 307 késői példány, akkor lehet jó az is, ez állapotfüggő.htomi85 Szerintem minden veréb madár. Vagy most mire célzol?
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Gedeon31 #133246 üzenetére
Egy ekkora kereskedéstől, vagyis profiktól ez nem elfogadható nekem. Ha a suvickolásból profik, akkor más tekintetben is legyenek azok. Például jobb lenne az összkép, ha a váltókar és kézifékkar borítást kicserélték volna. Meg a sport pedálsor is feltűnt. Ok, ezektől, még akár jó is lehetne, csak ezeket rögtön kiszúrtam.
Maotun Már a szervizelése is gyanús volt a füzet szerint, írtam neked a részleteket. 35k km-enként van pecsételve, egy turbós benzines motorral, mert biztos csak nyugdíjas apácák használták. Felhívtad a szervizt?
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz tomiii. #133612 üzenetére
Nem semmi az. Ha ilyen lenne egy Sierra, akkor azokat most nem szerelgetnéd. Majd ezt bontsd szét 20 év múlva. Rozsdaboglya lesz az egész.
a_tesz Független szervizbe is viheted, nem kötelező a gyári. Már hogyne védene a további korrózió ellen(pl. Dinitrol)?!
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #133913 üzenetére
Amiket írsz inkább azok a baromságok. Hogy miket írsz az origóban az nem az én dolgom.
"szeretném lecserélni Fiat Brava 1.9TD -met, meghát igencsak viszi a pénzt." Viszi a pénzt érted? Le akarja váltani benzinesre, akkor ne az öreg dízelt javasoljuk, mert az jó eséllyel újra viszi rendesen a pénzt.
Szerintem nagy bukta lehet egy ilyen öreg Brava sok 100 ezer km-el. Az a te kedvenced ugye. Már uncsi.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #134012 üzenetére
Egy autógyár nem úgy működik, hogy füttyentünk egyet, és máris gyártanak x db extra példányt. Minden be van ütemezve az utolsó csavarig és alátétig. Ha pedig ilyen széria/konstrukciós hiba van, az még rosszabb, annak a menedzselése meg beszállítókkal való egyeztetések, újratervezés, stb. tehát még rosszabb.
A Porsche-nál lehet más szisztéma van, de agyon extrázott autókat azok sem tudnának leakasztani pár nap alatt. Asszem Kecsón is be vannak tervezve a + műszakok akár egy évre is előre, de ezt nem tudom pontosan. -
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #134016 üzenetére
Biztos, hogy nem működik, különben az történt volna. Ha tudod mi az a logisztika, akkor megérted. Lényeg, hogy nem lehet belenyúlni random a gyártásba, mert centire ki van számolva minden.
Minden eshetőséggel számolni kell ilyen esetben, egy új modellnél, nem kell elhangoznia semminek hozzá, de ez már legyen a gyár problémája, hogy mit kezd ilyenkor, főleg az ismétlődő hibákkal. De gondolom a bizalma is megrendült a vevőnek az Alfában, és ez azért érthető.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!