-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
sokat nem érhetett az a műszaki, így is olyan lélekvesztőkkel járnak át, volga meg lada gyak. küszöb nélkül, az ezeréves lestrapált ikarusokról ne is beszéljek (mondjuk azokból mostanában kevesebb van errefelé...)
viszont ha Magyarországra meg nem engednének be érvényes műszaki nélkül autókat, azt tudnám értékelni, főleg az előzőek fejében, netán még egy állomást kirakni a határátkelőre, aztán hadd lobogtassa a papírt, hogy neki nem kell műszaki, álljál csak ide öcsém, aztán meglátjuk, bejöhetsz-e.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz zoo8800 #1268 üzenetére
haha, itt a környéken a c kategóriás állampolgárok sorozatban hagyják el az ilyenek vectráknak a hátsó hídját meg hogy 153000km
szerk: akkor inkább egy punto, de tényleg
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #10726912 #1788 üzenetére
mondjuk erre annyit, 2007-es swift 1.3, 3 személlyel, plusz a maradék helyen csomagok, nyáron végig klímázva nyíregyháza-keszthely-nyíregyháza (javarészt pálya, maradék pest meg keszthely előtt vagy 20km főút) 6,7-et írt a fedélzeti, és utánaszámolva is elég hasonló adat jött ki. szerintem ez azért bőven lábfüggő, meg némileg forgalomfüggő is
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Újoncka #2771 üzenetére
nekem olyan van, készülj fel, hogy pár alkatrész hozzá nem a suzukis filléres kategória (pl kipufogó tök más, és hiába egyszerűbb, mégis sokkal többe kerül, vagy pl a viszkokuplung, ami ennyi idős korában már általában odavan, enélkül meg vagy összefeszül a hajtás aszfalton, vagy csak az első kerekek hajtottak, az meg olyan, mintha nem is lenne 4wd-d), de pl egy 1.0 aszfaltszaggatóval össze nem lehet hasonlítani az útfekvését a nagyobb tömegnek és az első-hátsó stabilizáttorrúdnak köszönhetően.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #2779 üzenetére
elég csak egy kicsit erőltetni sárban, ha elakad, és enyni volt... sokan azt hiszik, hogy 4wd akkor már egyből terepjáró, de azért ez nem így van
szerk: mondjuk az tény, hogy elég sok helyen elmegy, ahol nem gondolná az ember
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #2785 üzenetére
nem a lamella, hanem az olaj ami a lamellák közt van, azt mondják hogy beáll ha nincs jól kezelve a vas. orosz oldalakon tájékozódtam, elég sokan szenvednek ezzel a problémával, de úgy néz ki , megoldásuk is van rá
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #2805 üzenetére
mivel az én swiftemben is ilyen van, ezért van némi rálátásom a dologra, nem véletlenül várom már a telet a hibáról még csak olvastam suzukis körökben, de itt is említik, hogy korántsem örök életű...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #4360 üzenetére
viszont a legidősebb sincs hat éves, és ha nem napi szinten 100km-es távolságok leküzdésére szükséges, akkor a 'héccázlégzsák', digitklíma, mp3kutyafüle egyike sem olyan nagyon nélkülözhetetlen tulajdonság, abs szervó meg két légzsák mindben van, viszont mégis sokkal autószerűbb mint egy ignis.
amúgy meg 2001 körüli hyundai accentet vegyen és még pénze is marad.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz BlacKSouL #4644 üzenetére
egyáltalán mi itt a kérdés? a gázolaj drágább, annyival nem is fogyaszt jobban hogy megérje, ráadásul zajosabb és több rezgést kelt mint egy benzinmotor, valamint később is kezd el fűteni. meg annyira japánban sincs kultusza a dízelmotornak, ez is lehet szempont.
szerk: és a két motor közt dinamizmusban sincs jelentős különbség.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Napfénysüti #4861 üzenetére
nem lehet, hogy pont azért kapta, mert nem volt jó a dízel fábiába, mivel benzinesbe való olajat vett?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
hát legyen, nekem mondjuk csak a trabi jutott anno diákként, de két évet lehúztam vele, most adtam el augusztusban, igaz az nem volt se benzin-gázos, se gatyábarázott de azért sokat jelentett, hogy nem a családi verdát kellett mindig elkérni, és csak egyszer kellett a két év alatt vontatni, egy elbaszott csövű 300ft-os üzemanyagszűrő miatt
szerk: és azért egy 300ért kapható benzin-gázos swift se feltétlen tip-top...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
szerintem egy autót kortól függetlenül addig érdemes használni, amíg nem kezdenek rejtélyes, megoldhatatlan hibái lenni, és nem hagy cserben amikor szükség lenne rá, és nem kerül többe a megbízható állapotát fenntartani, mint egy fiatalabb kényelmesebb megbízhatóbbra lecserélni. szerintem nem öreg a 15 év, bár persze attól függ miből
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz Mr.Grincs #7117 üzenetére
ilyen hidegben, meg rövid távon való használatkor nem feltétlenül kell aggódnod emiatt, nekem is csinálta az előző kocsim, meg a mostani is. ha azonban egy hosszabb út után (~100km) is ilyen, akkor viszont el kell kezdeni a vizsgálatot, hogy hol jut víz az olajba (és valószínűleg olaj is jut a vízbe...)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
de neked az egy fillér pluszba nem kerül, hogy vissza kell helyezni, illetve ha egy friss ropogós adásvételivel, ami egy autókereskedésből származik, igazoltat, nem hinném hogy azzal kezd el kötekedni, hogy ki van vonva a forgalomból, biztosítás legyen megkötve azt kalap... különben elég sokan hogy hoznák el a kocsit, megvárod amíg az ocsmányirodában elrendezel minden papírt és visszamész érte? és ha az ország másik feléből veszed?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
akkor valami az én autóvásárlásommal nem volt kerek, mert az enyémet is kivonatta a kereskedő, és az új törzskönyv, forgalmi, meg átírási illetéken felül egy forinttal sem kellett többet fizetnem, és a kereskedő nem adta ide a régi törzskönyvet, mivel ki volt ideiglenesen vonva.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ezt most bevallom, nem értem. a kereskedőhöz nem tudom mikor került, én májusban vettem, ha ez számít valamit, de nem hiszem. a forgalmiba be volt írva, hogy ideiglenesen kivonva, talán márciusi dátummal, de lehet április volt, nem emlékszem pontosan.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
hát akkor jól elbeszélgettél velem a semmiről
ez az okmányirodás máshogytudják elég bosszantó, tesómékat is gond nélkül legombolták volna a félreírt környezetvédelmi besorolás miatt egy új forgalmi árával, mert az ügyintéző hölgyike úgy tudta...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én a teljesítményadót értettem, az volt fura, hogy nekem nem kellett külön fizetni a forgalomba visszahelyezésért átiratáskor, noha bele volt írva a régi forgalmiba, hogy ideiglenesen kivonva.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz dabadab #8172 üzenetére
nem véletlen üzemanyag-szivattyút akartál írni?
#8173 chungee: az úgy úgyse lesz pontos, mert az üzemanyagszint jelzője még csak pár literre se tudja pontosan mutatni az aktuális szintet, a telitankolós módszernél esetleg csak egy jobb megoldás lenne, átfolyásmérő a nyomó és a visszafolyó ágba, de ha telitankra nincs pénzed, tartok tőle, hogy erre se lesz.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
elég hülye kérdés, de már ellőtték előttem, hogy alapvetően a fékezést a féktárcsa-fékbetét-fékpedál triumvirátus mellett a kerék és az út közti kapcsolat minősége határozza meg. ezt amúgy a mű jelű tapadási súrlódási együtthatóval szokták kifejezni, gumi és aszfalt között szárazon 0,9 amivel többek között azt lehet kifejezni, hogy a féktárcsa és fékbetét kölcsönhatásából ébredő fékezőerő mű-szorosát lehet az útra közvetíteni. havas/jeges úton ez a 0,9 lecsökken 0,1-0,3 -ra. de egyébként abs nélküli autóval is kipróbálhatod, havas és száraz út között is hatalmas a különbség télen, szóval eleve a kérdést nem értem, abs nélküli autót nem vezettél sohase?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #8752 üzenetére
jól emlékszel, de a számolást ma már nem vállalom
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
akkor legalább valaki álljon melletted, nehogy nagyon ellepjenek
én is ezt mondanám. az új sport 136 ló, egy élmény ha az előzőből indulunk ki (úgy néz ki hamarosan kipróbálhatom), 2-3 embernek felesleges nagyobb, és nem csak eu norma szerint fogyaszt keveset.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nem tudják úgy megcsinálni, mert a természetes kaucsuk alapú gumikeverékek közös tulajdonsága, hogy az idővel sajnos elöregszik. ez egyaránt igaz bármilyen autóipari tömlőre, légrugóra, gumiabroncsra és bármilyen egyéb gumitermékre. a napfény (elsősorban az uv-sugárzás), az ózon, a só mind erre az öregedési folyamatra gyúr rá sajnos.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #10726912 #9695 üzenetére
murphy idevonatkozó törvénye úgy szól, hogy ha lemosod a kocsidat, utána biztosan fog esni az eső, kivéve ha direkt esőcsinálás céljából mostál kocsit sajnos ez nekem elég jól szokott működni...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #10726912 #9961 üzenetére
mondjuk inkább az uno volt az elődje de sebaj
egybként teljesen jó lehet, kivéve ha fehér lefalazott oldalablakos, abban bőven lehet 5x annyi, mint amit az óra mutat bár végülis olcsó minden hozzá, max vesz még egy-kettőt alkatrésznek
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Nordik #10186 üzenetére
biztosítót válassz neten, netrisk.hu, biztositok.hu vagy másik alkuszcég, adataidat beírod, és kihozza az összes biztosító ajánlatát.
átírás: vásárlás előtt kéne egy eredetiségvizsgálat, bár legtöbben utána szokták, majd annak az papírjával meg a megfelelő adásvételivel elballagsz egy okmányirodába, ahol ez alapján számított illetéket,
+12000ftot (új törzskönyv, forgalmi)leszurkolva már a neveden is lesz az autó. a forgalmit megkapod ott helyben, a törzskönyvet postán küldik. és minderre a procedúrára 15 napod van a vásárlástól számítva (vagyis ami az adásvételi szerződésen szerepel mint adásvétel dátuma)szerk: most látom, hogy a linken már szerepel minden díj.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Nordik #10188 üzenetére
a sorrend elvileg jó, de ha gond van az autóval, nem kap eredetvizsgát, és állsz ott megfürödve rossz esetben.
a biztosítást valóban meg kell kötni a vétel napján, sőt igazság szerint előző nap meg kéne, mert másnap 0 órától él...
az, hogy kinek melyik biztosító olcsóbb, sok minden befolyásolja, máshogy értékelik a kockázatos csoportot a biztosítók, van akinél a 30 év alattiak a kritikusak, van ahol a 40 év felettiek, és persze nem mindegy az sem hogy hol laksz. ja és az autó típusa sem utolsó, van ahol egy jó bmw, vagy egy erős kétüléses akár 2-3szoros árat is eredményez.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #10992 üzenetére
ami mindenképp a swift mellett szól, hogy ha esetleg véletlen megmihálylik benne valami, amire nagyjából ugyanakkora az esély, mint a lianában, vagyis nem sok, akkor valószínűbb hogy olcsón találsz hozzá alkatrészt. nem beszélve egy esetleges törésről, valami azt súgja, hogy olcsóbb a swifthez a karosszériaelem (igazából az a vicces helyzet áll fenn, hogy az új swifthez (2005-2011) olcsóbb mint a régihez (1997-2003), főleg az orrán található elemek, úgy mint motorháztető, sárvédők, lökhárító)
ezt kell szembeállítanod azzal, hogy egy sedan liana nyilván nagyobb utas és csomagteret nyújt, bár a bővíthetősége nem az igazi.
szerk: és a linkelt lianának lejárt a műszakija
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz bitpork #11104 üzenetére
amikor eladtam a trabimat tavaly, 192 000 km-el hirdettem meg (abban csak 5 számjegyű a km számláló), nem egy ember aki hívott, fel volt háborodva hogy milyen sok (jelzem egy akkor 21 éves autóban... na jó, trabiban), mert hát a többi amit hirdetnek, mindben csak ilyen 40-70 ezer km van. mondtam nekik hogy lehet ez 292 000 km is vagy tényleg 92 000, mivel csak ötszámjegyű a számláló, hát volt egy pár másodperc gondolkozós hatásszünet a telefonban
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #12502 üzenetére
így van, a vezérműprofil-eltolás nem újdonság már az audinál, igaz korábban a változó szelepvezérlést oldották meg két eltérő profil alkalmazásával. a lényege, hogy a vezérműtengelyen egy (illetve több) elcsúsztatható persely van, amit elektromotorral tudnak tengelyirányban mozgatni, ezzel a két profil közt tudnak váltani. itt is hasonlóképpen van megoldva, csak az egyik profil gyakorlatilag kör keresztmetszetű.
szerk: itt egy link hozzá
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #12514 üzenetére
az lehet, hogy induláskor 30-40Nm-t ad le egy motor, de azért van váltó is a kocsikban, hogy azt jó parasztosan mondva "felszorozza".
az egyenes vonalú haladáshoz szélcsendben egy átlagos autót véve, 120km/h sebességű haladáshoz 40 lóerő környéki teljesítményre van szükség.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!