-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz #94529552 #139332 üzenetére
Szana-széjjel volt rohadva, a szentlélek tartotta egyben az autót
Az ajtóm lett benyomva, emiatt nem folyt ki rendesen a víz és elrohadt az alja. Illetve azon az ajtón volt egy meghúzás ami a hátsó íven ért véget. Tehát hármas hiba, ajtó alja, meghúzás, illetve horpadás a közepén. Nem-nem lett volna olcsóbb új ajtót szerezni, mivel kb egy helyen kapható bontott ajtó az országban hozzá és 20k-val több lett volna mint a javítás.
Ezen kívül az összes felületi rozsda el lett távolítva az autó aljáról, küszöbökről, mindenhonnan és le lett kezelve normálisan. Alapozó 4 rétegben, karosszéria tömítő ahova kellett, rücsis alvázvédő és üregvédelem
meghúzás, rohadás1, rohadás2, horpadás
felületi rozsda, ajtó alja közelebbről nézve, ez le lett vágva, 2 részből újra lett formázva és vissza lett hegesztve az ajtó alja
javítás1, javítás2, felületi rozsda lekezelve az autó alján, az kerékjáratokban, stb.
fényezés után, itt még folyik ki az üregvédő szer az ajtóból
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz #94529552 #139332 üzenetére
Azért ne túlozz. Teljesen átlagos helyeken volt korrodálva Tboy Honda-ja, és a sérülés nagyon enyhe volt, ráadásul nem egy öreg Civic-ről beszélünk. Eladáskor én simán megmutatnám ezeket a javításokat, vevőként inkább megnyugtató lenne számomra, h törődött vele a gazdája és korrekten látszik h milyen mértékű hibát javíttatott ki.
Théodore
Accord részemről is.
De dobnék egy V70 tippet is. Az alkatrészek biztosan drágábbak, mint az Accord-hoz, de ezek sem a tipikusan elromlós réteget képviselik.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz #94529552 #139568 üzenetére
nézd meg a garanciás kocsikat kia, hyundai... 2-3 éves kocsikban van 200-250e km, aztán gari megszünik és 85-90 max 120-140e km...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
footy
addikt
válasz #94529552 #139568 üzenetére
A 3,5 litert azt én is hozom, mikor a hegyről legurulok a faluba , normál használat esetén 5 az, de még úgy sem rossz. (Egyébként a 90 lovasnak pont magasabb a fogyasztása mint a 105 lovasnak. Egyrészt mert nincs belőle
bluemotion(skodánál greenline vagy mi a túró)másrészt valószínűleg azzal már a motorizáltság az optimális alatt van.)[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz #94529552 #140862 üzenetére
köszönöm a segítséget az Autós topikban!
Te hogy találtál ilyeneket, amik jó állapotúak, meg érdemes megnézni, megvenni?
próbáltam én is keresni ... bár én csak ár alapján ... dehát ott nem lehet szűrni állapotra ...esetleg még ez a Maruti? Kis autót szeretnék, minél kisebbet, fogyasztásban, és méretben is (Mint amiket linkeltél, Swift-eket).
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
spiky03
veterán
válasz #94529552 #141077 üzenetére
Hát igen, ez az, hogy nem tudom.
Mert a képek az tuti, hogy a régebbi hirdetésből valók.
Ha a videót is megnézed ott látni rajta, hogy nyár van, ha meg most hozták a héten akkor, hogy csináltak ilyen napsütéses időben videót.Mindegy, akkor még várok, van még 2 hetem a vásárlással. Remélem addig lesz valami jó vétel...
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
Acheron
őstag
válasz #94529552 #141406 üzenetére
Jól látod a lényeget, főleg az utolsó mondatban.
Egyébként léteznek a Toyota által felújított motorok T25 modellekhez, garanciával, jóval olcsóbban, mint egy új. De T27 automatához való 150 lovast nem tudott kínálni a szerviz - ezért beszélgetünk új alkatrészekről és kemény árakról.(#141412) gaborbol: Én nem vagyok szakember, találomra nem fogok kiválasztani egy motort, ami vagy jó azt autómba, vagy nem. Emellett azt haza kell hozatni, keresni kell egy szervizt, aki beszereli, le kell papírozni a motorcserét a hatóságoknál, és eladás után még jó darabig viselni kell egy esetleges meghibásodás rizikóját, ami egy ilyen motornál, valljuk meg, nem kicsi. Emellett nyilván nem új, garanciális motorral lenne eladva, vagyis jóval kevesebbet lehetne kérni érte, mint azzal - végül lehet, csak néhány százezerrel jönnék ki jobban (jó esetben )- ennyi macerát nekem már nem ér meg. Talán a korábban javasolt motorhibás meghirdetés a legjobb ötlet. Én azt gondoltam volna, hogy inkább megéri összerakni és úgy eladni, de ha az a vélekedés, hogy így sem lennék pénzemnél, akkor nem erőltetem.
Azon még gondolkodom, hogy esetleg becseréljem -e egy benzines modellre, bár gyanítom, ez is komoly családi vitákat generálna - emellett nem is biztos, hogy abból jobban jönnék ki. Az új autóval annyi a gondom, hogy hacsak nem sok évre terveztem megtartani (már pedig ahhoz egy erős, élvezetes vezethetőségű autó kellene), akkor az első időben igen nagy az értékvesztés - az eladásnál többet bukhatnék rajta, mint most "nyerhetek" (dehogy lehet itt bármilyen nyerésről beszélni ) Benzines / hibrid használtat talán meg lehetne fontolni. És még akkor is ott van, hogy a "különösen megkedvelt" szervizbe kellene hordanom... -
batai15
félisten
válasz #94529552 #143082 üzenetére
most nézem ez a kérdés valószínűleg nekem irányul. mint írtam hátsó hídat javítani kell . olaj csere most volt ,a vezérlést megnézetem,munkatarsam autó szerelő , meg mondja mit kellesz cserélni,de fékek futómű nagyon is rendbe van,szoval kérdem én azt minek ?majd ha cserélni kell vakamit akkor az ki lesz , egyébként meg ha normálisan (hangsúly nem a femig kopott betet hanem a normális vastagságú ) akkor azt minek ? klima stb most volt tisztitva, így ha minden jól megy jobban csak a hátsó híd meg vezérlés lesz talán amit kellesz vezérlés sem biztos hogy kell , talán az is nem rég volt cserélve,de meg fogom nézni a szerzviz lapot, mert vegig volt dokumentalva. motort is meg nézetem meg ilyenek remélem hogy ahhoz sem kell nyúlni egy darabig,de ha igen akkor kezdem gyűjtögetni rá a gubat. szóval a hátsó hid az mindenképp javitva lesz .
800kmet bele vertem pályán 2 nap alatt a kocsiba,110-130as atlag tempóval szóval bizom benne hogy ha valami gond lett volna ami súlyos esetleg és at siklottunk rajta kijött volna. -
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #143711 üzenetére
Pontosan, 2x fizeted meg az árát. Ha okos vagy akkor csak 1x és a felújítás már a következő tulajt terheli.
Forgalmas úton mikor meg kell fordulni akkor nem szeretem feltartani a forgalmat feleslegesen, arról nem is beszélve, hogy eléggé bosszantó tud lenni a lassú váltás. De ezzel együtt lehet élni persze.
Kérdés mennyibe kerül a megerősítés... a gyáriban is van tartalék, az olajos 400Nm-t még elvisel. Az más kérdés, hogy a kettős tömegű elfáradása ellen az erősített dsg sem óv meg.
a8l: Persze, kb olyan mint a villany verda vele, nagyon jó a gyorsulása.
mod:
Neoteric: Az, hogy tolóüzemben (magyarul amikor motorfékkel mész*) nem fecskendez be üzemanyagot tehát a pillanatnyi fogyid akkor 0.
*: van egy alsó fordulatszám határ ahol a lefulladásgátló közbelép és már van befecskendezés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
footy
addikt
válasz #94529552 #143742 üzenetére
Nincs olyan ember akinek sajat tapasztalatabol ertekelheto mintat lehetne osszehozni. Viszont a ceg flotta uzemeltetojevel szoktam beszelgetni es barati korben is van jopar automata/DSG. Se a Lexusok, se a BMW-k es a Mercedesek(Volvo csak egy van de az se problemas(Van Qoros is de az meg keveset futott)) automatajaval nincsen gond, pedig mar van egy par ami 300 korul vagy afelett van. A ceges flottabol pedig mar kiritkitottak a DSG-s autokat. Passat meg van, de csak kezivel.
Nem bizalom kerdese az olajcsere, mert ha leinformalhato eletu az auto es a gyarto eloirja akkor konnyen ellenorizheto. A gond inkabb akkor van ha az elozo feltetelek egyike nem teljesul. A problema az hogy egy DSG rendszeresen szervizelve is tud aknamezo lenni. Egyebkent altalaban az altalad emlitett 200-250k-nal jon egy nagyobb felujitas(kuplungok es/vagy lendkerek).
Ezen tul a DSG-nek nem csak a varosi hasznalat az ellensege, hanem a hegyvideki is. Sajnos tul alacsonyan tartja a fordulatot hegymenetben is, ami a 2tomegu lendkerek korai halalahoz vezet.(#143762) joamilestoné
Ha meg az indexet is hasznalod akkor add el az autot, mert nem vagy jogosult BMW-t vezetni[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz #94529552 #143791 üzenetére
Félve kérdezem, hogy miért akkora roller egy DMF? JTD-be teljesen vállalható áron kapni és nem 2 havonta kell cserélni...
Az enyémben is a végét járja. Ezt belekalkuláltam a vételárba és kicseréltetem, ha kell.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
-
-
w333
félisten
válasz #94529552 #144244 üzenetére
Mit csináljak ezekkel a bontószökevényekkel ? A Vectra ezektől sokkal jobb
B Vectra elég nehéz ezzel az 1.6 motorral szerintem lomha !
Megane nem tetszik ... akkor inkább egy Pug 406 csak kicsit félek tőle !
Szerk.
Valami megbízható kell ami megy is (nem versenyzek) de legyen dinamikus, és ne keljen rákölteni a gatyámat, inkább csak a kötelező dolgokat cserélni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz #94529552 #144249 üzenetére
De mi ez a Jófogás ? ott direkt ilyen bontószökevényeket árulnak ?
Volt 406 autóm és elég sokat költöttem rá de igaz diesel volt, lehet kihagyom !
Külső és belsőre még mindig a Seat Leon ami nagyon bejön, méretre is pont jó lenne illetve az 1.6 motor is elég kérdés 700k -ért mit lehet kapni ?
1.4 -ből a dunát meglehet állítani de szerintem az már kissé gyenguska !
(#144248) rbalint88
Van ismerősöm (szerelő) aki talán eladja a 145 Alfáját ... lehet hogy ismered is
(#144252) Integrale
Nem olyan sok ... Pug 505, Pug 406, C Corsa, E34 és most a Vectra !
Ez egy másik srác aki itt lakik mellettem, aki a 166 -t vásárolta az megint más
Q1 autószerviz ezért mondtam lehet hogy ismeri ő róla van szó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz #94529552 #144340 üzenetére
Ez annyira jellemző ... ismerős is megvette a 166 -s Alfát és ő a mai napig azt hiszi hogy a 2004 -s (2.4JTD) valós 140 ezer km. van
Szerk.
De hogy őszinte legyek nagyon nem a km. óra állása határozza meg az autó állapotát ... láttam én már alig 100 ezer km. olyan lelakott autót is ami csörgött zörgött kívül belül, és láttam már 500 ezer km -s is amit ha visszatekernének 100 ezerre akkor sem tűnne fel a vevőnek, nem km. órát nézünk hanem állapotot
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz #94529552 #144505 üzenetére
Vezettem az i40-et, nekem elég. Ráadásul patent frissnek tűnik belül, minden színes meg kafa, elektromos kézifékes. A Focus se rossz, de kisebb is, és az a kicsi kijelző középen... Szóval az i40 sok szempontból frissebb, nagyobb autó.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Ford topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- LEGO klub
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Gumi és felni topik
- Milyen autót vegyek?
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest