-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz juve600 #142527 üzenetére
Hat azert ez nehez, nem sok tampontot adtal
Ugye mostanaban a kisebb turbos motorok mennek (1,0, 1.2, 1.4) Ezeknel hasznaltan ovatosan kell szemezgetni, met azert a fenntartasi költsegek köze bekerült egy ket plussz költseg a sima szivohoz kepest, illetve ha hanyagul van kezelve/karbantartva, arra erzekenyebb, mint a szivo. Ha nagyon necces a büdzse, akkor lehet erdemes biztos ami tuti alapon egyszerü szivo moornal maradni.
Ha mindenkepp 1 vagy 2 eves auto kell, nem sok a valasztasi lehetöseg a kombik között.
Ha a logan tetszik, azt nezdd meg hasznaltan par evesen, bar azert irtak ra asszem rozsdasodassal kapcsolatban gondokat, meg minösegben stb.
Esetleg lehet egy opcio a J opel astra. Az picit idösebben 3-4 ev körül beleferhet a 3 millioba, akar 1.4 es vagy 1.6 os szivo motorral is. Azokra sok panasz nincs, de akar az 1,4 turbo is bevallalhato. Annak utanna kell olvasni, nincs sok infom arrol a motortipusrol, de nagyon rossz nem lehet, mert nem igen jöttek szembe negativ velemenyek rola. En szerintem a J astra iranyaba indulnek el, nekem az a dacia nagyon nem szimpatikus semmilyen szempontbol. A J astra azert egy komolyabb auto.
-
Tomoty
aktív tag
válasz juve600 #142734 üzenetére
1.2-es motor. Hmmm. Mindenkinek más az igénye de én tökön szúrnám magam 15 sec 0-100-nál
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz juve600 #142739 üzenetére
Nem az a baj, hogy kevés bele az a motor, mertelég jól megy, de szar konstrukció. Széthullik hamar és drága javítani. Valaki 15mp-t írt itt 0-100-ra. Na az ilyeneknek ne higgy! Azok nem vezettek még ilyet. Meglepően jól viszi a bódét, ennek ellenére nem ajánlom a szar konstrukció miatt. 1.4 16V inkább.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz juve600 #142734 üzenetére
"Škoda 1.2 HTP: A Skoda által fejlesztett motor, melyet a VW-konszern egyéb típusaiban is megtalálunk, elég sok gyermekbetegségtől szenvedett, melyekből csak lassan és nehézkesen gyógyult ki. Itt is a vezérművel adódtak a legnagyobb gondok, mivel a rosszul megválasztott hidraulikus láncfeszítő túl nagy játékot hagyott a vezérműláncnak, amitől az képes volt akár több fogat is átugrani. Mindezt akkor is, ha visszafelé feszült, ami a jellemzően rükvercben hagyott lejtős parkolásnál könnyen előfordult.
Sokféleképpen próbálták megoldani a problémát, de kielégítő megoldást csak a motor Euro V-ös normára való áttervezésekor hoztak, ekkor újfajta vezérműláncot és más láncfeszítő-rendszert építettek be. Azonban ez korántsem az egyedüli problémája, hiszen az első évjáratokat a folyamatosan átégett katalizátorok, problémás pillangó- és EGR-szelepek jellemezték (a 12 szelepes variánst 2006-ig).
Alacsony a gyújtótrafók élettartama is, ráadásul a kis motor nem bírja jól a hosszú és tempós autópályázást, az olaj könnyen túlmelegszik és a koromlerakódás miatt a hidrotőkék is tönkremehetnek, illetve átéghetnek a szelepek." - [link]Kellően elrettentő?
#nincsbennetarcsi
-
-
rbalint88
addikt
válasz juve600 #142772 üzenetére
ha mindenképp alulmotorizált autót szeretnél venni, akkor hajrá. egyébként a típusról nem beszélnélek le, de azért egy 120 ló és 150Nm a minimum ekkora bódéba szerintem. 13 évig volt unokatesómnak 1.2-es astra kombija 75 lóval. gyakorlatilag nem lehet vele előzni. nem hosszú nekifutással, nem lendületből, sehogy. tök mindegy mennyire cipőzöd, mennyire váltasz vissza, nincs hatása a menetteljesítményekre. az 1.6-os 100 lóerős se egy villám, de azzal azért nem 5 golyós oroszrulett egy országúti előzés... ez viszont pont annyival nehezebb, hogy ha beülteted a családot, akkor ugyanannyira nagyon nem megy, mint az egykettes asztma.
egy turbofelújítás nem a világvége, és ha nagyon falábú vagy, akkor is elmegy öt évet, havi max kétezer forint leosztva cserébe az előzés biztonságáért szerintem nem sok. -
Tomoty
aktív tag
válasz juve600 #142745 üzenetére
Képek alapján szerintem egyben van. Még a világosszürke ajtóbetétek is bejönnek nekem.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
-
-
nagyúr
válasz juve600 #142946 üzenetére
" 3 napja nézem a hahu-t de semmi "
Lol, kicsit nagyobb türelmet kérünk Ha rá vagy izgulva egy adott típusra, simán lehet, hogy 2-4 héten belül sem lesz belőle épkézláb ha nincs szerencséd. Vagy bővítsd a hatókört, nézz meg messzebbi autókat, esetleg Német behozatal, vagy nézz ki mellé még 2-3 szimpatikus típust
Vagy túl nagy az elvárás túl kevés pénzért...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz juve600 #142958 üzenetére
Meg kell nézni, szerintem a km akár reális lehet, a színét hagyjuk... Különösebb extra sincs benne.
Manuális klíma nem feltétlen negatív, kevesebb a meghibásodási ráta.
A motor megbízható, egyedül még viszonylag jól el lehet közlekedni vele.
Családdal már sok előzésre ne számíts. Esetleg chip tuning nem árt, hogy alacsony fordulaton éljen jobban, így nem kell nagyon 4e felé pörgetni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz juve600 #142961 üzenetére
Mondjuk a 8 szelepes eleve lentebb adja a nyomatékcsúcsot 3800-nál, a 16v 4200-ával szemben.
Nem feltétlen a versenyzés miatt, fogyasztáscsökkenés miatt is. Nem biztos, hogy rossz ha pályán 130nál 8.5-8.7l helyett mondjuk 8-at enne. Hosszútávon mindenképp kifizetődő...(#142962) alázógyík
Ugyanez a motor nálam is megvolt. kb. +5%-t dobott, fogyasztás átlagban 1l-t esett, de gondolom ez mind semmi. Chip előtt stabilan óra szerint 140-el Bp. Miskolc táv M3-on 9l átlaggal történt, chip után 8-8.1l...
(#142964) SzlobiG
A válasz neked is ez.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
BigBlackDog
veterán
válasz juve600 #142967 üzenetére
Ha volt tulajváltás, akkor akár érthető is, egyébként nekem furcsa, hogy nyár óta ilyen sok ment bele, előtte meg alig használták. Nézd meg a szervizkönyv többi oldalát is (láttam már olyan szervizkönyvet, amelyben az összes szöveg látszatra ugyanolyan színű tintával, ugyanolyan kézírással volt kitöltve).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz juve600 #142967 üzenetére
Gyűjts esetleg még 1-2 érdekesnek tűnő autót, aztán kérdezd le a futásukat, ha valamelyik külföldről származik, márkaszervizben személyesen is megpróbálhatod. Utána a nemrég tc cikkben is szereplő két honlapot is megnézheted, hátha van szerviz-/káresemény, ami nem derült ki.
-
lenko
aktív tag
válasz juve600 #143011 üzenetére
Akkor az öregbácsi is kamu. Csak, mert ha az használta volna, akkor reális lehetett volna az ülőlap párnáján a gyűrődés ennyi km-nél. Így lehet benne simán 2x annyi is.
Szerintem még mindig jobb lenne, ha a keretet felhozod 2M-ra, vagy nézel 10-12 éves autókat 1.5-ért...Pl. Ez sem rossz. volkswagen_golf_iv_variant_1.6_sportline_mo-i_szkonyves
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000