-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Studi
addikt
válasz domojko #144876 üzenetére
Az 1.4 benyás az szánalmasan mozgatja azt a kasztnit. Volt olyan exemnek, ugyanaz a motor van most asszony V Golfjában is. Semmi dinamika. Mondjuk nyuggerként lehet vele közlekedni, és nem fogyaszt rosszul.
szerk: ja, és a legtöbb használt ezzel a motorral van, ami nem, az meg jó eséllyel céges volt.
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz Declare #145442 üzenetére
Asszonynak 1.4-es V Golfja van, nekem 1.3-as régiSwiftem. 80vs85LE, 800vs1200kg. Számomra még mindig furcsa, hogy a Golffal pályán vissza kell pakolni 4-be, ha kamion mögül ki akarok menni a belsőbe, a Suzukinak kicsit odapöckölök, és már 120-on van 90-ről. Siralmas a menetdinamikája, ehhez képest a 102LE már egész betyáros!
Persze zajban, stabilitásban a Golf évtizedekkel jár a Suzuki előtt. Mondjuk nem véletlen nem mentkomfortot írtam, mert szerintem az ülése botrányos a Golfnak, és a jobb lábam sem fér el a tonna műanyagtól, amit odapakoltak. -
Studi
addikt
válasz lenko #145445 üzenetére
Úgy valahogy, a mai forgalom dinamikájához szerintem ~80 LE illene tonnánként. Megrakottan, nem önsúlyra nézve. Hiába van 100LE/tonna körül a Swiftem, ha nem csak én ülök benne, akkor azért már érződik. Igaz olyan kicsi hátul a hely, hogy hosszabb távon úgysem viszek ott felnőtteket.
-
Studi
addikt
válasz Jakab66[hun] #145473 üzenetére
Az nagyon raj járgány, szoktak ilyesmivel járni a tesók a segílyért!
-
Studi
addikt
válasz BigBlackDog #145573 üzenetére
Új szélvédőt kapott, mert karcos volt? A bokrok karcolhatták össze, amikor csúszott a tetején. Valószínűleg volt vele nagyobb csatt mostanában, ha új szélvédő kellett bele. Öreg, benzintemető, tele elromló elektromos extrával. Csak fanatikusoknak.
-
-
Studi
addikt
válasz BigBlackDog #146249 üzenetére
Daciára vágyik, van ez így...
-
Studi
addikt
Na jó, de ez autós topik.
Mennyi idős volt amúgy? Mert a Suzukim most lesz 15, nem kapott extra alvázvédelmet. Felületi rozsda az van, de azért azt nem mondanám, hogy rohad. Egy felcsavarozott tartóelem van, ami nagyon bánatos, a hűtőventi van ráültetve, és a kettő között (zajszigetelésnek?) valami szivacsszerű cucc van, amiben persze megáll a víz. Na az a darab egyszercsak le fog esni onnan. -
Studi
addikt
Sziasztok,
Astra H-ban gondolkozom legújabban, abból is a legmagasabb (Cosmo) felszereltségű, 1.8-as benzineseket (Z18XER) vadászom. Mikre kell az átlagosnál jobban odafigyelni ennél a típusnál/motornál? Van valami ismert nyűgje? Láma kérdés: ez a motor szíjas vagy láncos vezérlésű?
-
Studi
addikt
-
Studi
addikt
válasz Termi16 #149996 üzenetére
Azt láttuk, hogy külföldi. Az nem baj, hogy egyből a nevedre íratják, ez így szokás, nincs is értelme kétszer átíratni, csak többletköltség. Egyetlen hátulütője, hogy a gépjárműadót erre az évre meg kell fizetned időarányosan.
A kérdés az autó valós állapota, kereskedők szépeket szoktak írni a HA-ra, a valóság sokszor nagyon más. De ez csak személyes megnézéskor dől el.
-
Studi
addikt
válasz lenko #150097 üzenetére
Igazából te vagy a sík, ha Vitara helyett Swiftet ajánlasz. Hiába ugyanaz a bódé, a két autó felépítése a jelentősen eltérő hasmagasság miatt ég és föld. Emiatt nemigen tudják egymást kiváltani, ha valakinek az egyik tetszik/kell, akkor teljesen hiábavaló a másikról győzködni.
-
Studi
addikt
válasz Nordik #150167 üzenetére
Az új kocsira A0-ra tudsz kötni biztosítást. Ha eladod a régit, akkor a régi biztosítását lemondod, a biztosító kiad egy kártörténeti igazolást, azt elküldöd az új biztosítónak, és ők rögzítik a helyes bónuszod, újrakalkulálják a díjat.
Mivel az első díj befizetésére van 60 napod, ezalatt le is zongorázható a régi kocsi eladása, biztosításának lemondása. -
Studi
addikt
válasz Nordik #150169 üzenetére
Persze, megteheted ugyanannál is. Amikor az új kocsira kötöd a biztosítást, akkor jelezni kell, hogy "párhuzamos üzemeltetés" lesz. És amikor eladod a régi kocsit, akkor tudod bejelenteni, hogy nincs már párhuzamos üzemeltetés, a megszűnő biztosítás bónuszfokozatát kéred érvényesíteni az új kocsinál. Időarányosan el fognak számolni, épp most csináltam én is. (igaz nem eladtam, hanem üzembentartóival anyunak átadtam a régi kocsit, de ez lényegtelen, az ügyintézés ugyanaz a két esetben)
-
Studi
addikt
Semmi.
Top felszereltség, gyakorlatban minden sz@r benne van, ami elromolhat. Ráadásul sok módosított elem (kis optikai tuning, futómű, fékek) van benne, amikhez az alkatrészbeszerzés még a normál "prémium felár"-nál is húzósabb. Biztos nagyon jó autó, de a fenntartási költségeiben ne egy 2millás Focussal, Mondeoval vesd össze, inkább két kategóriával fentebb.
-
Studi
addikt
Nincs olyan kifejezett típushibája, viszont bonyolultságát tekintve megintcsak a felső kategóriába tartozik, ha valami lefingik, akkor az erősen zsebbenyúlós. És van benne bőven technika, ami lefinghat.
Ja, és quattro az autó, ami megintcsak több, drágább alkatrészt jelent a hajtásláncon. És nagyobb fogyasztást.Pöpec autó ez. Csak tudni kell, hogy a fenntartása nagyobb meghibásodások nélkül is k..sok. Nem véletlen volt ez a maga korában 10 millás alapáron. ABT nélkül.
-
Studi
addikt
válasz szőröscica #150228 üzenetére
xDrive, M csomaggal.
-
Studi
addikt
válasz AxBattler #150267 üzenetére
Igen, azért írtam, hogy az a VW 1.4-es egy őskövület. Exem Octaviájában is az volt, azzal is sokat pályáztam Győr felé, ment. Jót nem tudok mondani arról a motorról, a Golfban finoman csipegeti az olajat is, de teszi amúgy a dolgát, és nem egy túlbonyolított szerkezet.
De elbír egy kompakt, ~1,2 tonnás karosszériával, ha kell. Nem versenyző, városon kívül előzni nem egy élmény vele, de pályára használható.
-
Studi
addikt
válasz BigBlackDog #150345 üzenetére
Jaja, vásárolni egyik helyről sem ajánlott, max a 3-400ezres, kell valami gurulni kategóriában. De ott is jobb, ha találsz magánszemélytől valami nagyonöreg, de karbantartott járgányt.
Kelet felől azSzentmihályi út - Szlovák út vonalon végiggurulva is érdemes nézelődni, van több kis telep, valamint az M3 nulláson belüli, városon kívüli szakaszán is.
-
Studi
addikt
válasz nandow #150352 üzenetére
Az első páros egy műszaki/forgalomba helyezés lesz valószínűleg, a második pedig egy adás-vétel páros, eladó/vevő lejelentése gyanúsan.
Mivel 2 évre adnak műszakit, és 2012 óta vannak az adatok regisztrálva, így biztos, hogy kellene lennie adatnak 2014-ből, 2012-ből is, kivéve, ha behozott, vagy nagyon sokáig ki volt vonva a forgalomból.
De a rendszám valóban árulkodó ilyenkor. (2004-es magyar autó I vége, J eleje kb.) -
Studi
addikt
válasz outsiders #150739 üzenetére
Múltkor el kellett (inkább lehetőségnek nevezném ) hoznom egy V90 D5 CC-t a Váci úti Volvoból hozzánk, aCinkotai úti teherautós Volvoba. A városban jöttem, nem akartam matrica miatt megállni. A Váci útról még le se kanyarodtam, már húztam át a váltót kézi váltogatásra, annyira szokatlan számomra, hogy az automata váltogat. Nem az igazi így se, de legalább a nyolc sebesség kicsit kárpótol.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen