-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz diegho #57343 üzenetére
Ottó jó fej, megvan ez a heppje, de garantáltan tudom (volt kollégám) h, _nem_ a spórolás miatt csinálja.
Tudom h él, és tudom mije van. Ha, szeretne, bármikor vehetne bármilyen felső kategóriás autót, de neki ez a hobbyja.
Van családja, édesapja egyébként főorvos a soproni kórházban. (Dr. Erényi Ottó.)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Dany007
veterán
válasz diegho #58139 üzenetére
Okés, köszönöm a tanácsot!
V.színűleg meg lesz mozgatva pár kapcsolat.. szervizes / kereskedő... Hátha nekik van komolyabb belsős tapasztalatuk.
Azt már én is olvastam, hogy a Mondeok 2002-ig nem voltak túl megbízhatóak. Árban viszont csak 1db 2003-ast láttam így az már gyanús.
Meglátjuk meddig mennek le az árak tavaszra.
Még sok mindennek kell utána néznem. Nagyon az elején vagyok. Csak felmérem mik a lehetőség, mik a vélemények mi a helyzet...
A Roverről már tuti letettem, köszönhetően az itteni segítségeknek, pedig az elején ha kezemben lett volna a pénz már rég lenne egy Roverem. Na az tényleg prémium autó volt (8-12milla 2000-ben) ráadásul ritka is... Arra tényleg egy vagyon lett volna bármi. -
Bdanyy
addikt
válasz diegho #58139 üzenetére
Nekem három szerelő ajánlotta már a B5 passatot (ott max a lengokarokat kell cserelgetni, de attól függ milyen utakon mész), illetve a golf alapú típusokat (leon, toledo, octavia, golf, bora).
1.6 nem erős, de sok hiba nincsen velük, max a váltóval szokott lenni, de családban meg ismerosi körben 110k illetve 190knal nem jött még az sem elő.Viszont a golfra épülőek nagyon minik belül az omegahoz képest
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
dabadab
titán
válasz diegho #58406 üzenetére
A Corradoval (meg úgy általában az erős és sportos autókkal) az a baj, hogy mire beleesnek az 500k-s sávba, addigra már ötször TK-ra tört, rendes karbantartást, autószerelőt meg alkatrészt hosszú évek óta nem látott roncsokká válnak. Ahogy így elnézem a mobile.de-t, a szebb darabok bőven kétmillió felett vannak.
DRM is theft
-
-
!Overdose!
őstag
-
vendingo
veterán
válasz diegho #61024 üzenetére
Golf 4-em volt 100 lovas 1.6-al, nem nagyon ment, cserébe evett 7-8-at.
Relatív, hogy mi hogyan megy, nekem a 200 lovas kocsik is szarul mennek a motoromhoz képestOlyan autót keresek, aminek ha odalépek nyugodtan tudok előzni,nem kell 10 km-er üres egyenes, hogy megelőzzek 2 kamiont.
A 100 ló nekem kevés, ezért gondolkodok legalább 120-140 lóban (persze függ az autó tömegétől is, hogy mekkora teljesítményre van szükségem)
Túl sokat szívtam a twingoval, kell nekem az erőCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
-
-
lorcsi
veterán
válasz diegho #64376 üzenetére
más is szóba jöhet
csak így hirtelen ezeket találtam meg 1-2 ezekből meg is néztem már és így voltam kíváncsi a véleményetekre
a 2000 körüli cliokat meg puntokat nézegettem sokat és ezekben tudom magam elképzelni is. olyan és akkora ami nekem megfelel. így ezekre koncentráltambenzinest szeretnék főleg, ez a megane is okés lehet , bár gyanúsan régóta fent van ...
meg jó lenne ha agy tetőablaka lenen agy klímája
időnkánt vagy hátul benne (lehajtott üléssel) vagy kint bicaj lenne vele szállítvaBitpalace:
próba körön én is ezt tapasztaltam. elég szépen mennek
nagyon kellemes beltérrel, jól összerakott autók. nekem pont ez kell. és alig több mint 10 évesek[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz diegho #64390 üzenetére
Bekapcsolt cityszervoval tudod egy ujjal forgatni a kormányt de az 40km/h felett automatikusan kikapcsol.
Polot is néztem. A helyzet az hogy a VW nevet meg kell fizetni. Azonos áron gyenge motrok (1.0-45ló, 1.2-55ló, 1.4-60ló), amik persze nem fogyasztanak kevesebbet mint a 75lovas Clio / 80lovas Punto 1.2 gyenge törésteszt és a nagy része annyira fel van extrázva hogy ha beszállsz, örülsz hogy nem áll bele egy méretes szálka az ülepedbe. Hasonló a helyzet a Corsával is.
Clio non-FL -be lehet még jó vételeket kifogni ~400k magasságában. 300k-s vasakhoz képest szerintem igen jelentős a lépés, szerintem mindenképpen érdemes ennyivel többet áldozni rá."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
lorcsi
veterán
válasz diegho #64394 üzenetére
ma sikerült kipróbálnom egy rövid időre a cliót (2000), és sajna nem oylan kényelmes mint a punto 2 volt..
egyértelműen a punto 2 a leg meggyőzőbb belsőleg..meg külsőre is.
csak az a baj, hogy a jobb állapotúak 600-tól kezdődnek
400 körül az egyes punto van, ami sajna elég gáz az utódjához képest...kb. mintha 10-20 év különbség lenne a kettő köztez érdekes, mert z elmondásod alapján mi kb. egy magasak vagyunk és én rendszeresen vezetem hosszabb távokra is a megane2-t (2-300km) és a lábommal nem nyomok egszerre két pedált véletlenül sem
[ Szerkesztve ]
-
válasz diegho #64533 üzenetére
Alapjáraton nem fog a forgalom megindulni. Gyorsítani márpedig kell. Ha az említett 1.8 v 2 literes motor próbál meg nyomatékból poroszkálni, akkor az csak városon kívül életszerű. De nem egy 10-15 másodpercig zöld lámpánál , reggeli v esti csúcsban.
neduddki: NEkem ebből az jött le hogy nem lesz trunyó, se 1.8bé, se másba. Márpedig a vvt egy 1,5tonna + kasztniba nem fog kielégítően működni ccm elemés nékű.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #64554 üzenetére
máshol meg nincs a turboval gond. A megvalósítás lehet, hogy pl elöző genes 1.4es VWnél szar de ettől még amblokk nem.
Mindha a láncos motorokat szidnád mert az elöző 1.4 TSInél szar. Eközben meg Toyotanal... jellemzően 300.000km+okat elgurul.uígy ha megpöckölik az atkinsont, mondjuk kompresszorral, akármivel mert vmi nyomaték azért csak kéne ott is simán eblefuthatnak szarba. Mindenesetre nemsokára kiderül jön az EURO6, sok új motort fogunk láűtni... Toyotatol is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
TaaT
veterán
válasz diegho #64554 üzenetére
Ha abból indulunk ki hogy a szlovákoknál egy razzián a szervizek fele hamis olajat használt, lehet csoda hogy csak ennyi autó van a szerelőknél, hiszen tudjuk hogy a turbó halálát elsődlegesen a kenési problémák okozzák.
Én inkább azt rúgnám seggbe aki szerint nem elég környezetbarát egy közvetlen befecskendezéses katalizátoros benzines motor (90-es évek vége, 2000-es évek eleje technika), és mindenáron 50g/km alá akarják szorítani a CO2 kibocsátást.
És továbbra is a (nem feltétlen kicsi) turbós benzines/dízel motorok pártján állok.
Give them hell Ukraine!
-
Anulu79
addikt
válasz diegho #64603 üzenetére
Igazából semmi bajom nincs az autóval műszakilag meg esztétikailag. Az egyetlen bajom, hogy gyenge nekem. 1,4-es 80 le-s csak. Ez meg ehhez a kombihoz nekem már kevés. Igazából emelkedőknél jön ki a dolog. Ha meg pörgetem rendesen akkor meg nagyon kinyílik a torka. Ezért szeretnék valami erősebb dízelt. De néztem már Focusban is dízelt.
-
Anulu79
addikt
válasz diegho #64613 üzenetére
Azért dízelt mert kevesebbet eszik és nem mindegy, hogy hol és milyen minőségi gázolajat veszek bele. Tehát olcsóbb mint a benzin literje és nem kókányolt. Egyébként milyen kocsival teljesítetted ezt?
(#64612) hobizoli
Igen igazad van mert emlékszem rá. Csak olyan szép volt, hogy bele szerelmesedtem és voltak előnyei amik kellettek/kelenek. Ahol ott vettem ott akkor más alternatíva nem volt sajna. -
hobizoli
nagyúr
válasz diegho #64554 üzenetére
te most tenyleg nem azert, de a szivomotor se koszoni meg, ha a belso savban 200-l veretsz, aztan egy hirtelen otlettol vezelerve onnan keresztbe huzol ki a benzinkurta es allsz meg vele 150m alatt nullara satufekkkel, meg teped ki a kulcsot a gyujtasklapcsolobol azonnal, ahogy visszabolinott az auto
vagy ha pl revlimiten melegited a motort telen
több drón kell ;P
-
sNORh
addikt
válasz diegho #64942 üzenetére
Szőrt-szőrért Vectra B 2.0 DTI-re
A Garázst tavaly hosszabbítottam meg a kombi veki miatt, tehát már befér ez is szépen, bár picit nagyobb
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sNORh
addikt
válasz diegho #64945 üzenetére
felraktam 7-ért 2-en hívtak 500-as ajánlattal.. am annyiért vannak felrakva az exemhez hasonló állapotúak, de nekem csereárnak jóvolt, ezzel azt gondolom jobban jártam, ez sem tőkéletes, van rajta újítanivaló, de használtautó
bitpork: majd egy VR4-es lököst szerzek rá valahonnan.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Laraxior
titán
válasz diegho #65059 üzenetére
Amíg használt autóról beszélünk, addig teljesen mindegy milyen márka, baszhatod a BMWdet meg az összes többi japán, német stb autónak kikiáltott szart, ha nem volt karbantartva rendesen. Érdekes, nálunk 3 Renault van, mindent megkap amit kell időben, sosem volt baja, az enyémben kellett a generátort megcsinálni, de 220k km után majdhogynem evidens. Úgyhogy erről ennyit, igen a visszahívásos példa nem volt jó, ez idevágóbb, mert ugye nem új autókat akarunk ebben a topikban venni.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
hobizoli
nagyúr
-