- PlayStation 4
- Premier előzetest kapott a South Park: Snow Day
- Hosszabb bemutatót kapott a Flintlock: The Siege of Dawn
- Xbox Series X|S
- It Takes Two - Már több mint 16 millió példányt adtak el a játékból
- Azonnali játékos kérdések órája
- Path of Exile (ARPG)
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
Nem kell semmi ilyen, csak 150 ezer van a kocsiban, 160 körül lenne a szonda cserés, meg hó végén megy bele a gáz, nem akarok egy közepes lambdával indítani, mikor minden más új, vagy újszerű. 40-et se akarok rákölteni, mikor 10 perc plusz meló és 8K-ból ugyanaz az eredmény..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #359 üzenetére
Télen nem használom a kéziféket autó rögzítésre. Nyáron sem, minidg sebességben hagyom és kész.
Mondjuk egyszer befagyott a kézifék a G Astrán anno. Hát pár km után azért kiolvad szépen az is.
Oktatódnak biztos üldezési mániája volt kicsit. Nem túl valószínű, hogy addig csattan beléd vki amíg indítózol. De soha sem lehet tudni... lehet figyelnek...?!
#nincsbennetarcsi
-
mokus1
addikt
válasz hobizoli #388 üzenetére
Szia! Te még mindig Punto GT-vel mész ugye? Mint mondtam decemberben tervezek autót venni majd mondj már pár infot. Tegnap este jöttem haza és valami kibaszott szép punyesz gurult el mellettem.Megjött a kedvem csak félek tőle. Mennyire szervizigényes az autó ha egyszer megveszed megcsinálod faszán? Gyanítom 180-190 lóerő egy turboval+kipuffal+ jobb chippel elérhető
Tennél egy képet be a kocsidról köszi -
-
mokus1
addikt
válasz hobizoli #396 üzenetére
Akkor ez lesz. Hogy nézem.Inkább megveszem jó áron és áll majd. Addig úgy is motorozom meg a teljes összeg nincs meg azért nem akartam előbb de ha felkerül egy kocsi akkor lecsapok azt hiszem.
Ha odáig jutok tudsz majd nekem segíteni? Szerelő csinálná a kocsit mert én egyáltalán nem tudok és nem is akarom ennyire mélyen bütykölni. -
Kickass
őstag
válasz hobizoli #422 üzenetére
Vems is 130k ha ujonnan veszed, és se WBO se semmi, meg ugye kell még egy plusz ecu stb...
hát lehet h jó sok csókkal ki lehet hozni 160ból de érdemes inkább 200ra számolni, MS-ből meg a 260dodós szett meg ugye a szereld magad csomag azt még forrasztani kell meg minden minden és ahhoz sincs wbo meg semmi, ráadásul mire bejön vám + áfa meg a szokásos hozzájárulás állambácsinak
nem mindenkinek lehet ámerikában ismerőse
ráadásul a gyenge forint miatt most még drágábbjó mondjuk nem vitatkozok én ebben veled, mert ti végigjártátok már ezt az utat, de bele azért bele lehet nézni nagyobb összegekbe ha valaki nem tudja honnan kell venni vagy nincs benne ezekben a körökben
-
-
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #460 üzenetére
Én is írtam, hogy most meg a Punto-ba a gáz jövő héten, kíváncsi leszek mennyit fog enni belőle.. És akármit csinálok, akkor is 4 liter gázolaj alatt lesz a 100km-re fizetendő.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
mokus1
addikt
-
Cheesy
őstag
válasz hobizoli #575 üzenetére
Általában nem kínzom inkább kímélem az autót amit épp vezetek, de ez a 15l amit ott olvastam megmaradt az emlékezetemben, ezek szerint nem támasztja alá a valóságot.
Nincsenek illúzióim, idáig szerintem 2x-3x emeltem ki, hgoy tudom, többet fog enni az autó, ami jobban megy. A menésnek ára van.
Srácok, most őszintén, turbós-benzines autó. Használt. Öreg (10+ év). Van értelme? Nem hajtották ezeket javarészt szét? Jobban járnék egy non-turbo benzinessel?
www.vakbelmutet.hu
-
nagyúr
válasz hobizoli #581 üzenetére
Jogos a felvetés hogy ha valami ilyen speciálisabb darabot akar venni az ember akkor érdemes felkeresni az adott típus fórumát. Mondjuk én a VTi-t pont HaHu-n találtam meg de a Hondás fórumon megleltem az eladóm előtti tulaját így kaptam némi plusz információt. Meg az alap dolog hogy egy szakival át kell nézetni a vásárlásra kiszemelt gépet. Amúgy lehet találni korrekt VTi-ket még csak általában elég rendesen megkérik az árukat.
De például egy kollégám akar venni a közeljövőben Mitsubishi Eclipse-t (2G). Na az ritkább mint a HOndám és tényleg csak a DSM fórumon érdemes róla tájékozódni mert tudnak nagyon hasznos dolgokat a meghirdetett gépekről (kolléga is volt amiről így tett le ).
Més que un club!
-
Cheesy
őstag
válasz hobizoli #581 üzenetére
Remélem azért van az 1.3-as stiftnél kellemesebb autó is amivel nem kell szopni és van hozzá alkatrész. Most is egy swiftet hajtok, ennél azért valamivel már többre vágyom
Tetszenek a 318-as bömösök is (mondhatni a BMW addig tetszett, amíg Bangle el nem toszta a dizájnt teljesen), de fogalmam sincs menyit kell évente a szerelőnél hagyni. Ráadásul ez is tipikusan egy olyan típus amit szeretnek széthajtani, alkatrészek meg ugye nem olcsóak.
Nem egyszerű ez az autó választás, a swiftemen kb 2 hetet gondolkodtam anno, bár ismertük az előző tulajt és az autó történetét. Az autó TELJES szerviztörténete megvan, számlákkal, mindennel 1997-ig visszamenőleg
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz hobizoli #588 üzenetére
Ha egy ismert eloeletu auton is 2 hetet elgondokodsz, akkor sosem fogsz autot venni.
Munka mellett utánajárás, típushibák, mások tapasztalatai, stb. Ez a 2 hét a "rátalálástól" kezdődött úgy, hogy december 1-én kaptam a tippet, hogy eladóvá vált (anyám volt kollégája, ezért onnan tudtuk az autó előéletét), mert az öreg vett helyette egy Mazdát, de 11-én már az enyém volt, akkor tankoltam bele először.
Annak meg csak őszintén gratulálni tudok, aki napok alatt rábólint egy autóra úgy, hogy az neki az első és nem is nagyon ért hozzájuk, mert nem volt min megtanulni az alapvetőkön kívül mást.Olvastam amiket írtál a Puntoról, jó neked, hogy ennyire értesz hozzá, de ez a gép a leírás alapján vadállat, hogy 180-nál rálép a superbre
Tetszik, nagyon tetszik, ugyanakkor tartok is tőle, szinte nulla tudással nem tartom magam alkalmasnak arra, hogy beleugorjak egy olyan autóba amit újjá kell építeni.. ezért keresek olyan típust ami közel áll az elképzelésemhez (turbóról akkor lemondhatok, de azért valami dinamikusság a 7-8 literes fogyasztásba tánc sak belefér).[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
nagyúr
-
válasz hobizoli #703 üzenetére
Hát nem akartam ebbe a gáz témába belefolyni, mert eleve nem is értem miről is vitáztok....
Egy komolyabb gáz installból azért kijön a turbóm, meg az összes csúcsom komplett felújítása, még lehet a magasnyomású szivattyú felújítása is belefér.
Illetve, ugye ezek azért olyan +250k km felett kezdik el megadogatni magukat (természetesen +/- használattól függően), tehát ha 250k km után bele kell raknom 300k-t a dízelembe, a fentebbi felújítások miatt, na bumm...(250k km alatt benne lesz a gázszerkó is ennyibe).
Benzines: ahoz, hogy ezt a teljesítményt/dinamikát hozza amit egy dízel, sokkal nagyb ccm kell, pl.: nekem 1.5dci 106ló, van a családban egy 1.6 16v 110ló megane is, közel nem ennyire vezethető, mint a dízelem. Tehát ha gázosítanám, akkor gondolom kellene egy 2000ccm-es benzines, hogy megkapjam azt a dinamikát, amit a kis dízelem ad.
Gondolkoztam én is, annó benzin+gáz-on dízel helyett, de ehhez jutottam hozzá jó áron, ezt vettem, használom....
Lehet itt mondogatni pro/kontra gáz vs dízel témában napestig bármit....csak tök felesleges, mert picit egymás mellett beszél el mindenki. Mindenki, csak a saját igazát hajtja.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dízelracer
senior tag
válasz hobizoli #703 üzenetére
Innen indult ki az egész. Úgy beszél a kolléga mint ha a gáz cuccot puszira ingyen adná a szerelő sőt jófejségből még be is szereli és levizsgáztatja a kocsit. Lófaszt. Közel negyed millióban benne van egy gázosítás. Az tökmindegy utána mennyit fogyaszt ezt a pénzt ott helyben egy összegben ki kell csengetni. De ha már valaki annyira forintbaszó akkor vegyen 3L-t. Az 3liter fogyaszt a 359forintos gázolajból. Azaz 10,7 forint/kilométer. Ha egy 1.0 lpg swift sem gurul el ennyiből.
-
válasz hobizoli #706 üzenetére
Ezért is írtam, hogy felesleges ezt elkezdeni...mert egymás mellet beszélünk el...te írsz valami, én is, aztán te megint valami mást...
Rommáhasznált turbót (konkrétan azt a tipust, mint az enyém) max. 100k-ból tip-top, garanciával újítanak fel, fos csúcsoknak 20k körül darabját, a szivattyút nemtom...de hát nem is romlik el minden egyszerre.
220k-tól láttam nem központi injektoros, szekvenciális, 4hengeres gázszettet.
De irogathatunk még itt, ilyen bejegyzéseket....bár én sehol nem említettem, egy szóval sem, hogy valami bajom lenne a gázzal, illetve, hogy jobb/rosszabb, mint a dízel.
Ja és még egy fontos dolog, nem kell meggyőznöd, illetve nem is tudsz a gázról, tehát ezért is értelmetlen ez az egész, illetve beírtam egy fogyasztási értékemet, erre jön itt mindenki mindenféle baromsággal, bár még mindíg nem értem hogyan kapcsolódott ez ide.
m3tr0 na pont ezért baromság ez az egész hasonlítgatósdi, amit leírtál svift vs lupo --> nem egy kategória a 2 autó, se tudásban, sem pedig a "tudást segítő technikákban". Az enyémben, pl.: 4 elektromos ablak van, meg gombos indítás, amit szeretek is, de lehet holnap begurítom a tiszába, és veszek egy zsigulit, hiszen abban nem tud elromlani az elektromos ablak, meg az indítógomb, a motor alkatrészekről ne is beszélve.
Írtam már valahol fentebb, ha valaki így áll hozzá egy autóhoz, hogy majd "jól beszopod, mert ez+az elromlik, stb." az járjon busszal, met az ilyennek felesleges az autó.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- A CUDA ellen szövetkeznek a legnagyobbak
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG ZS EV menetpróba
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- PlayStation 4
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...