-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Acheron #63670 üzenetére
Szerintem az elemes kocsikban fűtőszál van az utastér fűtésére. A motor hűtőkörének a melegítéséhez külön külső fűtés vagy kályha kell, ha nem használod a benzines részt. Van bennük vmi kipufogó gáz visszavezetés a motor mielőbbi melegedését szolgálandó.
Most olvastam usa lexus fórumon h álló helyzetben kapcsold be a klíma defrost módját és akkor be kellene a motornak kapcsolnia. rx400h-nál működik.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
-
-
veterán
válasz Acheron #71525 üzenetére
Arra vigyázz, hogy ez a szériás GS300 elég alacsony tetős. Nekem pl nem fért be a fejem normálisan. pedig nem vagyok nagy (185cm).
A 146e km elég sok. Vétel előtt nagyon át kell nézetni a márkaszervizben. A budaörsi szalont ajánlom.
A terepjáró (rx) kényelmesebb lenne. De mondom ülj bele, és ha neked jó a méret akkor ok.
Megbízhatóságban még mindig a toyota/lexus a legjobb, de már nem Japánban hanem Franciaországban, vendégmunkásokkal szerelik őket. Azt hiszem csak az LS széria maradt japán. Az alkatrészek viszonylag drágák, de kevesebb is a gond velük.
Ja és a Mark Levinson jobban szól mint egy koncert...
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz Acheron #71532 üzenetére
A km nem vészes, de alaposan járd körül a témát, mert egy ilyen auto-nál nem két fillér a javítás. De ha márkaszerviz árulja az megnyugtató. Érdemes megkérdezni, hogy az előző tulaj, hogy hajtotta a verdát.
Motor: amit linkeltél az egy 250 lóerős v6-os. Elég erős ahhoz, hogy megmozgasson 1.8 tonnát. 100 alatt néha olyan érzésed lesz mintha versenyautóban ülnél. 150-még kihúz rendesen onnantól kezded érezni, hogy a fogy a kraft.
Az elektromotorosat is vezettem (gs450h). Na ott 200-ig van kraft. Úgy képzeld el, hogy 130-nál nedves úton padlónál bekapcsol a vsc, amúgy kipörögnek a kerék. Nagyon baba az a 350 ló, de azt kezelni is tudni kell.
Váltról nem tudok nyilatkozni. Ha jól tudom a GS-ek megkapták az ISF váltójának egy módosított verzióját, és az pedig nem igen hagy kívánnivalót maga után. De mondom váltókról nem nagyon tudok nyilatkozni. Igazából mindkét modellben hibátlanul teszik a kötelességüket, és túl vannak méretezve, ergo nem jelentenek szűk keresztmetszetet.
Ugye a hibridnek egy hátránya van, hogy a csomagtérből veszik el a helyet az aksik. Az új IS szériánál már nem, és valószínűleg a 2014/15-ös gs-nél is beültetik alá.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz Acheron #71535 üzenetére
Sajnos ennyire nem vagyok képben, hogy melyik típusba melyiket szerelték. És a különbségről sem tudok sokat nyilatkozni. Érdemes bemenni a Reálszisztémába és ott a főszervizessel beszélni. Biztosan elmondja a véleményét, nagyon rendes fószer, és vérprofi.
Egy gyerek még határeset, de kettőnél tényleg szűkös lenne a hely.
Szervizhez az a véleményem, hogy a kis dolgokat érdemes megcsinálni bármilyen helyen, fölösleges kifizetni a plusz kemény tízezreket. Viszont komolyabb alkatrészeknél, cseréknél csak márkaszerviz.
[rvilike]: Igen pont olyan. Ráadásul kék színe van a füstnek...
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #71525 üzenetére
HI!
volvo 850/s80/etc megsegyenisotulesek, a tobbi marcska raads:- )))
udv
neduddki
mod: szappantarto 80as: irtozxatsan passzos elool es szukhatul,amugy jogep csakamsokidoeljartfleette
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #71589 üzenetére
Ebben a kategóriában egy S80 is remek választás volna akár a D5 diesellel, vagy a 2.5-ös turbóval és az már hátul sem szűk.
Persze a Lexus-ért mindenki odavan, indexen a Volvo topikban is többen azt tervezik utódnak.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
!Overdose!
őstag
válasz Acheron #71603 üzenetére
Igazából a 850-esben (facelift után S70/V70-re nevezték át) még nem volt elérhető a D5. A következő generációban jött a D5, de vele párhuzamosan néhány piacon futott még az R5 TDi is (csak V70-ben), illetve valami Renault származék dízel is. Tehát, ha a fiatalabb S60/V70-ben gondolkodik valaki, akkor D5, ha az idősebben, akkor R5 TDi.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #71589 üzenetére
HI!
a szappantarto 80asd az az odi 80 86-tol:- )
udv
neduddki
p.s. ismeros /tobbek oztt/ mentoorvos is vot, aszonta 40eves koraig csak totoya /a Hylux-ok miatt/ es utanna Lexus, mert utanna nem kell masik oto: - )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Khelben
nagyúr
válasz Acheron #75777 üzenetére
"Jó lenne az átlagfogyasztást nyugodt vezetéssel 10 liter körül tartani"
3000+ köbcentis motorral
Nekem csak 2,5-ös az autóm és a 3 gyerekkel a hátam mögött én vagyok a nyugodt vezetés mintaképe, így 11,5 az átlagom.
Valamiből lejjebb kell adnod, vagy a köbcentiből, vagy a fogyasztási igényből. -
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #75795 üzenetére
Nah csak azért ám, már féltem, h valamilyen mondvacsinált hibákat fogsz emlegetni a D5 kapcsán.
Egyébként tudhatod te is h az egyik legszebb, legegyenletesebb járású diesel motor a D5, már már benzines karakterisztikája van, úgyhogy a hangra ne fogd.
Miért nem maradsz Volvo vonalon?
S80? A 2.5T 200LE, a 3.2 AWD meg 240 és ezek teljesítményét némi okosítással (BSR) még lehet növelni.Az IS biztosan szűkebb lesz, mint az S60, ha Lexus akkor már GS.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #75808 üzenetére
Volvo-nál egy 5-600k-val alaphangon számolhatsz, ha fel kell újítani az automatát.
S80-ban nagyon nagyon ritka a kézi."..nekem a 163 ló is pont elég volt, úgy vagyok vele, hogy ha annyira tervezték, úgy biztosan jó lesz."
Az megvan, h gyakorlatilag 99%-ban megegyezik a mai D5 motor a legelső generációval? Minimális változásokon estek át. Vovo VIDA 2013-ban összenéztük a két eltérő teljesítményű (126 és 185LE) D5 motor alkatrészeit cikkszámok szerint, a váltóig minden megegyezett.
Szoftveres a különbség, bármennyire is meglepő, nem véletlenül volt már jó néhány pere a Volvo-nak a különböző minőségibb optimalizáló cégekkel.Ha, elég a 163LE teljesítménye, akkor milyen célból nézel 3000-es benzinest?
AWD-ot nem úgy kell elképzelni egy ilyen autóban, h szántani fogsz vele és Somogybabodon a siratófalnak mész.
Az AWD jótékony hatása a mindennapokban is érződik, főleg nyálkás, vizes úton, de a legnagyobb előnye nyilván havas úton jön ki, akár emelkedőn is. Ráadásul a Volvo-knál a Haldex kuplung-ot használják, ami az egyik legjobb AWD megoldás, gyorsan reagál, és a legnagyobb előnye, h mindig a megtapadó kereket hajtja.
Sokkal stabilabb az autó, egyértelműbb a kanyarvétel, egyszerűen érezni, h az erő mind a 4 keréken jelentkezik, de erről Qru többet tud mesélni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
TaaT
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz Acheron #76331 üzenetére
HI!
meg nagyobb gummeli felni meg dragabb meggyorsabban kopik nincs hejj apotkereknek defektmentes kell, ajde jo akkor ma mg is van a fakullosszekerkomfort:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz Acheron #76331 üzenetére
Az allroad nagyon jó megoldás. Igaz h a futóműve odafigyelést igényel, de nem böszme mint egy q7 ( ) van benn hely, ha kell 18-21 cm hasmagasságot csinálsz egy gombnyomással, van 4x4 és még a szemnek sem utolsó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
gaborbol
őstag
válasz Acheron #76331 üzenetére
A fent felsoroltak melle meg nem lett megemlitve benne a helykinalat. Egy csomo 7 uleses verzio van beloluk valamint hatra beteszek barmi. Akar 2 bringat is es nem kell tartora vagy a tetore felrakosgatnom oket.5 ember kenyelmesen elfer egy valag csomaggal. Felesegem is azert szereti, mert a civic-bol atulve jobban kilat, es biztonsagosabban erzi magat.
Tudom, hogy ez nem jo, de eleve ilyen meretu kocsikkal van korbeveve minden nap igy kb ez van.[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Acheron #76331 üzenetére
Jobban rálátsz a környezetedre, biztonságérzetet nyújt.
Emelt hasmagasság+már egy "gagyi" 4x4 is bőven elég hogy olyan helyeken közlekedj ahol személyautóval esélytelen lenne, de gondolom ez nem igen szempont.Ezen kívül többet fogyaszt, rosszabbul megy, általában drágább.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
gaborbol
őstag
válasz Acheron #76386 üzenetére
Szerintem ird meg nekik, hogy mi volt igy ahogy ide is tetted, hatha pont olyan olvassa akibe szorult nemi emberseg.
Szerintem ugyis latjak,hogy hogy hanyszor hasznaltad a palyat. Baratom a rendszamot dikalba be rosszul kb 1 eve es elengedek neki a vegen. Ha nem is engedik el, akkor meltanyossagi alapon probalj meg csokkentest kerni.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #76393 üzenetére
Akkor csak az avatarod miatt kevertelek vkivel ezek szerint.
XC60? Az jó, TC nagy SUV teszten elég jó eredményt produkált ha jól rémlik az Outlander után a második helyen végzett holtversenyben a Xtrail-el meg a böszme VW-el.
Ha nem mész terepre akkor viszont még összkerék se kell.
mod:
Hopp, itt a teszt: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000