-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Mr.Grincs #7315 üzenetére
Nekem van C5-om meg viharhozoeknal (volt?), bar eppen most toprengunk, hogy nyolc ev utan lehet, hogy itt az ideje a cserenek.
Porolto nem kotelezo, de a multkor a szemem lattara gyulladt ki (aztan egett le) egy auto, szoval nem tunik annyira rossz otletnek.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Ha elveszik a tapadas, akkor egyikkel sem, ilyen egyszeru.
Viszont az alulkormanyzott auto (vagyis amikor az eleje csuszik) sokkal jobban kontrollalhatoan es biztonsagosabban mond csodot: ha megnyomod a feket, megall, ha valaminek nekimegy, akkor az orraval megy neki, a t. user tudja kovetni, hogy mi tortenik es miutan megall az auto, tudja, hogy hol van es jo esellyel ugy all az auto, hogy rovid idon belul normalis helyre tudja kormanyozni.
Egy tulkormanyzott auto a fekezes hatasara megpordulhet (meg amugy is tok idiotan viselkedik), siman elofordulhat, hogy az ut kozepen, keresztben fog megallni, ugy, hogy a sofor a porges utan azt se tudja, hogy mi merre van.Es mindezt nem hasbol irom, hanem ugy, hogy elso- meg hatsokerekes autom is van, mindkettovel voltam vezetesbiztonsagi treningen a Hungaroringen is, szoval van konkret tapasztalatom az ugyben.
Ja, igen, egy felkeszult, az autojaval osszeszokott (ami nem azt jelenti, hogy volt vele haromszazszor a Tescoban, hanem hogy sokat ment vele hataron (meg idonkent a hataron tulra is )) versenyzo nagyon ugyes tud lenni tulkormanyzott geppel, ha meg megsem annyira ugyes, akkor ott a kavicsagy - de ennek semmi koze a kozuton kozlekedo soforokhoz.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
"nem mindenki engedheti meg magának az 5*-os autókat"
Nem is errol volt szo, hanem arrol, hogy amikor valaszt az ember a szoba joheto autok kozott, akkor erdemes ezt a szempontot is figyelembe venni.
Egyebkent meg pl. elso generacios C5-ot, otcsillagos toreszteszttel, hat lufival, ABS-szel, ESP-vel, mindenfele extrakkal telepakolva lehet kapni millio alatt is, szoval annyira nem elerhetetlenek ezek.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Runner_fxr #8072 üzenetére
Ezek azert gyanusan a kinalat legolcsobb darabjai kozott vannak. Arra felkeszultel, hogy erre nemet adokat meg biztositast meg nemet szervizt kell fizetned majd?
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Balupapa #8079 üzenetére
"kint ha sérülése van 1 autónak külön fényképet tesznek fel róla"
Azert mielott az ilyesmit nagyon komolyan elhinned, emlekeztetnek arra, hogy a hasznaltauto-kereskedok Ny-Europaban is hasznaltauto-kereskedok.
"Ha németországi munkabért kap, miért ne tudná fizetni az adókat rá? ez kicsinyes dolog...."
Nem veletlen am az, hogy Nemetorszagban sem mindenki X5-tel rohangal. En mondjuk az osztrak helyzettel vagyok jobban kepben (de az majdnem Nemetorszag ), itt pl. az eves kotelezo ugy egy nagysagrenddel(!) dragabb, mint nalunk, szervizdijak szinten baromi magasak. Marpedig szervizre lehet majd kolteni, nem veletlen, hogy ezeket az autoknak ennyit esik az ara.
"én is ősszel megyek ki és már nézegetem a kocsikat"
Akkor majd terjunk vissza a dologra akkor, ha tuljutottal az almodozo nyalcsorgatos korszakon (Persze, teljesen ertheto, hogy az embert elragadja a hev, hogy hu, mennyit fogok keresni, meg hu, milyen occsoert van BMW, de aztan amikor odajut, hogy a keresetebol tenylegesen meg kell elnie meg fennt kell tartania egy autot, akkor azert maskepp neznek ki a dolgok.)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Balupapa #8083 üzenetére
"nem elhiszem, hanem a saját szememmel látom. ha szoktad nézegetni a mobile-t"
Egy dolog nezegetni a mobile.de-t, meg egy masik az, hogy konkretan hasznaltautot veszel Nemetorszagban. Egyebkent hahu-n is lattam mar olyat, hogy a hirdetesben szepen le voltak fotozva a mindenfele karcok meg horpadasok. Viszont az is igaz, hogy ezeket a karcokat meg horpadasokat barki eszreveszi.
"A német-osztrák autópark azért az jelentősen ujabb, nagyobb teljesítményű tehát magasabb adókkal rendelkező autóbol áll. Most akkor hogy van ez? "
Ugy van, hogy a legtobb embernek errefele (Becsben dolgozom) sokkal szerenyebb autoja van, mint az mondjuk a fizetesebol meg a magyar hozzaallasbol kovetkezne. Persze, vannak az utcan szep szammal BMW-k meg Porschek, egyreszt. Masreszt meg az ismeros osztrakok kozott (akik nagyreszt programozok, szoval a jobban fizetett kozemberek koze tartoznak) egyetlen egynek van BMW-je, az is egy tiz ev koruli 320d.
"most is van autóm, ráadásul nem is szar "
En ezt elhiszem, de nem errol beszeltem, hanem arrol, hogy Nemetorszagban teljesen maskepp neznek majd ki a kiadasaid, mint itthon. Ott nem csak te fogsz sokat keresni, hanem az autoszerelo meg a pincer is. (A nyalcsorgatos megjegyzesre meg be ne durcizz itt nekem )
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz #10726912 #8088 üzenetére
"Azt meg hagy döntse már el a leendő X5-Q7 stb tulaj, hogy mennyije van havonta és be tudja-e vállalni a fenntartását, + költségeket..."
Ezt mindenkeppen o donti el, de valoszinuleg azert kerdezett itt a topikban, hogy infot kapjon. Azt meg hadd kapjon, nem? Elgondolkozik rajta, aztan majd eldonti, hogy mit akar. Nem arrol van szo, hogy kotelezove akarnank tenni, hogy tizeves Subaru Justyt* vegyen, de talan nem baj, ha nagyjabol tudja, hogy mit vallal.
*: ez a miautonk regi Swift negykerekhajtassal meg Subaru emblemaval, az Alpokban meglepoen nepszeru (volt)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Runner_fxr #8093 üzenetére
"A másik meg az, hogy Ausztriában, Németországban ez az autó egyáltalán nem számít különösebben jónak. Egy új 6-os golf kétszer ennyibe kerül."
Izé. Egy X5 újkorában kb. háromszor annyiba kerül, mint egy jobban felszerelt új Golf.
Az, hogy az árából eltűnt 50-60.000 EUR, nem véletlen, hanem a leginkább a várható fenntartási költségeknek szól: nézd csak meg, hogy mennyibe kerül egy garnitúra gumi az X5-re, meg mennyi a Golfra."még egy konyhai kisegítő vagy mosogató is bőven jól elvan, ha nem is vesz drága autót, de kényelmesen lakik, jókat eszik, ruházkodik, szóval elvan!"
Azért olyan nagyon nincs jól, a fizetése nagy részét elviszi az, hogy lakjon valahol, a maradékból meg olyan nagyon nem lehet ugrálni.
Egyébként meg szabad kérdezni, hogy kb. mit fogsz dolgozni?
Egyébként nem akarlak feltétlenül lebeszélni az X5-ről, de azért nagyon erősen úgy tűnik, hogy erősen rózsaszín szemüvegen keresztül látod a világot, az meg könnyen oda vezethet, hogy olyan helyzetbe mászol, ahova nem akartál.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz chungee #8171 üzenetére
Ahhoz minek ismerni a tank űrtartalmat? Persze, meg lehet csinálni, hogy teletankolod, aztán addig mész vele, amíg kifogy a benzin, de ez egyrészt nem tesz jót a katalizátornak, másrészt meg veszélyes és macerás is, harmadrészt meg nem túl pontos.
Tankold tele, menj vele, megint tankold tele, aztán oszd el a tankolt literek számát a megtett úttalDRM is theft
-
dabadab
titán
Ezek azért nem olyan rettenetesen nagy méregzsákok a kétliteres szívómotorral, ráadásul Mo-n 21 éves, sportos japán gépet venni... hát, nem maga a tutiság (ebben van némi személyes tapasztalatom is: pár évvel fiatalabb Eclipse-em volt, olyan nyolc-tíz évvel ezelőtt is már csak legalább egyszer rommátört, véres torkú darabok voltak belőle a piacon).
DRM is theft
-
dabadab
titán
"Viszont ezeket az autók esetlegesen fenn is lehet tartani"
Eppen arra celoztam nagyon diszkreten , hogy nem igazan, ezek szinte biztosan feneketlen penznyelo zsakok.
Egyebkent pont most csorgattam a nyalam erre a darabra, ez igy keprol teljesen korrekt darabnak tunik, meg talan a kilometerallas se tul nagy kamu es az ara is rendben van - az a hatalmas tragedia, hogy azert nem jon szoba, hogy most rogton odamenjek es megvegyem, mert a konkret valosagban semmi szuksegem ra.DRM is theft
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
válasz neduddki #8431 üzenetére
Autokereses kozben neztuk ezeket (pontosabban a faceliftelt verziot, mert az van ujban), nem rossz, de kb. nulla erzelmi reakciot valtott ki meg eleg elcseszetten csinaltak meg a belsejet: az Executive baromi csinos a borszovet + famintas muanyag belsovel, viszont ha az ember a rendesen felszerelt Premiumot valasztja, akkor kap ronda boruleseket meg elcseszett badogszinu beteteket - brrr.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Viszlát #8443 üzenetére
A Toyota védelmében azért elmondanám, hogy az ő műfájuk tényleg egészen csinos - és persze a fémszínűre festett műanyag is borzasztó csúnya tud lenni. Ráadásul a gyártók (főleg a japánok) nem igazán arról híresek, hogy túl sok mozgásteret adnának a vevőnek, hogy ha egyszer eldöntik,hogy X felszereltségi szinthez műfát adnak, akkor azt adnak, kész.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Tökmindegy #8564 üzenetére
Azért jó olvasni, hogy néha sikerül sikeresen tetten érést foganatosítani az elkövetéssel gyanúsított személyekkel szemben.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Stukker1987 #8648 üzenetére
"A Mazda 6 nekem nem tűnik elavultnak"
Belulrol az. Vagy lehet, hogy nem az elavultsag a legjobb szo, mindenesetre a Mazdanak sulyos problemai vannak az autobelsok epitesevel. Mondjuk meg is lehet erteni, kicsi, fuggetlen autogyartokent relativ keves penzuk jut a fejlesztesre es ok ugy dontottek, hogy a menettulajdonsagokra meg a fogyasztascsokkentesre gyurnak ra es megprobaljak ezzel ellensulyozni, hogy mas teren nem jut penz a kello merteku reszelgetesre.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Stukker1987 #8655 üzenetére
Annak idejen 2004-ben meg most is neztuk a Mazda 6-ot (meg van egy 2007-es MX-5-om) es ha lenne puritansagi verseny, akkor siman nyerne mindegyik. Mondjuk feltunoen gagyi megoldasokba nem futottam bele, de az is biztos, hogy mindegyik eleg sivar, lelektelen es technologiailag is hatul vannak.
DRM is theft
-
dabadab
titán
"Szerintem pont azért felel meg mint hiteles bizonyíték,mert nem lehet belehekkelni."
Belehekkelni mindenbe lehet, ez meg nem ugy nez ki, mint ami kulonosebben vedve lenne ez ellen. Na meg birosagon nem is az a lenyeg, hogy szerinted bele lehet-e hekkelni, hanem hogy errol van-e elfogadhato papirod.
DRM is theft
-
dabadab
titán
"A kártyán csak egy 800kb-os parancsikon féle van, se fájlokat, se mást nem látsz, azt is jelszóval tudod indítani, és nem lehet beleszerkeszteni a fájlokba."
Helyesen: a kartyan ott van minden adat, amin van valami nem tul bonyolult, kriptografiailag gyenge vedelem.
szerk 8951: nem.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Suzukinál simán lehetséges az 1-2 hónap.
Mi az 508-at februárban rendeltük meg, március végén legyártják, aztán már csak ide kell érnie - gondolom Esztergomból nem akkora macera a szállítás, mint Franciaorszából.(#8993) Stukker1987: tudsz példát mutatni 600k-s navira vagy klíma nélküli 20 milliós autóra (leszámítva esetleg pár hardcore sportautót)?
(#8983) Rick4: ez elég régi történet, ráadásul egyrészt azóta a Li-ionra tértek át, másrészt a NiMH-alapú elektromos autókban egyébként sem volt perspektíva.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Azt te most komolyan mondod, hogy a NiMH a tökéletes technológia? Ne röhögtess már, tényleg, főleg úgy, hogy kb. mindenki emlékszik még a mobiltelefonok NiMH akksijaira, amiket szintén nem az olajcégek ármánykodásai miatt váltottak a li-ionok, hanem azért, mert jobb.
"A li-ion felforr a terhelésre"
A li-ion jóval kevésbé melegszik, mint a NiMH, kb harmadakkora hőt ad le, ami miatt jóval tempósabban lehet tölteni a li-iont, ami egy elektromos autónál nem az a kifejezett hátrány.
"egy előnye van, hogy olyan formát csinálsz neki amilyet akarsz"
Valamint kb. kétszer akkora az energisűrűsége, ami kb. a legfontosabb tényező egy elektromos autó akksijánál.
Szép dolog az önbizalom, ám a tájékozottság még szebb
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
"Plusz belekevered a telefon akksikat? Azoknak mi köze hozzá?"
Mondjuk az, hogy tok ugyanaz a technologia?
Egyebkent nagyon vicces, hogy konkretumokat tovabbra sem mondasz (ja de, a melegedesrol, amirol aztan ki is derult, hogy azt pont rosszul tudtad) ill. a konkret ellenvetesekre nem reagalsz.
Egyebkent komolyan erdekelne, hogy szerinted miert egy olyan akksi lenne a "tokeletes", ami a mostani li-ionosoknal is hosszabb totlesi idot valamint kisebb hatotavolsagot esvagy tobb plusz tomeget es elvesztett helyet jelent.
Az a szomoru helyzet, hogy jelenleg nem letezik olyan akku, amivel olyan elektromos autokat lehetne kesziteni, amik komolyan versenykepesek lennenek a belsoegesu motorosokkal.
Azert meg kulon elnezesedet kerem, hogy nem csak az altalad linkelt egyetlen cikkbol szarmazik minden akkukkal kapcsolatos ismeretem.
Az EV-1-et meg leginkabb az olte meg, hogy abszolut eladhatatlan auto volt*, a mostani fullelektromos autok minden szempontbol verik, aztan azok se kellenek a kutyanak se.
*: ja, az agyontamogatott, valos koltsegekkel koszonoviszonyban sem levo pilotprogram kereteben sikerult belole elhelyezni valamivel tobb, mint ezret.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz hobizoli #9054 üzenetére
"Jah, hat kb annyira volt eladhatatlan az EV1, hogy akik lizingeltek kb mind megakartak venni"
Kerdes, hogy mennyiert. A gyartasi koltsege ugy haromszorosa volt annak az arnak, ami alapjan a lizingdijat szamoltak.
"eloszor "csak" 150km-t, a 97-s modell mar jobb akukkal 200km-t elment egy toltessel 15 evvel ezelott, erre egy hibrid SE kepes meg ma se"
A 200 km azert erosen a legteteteje mindenfele becslesnek es kb a fele a Tesla Roadster hivatalos hatotavolsaganak - ami egyebkent stimmel is, mert a Tesla akkupakkjaba (ami egyebkent par szazalekkal konnyebb, mint az EV1-e) kb. ketszer annyi aram fel
Egyebkent erdemes osszehasonlitani az EV1-et a Tesla Roadsterrel: a Teslat olcsobb gyartani, gyorsabb, konnyebb, ugy altalaban sokkal jobban osszerakott auto, nagyobb a hatotavolsaggal - az egyetlen, amit az EV1 mellett fel lehet hozni, az az, hogy valamivel nagyobb a csomagtartoja.
Nem azt akarom mondani, hogy a Chevron ne manoverezett volna nagyon gyanusan a NiMH szabadalmakkal, de ezen tul is komoly problemak vannak a villanyautokkal.
DRM is theft
-
dabadab
titán
Szálljatok le egymásról!
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel