Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz hobizoli #9054 üzenetére

    "Jah, hat kb annyira volt eladhatatlan az EV1, hogy akik lizingeltek kb mind megakartak venni"

    Kerdes, hogy mennyiert. A gyartasi koltsege ugy haromszorosa volt annak az arnak, ami alapjan a lizingdijat szamoltak.

    "eloszor "csak" 150km-t, a 97-s modell mar jobb akukkal 200km-t elment egy toltessel 15 evvel ezelott, erre egy hibrid SE kepes meg ma se"

    A 200 km azert erosen a legteteteje mindenfele becslesnek es kb a fele a Tesla Roadster hivatalos hatotavolsaganak - ami egyebkent stimmel is, mert a Tesla akkupakkjaba (ami egyebkent par szazalekkal konnyebb, mint az EV1-e) kb. ketszer annyi aram fel

    Egyebkent erdemes osszehasonlitani az EV1-et a Tesla Roadsterrel: a Teslat olcsobb gyartani, gyorsabb, konnyebb, ugy altalaban sokkal jobban osszerakott auto, nagyobb a hatotavolsaggal - az egyetlen, amit az EV1 mellett fel lehet hozni, az az, hogy valamivel nagyobb a csomagtartoja.

    Nem azt akarom mondani, hogy a Chevron ne manoverezett volna nagyon gyanusan a NiMH szabadalmakkal, de ezen tul is komoly problemak vannak a villanyautokkal.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák