-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #9597 üzenetére
Én a sima légszűrőket 5-6 ezrenként cserélem, ezután már látszik, hogy nő a fogyasztás, még ha csak decikkel is. De mivel egy új szűrő 1200Ft, meghozza 3-4 nap alatt a különbséget, onnantól meg 3 hétig jó vagyok, aztán kuka.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
ati012
senior tag
Inkább e miatt lett betiltva. Elszabadultak a lovak...
-
nagyúr
-
zsid
senior tag
Itt elég részletesen leírják a B csoport utolsó évét.
<tRucKdriFteR>
-
zeno70
tag
Akkor senkinek nincs ralatasa/velemenye/reakcioja a korabban feltett kerdesemre?
(9507 hsz.)
Csak kerdezem...(azt hittem, tudok segiteni a havernak).Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
-
zeno70
tag
válasz zoo8800 #9613 üzenetére
Ja, ezt olvastam, de ez tenyleg csak erintoleges. A vamkezeles ceremoniajarol es a nemet elonyokrol ir (meg a magyar eljaras hulyesegeirol).
En inkabb arra lennek kivancsi, hogy mik es mennyi sarcot vetnek ki a hazavitt kocsira...ugy fajtankent es osszesen? Olyat is hallottam, hogy egy itten megvettnek a duplajat kihuzzak a zsebbol, ilyen-olyan koltseg cimen, csak nem tudom, ez valos-e vagy varosi legenda...?Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
-
dabadab
titán
"Szerintem az USA-ból hozott autóval is ugyan az mint egy németből hozott autóval."
Nem, ugyanis az EU-n belul nem kell vamot fizetni, az USA-bol erkezo autora meg igen, valamint AFA-t is (EU-n belul meg az AFA kulonbseget kell kifizetni, vagyis pl. a nemet 20% es a magyar 27% kozotti 7%-ot).
DRM is theft
-
SZATA
senior tag
Szerintetek milyen motorral érdemes Clio II-t venni? Elsősorban az autó kora miatt (10+ év körül nézegetek) benzinesre gondoltam. Rosszul hiszem, hogy az 1.4-es beszipkázza akár a 8 litert városban?
Nekem, mint tapasztalatlan használtautó-vásárlónak van félnivalóm a külföldről behozott modellektől? A frissen, eladásra importált, vagy a régebben behozott autókról is beszélhetünk, ahol csak a regmatricából és az újabb rendszámból látszik a dolog, mert nincs benne a leírásban.
Mind műszaki, mind jogi és átíratási kérdésekre gondolok. -
zeno70
tag
válasz dabadab #9618 üzenetére
Igen, az a helyzet, hogy itt jo aron mennek a verdak.
Beszaras amugy - itt olcso az auto es fillerek a benzin...nalunk meg a kis penzunkhoz viszonyitva iszonyat sok mindketto.
...es csak azon mulik, ki hova szuletett...
En is hallottam AFA-rol, reg adorol es vamrol, meg meg ki tudja mik vannak...? Allitolag meg at is kell alakitani a jarmuvet, mert nem szabvanynak megfelelo.[ Szerkesztve ]
Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
-
zeno70
tag
válasz dabadab #9621 üzenetére
Hat, ha ezeket cserelni kell, akkor az se filleres, gondolom...
Na, szal erre probaltam rajonni, hogy mi az ara egy ilyen exportnak.
Mivel Nissan Maximat vagy GMC Acadiat vinne a pali, igy nem tudom, mennyire fog tipust valtani egy europai modellel.
Na, mindenesetre tajekoztatom, aztan eldonti. (Kar, hogy az uzlet soran fog szembesulni minden koltseggel, nincs konkreten varhato kiadasi kalkulacio.)Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9610 üzenetére
Azert annyival meg akkorat esve egy mai WRC-bol is -2m-re kapalnanak el az emberket
Nemreg -tavaj?- is meghalt egy navigator rally-n, mert azek az autok is csak szembol utkozve vedettek igazabol, ahol van masfel meter gyurudo zonajuk, de oldalrol nem, hiba van bennuk istenfasza bukokeret is... aztan utban volt egy termetes fa, es C alaku lett rajta az auto az oldalaval, a navigator felol
több drón kell ;P
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9626 üzenetére
Az volt a "baja", hogy mivel hatul volt a motor, elol volt a uzemanyag, es orral mentek neki egy fanak, es mivel nem volt a kozelben segitseg bent egtek az autoban. Nem voltak olyan biztonsagi kovetelmenyek ami az ekkora teljesitmenyhez meg tempohoz kellett volna, lasd F1-ben is akkoriban meg eleg sokan meghaltak.
Csak akkor kezdtek oket keresni, amikor az utanuk indulo auto mar beert a szakasz celba, es azok mondtak, hogy par ~7km innen vmi qrvara eg a fak kozott... addig csak azt hittek a celban rajuk, hogy vmi muszaki hiba miatt megalltak.
Amire odaertek a mentocsapatok, mar a kornyezo fak is egtek, pont olyan a szakaszon tortent, ahol nezo sem volt...
Egy video van youtube-n, amin tavolrol annyi latszik, hogy feltunik egy par pixel-s vmi a kanyarban es leesik a fak koze, aztan fekete fust szall fel onnan. Azt veltek amugy utolag, hogy Toivonenn hibazott, tul szuken vette a kanyart es bal oldalt nekiment a domb falanak, amirol lepattant az auto akkora temponal es utrol leesve bezuhantak a fak koze.
Valszeg amugy akkoris meghaltak volna magatol az utkozestol is, ha nem gyulladnak ki.A B csoportos autok kozul sok csovazas volt, a kaszni rajtuk egy 1db-ban leveheto muanyag
A verseny S4 nem volt 900kg se, es ehhez volt 480LE-s, 2.3sec alatt elerte a 100km/h-t
"The car's 1,759.3 cc four-cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low engine speeds. Officially the car produced 480 horsepower (350 kW), but the one that participated to the 1986 World Rally Championship developed over 500 horsepower(367 kW). In 1985, Lancia engineers tested a S4 engine under extreme condition. The engine reached 5 bars boost, developing around 1000 horsepower. Independent figures show the S4 could accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) on gravel in under 2.3 seconds. An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1,759 cc put the S4 in the under 2,500 cc class, which allowed for a minimum weight of 890 kg (1,962 lb). The combined super/turbocharger system was a development of the 037 engine that produced 350 hp (261 kW) with a supercharger only.
...
Like Peugeot's earlier 205 T16, the mid-engine Lancia Delta S4 was a Delta in name and body styling only (for marketing purposes), and shared virtually nothing in terms of construction with the production front-engine Delta. The chassis was tubular space frame construction much like the 037. It featured long travel double wishbone suspension front and rear, with a single large coil over at the front and separate spring and twin shock absorber at the rear. The bodywork was made of a carbon fibre composite with front and rear bodywork fully detachable for fast replacement due to accident damage, allowing ease of access during on-event servicing. The bodywork featured several aerodynamic aids including bonnet opening behind the front-mounted water radiator with Gurney flap, front splitter and winglets molded into the front bumper panel, flexible front skirt, and rear deck lid wing that featured both a full aerofoil wind section twinned with a deflection Spoiler. The door construction style was brought from the 037 with a hollow shell all-Kevlar construction that had no inner door skin, no door handle or window winder. The door was opened with a small loop and the windows were fixed perspex with small sliding panels to allow some ventilation and passing of time cards and suchlike. For homologation purposes, Lancia built 200 road-going S4 Stradales. Like the rally car, these were mid-engined with 1.8-litre engines, producing 250 PS (180 kW; 250 hp) in road tune."Egyebkent az az elado utcai S4 nem a 37db egyike, mert B csoporthoz 200db volt a minimum.
A 037 itt a S4 elott hasznalt RWD Beta (Montecarlo) belso kodjele.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
nagyúr
-
dabadab
titán
válasz Napfénysüti #9628 üzenetére
Mondjuk a korabeli rallis felveteleken eleg megnezni, hogy a nezok hol vannak meg miket csinalnak.
DRM is theft
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9628 üzenetére
A mai biztonsagi szint mindig az ijen balesetek miatt lett egyre es egyre szigorubb
több drón kell ;P
-
addikt
Hello!
Lesz egy kedvezményes autólízingelési lehetőségem,amit a cég fizetne.Havi 100k körül.
lízingelés lényegét értem,de a gyakorlati észét nem.Röviden szeretnék egy használt pl 5-ös bmw-t aminek az ára 4 millió,a cég kb 1 évig fizetné(vagy tovább)a lizinget.
Mert mi van ha én 1 év után nem akarom megtartani?Csak szeretném 1 évig használni azt a szép kocsit,de utána nem venném meg,csak 1 évig kölcsönözném röviden.Lehet ilyet?
-
dabadab
titán
válasz grabber #9631 üzenetére
"Lehet ilyet?"
Lehet. A lizingnek pont ez a lenyege, hogy a futamido vegen eldontheted, hogy kifizeted az autoert a maradvanyerteket es a tied lesz vagy ugy dontesz, hogy berlesnek tekinted az egeszet (a nyiltvegu lizingben az a remek, hogy nem feltetlenul annak kell megvennie az autot, aki fizette a reszleteket (a ceg), hanem harmadik fel is (te)) es akkor nem lesz a tied, viszont nem is kell semmit se fizetned.
Ami a dolog gyakorlati reszet illeti, az egyeves futamido nekem eleg alacsonynak tunik ill. en csak olyat lattam, hogy az egesz egy 20-30%-os kezdoreszlettel indul (amit a cegnek kellene kifizetnie - kifizeti?).DRM is theft
-
addikt
válasz dabadab #9632 üzenetére
Ezt csak személyesen tudnák megmondani,ha csak 1 évre kérném a kocsit,mennyi lenne a havidíja,mert én 1 év alatt nem az egészet akarom kifizetni,utána meg biztos,hogy a kocsi sem fog a félénél kevesebbet érni ez meg egyéni kalkuláció.
A cég tudtommal azt is állja bizonyos összegig(2-4 millió ha jól tudom)
-
Balupapa
senior tag
Szeretnék külföldről behozni tréleren egy forgalombol kivont összetört autót (alkatrésznek)
majd azt darabonként itthon értékesíteni. Kell valamilyen engedély vagy adó? van rá valami szabályozás? vagy csak "hozom-bontom" kész?_-=*WheelWhores*=-_
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #9628 üzenetére
1.8-s motorbol amugy akkor lehet ijen 500lovakat elocsiholni, ha qrvara porog a motor, de ehhez kell egy fajta csiga is, ami viszont csak magas fordulaton fog elindulni, nagy lesz miatt a tuboluk (vagyis inkabb turboszakadek lesz az...) ennek kikuszobolesere van benne a kompresszor is, hogy amikor eppen fordul hajtukanyarban az auto, ne kelljen 5000-n tartani a motort azert, hogy legyen ereje onnan kigyorsitani, es szelesebb a a hasznahato rpm tartomany.
Ez az 1.8-s motor elter a tobbi utcai 1.8-s Fiat-Lancia TwinCam motortol, ami pl a Tipo 1.8 16v-ben is van/volt.
A hagyomanyos verzioknak 84mm a furata es 71.5mm (1.6, 1585ccm), 79.2mm (1.8, 1756ccm), 90.0mm (2.0, 1995ccm) a lokethossza.
Az S4 motorban viszont 88mm a furat es 71.5mm loket, hogy a rovidebb lokete miatt jol poroghessen.
A lojjero meg ugye pill. nyomatek * pill. fordulatszamtöbb drón kell ;P
-
csibor
őstag
600K környékén mit ajánlotok? Olcsón fenntartható munka autó kell, ha úgy alakul. DACIA Logan-t nézegetem. Más ésszerűbb ajánlat? Vonóhorog mindenképpen lesz rá.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
!Overdose!
őstag
Van valakinek tapasztalata facelift előtti Nissan Primera P11-el?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Tom5
addikt
Munkatársam autója eladó ha valakit érdekelne a dolog. Nagyon jó állapotú megkímélt.
-
ati012
senior tag
Ha a rendőrség lefoglal egy autót szabálysértés miatt, azt mikor adja vissza?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Gaming notebook topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Politika
- Microsoft Excel topic
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban