-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz ati012 #10900 üzenetére
A 3 ajtóst néztem, de abból sokkal kevesebb van mint a Sedanból, meg talán jobb ha van mögöttem gyűrődési zóna, illetve előfordulhat hogy nem csak ketten mennénk, ha 3 vagy 4 ember jár vele, akkor legyen hová pakolni, illetve be lehessen ülni. Az 5 ajtóssal az a baj, hogy rém ronda az ajtóbelső szerintem, úgyhogy már csak azért se
-
ati012
senior tag
-
-
neduddki
nagyúr
válasz ati012 #10906 üzenetére
HI!
bocs akkor felrerttlek
volt itt egy kollega aki a indekit meg akrt gyozni, hogy a 4ajtosaba jobab belefr a nagydoboz, sdokat rohogtem rajta:- )))udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Vesztor87
senior tag
Szerintetek ha az ember megbízható első kocsit keres, lehet az egy 99-es évjáratú is, lehet hogy az is elketyeg évekig hibátlanul? Azért, mert tetszik az F Astra is, abból már 400k-nál nem sokkal drágábban van klímás 5 ajtós is (az Astra méret már csak ferdehátúban jöhet szóba). Szval a régi kocsi is lehet jó?
-
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #10917 üzenetére
Simán lehet, főleg ha ismered az előéletét és/vagy szerencséd van
Pl. ha tudod, hogy a szomszéd bácsié volt, aki évi <5k-t ment vele, minden ősszel/tavasszal lecserélte az olajat, és soha nem lépte túl a 90-et, akkor tuti vétel.
De ha nincs szétrohadva, akkor nem lesz nagy baj bármelyikkel, csak először kell rá költeni...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
!Overdose!
őstag
-
nesa
veterán
Nemer rohogni konkretan ez lenne.
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz pilóta #10856 üzenetére
De végül is mindegy, nem lényeges igazán, csak feltűnt, hogy mennyi tetőboxos román megy a pályán, és mind így van felszerelve...
hát Thule így írja. És meglepne tévedne, ott nem csak tippelgetnek, hanem ki is modellezték.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz 8nemesis8 #10925 üzenetére
Minden tipus konstrukció függő. Dizelben (és benzinesben) is vannak atombiztos konstrukciók és kevésbé biztosak.
Már jópár éve egyeduralkodóak a CR dizelek és kapnak sok hideget de ebben nem csak a konstrukció hanem az üzemanyag minősége is nagyon benne van.
Míg a régi szívódiezelek "napraforgó olajjal" is elmentek a fütőolaj meg eszményi volt nekik addig egy CR dizeleket ez megöli. És ugye azért sokan próbálkoztak.... egy szivódizelnek nem baj ha a kuton kis vizzet is hozzáöntöttek addig a CR nem szereti. Uígy a túl sok koszt se szeretik, nem jó ha kis homok is bekerül a rendszerbe. Na és ugye nálunk urali olajból készül az üzemanyag ami ~2007ig soksok ként tartalmazott.amúgy erre a kénre több benzinmotor is haknis volt had említsem itt a Toyota régebbi 1.6-2.0s benzineseit.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
8nemesis8
veterán
válasz Balupapa #10929 üzenetére
Motorra vonatkozó teszteket olvastam már, meg még olvasom is.
Eddig az esetleges drága javítások miatt fel sem merült bennem, meg felesleges lenne, mert nekem évi 8-10 000 km-nél nem fog többet menni az autó előre láthatólag. Így nem lenne indokolt feltétlen a dízel, de minimális felár mellett kaphatnám meg. -
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
Dare2Live
nagyúr
válasz 8nemesis8 #10931 üzenetére
8-10.000km esetén egy kifort benzines a nyerő. Egy régi dizelben csillió km lesz, egy új meg problémás és drágább.
És mégegy tipp ahogy látom komolyabb használatra mindenki 1.3as meg nagyobb mocikat vesz, ami 67-70les 998ccmes Yarisokat megnéztem vkinek 2hónapja a felébe évi ~10kkm volt. Ehez már csak azt kell látni, hogy rendesen szervizelve volt, nem volt kiflibe törve és a megnézett darabok ~40% ilyen volt. bingó
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
8nemesis8
veterán
válasz Balupapa #10932 üzenetére
133 000
Dízel a nyomaték miatt mindig azt érezteti, hogy erősebb, meg talán gyorsulása jobb is, ami egyedül nekem előzéskor számítana.
De benzinnel sincs bajom, az a gond, hogy nem tudom összevetni, mert otthon Kalos 1.4-esünk van benzin. (vagy 1.6 :s)Bnőmék autóját is sokat vezettem. Volvo V40 1.9 TD motor és sokkal jobb, mint a kalos motorja, ami természetes, pedig lóerőkben túl nagy diffi nincs.
-
8nemesis8
veterán
válasz lajafix #10933 üzenetére
Várrosban csak ritkán , igazából arra szeretném, hogy most végeztem a sulival és dolgozni kezdtem és hazautaznom annyiba kerül, mint egyedül egy kisautóval. Ilyenkor 120km, ez kb kéthetente oda vissza tehát, 240 legyen, ami országút.
Havonta + városban is: ~ 550km
Évente: 7-8-9000 km Tehát 10nél semmiképpen nem több, természetesen ez folyamatosan változhat is, de most 1-2 évig szerintem tuti ennyire kellene csak. -
Rick4
félisten
válasz 8nemesis8 #10941 üzenetére
Ennyiért tudsz venni egy gázos Punto-t, amivel sose lesz bajod, csak annyi, hogy ennél jóval kevesebb pénzt kell kifizetni majd a 100km-enkénti üzemanyagra. Már ha ez baj.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #10926 üzenetére
HI!
"amúgy erre a kénre több benzinmotor is haknis volt had említsem itt a Toyota régebbi 1.6-2.0s benzineseit." leglabb pontosan irnad...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
Én azt hittem tök ugyanaz a motor, csak a cimke más, van valahol valami leírás, hogy miben különböznek?
"There are four versions of this engine: a 70 PS (51 kW; 69 hp), a 75 PS (55 kW; 74 hp) (used in the Fiat Punto, Panda, Palio / Albea, Fiat Idea, Opel Corsa / Combo, Opel Meriva and Suzuki Swift), a variable inlet geometry 90 PS (66 kW; 89 hp) (used in the new Fiat Grande Punto, Fiat Linea, Opel Corsa, Opel Astra and Alfa Romeo MiTo), and a 105 PS (77 kW; 104 hp) is available to Lancia Ypsilon." Ennyit találtam csak.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque