-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #10280 üzenetére
Mazdánál nagyobb legyen? G Astrát vegyél, hidd el, nem kell más neked se. A Mazdánál jobb lesz.
Esetleg vehetsz egy CNG-s Multiplát. Pakolni lehet, és vicces 1000-1200Ft-ot kér 100km-re. Szegeden 0-24 óráig bármikor tankolható olcsón.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #10288 üzenetére
Ismerős építési vállalkozó, a kombiba bármikor berak 2m-es dolgokat úgy, hogy csak a hátsó ülést nyitja le, 3m-es fér bele az első ülés lehajtásával... A Multipla meg vicces kocsi, nekem se jön be, de hidd el, bírja az, jobban, mint egy Mazda.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
megema
őstag
válasz pilóta #10288 üzenetére
Pakolhatóságról nem tudok nyilatkozni, de 406-osom van 2.0 benzines motorral. Egy dolog biztos. A motor nagyon jó konstrukció. Nincs vele gond, de ha mégis, akkor nem megy rá a gatyád. Szériahibák előfordulnak (pl. leeső km/h mutató), de ezek könnyen orvosolhatóak. Ajánlom ezt a cikket elolvasásra.
Jelenleg 7 km-es ingázásra használom Budapesten. Gyakorlatilag addigra melegszik be, amikor odaérek. Jelenleg 10.8 l az átlagom, de a nagy hidegekben 12 is volt. Dinamikusan használom, szóval ezen még lehetne finomítani. 70 km/h-nál, stabil gázpedálállással 4 liter körüli pillanatnyi fogyasztást ír a fed. comp. Szóval városon kívül elég kellemesen alakul a fogyasztása. Vegyesben, dugók nélkül még dinamikusan vezetve is elérhető 8 liter alatti átlag.
Gázosítani is lehet, nincs vele gondja. Ha gondolod kérdezz utána az Index-es fórumon, van pár gázt használó kolléga. 2.0-ást és 3.0 V6-ost is gázosítottak már sikeresen.
[ Szerkesztve ]
-
-
dabadab
titán
válasz pilóta #10318 üzenetére
"ha az ismeretségben volt francia, mindenki nagyon örült, amikor megszabadult tőle, és nem franciát vett utána."
Nekunk francia autonk volt (C5, tulajdonkeppen a 406 citroenes valtozata) es utana is franciat vettunk (508-at).
"Na meg a statisztikák is ezt mutatják."
Egeszen pontosan melyik statisztika mutatja azt, hogy a 406 nem megbizhato?
DRM is theft
-
válasz pilóta #10324 üzenetére
Azért annyira nem rossz. Én is majdnem megvettem 1et a passat helyett. Csak amikor a szervizben az előéletét ellenőriztettem, akkor kiderült 1-2 turpisság amit a tulaj nem mondott el. Pölö, hogy riasztáskor nem fel , hanem lehúzta az összes ablakot , és nem tudták meg mi volt a baj, mert a számítógép megjegyezte a történést, de hibakód nem volt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #10385 üzenetére
Csak ennek megvan az ára. Én is ezért szoktam le a "különleges kocsik" napi használatáról. Ha meló van, nem érünk rá alkatrészre várni.
De most kiállok vele, megyek Punto hűtőt venni.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #10472 üzenetére
A bónuszt a bónuszigazolással viszed tovább, ugyanarra a kategóriára viheted. Az eladás után bemész, leadod az adásvételi szerződés másolatát, és megszünteted a biztosítást. A biztosító kiszámolja neked hogy mennyi pénz jár vissza, és visszakapod (gyaníthatólag utalva) majd kiadja a bónuszigazolást.
Mondjuk ha még megy a kocsi, jobban járnál ha a haver S8-asát picit megtörnéd hátul, aztán abból jönne némi pénz.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
m3tr0
senior tag
válasz pilóta #10578 üzenetére
Gondoltam rá...Tudom,hogy én vagyok a hibás,hogy lejárt és csak most figyeltem fel rá, de mi az, hogy sehol nem tudom pótolni?!?! Hát rohadjanak már meg.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
nesa
veterán
válasz pilóta #10739 üzenetére
Itt keress mazdat, ennyi ember nem tevedhet hogy milyen a jo auto.
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #10739 üzenetére
Hidd el, nekem itt a 3.8-as V6-og automata, de nem használom üzemszerűen, mert ez is 200 ezer, ha szétugrik a váltó, meg hz gázból ez is14-et kér... Az a 3300 Ft 100-on meg nekem nagyon fáj.
Én is megvenném azt a cng-set amelyik tud 800 km-t menni egy töltéssel, a szembeszomszéd autókereskedő srác is ezeket hozza mostanában, most is itt áll egy cng-s multipla velem szemben, meg asszem megvan még a bordója is, meg van egy zafira is.Ennek ellenére úgy néz ki, mégiscsak egy lpg-s G Astra lesz a dologból, már nézegetem őket.. A Multipla nincsen 4 méter, nem lehet hosszú dolgokat beletenni, G astrába meg akkor palack kell az ülések mögé, hogy oda a kombiság lényege...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
hdman
őstag
válasz pilóta #10831 üzenetére
Miért lenne nagyobb? Gondolj bele: Jön a levegő, előbb a minél kisebb homlokfelülettel találkozik, és onnan megy tovább hátra a levegő. Ha fordítva lenne, akkor lenne cumi, hogy egy nagy buszliba kap bele a levegő, vagyis szintén plusz felület az autón kivül, ami tolja maga előtt a levegőt.
Ennyi erővel az autót is meg lehetne forditani, hogy a hátulja legyen elől, nem?
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
dabadab
titán
válasz pilóta #10829 üzenetére
A hegyes fele az eleje. (Az autóknak is ) Ráadásul ezt a boxok gyártói is így tudják, nézd csak meg pl. a thule.com-ot Sőt, a Koenigsegg is így tudja, pedig lehet, hogy ott már hallottak aerodinamikáról.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz pilóta #10843 üzenetére
"Szóval a tetőbox vastag felével előre a kisebb ellenállású, ez nehezen cáfolható alapvetés..."
Az eredeti állításod az volt, hogy rosszul vannak felszerelve a síboxok, ez tévedés volt, oké.
Most akkor rugózhatunk azon, hogy mi lenne a boxok optimális aerodinamikai kialakítása, de tekintve, hogy se szélcsatornám, se megfelelő szimulációs szoftverem, se elmélyültebb tudásom nincs a témában (és ezzel kb. a topikban mindenki így van), annak sok teteje nincs.
Mondjuk az azért elég világos, hogy egyrészt a légellenállás nagysága jelentősen több tényezőtől függ annál, mint hogy melyik vége a vastagabb (ill. lásd még az előbb linkelt Kamm fart), másrészt meg az is, hogy az alacsony légellenálláson kívül más tényezők is szerepet játszanak a doboz formájának a kialakításánál.
(#10846) lsc: ezen a három képen mit kellene látni?...
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
neduddki
nagyúr
válasz pilóta #10852 üzenetére
HI!
"Ha a vastag felével előre szerelnék fel, akkor lenne kisebb a légellenállás." ha ugy lenne kialakitva, de most nincs, kasd lsc kepei
mivel egy tubulens aramlasba erkezuk meg tetocsomagtart belepo elle /a mace eg fara van masva:- )/, ezert a leheto legvekonyuabb profilla torik es nugtatjak az aramlastudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz pilóta #10852 üzenetére
HI!
bocs eztg csa most lattam meg: "A jobb felső és jobb középső ellenállása között van egy nagyságrend különbség, kb egyformák, csak az egyiknek a vékony fele van elöl, a másiknak a vastag..." mert hatul turbulens legaramlat valik le, ami depressziot okoz es ez a depesszio az oka 1 nagysagrensnek
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz pilóta #10856 üzenetére
HI!
en meg pont arrol, hogy akarhogy nezem a dobozokat a vege ugy van kialaita hogy a karos levalas minnel meszebb tortejen meg, ahol mar joval kevesbe fejti ki hatasat
ez a ketto enmzarja ki egya,st mert nem csepp a vege, anm nagyon is trikkosudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz pilóta #10852 üzenetére
Nem lehet h prózaibb oka van?
Ha nem így szerelnék akkor a kocsi tetejéhez rögzített csomitartó, a kvázi szárny keresztmetszet miatt, a rajta keletkező felhajtóerő segítségével a motorkocsit nem leszorítaná hanem elemelné az úttól? Bár én kuka vagyok a témában.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #10875 üzenetére
Amiről én beszélek az az, hogy légellenállás szempontjából előnyösebb, ha elöl nagyobb a keresztmetszet.
Pont ezt nem támasztotta alá a video. Nem foglalkoztam a témával, csak épp a discovery-n ment ez a műsor. Jelzem, nem értek hozzá, de elsőre úgy gondolom, a homlokfelület nagyobb mérete arányaiban jobban rontja a légellenállást, mint a hátsó résznél képződő turbulencia.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
válasz pilóta #10879 üzenetére
Egy kocsinál, különösen egy F1 gépnél minél kisebb a föld és a kasztni közötti távolság, annál jobban gyorsul alatta a levegő, és nagyobb a leszorítása: gyk odaszíjja magát a kocsi a fődhön. A fordított csepp esetében igazad van, de akkor nem kellene körülötte lenni semminek, h ideális légellenállást produkáljon. Viszont ha a fordított csepphez adsz egy közel lévő fődet, akkor igencsak megváltozik az áramlás a közelítő oldalon. A leváló oldalon nem keletkezik elég leszorítás, és kvázi súlytalanná válhat a fara.
Ezért nem lehet figyelmen kívül hagyni a fődet kocsiknál. Repülőnél ok, de ha fődközeli és irányítani is akarod akkor kell a légellenállás mellett a leszorító erő is. A linkelt Königsegg v akármelyik sportkocsi gyártó nem hobbiból alkot úgy, ahogy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
válasz pilóta #10882 üzenetére
HI!
nagy a gaz a fejekben, de legalabb a diskoveri kikerhette volna vki velemenyet aknek nei jartassaga van aramalstanban, es elmegyarazza nekik, hogy a miert is hujjeseg amti csinaltak:- (
udv
neduddki
p.s. mobgyuk lattam mar iojjan musort a tv-ben aho Magyar Pista bacsi volt a szakerto, de akora baromsagok hangozottak elbenen, kizart hogy az Oreg ijjn hejjbehhagyott volna:- (
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz pilóta #10882 üzenetére
Az A Vectra-bol volt olyan 5 ajtos is, ami csapott hatulju volt, de volt segge, a csomagterajto egyben nyilt a hatso szelvedovel
A klasszikus 3 ajtosnal meg a legorvenyek miatt ganesodik be gyorsan a hatso uveg.Viszont mivel az auto alatt nem tud elmenni a levego annyira konnyen, inkabb felette megy el gyorsabban, amivel csokkena nyomas felette, es aramvonalas alaknal felhajtoero ebred a teton leszorito helyett, az emelkedo sebesseggel nem no a leszoritoero, hanem csokken, amivel csokkenne a tapadas is, nem lehet nagyobb sebsseggel beforulni, mert a auto sulyabol eredo tapadast csokkentene a felhajtoero... mondjuk hogy felszallna az auto az utrol, ha nem is emelkedne el, de... fekezni akarnal is nagyobb sebessegrol kisebb tapadas miatt nem lehetne akkora fekerot atvinni az utra, mert elobb beblokkolna a kerek, csak mukodesbe lepne az ABS
Jobb ez igy ahogy van. Nem mellesleg ha elol kisbusz alakja lenne mindennek es azert eloebb lenne safjor is, mert motor oda nem fer be csak kozepre vagy hatra, eleg neccs lenne gyurodo zonat kialakitani az auto elejebol egy mindeossze 20cm-s szakaszon. ezeknel meg ugye meg a futomu sem vedene semmit, mert az is a pilota mogott van.
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...