-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veron
őstag
válasz focvis #197997 üzenetére
miért, a fehér nem metál?
igen, a szürke Leon a befutó (125 LE, 60k km, 5,2m Ft) a fehér Leon (150 LE, 25k km, DSG, 6,0m Ft) és a Corolla (116 LE, 11k km, 6,2 km Ft) ellenében.
pedig a DSG nagyon-nagyon vonz ám, meg a 150 LE is.@bandus: az új VAGokban állítólag nem (nagyon) törhető a keyless, a korábbiakban igen. ennek nem örülök, de nem ez volt a döntő. hanem az ára... p
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
őstag
válasz Veron #198001 üzenetére
természetesen 6,2 millió Ft a Corolla, nem km Ft
mondjuk arra még 1,5 év gari van és alig mentek vele 11k km-ta Leon nekem masszívabbnak tűnt. a kérdés csak az volt, hogy az olcsóbb racionális, vagy a drágább boyraceres Leon
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
veterán
Száraz DSG: 10 évre nem azt venném, ez igaz; viszont ebben nagyon kevés km van, a következő 100 000 km még gondtalan.
Napfénytető: 7-8 napfénytetős autómat tudom összeszedni fejben. Nem nagy truváj a gondozása, évente 1x-2x ápolom, ha alapos vagy, úgy max 20-30 perc. Soha semmi gondom nem volt velük. Sokan túlgondolják szerintem (vagy valamikor szívtak egy utólagos beépítésűvel).
Cserébe tágítja a teret, világosabb az autó belseje, ősszel-tavasszal kiváltja a klímát, szellőztet a parkolóban is, "félig kabrió feeling". -
veterán
válasz focvis #198005 üzenetére
akkor talán túlélem, na meg lemaradt az elektromos csomagtér nyitás zárás is. nem voltam túl alapos meg azt is megbántam kicsit, hogy nem valami suv lett. egyre többet nézem az új tucsont. na mindegy, majd a következő
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
meszaaa
újonc
Sziasztok!
Most van lehetőségem új céges autót rendelni és hetek óta nem jutok dűlőre az Octavia RS Tsi és a Superb Style 2.0Tsi között. (mindkettő kombi) Ti melyiket ajánlanátok menet komfort, illetve jelenleg 1 gyerkőc (1-2 éven belül 2) +egy nagyobb testű kutya mellé? Nagyon tetszik az rs, de félek, hogy a 2 gyerek+kutya ketrechez megszívjuk a kisebb csomagtér miatt. Bár az is igaz, hogy az esetek 80%ban egyedül használom az autót. (évi 25K km-t megyek kb) Minőségben nem tudom mik a tapasztalatok az új octaviaval, főleg az rs-sel, mostani autom egy 3as oct style, hát ez azért nem egy felső kategória Mit választanátok 5 évre?
-
meszaaa
újonc
válasz BigBlackDog #198011 üzenetére
Szóba jöhetne még VW ill. KIA, de ár/érték arányban nem találtam már ezeknél jobbat.
Doki16: biztos jó az a plugin de nekem inkább a csomagtartó kapacitás kell, mint az akku
-
Doki16
addikt
válasz meszaaa #198012 üzenetére
Nem kisebb a csomagtartó semmivel sem. A padló alatti rekeszek fele hiányzik kb. De a hasznos rész ugyanakkora mint egy benzinesben. Max nincs pótkerék.
Amúgy ha fenti kettőből kellene választanom biztos a Superb mellett döntenék. Nekem az RS nem érne annyit, hogy egy Octaviám legyen egy Superbel szemben. Na meg ahogy írod a csomagtartó a lényeg akkor a Passat/Superb a nagyobb.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
meszaaa
újonc
válasz Doki16 #198013 üzenetére
Igen ez is bennevan, hogy a Superb elviekben egy feljebb pozícionált/minőségibb autó. Az iV egyébként sajnos az ára miatt sem fér bele, bele kell férnem lízing díjba. Ami a superb ellen van, hogy kicsit elavultabb a belseje, de lehet, hogy ez annyira nem lényeg.. sok pro és kontra érvem van, ezért szenvedek már egy hónapja
-
simauser
tag
válasz simauser #197908 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Nekem leginkább a Polo jönne be, de arról a népítéletben írják, hogy drága fenntartású . . . . mondjuk a Fordokra is ezt olvastam. A Wagon R úttartásáról én is hallottam anekdotákat, ahogyan pl. a kicsi Daewoo Ticoról is (az amúgy se játszik). Viszont jó lenne, ha - mivel időnként a szülőket is fuvarozom, ráadásul a Fiesta még a régi Corsa B-mnél is alacsonyabbnak tűnik - szóval jó lenne, ha 'beleülős' autó lenne, és nem olyan, amelynek nagyon alacsony a magassága.
A koncepció teljesen általános, sima, jelenleg nagyjából városon belülre - minimálisabb távolságra, plusz hétvégére némi nagyobb útra való autó, nem akarok különlegességet, csak egy működő, lehetőleg nem drága fenntartású autót, és mivel előrébb is akarok lépni, elsősorban klímával, centrálzárral, szervóval (hát igen, most eléggé fapad vagyok). Per pill nem munkába járáshoz használnám, szóval túl nagy km igény nincs, bár ez változhat a jövőben.
Renault Thaliát és Corsa C-t is néztem (kicsivel a 800-as kategória alatt).
[ Szerkesztve ]
Are you threatening me, Master Jedi?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #198004 üzenetére
Az a baj, hogy nem csak te meg én tudom hanem mások is és újraértékesítésnél beárazza a piac a száraz DSG-t. Időben ki kell szállni belőle mint, ahogy Bögre tette anno. De én hosszútávra szoktam tervezni az autókkal.
Akkor napfénytető felveszem a wish list-re. Bár sajnos Bubinál a napfénytető mellé többnyire bőr is jár, azt meg aztán végkép utálnám kenegetni, meg nyáron ráizzadni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz meszaaa #198014 üzenetére
Menj el üléspróbára és nézz meg egy RS kombit. Nekünk 2019-es Superb van, tehát már a faceliftes (igaz nem kombi de szintén Style) és azért nem vagyok hasra esve a belsejétől pedig egy Passat B6-ból ültem át ami nem éppen egy mai járgány volt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz meszaaa #198009 üzenetére
Komfortban a Superb, de több élet van az RS-ben. Amúgy Formentort választanék, még ha csak 150 lovas is, ha elég a puttonya. Sem a Superb, sem az RS nem vált ki belőlem kéne érzést, bár utóbbi legalább valamilyen (mármint nagyjából volt egy irány, és az alkatrészek, beállítások, hangolások nagyjából ebbe az irányba tartanak).
Inkább Ceedet kombi Platinum GT Line Platinum 160 TGDI/i30at vennék (akár sportos csomaggal), használni elvileg jobb mint az Octaviát. Vagy Dynamic Forceos Corolla kombi.
Részben a fedélzeti rendszer miatt, részben ergonómia, részben nem szívesen vennék facelift előtti VAG autót semmiből . Ha meg a hely/bővíthetőség a legfontosabb, 308 SW-t.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz meszaaa #198009 üzenetére
Ha az RS-ben kikapcsolható a kamu motor bőgés, akkor inkább azt válaszd, mert kisebb, könnyebb, de puttonyra majdnem teljesen egyformák, ráadásul abban elvileg sokkal jobb az ülés is.
Az új Octavia-nak az a hátránya, hogy közel sem fektettek bele annyi energiát, mint a lassan kifutó Superb-be, mivel az előbbi sajnos már az elektromos autók árnyékában született. Ez sajnos látszódik, hallatszik a minőségén is.MC Pite: Ha kérdéses az Octavia a kisebb mérete miatt, akkor a “játékautó” méretű torrentének keresni valója sincs itt.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
Bőr téma. 4 ilyen volt, Vectra C darált bőr, bézs - kb. smirgli; Golf 7 fekete "Vienna" - ennek a neve elegáns, amúgy egy ~közepes minőség; Saab 9-3 Aero puha bőr, bézs; V60 puha (nappa) bőr, bézs. A 2 svéd autóban a sima bőr feletti pluszfeláras bőrök - ezekben lehet, hogy megérte pöcsölni az ápolással, a másik kettő egyértelműen nettó cumi.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #198023 üzenetére
A Saab-odban még ültem is anno (az mekkorát lépet omg). Nekem eddig a legjobban amúgy a Passat B6 félbőr ülése jött be (második helyen Bubi plüss ülése van). Havernak a CC-ben is ez van abban finomabbnak érzem de lehet csak a fele annyi km miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
meszaaa
újonc
Mennék én, már voltam egyszer de árnyékra vetődtem, mert eladták az RS-eket. Elég szar most a helyzet új autóhoz jutásban egyébként..
Sima Oct Style-t ill. Superb Styleba tudtam beleülni, a Superb valahogy kényelmesebb volt elsőre ill. jelentősen tágasabbnak érződött. Mondjuk az új Oct. belső kialakítása modernebb, ill. jobban is tetszik. -
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #198022 üzenetére
Szerintem azért a játékautó méret nem ez, de kinek mi.
[link], [link]
Külsőre tetszik az RS, belül egy picit már túljátszot (ülés, belső, túlhangsúlyozott kamu kipufogóvég, stb) [link], [link] (alatta a videóban egy sima, világos belsős)meszaaa. Proceedet nem írtam, mert az hátul elég sovány, bőven a Formentor alatt van, a használható belmagasság nagyon alacsony
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Seat Leon 1. 6 dízel, 2011 évjárat, 105 hp.
Mennyire megbízható motor van ezekben az autókban? Valós 200 ezer km van benne.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
ngaba
aktív tag
-
Veron
őstag
válasz Veron #198001 üzenetére
a vesszőfutás utolsó méterei következnek.
szóval a szürke Leont odaadják 5077000 Ft-ért (nem tudom miért pont 77 ezer )
itt vannak fotók, láttok valamit, amiért nem szabadna megvennem? [link]
2017-es, gyári garancia gyakorlatilag nincs (4 hónap), magánszemélytől venném.
köszönöm!"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Skilly
aktív tag
Sziasztok!
Családi autókat nézegetek, keresgélek! Lehetőségem lesz holnap kipróbálni egy Ford C-Max 2.0 tdci 163le, titanium felszereltségű autót. Km 170e van benne, 2011 végi évjárat. Kinézetre és belsőre tetszik is. Pontos vételárat csak holnap fogok tudni.
Kinek mi a véleménye az autóról? Ezzel a motorral mennyire ajánlott?A másik kiszemeltem Peugeot 508 kombi, bár itt még nincs konkrét évjárat meg semmi elképzelés. Csak tetszik.
Milyen családi autó ajánlott most használtan, ár olyan 2.5m-3.0m huf. Ha a Fordra mondjátok, hogy jó, akkor nem is nézegetem tovább.
Válaszokat előre is köszönöm!
HyperX
-
vzsryl
nagyúr
válasz Skilly #198040 üzenetére
Nagyon jó kis kocsi, főleg azzal a motorral. Sógoréknak az 1.6-os, 7 személyes, tolóajtós kivitel van (2012-es). Ők tavaly vették 100k-val több km-rel, de előtte volt kicserélve benne minden drágább alkatrész, és maga az autó makulátlan. A legdurvább az, hogy a műszerfal olyan anyagból van, ami érzékeny a karcokra, de ők egy teljesen karcmentest fogtak ki. 270k km-rel olyan a beltere, mint egy szalonautónak. Ezt vették 1.6M-ért.
Hiába a 2.0 TDCi, én 2.5M-nál többet biztos, hogy nem adnék érte, de még egy fullos mk4-es Mondeo-ért sem.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz BigBlackDog #198041 üzenetére
Szerintem is guszta, semmi vészes.
A motorteret kipucolnám, fényezésre wax, esetleg kárpittisztítás.
[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
válasz BigBlackDog #198041 üzenetére
Jól hangzik. Ár-érték arányban jók vagyunk akkor?
Jut eszembe azt mondja a vizsgálatot végző szaki, hogy a szellőztető cicereg kicsit, de ez minden TSInél megvan. És én talán nem is hallom majd. Ez igaz így?
Btw. Ebben az 1.4 TSIben nincs részecskeszűrő, ugye?[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #198047 üzenetére
Ha látnánk is hibát, akkor is azt írnánk, hogy veddmármeg
Ebben sztem még nincs részecskeszűrő, szoktak is (legalábbis 1.2) kormosak lenni kicsit a kipunál.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html