-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veron
őstag
Én begyűjtöttem néhány lízingajánlatot, szépen növekszik is az Excel tábla, jó kis számítási modellt raktam össze, egyedül az újraeladási érték hiányzik belőle. No de feltennék néhány kérdést.
1. Ki tud 4,5% THM alatti lízingkonstrukcióról mind használt és új verda esetében? Újnál Nissanokra van 3% és Opelra 4,5% körül. Használtra a Toyota finance ad 5%ra kölcsönt, ennél olcsóbb hitelt nem találtam.
2. Mi a vélemény a 3 hengeres (fúj) 110-120 LE körüli Nissan, Astra, VAG, Ford motorokról?
Azt olvastam, hogy Nissan Juke 1.0 kicsit remeg, Skoda Scala&Kamiq 1.0 középtartományban szintén remeg, de egyébként rendben van, Ford Puma 1.0ról nem láttam nagyon rosszat, Opel Astra 1.2ről nincs info. Valakinek van tapasztalata a fentiekkel?3. Jól érzem, hogy Corolla, Scala, Astra, i30, Puma, Juke, Qashqai, Kamiq, Leon vonalon az új Toyotának és Hondának, esetleg Skodának számottevő az értéktartása 7-8 éves időtartamon?
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
veterán
sose lesz vege ma jottem zsambek es az m1 kozott egy 508-as mogott aki pont elottem kanyarodott ki. hat gyonyoru az a verda, el is bizonytalanodtam ismet de nem merem berendelni legalabb anelkul, hogy beleuljek, az meg most legalabb megint ket het...
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
Honda hibrid infók:
-Insight és facelift Civic hybrid között a különbség az akku hűtés alapvetően (Insightban hasonló, mint a Prius)
-használat hiánya ezt is kinyírja, főleg ez a baja a rosszabb hírű Civic hibridnek
-akku javítás nem tartós (új cella túl jó, kinyírja a régit, nem tudja kezelni a töltésvezérlő)
-regeneráció sem éri meg (bír egy évet mondjuk és megint letérdel)
-van maszek csere lehetőség (egy éve 370k volt 3 év garival), így már bőven a rémisztő márkaker árak alatt vagyunk
-akku kb. 250k km-t/8-10 évet bír, szerintem érdemes egyből cserélt vagy hibás akkusat keresni, hátha akad a horogra - de be lehet vizsgálni az akkut márkakerben
-CVT kuplungja előbb-utóbb indulásnál elkezdhet rángatni, ennek javítása drága
-hátsó dob le szokott rohad rohadni erről is, de elég palástot csináltatni rá (ügyesebb kipufogó műhelyben megoldják pici pénzért), gyári drága
-elvileg dugóban annyira nem takarékos, de ingázni hatékony ()
-Insight 2012-2014 (tehát facelift eleje) gyűrű problémás [link]
-kezdeti firmware jobban hagyta lemerülni az akkut, ezt frissítés orvosolta (rendszeresen van váltóra és motorra is, lehet kérni szervizben) -
addikt
5 éves Lexus CT-nél a 150.000 km futást azt hogyan jellemeznétek?
Összehasonlításképpen: annak idején a Polomat 10 évesen 120.000 km-rel vettem. Van egy olyan megérzésem, hogy a Lexusnak a 150k kevésbé kottyan meg, pedig ez sem volt lestrapálva.
-
veterán
válasz molnarpeter #196008 üzenetére
Igazából nagyon próbáltam erőltetni a hibridet az asszonyra. De valamiért fél tőle, nagyon ellenáll, azt mondja minek neki még egy hibaforrás arra a kicsire amire használja. Viszont hogy a váltó problémamentesebb még így is mint más automaták az nem nagyon akarja érdekelni, hiszen ha baja van az az én problémám lesz
- Priust nagyon nem akar, 3-mas már szerintem tetszene neki, de abból jó nincs 2 körül
- A Civic szedán, az azért nem. De a multkor volt fent egy mustár színű bőrös az mégis tetszett neki.
- Insight még ki is néz valahogy, de most ezt elolvasva nem vagyok biztos. P2-nél frissebb külső-belső, P3-nál olcsóbb, de úgy néz ki műszakilag alsóbbrendű
- Yaristól a rövid orra miatt fél, meg a 2-esnek a beltere szerinte "szoci", csupa snassz műanyag
- C-max tetszik, de régebbiből csak 4darab van automata benzines, újabb csak a hibrid 4 millióért
- Yaris 3 benzin automata már kb 3 millió
- Újabb Jazz épp 2 millióról indul és még elég jól is néz ki, régebbi már öregesebb, meg is értem hogy azt nem akarAz a baj irreálisak az elvárások, legalább Lexus belső kéne ami kiskategóriában nincs.
Találtam itt nem messze egy Kizashit 6000 euróért, de nyár óta fent van, legolcsóbb, biztos van valami baja. Szedánsága ellenére ez nagyon tetszett neki.
SX4-re már azt mondta, szoci a belseje
Agyf*sz közeli állapotban vagyok, hogy:
- semmi nincs ami ár-érték arányban jónak tűnne
- semmi nem tetszik neki amire ráizgulok, hogy jó lennehttps://tinyurl.com/rasoapro
-
addikt
válasz diegho #196013 üzenetére
Nekem csak annyi a cél, hogy kb. 5 évig szeretném megtartani, tehát kb. 10 éves korában adnám el, az 5 év alatt beletennék még becsléseim szerint kb 70.000km-t, és addig ha lehet tartsanak ki azok az alkatrészek, amik nagyobb költségekbe vinnének engem.
Szóval ha veszek egy 150 ezer km-set, amikor eladom lesz 220. Ha ennek ez még nem vészes, akkor igazából vállalható.
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #196008 üzenetére
elvileg dugóban annyira nem takarékos, de ingázni hatékony ()
A Prius dugóban, az Insight elővárosban, lakotton kívül brillírozik fogyasztásban. Normakörben hasonlók, vagy az Insight nyer kicsivel (P3).
A palást gyártás rész nc; tudom, másoltad. Rendes forgatott dob kell ha pótolni kell és nem utángyártottat akar az ember. Hibrideknél külön előny, hogy alapon halk, nagyobb fordulaton ércesebb kicsit a gyárinál.
Integrale, köszi.
bandus: Hülye kérdésnek tűnik, Octavia és 508 seggpróba volt már? Utóbbi rémlik hogy nem, de szerintem a sok törpölés helyett menj, próbáld ki őket rossz úton.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
maroni
aktív tag
Sziasztok, erről [link] mi a véleményetek?
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #196011 üzenetére
A Kizashi overkill a többihez képest. Fogyasztásban tuti, és alkatrészek tekintetében sem hiszem hogy olcsóak a cuccok hozzá.
Veron: Ha fúj, vedd 4 hengerrel
ahelyett hogy kipróbálnád milyen 3al.
Középtartományban hogy tudnak remegni? 2000től még a szívó is terhelhető és rég simán jár.
Nem hiszem higy a Skodának jobb az értéktartása, ezekből a Honda, esetleg a Toyota, de az közelebb van az átlagoshoz (egy hibrid kombinak, a többi Corollának inkább átlagos).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
veterán
válasz tboldi #196024 üzenetére
gonosz, gondoltam mondasz valamit. Nekem tetszik de furcsállom miért ilyen olcsó, miért áll ott nyár óta, talán a kilométer is gyanus 199 volt ha jól emlékszem. Tipikusan itt Stuttgart környékén drágábbam a használt autók és északabbra olcsóbbak, ez nincs messze és a legolcsóbb.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Én hiába rágom a feleségem fülét, egyszerűen nem hajlandó rá, nemhogy elektromost, nemhogy phevet, de sima hibridet sem akar.
Ha ő így áll hozzá, nekem mindegy, hogy 5 vagy 20 litert eszik, havi 15-öt kap benzinre, majd annyit megy, de havi 3-400 kilométert sem szokott. Ebből a szempontból a mostani hr-v is megfelel (csak 20 éves és véres a torka, beázik, rozsdás, hol ez az ajtó nem zár be, hol amaz nem nyílik, hol a cvt dobja limp módba) akkor ez is jó lenne. Csak az érdekel hogy mennyi a szervízköltség, milyen a váltó.
Neki az elsődleges szempontok hogy csajos legyen, ne legyen férfias, ne legyen műanyag a beltér, meg fekete legyen vagy barna vagy gyöngyház. Azt akarja hogy ránézzen és azt mondja: azta, hűha, nekem ez kell. Tolatókamerát meg szép modern műszerfalat akar, akár bőröset, de semmiképp nem fekete műanyagot. Ja meg a másik vesszőparipája, hogy 10 évnél ne (nagyon) legyen öregebb. Beltérben a legtöbb A és B kategóriás autó sivár, a C kategóriából van ami magas felszereltség esetén szép, a D meg már szerintem nagy.
Az idegösszeroppanás határán vagyok.
Ennyi futás esetén a fogyasztás tényleg nem szempont, inkább a bemelegedés hiánya és a kopás.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Lacko32
tag
3. Hete nyüstölöm a Zafirát, belevertem 2000km-t ennyi idő alatt.
Amik pozitívak: azaz 1.4 Turbo nem egy erőmű, de nekem bőven elég. 300km-es mért etap osztrák 95-s benzinnel, átlag 6liter fogyi. Totálmenő.
Minden csilli-villi, szép, működik gyorsan, és nekem kényelmes. Tetszik hogy magasan ülök, és a naagy csomagtér... Isten áldja a kezed amikor leírtad, hogy egyterűt vegyek, kedves kommentelő.Na de a fekete oldal: ez egy Opel. Kész. Középkategória. Se nem prémium, se nem nagy cécó. Opel. Pont. Tudnék mutatni okádék megoldásokat, illetve dolgokat amiket takarítás és pakolás közben találok. Pl a legnagyobb tyúkszem, jobb oldalon az ülés melletti műanyag borítás faszán passzol a felsőbb műanyag elemmel, bal oldalon nem. Egy izmos kábelköteg nyomja el az egészet, amit oda raktak, esély nincs megmozdítani. Csodás.
Összességében egy szuper autó, szuper feature-ek, amiket Accordosként nélkülöztem. De! És ez egy hatalmas DE: 5 millióért 3 éves autó ne zörögjön. Hiába Opel.
Bal elől zörög valami, a tűzfal/sárvédő környékén. Vagy A oszlopnál. Nem tudom. Ma megmostam, kussban van. Kiszárad, és újra kezdi, gondolom én...Ennyi a story. Vegyetek Hondát!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
őstag
válasz molnarpeter #196008 üzenetére
Prius-hoz is van ilyen gyorstalpaló? Leginkább a kettes érdekelne. Totalcaron megnéztem a kapcsolódó anyagokat, valamennyire képbe kerültem, de minden infó jöhet.
Az Elite Car-os csávó felkészültnek tűnt és szimpatikus volt a MűhelyPRN-ban, de ahogy átböngésztem nekik csupán külföldről behozott autóik vannak... Ettől függetlenül náluk érdemes vásárolni vajon?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Leginkább az akksihoz kapcsolódó költségek és élettartamok érdekelnének. Nem terveznék hosszútávon vele, de mindenképpen egy gyakorlatban is keveset futott, 200k körüli példányt akarok venni, hogy később jobb eséllyel legyen eladható.
Valószínűleg ezen esetben hozzá kell majd nyúlni valamilyen formában az akkumulátorhoz. -
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #196030 üzenetére
Beltérben a legtöbb japán sivár, bocsi
Lenne más, ami normális belül, de...nem japán, úgyhogy csöndbe vagyok. Rövidtávokra gyorsan bemelegedős EB2 motort is tudok, a hangja is király. (2014ig szíjcseréhez olajteknőt is le kell dobni, mert mállhatott a szíj). Radar, bt, de akár tolatókamera se olyan ritka, de már megy fentebb árban. Mondjuk az EB2 mellé az automata nem biztos hogy befér, inkább 1.6VTi mellet lesztek kereten belül.
Rinya helyett ültesd be egy Insightba, ha vezette, utána mondja hogy rossz.
Vagy Splash, Jazz2 ami belül nem annyira gáz, de még H4es, félautomata ablakos kisautókról beszélünk. Esetleg Colt lehet még megnézésre érdemes.Továbbra sem értem Kizashi szervizköltségeiről milyen álmokat kergetsz .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
Köszönöm, nem is tűnik túl vészesnek, főleg, ha a cellamodulok cseréjével kitolható még az akksi élettartalmát. Egyéb költségesebb buktató nem igazán áll fenn, igaz?
A vízpumpát és a hátsó beázást olvastam, meg takarítani szükséges az akksi szellőzését.Egy dolog aggaszt még, a katalizátor eltulajdonítása. Nap mint nap jönnek szembe a hírek, hogy éppen melyik autó alól lopták el...
-
dj79
senior tag
válasz yuing #196041 üzenetére
Köszi a katalizátoros kérdést, péntek reggel vágták ki az utángyártottat lamdaszondástól a kocsi alól.
Tavaly augusztusban cseréltettem le a gyárit, de hogy ezzel mit kezdenek majd?
Kell rá tenni egy védőlemezt aztán kész, 30-40e között megvan.Inverter és motor vízpumpa legyen rendben, olajat ne egye, aztán más nagy buktató nincs, néha elhullik egy-egy kerékcsapágy meg a 12v akku.
-
Veron
őstag
válasz MC Pite #196023 üzenetére
Nekem nincs bajom, tapasztalatom a 3 hengeressel. Ironikusan írtam arra, hogy dívik fikázni.
Kipróbálom majd a legvégén a potenciális nyertest, de mivel van vagy 7-8 modell a listámon, értelmetlen egyelőre mindet végigpróbálni, plusz covidőben nem is feltétlen okos döntés.
Addig neten informálódom."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
veterán
ha jol emlekszem touareggel kezdtek a valogatast, ennmar semmin sem lepodok meg de szerintem egyszerubb lenne kivalasztani mi az ami tetszik es hozzaigazitani a budzset, mert sztem amit tamas keres auto az egyelore nem letezik.
MC Pite: nem ultem meg egyikben sem sajna. Kolleganak van uj octaviaja azt megtapogatom majd, es ha kinyitnak elmegyek egy peugeot szalonba is
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #196046 üzenetére
Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra, de a Kodiaq és új oktáv lefelé lóg ki minőségérzetben a márkából (remegés, zörgés). 508 sem egy C5 Aircross, de 17es kerékkel még élhetőnek tűnik.
rasotamas: Akkor hagyjuk...
H4 az az a 2 izzószálas istencsapása, amit egyes gyártók mai napig tesznek autókba - a robogók helyett. 2*1100lumen(sok szórt fénnyel, 1,3%-os lejtéssel), refivel 2*1600. Egy normális világítás 2*1500 lumen 1% lejtéssel, refinél 4*1500 lumen. Szemmel láthatóan sokkal jobban világít a legtöbb H7/H11/HIR2/stb fényforrás.
Az automata mert csak, vagy mi a fő oka? Ha szarul vált a delikvens, attól jobb a robotizált. Sőt, szerinted 10/10-re megmondanád milyen váltó van egy autóban?
De ha robotizált nem pálya (2 kuplungosak sem?) akkor melyik rendszerűeket nézitek?Szerk: Ja a félautomata ablakemelő az az, amire ráírják hogy AUTO, majd lefelé egy érintésre lemegy, felfelé folyamatosan kell húzni. Korábban ez nekem nem volt meg, mikor nejemneknkerestünk autókat, és ez első körben mind japán volt, mindnél így működött. Biztos van más gyártó is aki ezt csinálja, de ez max félautomata.
Egy hónapig nézegettünk élőben, teszteket, videókat, kerestem normális Splasht, ami érezhetően igényesebb a Swiftnél(nem nehéz, sőt ), képeken be is jött neki. Majd beleült. Tizenévig hozzászokott a kellemes apróságokhoz, jó üléshez, könyöklőhöz, stb, aztán nem vette be a pocija ezt. Másfélhónap kutatás az ablakon kidobva...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Sencor SVC 190W kézi porszívó
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt