-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
No-kia
őstag
válasz #10726912 #1694 üzenetére
én is pont emiatt írtam le, kalost én is ismerek így, meg egy 97-es fiat Bravat. 1,4-es és 8 literből jár el, én vezettem és hát elég csigának tünt még így is... én sem akarok megtérítenisenkit, de hátha valaki ezek olvasva rájön valamire. pl. suzuki hátuljába belemegy valaki és hátul ül a gyerek, nem valami kellemes, de neked is meg nekem is legalább van még fém hátul.
de hát azért van az internet hogy tapasztalatokat osszunk meg egymással
[ Szerkesztve ]
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
nagyúr
-
válasz #10726912 #1788 üzenetére
régebben az 5.-ik sebességet nagyon nyújtottra hagyták(alacsony fordulat kis fogyi), mostanság a kicsi motor és az egyenletesen kiosztott váltó a divat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
a_tesz
Korrektor
válasz #10726912 #1788 üzenetére
mondjuk erre annyit, 2007-es swift 1.3, 3 személlyel, plusz a maradék helyen csomagok, nyáron végig klímázva nyíregyháza-keszthely-nyíregyháza (javarészt pálya, maradék pest meg keszthely előtt vagy 20km főút) 6,7-et írt a fedélzeti, és utánaszámolva is elég hasonló adat jött ki. szerintem ez azért bőven lábfüggő, meg némileg forgalomfüggő is
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
válasz #10726912 #1792 üzenetére
ez van a mostani ceedem is 4000-et pörög 140-nél igaz 6,5-ös átlagot produkál,
van a családban egy honda civic(1,4 90ló) az is kb 4000/140 7lityis átlag és volt egy skodám(1,2 64ló) szintén zenész 6,5lityi átlag,
volt egy 1,6-os vectrám(1995), na abban még az 5 nagyon hosszú volt és 5,5-6lityit evettEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
mmcc02
tag
válasz #10726912 #1800 üzenetére
Román utak, ezek még jobbak . Centirozást majd következő gumicserénél, októberben. Úgysem járunk sokat az autóval, s főleg gyorsan nem. Városban használjuk.
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2265 üzenetére
Csak egyet kérdeznék, az Audiban ez a gyári hűtő? Nem tudni. A benne lévő a gyári lengéscsillapító? Nem tudni. A lengőkarok, gömbfejek még a gyáriak? Nem tudni. Különbséget kellene tenni egy leharcolt, nem karbantartott autó, és egy rendben tartott, megkímélt kocsi között évjárattól, futott km-től és gyártmánytól teljesen függetlenül.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz #10726912 #2265 üzenetére
Huto ki tud lukadni attol is, hogy egy felpattano ko odapattan, a legbeomlon.
De ismi E30 318iS-eben is most csereltek hutot, ott a huto oldalan a kiegyenlitotartaly muanyaga engedett el. Oszt dikk az jürgen. Csak hat az is mar ~20 evesGalvanizalt auto akkor rohad altalaban, ha torve volt, es nem kezeltek le a javitast, csak lefujtak oszt jojaz.
Tipo/Tempra amugy sem jellemzo, hogy rohadna kerekiveken vagy koszobokon mas miatt, mint tores, vagy mint pl az amugy agyonsztarolt uberjurgen F Astra szokott telejsen magatol is. De faterek Swift-jen is tavasszal volt a ket kuszob cserelve, mert muszakin erosen problemas lett volna.több drón kell ;P
-
nagyúr
-
Újoncka
tag
válasz #10726912 #2613 üzenetére
ennel jobban mar csak annyit azt dijjazom mikor nem eleg hogy xenon egovel jon de me a refit se nyomja le az mekkora elmeny mikor kifolyik a szemed... pedig nem zavarna vilagitson de konyorgom torodjon mar masokkal is ne csak magaval... na de hagyjuk a temat mert a topik nem errol szol...
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2655 üzenetére
Ezzel az érvrendszerrel nálam csak az a baj, hogy egy negyedannyi pénzből vett kommersz kocsi negyedannyi kiadással jár, miközben ugyanúgy elvisz A-ból B-be, és közúton (ahol a sutsuki mögött zötyögsz 70-nel a kátyúval tarkított úton) érdekes dolog vezetési élményről beszélni. Számomra a probléma ott van, hogy 4x-es pénzért a "vezetési élmény" mellé nem tartósságot és megbízhatóságot kapsz, hanem drágábban, nehezebben javítható, sűrűbben előforduló hibákat és sok sok bosszúságot.
Tehát kérdem én, egy két ilyen szerviz után miféle élményt tud az a kocsi amit ennyire nem lehet feledni? Sportautónak nem sportautó. Olcsón üzemeltethetőnek sem mondható. Nagynak se nagy, kétajtós szekrény nem fér bele. Még csak státusszimbólum, ha meg valaki erre azt mondja, hogy király vagy, na az ő véleménye lesz onnantól a legkevésbé fontos.
Nem kötözködöm, kérdezek, ugyanis nekem semmilyen szempontból nem jön be, tudásához, méretéhez képest nem olcsó, nem fogyaszt jól, nem olcsó az alkatrész és a szervizelés sem, nem könnyen javítható, tehát egy kisebb problémát is esélytelen elhárítani az út szélén, a formájából adódóan nem praktikus.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2686 üzenetére
Mutass már egy 2.5 TDI-s skodát. Mennyi egy ilyen 2.5-ös TDI Audiba egy vezérszíjcsere? Egy légrugó csere? Mennyi egy újabba 4 db PD adagoló elem? Mennyi egy lengőkar, maiből egy évben összejön 7-8 csere?
De komolyan. Ha a kocsi kényelmes is, ezek az árak már a vicc kategóriába tartoznak. Nem, nem arról beszélek, mikor először megveszed, és mész vele 300-at hiba nélkül. Hanem mikor Te vagy a (héten) a harmadik gazdája, és felülsz a rollerre. Na akkor egy Astra még mindig bírja rendesen. És ez itt a probléma. Legalábbis nekem, legalábbis a komoly, presztizskategóriába jelölt Audikkal.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2701 üzenetére
olvasd már el a 2655-ös hozzászólásban indult a 2.5-ös audiról a beszélgetés. Egyedül Te próbáltad erről a fonalat elvinni egy olcsóbb fenntartású audi felé, csak ugye ettől még nem kezdünk arról beszélgetni, de ott s vezetési élmény, se presztízs nincsen, holott ezek voltak a kiinduló adatok. Kérdeztem a vezérlés árát, arról se jött válasz..
Megint mondom, hagyjuk...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2712 üzenetére
Én is azt mondom, az első 300K km-nél nincsen baj, de ott nem 3x-os áron van, hanem 5x annyiért. Ott nyilván nem lesz vele gond, csak mint státusszimbólum, nem kell a 2.5 TDI audikról beszélni, mert ezek nem azok már. Srigók, nepperek, feltűnni vágyó senkik inkább veszik, )persze kivételek mindig vannak) mint sikeres üzletemberek, jól menő vállalkozók.
Vehetnék Audibl nagyot, erőset, de nekem nem az a szempont, hogy megnézzenek mikor kiszállok. Más értelemben vannak számomra egy autóknak fontos tulajdonságai, mint ahogy sok más embernek, nekem se kell ahhoz audi, hogy jól érezzem magam, és eljussak A-ból B-be...
Én meg csak erre gondoltam, egyébként valóban jól szét lett húzva.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
soldi3r
veterán
válasz #10726912 #2655 üzenetére
a 2.3-as benzines motorból láttam félmillió km-t futottat, akkor szedték le először a hf-et
(#2657) hobizoli, azért ideje volt, nyugatabbra nem is volt ilyen, ott tudnak gondolkodni, hogy ugyan már miért szivárogna...
(#2676) dízelracer, ez kérlek a porsche-s listaára, nem ilyen szürke/fekete importos kétes eredetű cucc, amiről már nem egyszer kiderül, hogy használhatatlan és garancia nélkül vehetsz még egy garnitúrát
általában ha az első elhullik, 10-20 ezer km múlva megy a többi is a kukába
egyébként ha ezeket nem számítjuk, jók a pdtdi-k, erre 200-300kkm-enként lehet számolni
ha keresztbe akarsz befordulni (nálam ez az élményautózás), akkor pedig jobb, ha hátul teker...(#2683) hobizoli, nem garban, hanem méltányosságban cserélik, abban az esetben, ha minden javítás szakszervizben volt elvégezve, de ezt nem csak a pd elemeknél csinálták, nagyon sok ilyen alkatrész volt
(#2687) Tom5, én nokiant vagy debicat vennék
(#2702) VR6-Fan, adagolóhiba mindegyiknél jöhet, tdi, sdi stb... 300 ezrenként lehet rá számolni
(#2694) Yushchenko, ha már a te neveden van az autó, akkor egy alvázszámmal beballagsz a kereskedésbe és megmondanak mindent
(#2724) Rick4, a szegény keverék nem feltétel kevesebb fogyasztás, sőt valszeg nem
E30 (oo=[][]=oo)
-
VR6-Fan
veterán
válasz #10726912 #4233 üzenetére
tényleg egy 50-es faszinál van, de TC-n is rálehet keresni, ez az amelyiket winkler is (szét) hajtotta.
viszont kis pénznek A->B kocsinak tuti nem KR-eset vennék, elég sok pénzt rá lehet szórni, még ilyen lesz:[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz #10726912 #4233 üzenetére
apósnak is van egy 22 éves golf 2 220-230e km el, tudod az ilyeneket egy idő után már csak helyben használják pucolgatják fényezgetik..., neki is van mellé egy 4-es golf is
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
VR6-Fan
veterán
válasz #10726912 #4932 üzenetére
15W40 és 10W40 meleg viszkozítása közt mi a különbség?
hamis/szar minőségű castrol edge sport vagy max sport vagy mi az isten 10W60 ez mennyire vonatkozik?
forrás unix lenne.esetleg más 10w60-as olaj lqui moly sajnos nekem nem vált be, pontosabban nagy a mechanikai zaj, és bassza a csőrőm, más gondja nincs, nálam természetes az olaj fogyasztás.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dare2Live
nagyúr
válasz #10726912 #4932 üzenetére
"A W előtti jelzés a hideg indítási értéket jelöli...a 10-es még -30 foknál is alkalmas a hidegindításra."
juj ez így baromi nagy féligazság.... Tán azt akartad írni, hogy a "10es olajok" -30Cn a SAEJ300as szabvány által megadott peremfeltételek mellett még szivatyúzhatóak, ez alatt pedig már nem.
Ennyi.Ökölszabály, hogy az a jó ha egy olaj hideg álapotában és hidegnek számít a +20Cis nem csak a -20C minnél folyosabb, az ideáis az lenne, ha úgyanolyan "folyós" lenne -20Cn is mint +100Cn... és nem méz 'folyosságú'. Tehát az ideális az ha a hidegoldali érték minnél kissebb. Legjobbak a 0as olajok. A meleg oldal ami motorfüggő.
De ha gondolod magyarázd el mért jobb egy 10W40 mint egy 0W40 vagy épp 0W50.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kompakt vízhűtés
- Óra topik
- Trollok komolyan
- Futás, futópályák
- További aktív témák...