-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz #10726912 #22525 üzenetére
HI!
ja bocs aszittem otot keres es nem kanapaet, de eltevesztettem a toyikot:- )))
udv
neduddki
mod: harry: hat egy fsatra vs. krokusz nem ok nelkul mas arban...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Varoz
őstag
válasz #10726912 #22914 üzenetére
De láb függő.
Sofőr és sofőr között literek vannak.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Tökmindegy
senior tag
válasz #10726912 #23091 üzenetére
Fateromnak ezidáig 3 db autót vittem oda ,hogy tessék öreg a tied használjad. Nem kellett egyik sem ,mert a skoda 120 asát tudja szerelgetni és unatkozna nélküle. A pincében 2 db zsír felújított cseremotor,és 2 darab váltó található,na meg pár karbi ,mitököm biztos ami ziher alapon. 72 éves a kisöreg de állandóan baxtatja azt a hulladékot.
hdman
Miért is?
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #10726912 #24095 üzenetére
Hasonló helyzetekben jön rám mindig, hogy Veszek egy ilyet. Acél lökhárító, 2tonna önsúly, 3.3TD. Problem? Biztos sokat eszik, kényelmetlen, lassú és szar, de nem izgatna nagyon
Smoke & Torque
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz #10726912 #24095 üzenetére
tipikus magyarországi bmw tulaj*
múlt héten kis utcában tolatna ki a 645-össel a nő, és neki állt feljebb, hogy mertünk elmenni mögötte, mikor már rükverckbe volt...persze a renault furgont nem tudta megelőzni két sarkon át, hallottuk hogy nyomta neki
*tisztelet a pár % kivételnek.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Varoz
őstag
válasz #10726912 #24426 üzenetére
Hát nekem az a legkisebb bajom vele.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
hdman
őstag
válasz #10726912 #24694 üzenetére
Az a baj, hogy ha van 1 ember, aki 70nel megy 90 helyett, az percek alatt kialakit egy hosszu kocsisort, soha a büdös életben nem tudod megelőzni. Aztán jön az, hogy mindenki elkezd idegeskedni, mindenki menne, sietne, és ilyenkor jönnek a felelőtlen előzések... ergo nagyon balesetveszélyes.
Sokan a saját autójuk teljesitményével sincsenek tisztában...
De a top egy busz-teherautó-kalapos bácsika egymás után
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz #10726912 #24701 üzenetére
Értelek!
Balupapa: +1, már kurtak el ugy, hogy a bicaj totálkáros lett, és ha 20 centivel arréb esem, az utpadka pont eltöri a gerincem. Hozzáteszem, hogy nem az én hibám volt, és a rohadék meg sem állt...
Azóta nagyon figyelek és vigyázok a bicajosokra!
Sopron city :)
-
DeFranco
nagyúr
válasz #10726912 #25116 üzenetére
Franciát nem veszek, ha sértődés lesz, ha nem, nem egyet láttam már indokolatlanul szétesni. Nem bízok benne, punktum.
Az opelek fapadossága nekem tetszik, nincs vele bajom. Vezettem már corsát ( C ), astrát (G és H), vectrát, mazda6-ot (az baba, de annak is tud véres lenni a torka.. igaz 200k után), BMW X3-at (na AZ fapados az árához képest), és tetszik az opelek "őszintesége". Ráz a bukkanón? Hát istenem, legalább kikerülöm. Nem bársnyofotöly az ülése? Hát max. nem alszom benne.
Ez persze nem hitvallás, csak preferencia. Azért vagyok itt, hogy tanuljak.
Az állapot vétel meg a legjobb, de írtam, hogy semmit nem értek hozzá, ezért keresek első tulajos szervízkönyves autót, legalább is amíg nincs egy sasszemű emberem, addig ez a kotta. Ha te jól megnézed, lehet átlátsz a kasztnin, de én max azt veszem észre, ha szakadt a kárpit, vagy lyukas a kormány. De ha cserélték a kormányt, azt már nem biztos, hogy észreveszem.
@Tökmindegy: igen, meg is van pakolva minden jóval, csak kicsit sokat futott...
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz #10726912 #26240 üzenetére
olyan ~600 elolvasott hsz után kezd az az érzésem lenni, hogy magyarországon a használtautókereskedés 80%-a abból áll, hogy basszuk át a vevőt.
@moszka 8-10k a gabo-nál egy olyan táska. ami nekem van sötétebb barna, szélesebb (asszem láttad is), az 14k volt eredetileg.
(#26247) kornelka ~600 hsz-t
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Laraxior
titán
válasz #10726912 #26240 üzenetére
Amin szemben áll a kocsi, kicsit érdekes a hézag a lámpabúránál... nem nagyon egyezik a két oldalon a hézag
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #10726912 #26314 üzenetére
Asziszem japánban működik valami ilyesmi a GT-R-ekben, hogy levan folyva a motor, és csak akkor kapod meg a fullpowert ha a gps igazolja hogy egy racsing pályán vagy. Nem tudom igaz-e hallottam csak.
(#26315) Varoz:De nem nyomtad neki gondolom
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Varoz
őstag
válasz #10726912 #26743 üzenetére
Valahogy sejtettem, hogy te leszel az aki megéli a témát.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
_NCT
őstag
válasz #10726912 #30487 üzenetére
Oké, de sztem ha belegondol valaki jobban, rájön, hogy a kérdés is hülyeség. Ráadásul egy dolog, hogy hátra nem akar téli gumit, de még az első Michelin gumikat is lecserélné valami ócska szar gumira, hogy biztosan az árokban kössön ki, veszélyeztetve ezzel az utasai és mások életét. És mint sok példából kiderült már, pont az ilyen barmok ússzák meg, s a vétlen szabályosan közlekedő emberek pedig meghalnak.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz #10726912 #30501 üzenetére
Ne aggódj az elmúlt 1-2 hónapban láttam én már mindenféle autót. A kedvencem gumik terén az volt, amelyiken 3 különböző gumi volt, 2 téli elől, 1 téli 1 nyári hátul, más-más gyártótól. Neppernél....
Amíg nem veszélyeztet másokat a spórolás, addig mindenki csencseljen úgy az autójával, ahogy akar, aki meg megteheti, úgyis begurul a szervizbe és ennyit mondd: "cseréljétek amit kell". De mikor már másokat is érint a dolog, akkor gurul a gyógyszerem... Ősszel-télen 10 fok alatt téligumi (javítsatok ki ha tévedek) és pont. Nyáron nyári. Benne van a nevében. És oké. Nem néz utána, nem érdekli, nem bújja a netet.... De akkor se akarja már vegyíteni a télit a nyárival. Én ezen akadtam ki. Na mind1 hagyjuk, legalább megkérdezte.
kornelka: mondjuk az sem biztos, hogy ez mind a userek hibája, sajnos Zorbán fejedelem rákényszeríti az embereket erre.....
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz #10726912 #31959 üzenetére
Ezt most nem értem, ha sokkal többet mennék vele, akkor megérné egy többet fogyasztó autót venni, vagy hogy érted? Rohadni minden kocsi tud, az olcsó f astra is, erről én nem olvastam olyat, hogy ez olyan nagyon általános lenne, de nyilván meg kell nézni. Egy 2000-98 körüli típus a maga 13-15 évével pedig simán a középmezőny, ennél fiatalabb kocsim úgysem lesz... Alkatrésznél ismét nem tudom, mire gondolsz, már néztük korábban is, hogy kopó cuccok nem drágák hozzá, ráadásul ilyen futás mellett nem is kéne gyakran cserélgetni rajta cuccokat. Jó, esetleg akkor lehet gond, ha valami komoly cucc megy tönkre... de szerintem még akkor is van több lehetőségem (bontott cucc is fellelhető hozzá).
Egyedül a fogyasztás piszkál még, bár én azért bízok benne, hogy el lehetne menni vele 8 literrel, ami szerintem nem olyan vészes... de ezt nehéz megmondani, hogy nálunk mennyit fogyasztana, mások átlagaira lehet esetleg támaszkodni, aztán vagy alá megyek, vagy fölé.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
válasz #10726912 #31978 üzenetére
En reggel nem is kapcsoltam be a fütest,mondjuk 5 percig tuti jarattam. Amugy en siman kimegyek,nem erdekel az az 5 perc,ennyit megerdemel szegeny,ha mar nincs garazsban,kesobb meghalalja a torodest.
Giigz: ha hazaertem akkor csinalok igerem,meg most vonaton ulok
Amugy ha valaki tudja h Renault m2-ben hogy hatastalanitom az esoszenzort,vagy az automata ablaktorlest sikitson.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #10726912 #31978 üzenetére
ezeket kitől halljátok? de komolyan...
most tekintsünk el attól, hogy ezért nyugaton megbüntetnek (osztrákoknál és németeknél simán), mert környezetszennyezésnek minősül..
a lényeg a kenés, nem a hideg motor. ha elindítottad és megvan a kenés, beülsz és mész azonnal, ésszel terhelve 2000-2500 körül elváltva. sokkal hamarabb melegszik fel a motor, mint a járatósdinál, kevesebb károsanyag kibocsájtás, hamarabb lesz a levegő is meleg. ventillátor nélkül zárt rendszerben melegszik fel a leghamarabb a víz is.
szóval pont fordítva okozhatsz hosszú távon kárt a motorba, ez a járatósdi egy nagy ökörség, tipikus vak vezet világtalant esete....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
harry
veterán
válasz #10726912 #31971 üzenetére
Ami miatt még gondolkodok a dolgon, az ez, igen, a plusz súly, nagyobb motor, fogyasztás, kötelező...
No talán ideje alaposabban átgondolnom a használatot, nézzük:
- kis táv: nagy bevásárlás, közeli erdős/zöld területekre eljutni kutyát sétáltatni. Talán ez lenne gyakoribb, hetente párszor. ~10km táv. Hónapban 10*2 *3alkalom hetente*4hét = 240km
- középtáv: szülőkhöz hazamenni, ~30km, kéthetente, mondjuk. 30*2 *2 = 120km
- hosszabb: országon belül utazni, kirándulni. Távot passzolom, legyen 40-120, havonta egyszer -> 80*2 -> 160km
Ez eddig egy évben 6240km.
- igen hosszú távolság: ha nem is mostanság, de évek múlva szeretnénk akár külföldön is kirándulni, teszem azt pár évente egyszer, közeli országokban. 500*2 + még amennyit ott mozgunk kocsival. Legyen évi 1500 (nem átlag, hanem amikor megyünk, akkor ennyi).Ez így elég durva becslés, de évi 8k alatt marad. Sosem voltam oly nagyon kocsihoz szokva, a családi is évi 6k-t fut.
Típushibáknak mindenképp szeretnék utánajárni, persze. Csak olyat vennék, amire minimálisan kell költeni, jó a futómű és egyebek, nem rozsdásodik, megvizsgálnánk a tényleges vétel előtt. Persze ez minden típusra igaz. Többet is látok 3-400 körül, de azoktól én is tartok.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
8th
addikt
válasz #10726912 #31978 üzenetére
Ja csak -20°C-ban kell vagy 8-10perc (vagy még több) mire alapjáraton eléri az üzemi hőfokot a motor. Se kedvem se időm kivárni. Meg nem is tesz jót.
(#31986) kornelka pont ezt akartam belinkelni.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
válasz #10726912 #32640 üzenetére
Az olaj csere már eléggé esedékes(vele együtt az összes szűrő), 20k-val ezelőtt volt olajcsere az autóban.
Az izzító gyertyákat majd megnézem a két ünnep közt, sőt, szerintem az olajcserét és szűrő cseréket is megejtem.Egy gyertya cserét azért még simán megcsinálok, de a legrosszabbtól tartok, hogy az injektor lesz a ludas.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
_NCT
őstag
-
Laraxior
titán
válasz #10726912 #36456 üzenetére
egy röpke 20asért már itthon is kapunk A7-et.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz #10726912 #36463 üzenetére
Van több video is erről, ill a parkolási rendszerről, tényleg tudja Ford is tud parkolni, bár ennyi mindent nem, de azért az is beparkol ha kell.
mondjuk ez elég durva hogy beindul meg miegymás, de hát minden technika ismert hozzá, csak éppen autóba kell beépíteni, amúgyis használjuk már telefonban, számítógépben..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen