-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz runner 125 #432 üzenetére
-
Manitou
addikt
válasz Bandi18 #1639 üzenetére
Nem rossz választás Hasonlóan megbízható autó mint egy swift, csak azért jóval tágasabb, nagyobb. A csogatartója is elég nagy 440 liter a 4 ajtósnak.
Nekem ilyen van már több mint 2 éve. és még egy darabig biztosan marad. Motorikusan nagyon megbízható, a motorja láncos, váltója japánosan precíz pontos. Nem egy szépségdíjas maga a forma, de szódával elmegy kategória.
Típushibák:
küszöbök és a hátsó kerékjárati ívek szeretnek rohadni, másról nem igazán tudok.
Illetve még a benzinbetöltő cső a benzintank becsatlakozásánál is szeret kilyukadni, nekem pont most lett kicserélve vagy egy hónapja, 4k volt egy bontott jó állapotu betöltőcső. Futóműve jól bírja a magyar utakat.
Ha karban van tartva 500 ezret a motorja simán elmegy álítólag. Szóval nem kell félni a 200ezret futott példányoktól sem.
Az enyémben ~180 ezer van de olajat szinte semmit nem eszik egy olajcsere periódus alatt, a motorja is elég kulturáltan csendesen jár, több autószerelő dícsérte már.
Ebből az összeset még japánban gyártották. Most voltam klímát tölteni, ott is megjegyezte egy szaki, hogy a motortér nagyon jól van kialakítva, könnyen lehet szerelni.
Alkatrészárak a kötelező szervízhez:
Mann légszűrő: 3,3k ( de van 1,3k-tól is, azzal sincs különösebb probléma )
Mann benzinszűrő: 2,7k ( ez elég kb 60 ezrenként )
Mann olajszűrő: 1,3k
Japanparts pollenszűrő: 4,2k
motorolaj 3,2 liter kell bele, én 5W40-et használok, de 10W40 is jó.
Most Eneos Hyper Premium 5W40 van benne 6,8k volt a 4 literes
Gyertya: Denso vagy NGK ~500Ft /db hozzá.
Hosszbordásszíj: :típus függő hogy melyikben van 2 vagy 3 , enyémben 2 van. A kettő volt valami 6k (Dayco), most cseréltem márciusban
Szóval nem annyira vészesek az árak.Itt az enyém:
[link]
[link]
[link]
(Nem vagyok sztrítrészer, a szárnyat nem én tettem rá,már így vettem anno, de a leszedésére nem akartam költeni )Így hirtelen ennyi jutott most eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Bandi18 #1643 üzenetére
Amiket írtam: olaj , olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, esetleg benzinszűrő is.
Fékfolyadékot pont most cseréltem le tavasszal, Ferrodo DOT 4-et vettem, nem volt egy ökör ára 900FT / 500ml , hűtőfolyadékot tavaly ősszel cseréltem : 5,9 liter kell bele 3 kg bárdis fagyálló + 3 liter ioncserélt víz összeöntve kapsz egy -40C-ig fagyálló folyadékot, én ezt tettem bele, ennek már nem emlékszem az árára, de nem egy ökör ára.
Vezérműláncos így azt nem valószínű hogy kell majd cserélni az elég sokáig bírja, enyémben is gyári van még.
Esetleg ékszíjcserét megejtjhetszSzerintem kijön 40-ből munkadíjjal együtt ( nem márkaszervízben ! ), ha nem magad csinálod ez:
olaj + összes szűrő cseréje
fékfolyadék+csere munkadíjja
hűtőfolyadék munkadíjjal
ékszíj(hosszbordásszíj) cseréje
szervóolaj csere ( nekem ez is volt tavasszal cserélve)Még esetleg váltóolaj cserét is meg lehet ejteni.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Dark Archon #1846 üzenetére
Mi F astra sedan-ba lehajtott hátsóülésekkel kb 2 perc alatt bepakolunk 2 AM Fully-t, mindkettőnek az első kereke természetesen ki van szedve.
-
Manitou
addikt
válasz Dark Archon #1849 üzenetére
Mi úgy szoktuk, hogy ahol a bringák egymáson felfekszenek oda teszünk párnákat. Első bicaj amikor be van téve, akkor azt letakarjuk egy pléddel, majd jönnek az alátét párnák és utána rá a másik bringa, a kritikus pontokra meg beigazítjuk a párnákat. Még sosem lett semmi baja a bicajnak, pedig már sokszor volt így szállítva, ellenben bringatartós szálításnál már nem egyszer érte ( régebben) "kár" a bringa festését.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Sandrew #1805 üzenetére
Nekem most ilyen lett a fogyi az 1,4es almerával :
545km / 44,39 liter ----> 8,14 ebből 100km országút, többi 445 km max ilyen 4-5 km-es városi rövidtávazás.
Sokat számít az is városban milyen távon használja.
Nálam full 100% városi fogyi olyan 8,5 liter átlagos használattal, nem tojás a láb alatt üzemmódban.[ Szerkesztve ]
-
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #2200 üzenetére
1,4 nem eszik olyan keveset, és van ismerősöm akinek az van és tényleg az is nyomja neki ha kell -ha nem, mert honda
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #2202 üzenetére
Tudom, ismerem
Azért az durva, hogy visszább olvasva a suzuki 5-ben 100-nál csak 2400-at forog
Tiger.huhhhh
neki csak 90 lovas De a hangja viszont tényleg szép
A konkurens hasonló lovas 1,4-ekhez képest viszont jobban megy picit azért, ez is tény.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz kisza25 #2325 üzenetére
Netes kalkulátor tényleg 70k-t ad 207 lóra., úgy hogy 2001-es évjáratot adok meg.
Nem tudom ez még érvényben van e, de a kalkulátor még ennek fényében számol:
Rosszabbul járnak azok a tulajdonosok, akiknek 125 kW (170 lóerő) vagy annál erősebb autójuk van, ugyanis 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (238 lóerő) fölött 2,5-szörösét, 200 kW (272 lóerő) fölött a teljesítményadó háromszorosát kell majd kifizetni.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #2330 üzenetére
Lehet, én messze nem vagyok érintett, így nem követtem a dolgot
Mindenesetre a kalkulátort nem módosították akkorNapfénysüti
Nekem a felekisza25
Akkor tényleg nincs.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Tudom drága a benzin, de érdeklődnék egy 5,7liter körüli V8-as amcsi szörnyet mennyibe kerül etetni?
Ilyesmi gépek és társaikra gondolok -
Manitou
addikt
Ez a méret ilyen drága? / ritka?
nekem 185/60 R14-ben olcsóbb az amit ajánlani akartam
Amúgy fulda kristal montero 3-at tudom ajánlani, én még valami 10-11 k között vette m darabját, és elég jó, tesztek alapján is, bár ez mint tudjuk nem biztios hogy mindig fedi a valóságot.
amúgy meg gumis topicot ajánlom.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Ha már 2x lenne a fizu, felőlem akkor is lehetne 4x a KGFB
Most 20k-t fizetek / év Jövőre meg 80 lesz Mondjuk ki tudom fizetni, nem fogok miatta éhezni, csak pofátlanul nagy emelésnek tartom. Bár nem tudom remélem mivel kategóriát lépek, hogy az majd csökkenti valamelyest. -
-
Manitou
addikt
válasz Tökmindegy #3022 üzenetére
yaris lenne a jó, csak az nem szereti a gázt.
-
Manitou
addikt
válasz Tökmindegy #3284 üzenetére
Én egyszer tankoltam mol evo neo-t a 95 helyett multkorában, olyan fogyim lett, hogy csak pislogtam, toronymagasan legrosszabb fogyi jött ki, valami 11 liter a 8,5 helyett , igaz nem teljesen mérvadó mert lyukas volt a benzinbetöltő csövem, meg padlóztam is sokszor a gépet.
Aztán most ilyen 380-as benyát tankolok jóaz...