-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz Motion_Blur #4838 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz soldi3r #4847 üzenetére
Na igen, kerékjárati ívek plusz küszöbök. Először a küszöböt se figyeltem hogy rossz, ez amúgy tényleg típusbetegség, mondjuk nem kellett volna hagyni így elburjánzani Én is idén csináltattam meg a két hátsó kerékjárati ívet + a baloldali küszöböt, ami messze nem volt ilyen csúnya, csak ha alánéztél akkor látszott. De ha ezt leszámítva más baja nincs akkor nem lesz vele gond. Később meg ki lehet lakatoltatni.
-
Manitou
addikt
válasz Alvin_ti4200 #5764 üzenetére
Az a baj nem 4 van, nem volt kedvem kb 30-at belinkelni egyesével.
Ez a menet közben leálló motor azért elég para, több felhasználó is említi ahogy olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Alvin_ti4200 #5769 üzenetére
Persze számít az is ki hogyan használja, de ha valaki újonnan veszi és úgy is idegesítő hibái vannak, azért az elég aggasztó.
Én több véleményben is olvastam, hogy menet közben leállt a motor. Főnökömnek is citroenje van, igaz C5, egyszer neki is volt egy ilyen, hogy a puszta közepén egyszer csak kialudt minden a kocsiban és megállt az éjszaka közepén Aztán valahogy életrekelt. Már nem tudom hányszor kellett mennem vele szervízbe, állandóan van valami elektronikai baja, a szerelő is mondta már neki, hogy adja el ezt a kocsit, pedig úgy vette ismerőstől, hogy volt benne 30000 km és második autónak volt asszem használva, amolyan felesség bevásárló kocsija volt, nagyon megkímélt állapotban.Szóval örüljél, ha neked eddig bevállt, lehet a tiéd a kakukktojás. Vagy nem használtad még elég ideig, nem mentél vele annyira sok km-t.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz VR6-Fan #5856 üzenetére
Azt kifelejted a képletből, hogy nem mindenki autobuzi , a mezei felhasználó akinek csak az számít hogy A-ból B -be lemenjen, az úgyis azt fogja nézni, hogy jaj, ez már túl öreg, jaj ez már 100k km felett van, ismerősi körben csupa ilyen hozzá állások vannak az autóvásárláshoz.
Ettől függetlenül 1 misiért én se egy 15 éves kocsit vennék feltétlenül.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Laraxior #6188 üzenetére
Az ilyen sima benzines autókba milyen kütyüt lehet pakolni, hogy jobban menjen?
Semmit chip nem hoz sokat a konyhára ennél.
A benzin jó gondolat
Direktszűrő, sport kipuf rendszer, ilyesmikkel szoktak + némi lóerőt kicsiholni. De csodát nem kell várni. Én nem nyulnék hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Vesztor87 #6473 üzenetére
Az enyém is klímás és 98-as évjárat. Mondjuk az tény, hogy a klímásak drágábbak és ritkábbak is az 1-esből. Vagy te 2-es almeráról (N16) beszélsz? 2000-ben volt a váltás. Van 2000-es N15 és N16 is. Az N15 a megbízhatóbb, N16 -al vegyesek a tapasztalatok, rönó váltó van benne, kicsit kényesebb az átlagnál. Vezettem 1,5-ös 98 lovast N16-ból, érzetre gyengébb mint az 1,4-es N15 , és a fejtér is szűkebb. de a beltér ugye szebb, meg hát újabb modell, jobb törésteszt stb..
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz neduddki #6478 üzenetére
Ja kaszni elemekre gondolsz? Hát nem tudom, veszel egy donort olcsóért aztán annyi, ha nagyon törik. Régen lehet drágábbak voltak ezek, de bontóban érdemes szétnézni inkábbb, ha valami elem kell.
Nekem elem nem kellett hozzá, de nem ilyesmire gondltam, hanem a kötelező dolgok cseréjénél, nincsennek elszállt árak, egyebet nem tudom, mert nem romlott el benne semmi kvázi olyan. Benzinbetöltőcső kilyukadt a benzintank csatalakozásánál, 4k-ért vettem hozzá bontóban egy jó állapotút.Mit kellett neki cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz neduddki #6481 üzenetére
300k egy egy almerráa, ami alig volt törve? grat hozzá Az nem semmi. Ez mikor volt? Márkaszervízbe csináltatta?
Ez olyan, hogy imerős almerás elment egy helyre, küszöb rohad, meg kéne csinálni, ok, figura ránéz. Egy 100-as lesz. Ok , elment egy másik helyre. 15-ért megcsinálták[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
[link]
OMGVan aki ezt elhiszi?
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz lacimol #7877 üzenetére
Én ezektől a millióktól a végösszegzésben rosszul lettem Persze el lehet tapsolni egy kocsira sokat, ha valakinek ez a hobbija.
Kezdeti költségek:
•Átíratás: 50.000 - 60.000 Ft (névre írás, forgalmi engedély, törzskönyv, vagyonszerzési illeték, eredetvizsgálat díja) - ez ok
•Átvizsgálás szervizben: 0 - 10.000 Ft - ez is
•Kezdeti szerviz: 30.000 - 50.000 Ft (olaj, légszűrő, összes egyéb folyadék cseréje, gyertyák, vezérműszíj) - ok
Összesen: 80.000 - 110.000 Ft (5 évre)Állandó költségek:
•Értékvesztés: 900.000 - 1.100.000 Ft (feltételezve, hogy egy átlagos 5 éves 5 év múlva kb. a felét éri a vételi árának) ok ez lehet
•Adók: 12.000 - 20.000 / év (60.000 - 100.000 Ft / 5 év) ok
•Biztosítás: 20.000 - 40.000 Ft / év (100.000 - 200.000 Ft / 5 év) ok
•Műszaki vizsga: 25.000 Ft / 2 év (50.000 Ft / 5 év) ok
•Kötelező szerviz: 60.000 - 300.000 Ft (5 évre: folyadékok és kopó alkatrészek, esetleges meghibásodások) -300k szerintem sok
•Téli-nyári gumi: 40.000 - 80.000 Ft / 4-5 év ok
Összesen: 1.200.000 - 1.830.000 Ft (5 évre)Esetleges költségek:
•Biztonságtechnika: 30.000 - 100.000 Ft (riasztó, váltózár, egyedi megoldások) - ez sok
•Hitel: 0 - 60.000 Ft / hó (5 évre akár 3.600.000) - ezt hagyjuk most
•Mosás: 50.000 - 300.000 Ft (5 évre) - ez szerintem durván sokra van számolva
•Üzemanyag: 700.000 - 3.000.000 Ft (5 évre, 5.000 - 20.000 km / év)
•Apróságok: 20.000 - 60.000 Ft (ablakmosó, ablaktörlő lapát, szőnyegek, olaj rátöltés, WD40) 60k- sok erre szerintem
Összesen: 800.000 - 7.600.000 Ft (5 évre)Extra költségek:
•Büntetések: 0 - 200.000 Ft (autópálya, gyorshajtás, tilosban parkolás) -
•Parkolás: 0 - 2.500.000 Ft (fedett belvárosi parkoló a maximum) -
•Útdíjak: 0 - 75.000 Ft (évente 5-10 autópálya) -
Összesen: 0 - 2.775.000 Ft (5 évre)* - A költségeknél egy 5 éves kompakt autó (2 MFt), 5 éves további használat mellett, átlagos életkorú sofőrjének adataival számoltunk.
Havi költségek aránya (5 évre vetítve).
[ Szerkesztve ]
-
-
Manitou
addikt
válasz lacimol #7885 üzenetére
Akkor módosítom úgy a mondandómat, hogy saját magamból kiindúlva nekem ezek soknak tűnnek.
Nekem szintén hasonló, csak 14 éves. A 15k olajcserére+ szűrőkre nekem is kb annyi, úgy hogy (5W40) full szintetikus olajat teszek a motorba, csak nekem az évente 1x esedékes. Vagyis 5 év alatt 75k, de lehetne kevesebb is, ha 10W40-es olajat tennék bele.
Nekem a mosás a 0-hoz konvergál, magam szoktam intézni. Persze autosamponra+ szivacsra, meg törlőkendőkre kell költeni, de messze nem annyit, mintha autómosóba hordanám. -
Manitou
addikt
válasz !Overdose! #7888 üzenetére
olaj: eneos premium hyper 5W40 (6,5-7k)
olajszűrő: 1,3k
pollenszűrő: 4,2k
légszűrő 2k lenne, ha kéne, de nem kell -
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #8040 üzenetére
Nekem van 4 lufi, de kérdés egy 98-as kocsiban az kinyílna-e egy esetleges ütközésnél Ja és no ABS érdekes egy jószág
Kasztni nekem sem túl acélos, de egy swiftől jobb. -
Manitou
addikt
Oké, csak az országút és a vegyes használat sem egyenlő a hidegmotorozásos városi mókázással, de ezt nyílván te is tudod.
Az elég hihetetlen lenne ha a 3.8-as 18 mázsás 7 személyes autód rövid távon csak 11-12-t enne.
Országúton az enyém se kér sokat, elmegy akár 5,5-6-ból is, úgy hogy nem is fix 80-al megyek , hanem 100-120-al, és vannak benne előzgetések is. De szerdán le is tesztelem. Próblok egy legjobb fogyasztást kihozni, kiváncsi vagyok mennyire sikerül levinnem.Főnök testvérének van egy ilyesmije:
[link]
Messze nem 11-12-t fogyaszt[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Mazda 6 MPS-el van valakinek tapasztalata?
-
Manitou
addikt
válasz tomcsi23 #8825 üzenetére
Nem feltétlen, bár inkább japán vonal érdeklne. Egyelőre csak nézelődök De csere még nem most lesz. Alpból azt tudni kell hogy én kb VTi-t akartam venni anno, aztán vettem egy majdnem fele annyira erős autót.
!Overdose!
az a crx fórum? Mert az nekem egy nagy katyvasz. Ott hogy lehet egyátalán keresni
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #8827 üzenetére
Még nem, csak nézegetem mi lesz majd az utódja. Bár folyamatosan változnak bennem az elképzelések.
!Overdose!
Ja, hogy be kell regelni, akkor azért nem találtam[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
155/70R13 a gyári mérete, kérdés most 13-as felni van e rajta, vagy esetleg 14-es vagy nagyobb. 9-12k/db körül kapsz rá gumit. Most fentebb mentek a gumiárak úgy látom.
Mondjuk én inkább vennék olcsóért használt lemezfelniket és arra dobnám rá a nyári gumikat, és akkor magad is ki tudod cserélni a kerekeket szezonváltásoknál.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen