-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Tökmindegy #2982 üzenetére
HI!
az izzok kiegese egy step-up step-down konverter megoldja, mas kerde, hogy Neked megeri-e a 18rugo?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #2989 üzenetére
Hát igen... Vagy akkor 206...
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #2992 üzenetére
Gyűjtögetem akkor még a pénzt, és május körül 1 milla környékét rászánok.
-
33as
senior tag
válasz Tökmindegy #2992 üzenetére
Jahh ennyit számít az elektronika, a feleségem 15 éves ohne lektronika 1.7 Isuzu dízel corsájába 245000 km !!!!! alatt a szükségeseken kívül:
- generátort felújítás (szar helyen van)
- önindító felújítás
- jobb oldali kerékcsapágycsere volt! Ennyi jahh és a megbízhatóságáról annyit,hogy hetente ötször járja folyamatosan Sopron-Bécs távot, magyarul alsó hangon havi 3000-3500 km megy bele!
Úgyhogy nekem bárki magyarázhat, egy öreg autó is lehet nagyon megbízható!
Itt egy kép a "gépállatról" :
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
soldi3r
veterán
válasz Tökmindegy #2987 üzenetére
a nyakamon marad egy vezérlés meg egy fékszett saxo 1.5d-hez, ha gondolod...
(#2994) 33as, itt is áll a garázsban egy 5 éves clio2 párezer km-rel és mégis a 88-as bömössel járok napi 130km-t egyedül a klíma az irigylésre méltó benne, de már nem sokáig
(#2980) LuckyL, ott a pont
E30 (oo=[][]=oo)
-
zoo8800
veterán
válasz Tökmindegy #3019 üzenetére
No és a 4 csillagocska? Rakjon bele bukócsövet?
rip and tear, until it is done
-
Manitou
addikt
válasz Tökmindegy #3022 üzenetére
yaris lenne a jó, csak az nem szereti a gázt.
-
Rick4
félisten
válasz Tökmindegy #3019 üzenetére
Még jó, hogy leírtam, dízel vackok nem érdekelnek, nem baj. A totalcaron is erőltették ezt, ott is leírtam, 400 egy ilyen taliga, 500 fölött meg már Punto van, nagyon nem egy kategória, sőt, 400 alatt 1-es punto is akad akár gázzal is, és az is veri a saxo-t. Gázzal meg annyi pénzből lehet járni, hogy nincsen ellenfél. Csak mondom hátha tudtok valamit.... De akkor csak ilyenek jutnak.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Tökmindegy #3034 üzenetére
Jó fej vagy, hogy nem olvasod el, mi alapján kérdezek bármit is. Így könnyű 25 soros választ írni bármire... Hagyjuk, nincsen miről beszélnünk.
Leírtam, a fos 1.5D is többet eszik, mint a mostani kocsim, vagy megérted, és nem írsz ennyit, vagy nem érted.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Tökmindegy #3037 üzenetére
Hol van ugyanott? Micsoda? Mit idegeskednék? hogy leírok valamit, amivel homlokegyenest válaszolsz? ezen nincs mit idegeskedni...
Ha meg nincsen megfelelő infó, kár a szájat tépni ennyi fasságért.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
soldi3r
veterán
válasz Tökmindegy #3034 üzenetére
nagyjából egál egy kisköbcentis lpg-s autó és egy 1.5 1.6 szívódé üa költsége
mondjuk a szívó diesel menni nem fog és jó állapotút nem nagyon lehet találni[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
zoo8800
veterán
válasz Tökmindegy #3034 üzenetére
[link]
Van pár típus, ami kevesebb gázolajjal eljár, mint az 1.5D Saxorip and tear, until it is done
-
dízelracer
senior tag
válasz Tökmindegy #3019 üzenetére
Az a shitroen nem autó.
-
Typhoon47
őstag
válasz Tökmindegy #3267 üzenetére
Azért az érdekes lett volna ha a szalonban nem dícsérik a motort "áhh ez egy szar, ezt ne vedd meg"
"Education is important but big biceps are importanter"
-
NTonee
veterán
válasz Tökmindegy #3269 üzenetére
Itt egy érdekes cikk ezekről a kis turbós motorokról. Persze nem kell mindent elhinni, amit ott van, egy-két résznél majdnem kitépkedtem a hajam (pl 30-35ezer km-es olajcsere periódus egy autónál), de kb. ilyen dolgokról beszélt nekem is egy Skoda szervizes muksó kb két éve, amikor egy Octavia kombit bámultam éppen egy szalon udvarán.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tökmindegy #3275 üzenetére
Van az a kategória, aki nincs tiszában/leszarja. Könyvbe leírták 30e ként, akkor úgy lesz, pont.
Van az, aki tudja, érdekli, de nincs sok pénze, amiről beszélsz te is, cserélné ő 5ezrenként, de ha már 30van, akkor elhúzza odáig, jót tesz a pénztárcának.A WagonR nálunk is elmegy néha 12-13ezret olajcseréig, ha 10enél nem jön ki épp úgy...
Smoke & Torque
-
soldi3r
veterán
válasz Tökmindegy #3262 üzenetére
így igaz, meglepően jó, még a touranba is jól működik, az 1.6-os motort fogja leváltani az 1.2tsi
én mondjuk még nem merném megvenni, mert jellemzően nem sokat futottak, kevés a tapasztalat(#3277) NTonee, akkor én megyek, veszek egy traktort, mert 15kkm-enként cserélem az olajat bár 300kkm után sem kell még utántöltenem egy periódus alatt
E30 (oo=[][]=oo)
-
Typhoon47
őstag
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #3284 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy miben különbözik a sima 95-től.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tökmindegy #3284 üzenetére
Azt írják 2%-ot lehet spórolni vele. De akkor van ebben több is.
#nincsbennetarcsi
-
Manitou
addikt
válasz Tökmindegy #3284 üzenetére
Én egyszer tankoltam mol evo neo-t a 95 helyett multkorában, olyan fogyim lett, hogy csak pislogtam, toronymagasan legrosszabb fogyi jött ki, valami 11 liter a 8,5 helyett , igaz nem teljesen mérvadó mert lyukas volt a benzinbetöltő csövem, meg padlóztam is sokszor a gépet.
Aztán most ilyen 380-as benyát tankolok jóaz...
-
soldi3r
veterán
válasz Tökmindegy #3292 üzenetére
a 95-ösben mértük az oktánszámot, közel 97 környékén volt, több kútnál is (egy kollegának kellett a szakdolgozathoz)
kicsit másképp adagolják, vagy csal a kút (hiszem mo-on vagyunk )
itt érdekes dolgokat írtak a lukoilról, a kérdés, hogy ki támogatta a tesztetE30 (oo=[][]=oo)
-
Stafni
aktív tag
válasz Tökmindegy #3292 üzenetére
Lehet, hogy nem a moltól veszik. Bár az indexes két fickó tesztjében nem volt eltérés a kinti és az itthoni benzin között.
Én 5e forint benzinnel simán megyek 5000km-et! -
FF23
senior tag
válasz Tökmindegy #3284 üzenetére
Egy hosszótávú mérésnél elfogadható a 8,0-8.5l, de ha most tankoltál másodszor, akkor ezek szerint eddig csak egyszer. Azon túl, hogy egy mérés az nem mérés, az hogy lehet 7,0-7,5l? Sehogy. Vagy ennyi, vagy annyi.
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz Tökmindegy #3298 üzenetére
Eddig is labancbenzint tankoltál, mert hittél valamiben. Hogy jobb? Ha az is jobb, mint a többi, akkor a többi meg a Shell között most 15-20% különbség van? A kűűfőődi meg még annál is jobb.... Ne fárassz már!
10-15% különbség pedig aduász lenne a Shellnek, akik csak 2%-ot állítanak, azt is takarékosvezetési programmal együtt. Szóval ez sem mérhető hitelesen, ha változik a vezetési stílus.
A lábadban vagy a körülmények változásában lehet az ok -hidegebb van és nem kell klíma...stb.Ja, és ne a fedélzetit nézd. 3-4 teletank legalább+számológép
[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tökmindegy #3298 üzenetére
Én eléggé fogyi örült vagyok, jegyzem a fogyasztásokat, pl jól tudom, hogy az oktoberi 10Cs indulások a nyári 20Cshez képest mennyivel dobják meg a fogyit, vagy pl amikor beállok tankolni 7-8-900km után tudom +-5dlre, hogy mennyi litert fogok tankolni.De benzinek közt nem tudok különbséget tenni fogyasztás szempontjából, illetve ami difi lehet fogyi szempontjábol (1-2-3%) azt én nem tudom kimérni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
FF23
senior tag
válasz Tökmindegy #3319 üzenetére
Konkrétan nem hiszek senkinek
Önmagadnak sem nagyon
Átlag 15% különbséget tapasztaltál, 400 ruppós shell naftánál 460-as labancost jelent(ene). Nálam ez már a konkrét átb@szás kategória lenne, nálad még csak a: lehet, hogy átállok. ahogy előrébb írtadEgyébként 25+ éves jogsim van -ha ez számít- Molnál és Shellnél tankolok ~90/10 arányban és semmi eltérést sem tapasztalok.
Kedvenceim az ilyen placebószökevények: [link] [link]
100% etanollal nagyjábol azonos fogyasztás mellett, teljesen jól indul, nincs check engine lámpa, ugyan ugy gyorsul.<->bár...bár...bár nagyon tojáson vezettem
Ugyanannyival mentem, mint benzinnel, csak sokkal lassabban...
Hozzá a logikai bukfenc, hogyha ennyire számít a költség, akkor a drága benzinnel miért nincs tojás a lába alatt?[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
-
neduddki
nagyúr
válasz Tökmindegy #3270 üzenetére
HI!
bocs csak most lattak, hogy masnka rakerestem: ZudBiiika:- )
udv
neduddki
mod: NTonee: Nked is, ill. itt az elozmeny
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
h1n1_900
senior tag
válasz Tökmindegy #4298 üzenetére
Én a nyáron éjszaka kis gatyában rohantam le a parkingba ,és egy fogas tartó farúddal tángáltam el a szorgos iparost
Ezt jó volt olvasni
Itt is kapták már el egyszer őket. Aztán még 3lakásrablást is rávertek. Legalábbis a rendőr ezt mondta.Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #4395 üzenetére
Amúgy is. Ez egy xartalyiga...csak nyöszög, nem megy, és randa...megöööö....megyek, elkérem egy próba körre.
-
_seth_
veterán
válasz Tökmindegy #5562 üzenetére
Peugeot 206 1.4HDI, 3,9 vegyesben Igaz az astránál egy mérettel kisebbb
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
opeter87
senior tag
válasz Tökmindegy #5667 üzenetére
Jelzem van egy 1977-es évjáratú w123 220D Mercim, szóval tudom mennyire jó autó
Ha a bazi nagy aksi fel van töltve mindig pöccre indul
-
Vesztor87
senior tag
válasz Tökmindegy #5760 üzenetére
Persze, a tulajon is sok múlik. Csak sokszor vagyok úgy, hogy inkább marad a régi Swift, mondjuk egy pompás kis 1,3-as klímával, 2 lufival 4 ajóval 4-5 kilóért, és azt tudom hogy legendásan elpusztíthatatlan.... csak hát jön a biztonság kérdése. Ültem 2 Swiftben is nemrég, (gyári 1,0-ás, és egy eredetileg 1,3-as 3 ajtós GLS, aminek most 1,0-ás váltója és 1,6-os motorja van), valahogy fura volt hogy nagyon könnyű a kasztni:S Nem tudom egy Sedan jobb-e, meg nagyon vékony a cucc érzésem volt benne.
Ahogy néztem 6-7 kilóért már van Almera is, az már más kategória, és japó
Nem tudnék dönteni most -
macikos
addikt
válasz Tökmindegy #5771 üzenetére
Kell egy jó autószerelő ismerős. Egyébként meg lehet drága az A6-hoz az alkatrész, de ha valakinek ez az autó, akkor nincs mit tenni.
Vesztor87: A szerviznél ami nagyon sok, az a munkadíj. Például egy A6-nál is azzal van a gond, hogy bármit csinálnál a motortérben, le kell szedni az egész elejét. Nem rosszak a Volvok, csak a szerviz drága. Nekem legalábbis többet számít az, hogy egy biztonságos, nagy autóban üljek, ami kényelmes és jól is megy, mint az a pár tízezer forint különbség a szervizdíjban.
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
válasz Tökmindegy #5771 üzenetére
Ezeket meg tudom erősíteni.
Volt Fordunk hibátlan
Volt Mercink (2db) borzasztó volt
Van A6 hibátlan
Havernak volt 307-es hibátlan
Volt VW hibátlanSzóval a városi legendákat csak mértékkel kell kezelni.
-
macikos
addikt
válasz Tökmindegy #5776 üzenetére
Ez olyan dolog, hogy ugye a konszernen belül sok autóba ugyanolyan alkatrészt raknak, de még a konszernek között is megvan ez. Tehát lehet hogy vesz valaki egy 5-ös BMW-t, aztán kiderül, hogy az alkatrészek 10% ugyanaz, mint egy Suzuki stiftben. Persze ez durva példa
Ami számomra dühítő, az maga az autók minősége, alkatrésztől függetlenül. Megvesz az ember egy 20-30 milliós 7-es BMW-t, eltelik 4-5 év és már lekopott a festék a gombokról, stb. ülések lyukasra ülve meg hasonlók. Arról nem is beszélve, hogy 10 évesen már úgy rohadnak ezek az autók, mintha egész nap sós vízbe lennének áztatva. Szánalmas.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tökmindegy #5679 üzenetére
"Minden tiszteletem mellett ha te a fővárosban mutatsz egy márka szervizt
ahol munkadíjban 6000 hufnágelért kicserélik az általad említetteket akkor
Inkább nem is írom le mit tennék"
Vidéken ezt gond nélkül össze lehet hozni."Mondjuk azt is megnézném ,hogy a fékfolyadék és a hűtő folyadék mennyire lett kicserélve"
Megnézheted én speciel minden alkalommal ott állok a kocsim mellett amikor viszem, nem mert félek nem cserélné, hanem mert érdekel."No meg ez a 0.4-0.5 munkaóra Egy szakszerviz minimum a 3 órától indít."
Van a szekrényben aszem számla, ha gondolod szivesen lefotozom. Amúgy fix előírt csere idő van. Ha nincs gond, nálam még soha nem volt akkor az fixen annyi.zoli:
"Aha, igen"
Kinek mi a tapasztalata...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tökmindegy #6158 üzenetére
Közepes nyomású sterimóval én is le szoktam ilyenkor télen mosni akár hetente is ha sokat sózzák az utakat (főleg a kerekeket, kerékjárati íveket), de kézzel csak akkor ha jó idő van
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Tökmindegy #6323 üzenetére
Csak úgy nosztalgiából
De a legjobb autó amivel rendelkeztem ,pontosabban a legnagyobb élményt nyújtotta az a lancia delta integrale volt.Na az tudott még kanyarodni sok más egyéb tulajdonsága mellett. A mai napig álmodom vele.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Rick4
félisten
válasz Tökmindegy #6323 üzenetére
Az a kocsi úgy fordult ,hogy elmondhatatlan.Derékszögben padlógázzal.
Ezt minden trabant és minden kispolski tudta gyári állapotában is. :-))Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
Rick4
félisten
válasz Tökmindegy #6417 üzenetére
Nem, nem hajtós fajta, normálisan megy és normálisan szervizeli, azzal nincsen baj, csak ez az esztétika nem az erőssége..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #6813 üzenetére
Ennél már rövidebb nem is lehetett volna. Nem néz ki túl jól...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tökmindegy #6813 üzenetére
pfejjjj, ezt jobb lett volna nem látnom
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
zoo8800
veterán
válasz Tökmindegy #6813 üzenetére
Olyan aránytalan az egész, hogy szinte ocsmány.
rip and tear, until it is done
-
Rick4
félisten
válasz Tökmindegy #7009 üzenetére
91-es volt, van ugyanebből 92-es, 93-as és 95-ösöm is. És mind bírja, nem véletlen...
-de a kis Punto-ba is beleraktam már 40 ezret, és egy első fékbetétet kellett cserélni, olajat, szűrőket nem említve, mert azt ugye mindben kell.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Laraxior
titán
válasz Tökmindegy #7028 üzenetére
Elvileg hatvanvalamennyit mondott, kedvezménnyel lett 48k pontosan.
Szerelés az más téma, mert a szelepfedél és a hengerfejtömítésem is rendbevágja, mert ömlik belőle az olaj. Gondoltam akkor ezt még mellécsapom... hogy ne kelljen többet a motortérbe nyúlni, ha már egyszer lebontja az egészet a tömítések miatt.
Mellesleg már mindegy, mert már darabokban van[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tökmindegy #7030 üzenetére
Az jó ás, ugyanilyen olajért + levegő és olaj szűrőért csengettem 15k-t a Jazz-be.
#nincsbennetarcsi
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tökmindegy #8203 üzenetére
Már van félretéve annyi pénzem, hogy megtudnék venni most is egyet. De csak a legolcsóbbak közül, azt meg nem akarom, szerintem tavasz vége- nyár eleje körül kényelmesen rá tudok szánni egy 12-14 ezer euro körül, úgy, hogy még marad pénzem az esetleges költségekre, ha valamit cserélni kell rajta. Még átgondolom, aztán majd írok róla itt a logout-ban, ha megvettem! Vagy amit megvettem arról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban