-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #8595 üzenetére
komolyan azt hiszitek, hogy az olajnak kell 1-2sec-nel tobb, hogy mindenhova eljusson...?
hidegen van vagy 5bar olajnyomas, kis par mm-s olajjaratokon fel pillanat alatt ott van az mindenhol
akinek van rendes olajnyomasmeroje az mar inditozas kozben is lat olajnyomast
vajon miert?
a turbo szerintetek meddig birna, ha egy percig is eltartana amig az olaj "eljut mindenhova"
több drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #8604 üzenetére
Egy szürke, négy ajtós, fekete felnivel de néha króm is van slickkel...tavaly is kint voltak lacházán, a 12-13 kör körül betapadt a slick és eltörte a féltengelyt.
ati: ezaz,de hirdesse, csak más a kilométer,az évjárat, az ár, a telefonszám ?!?!
8th: nem Sherlockoskodom, csak a PGT-ket nézegetem..tudod lehet felszállnék egy szopórollerre
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Balupapa
senior tag
-
válasz hobizoli #8602 üzenetére
Valóban..biztosan a BWM M5 tervezői is hülyék, ha a motor tetejére is tettek egy olajtartályt, hogy kanyarban-fékezéskor az elkúszó olaj pótlása ne legyen gond. Biztosan...
Akármilyen kicsi a lyuk, de ha sűrűbb a cucc biza nem folyik úgy. (Vizet v jégdarát könnyebb szipákolni szívószállal?) Persze itt másodpercekről beszélhetünk max, de annyi bőven elég akárminek.
Meg lehet hogy keverem a két műszaki megoldást, de a főtengelyi kompresszor az ami már alacsony fordulaton nagyon terhelve van nem? A turbónak is kell leállításkor egy kis idő a vissza hűlésre, pont azért hogy ne égjen bele az olaj. Rgo van benn olaj ha nem is sok már indításkor, igaz csak annyi hogy legyen kenése.
Én csak kérdem ezeket mert nem vagyok szerelő.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #8596 üzenetére
HI!
de imadtam ezt a dogot, par eve majdnem vettem egy ijjet:- ) meg, hogy it elbirt visleni, karbantartas elmaradasra /4-5 evig semmi csak napi strapa/, imsetem az otot, pontezert nem mertem meg venni, erre aki megvette kiderult, hogy esmeros, hasznalja sok eve rendesn megkap mindent es imagya, es meg vvan gyozodve, hogy az eloz tutajok is mennyire vigyasztak ra /elete elso ~8 eveben naffalu>balaton, de csak jo ideoben:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #8608 üzenetére
Az olajat nem a vakuum keringteti, hanem terfogatkiszoritasi kenyszer, mivel a folyadek osszenyomhatatlan
Nyomason meg akarhogy kanyarodhat az auto eppen, annak ellentetesen is fog aramolni olaj a csovekben ettol meg, pont azert van magasabban a nivo also szintje, mint a szivattyu ahonnan sziv, hogy a szivattyu akkor se kapjon fel levegot, ha ellottyen az olaj, es amugy megfelelo az olajszint.
Ha nem megfelelo az olajszint, akkor recingesen kanyarodva mar felkaphat levegot is, de az mar vmi hianyossagra vezetheto vissza.
probald ki hogy lekapod a olajhuto csovet pl -ha van- es mennyi ido alatt jelenik meg a olaj a cso vegen
szerintem meg be sem indul a motor es ott lesz azdirekt legalabb 2 fordulatot megtesz a motor a oninditoval hajtva, hogy terheles nelkul is elkezdodjon a kenes, meg hogy az ECU tudja hol jar eppen a fotengely a jelado trigger kerek 0 helyzetebol kiindulva es mikor gyujtson meg mikor adja az uzemanyagot
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #8613 üzenetére
a turbo mindig fustolne, sot, ahogy melegszik az olaj egyre jobban, mert egyre higabb lenne, konyebben megtalalna maganak minden kis rest
pl attol is lehet, hogy a szelepszarszimmeringek kozul 1-2 atereszt picit, es amig all az auto az orak alatt igy az egesterbe kerult 1-2 csepp olaj eg el es azt latod inditaskor az elso par sec-ben
kb leszarnam, ha amugy semmi baja, meg olajszint sem csokken
havercsavo PGT-je is ezt csinalta, aztan eccer szimmeringezve lett a hengerfej es jééé megszunt a hiba
amugy ment rendesen ahogy kell, es olajszint sem csokkent, csak a beinditaskor jott egy kis kek fust es 2-3sec utan mar semmi, foleg ha pl napokig allt az auto, akkor jelentkezett a "hiba", ha mindennap ment vhova akkor nem vagy csak alig lathatoantöbb drón kell ;P
-
-
válasz hobizoli #8616 üzenetére
Nah pont ez a helyzet nálam. Most akarom a szelepszár szimmeringeket meg a hengerfej szimmeringeket cseréltetni, mert megjelent egy kevés olaj. És a motorolaj meg nem fogy, csak valami 20k km alatt egy leheletnyit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #8615 üzenetére
Uhm...oszt, mi koze ennek a tobbi auto "elenyeszo" 99.9%-hoz?
Ettol a szaazkarteles dologtol olaj nem fog egy percig kovalyogni amugy.Amugy ennek hatrany is van egyersz jo draga, masreszt kulon szivattyu kell a motoron kivul ehhez, amit vmi szij vagy lanc hajt, na most az megbenul, akkor szoptad amugy onmagban is draga motorodat, amihez ez kellett neked bele.
több drón kell ;P
-
Zewa
senior tag
Én is a Stiftre szavaznék. Alkatrészt szotyiért kapsz érte, bőséges kínálat alacsony ár, alacsony fenntartási költség. Mi kell még?
400alatt ne vegyünk autót?! Ugyan már.. Egyik helyi srác vett egy Stiftet, műszaki nélkül 120k-ért. Új első tárcsák+betétek+műszaki és már 2 éve szolgálja hibátlanul.
(Fényezetlen lökösök, el.ablak kivételével full fapad de kit érdekel? Megy, megáll, elvisz és üzembiztos, Olcsóé'!)[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
őstag
ha nagyon nem akarsz swiftet venni, ami egyébként tényleg a legolcsóbban fenntartható, akkor esetleg ajánlom figyelmedbe a ford escortot
nekem volt réges régen, igaz tényleg megkímélt voltnagyon de nem is volt kopó dolgon kívül semmi baja amíg nálam volt
pedig már akkor is volt vagy 14-15 éves
egy kis felületi rozsda volt rajta itt ott, de az engem nem érdekelt 1-2 évig akartma csak használnicryptot minden termékemért elfogadom
-
AMD Power
titán
De vegyünk.... vesz az ember egy "bármit" ami motorikusan jó, nem kopott, rákölt még egy 150e ft és tipp-topp az autó. Meg persze lényeges ,hogy ne rohadjon.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Tom5
addikt
Sziasztok.
Megint utolért a sorsom és az történt (szerintem) mint egy évvek ezelőtt. Tegnap este indultam volna haza munkából, indítom a kocsit erre csak liheg nem hajlandó elindulni. Szikra van, de nem indul be a motor. Egy évvel ezelőtt ugyan ezt csinálta. Akkor a szaki trafót és főtengely holtpont jeladót cserélt. Ha tudnám biztosra, hogy ez a gond akkor kicserélném munkatársammal de mi van ha nem?! A trafót tudom hol van azzal nincs gond. De a másikat hol találom? Könnyű a cseréje? Vagy bízzam inkább autószerelőre. A gond még, hogy a múltkori szerelőhöz nem tudom vinni a kocsit mert a munkahelyem 50km-re van innen. Cégnél van egy faszi aki autószerelő és műhelye is van (jókat mondanak róla, cég nagy része nála szereltet) lehet neki kellene szólnom első körben mielőtt vásárolok?! Nem szívesen dobnék ki "feleslegesen" a két cuccra
12500 + 8500Ft-ot. Plusz a trafoból a gyári 15000. Érdemesebb inkább a gyárit venni?! Jah és ez a hiba mindig úgy jött elő, hogy lemostam a kocsit (kézi mosó vagy éppen otthon slagg), elmentem melóba és utána. (tehát mosás után kb 70-80Km-re) Mi a tökömtől van ez? Beázik? Mert az kicsit nonszensz hogy most évente cseréljem benne ezeket.
(Skoda Felicia LXi 1,3) -
Tökmindegy
senior tag
Na most nem azt mondom,hogy ezt de ilyenben szvsz lehet gondolkozni.
Ezek elnyűhetetlen egy vasak ,úgy mint a mi autónk is.
Haverom fiának volt egy ilyen de gyönyörű volt ,eladták 4 kilóért. Na nem is árulták sokáig ,megemlítették és másnap már vitték is. Olcsó ,alkatrész is van dögivel,bár ezeket nagyon nem kell szerelgetni.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Rick4
félisten
Van ebben a kocsiban gyújtáselosztó fedél?
Ilyen problémák nagy része a mosás utáni sűrített levegős "utánkezeléssel" megszüntethető, elektromos csatik WD-40nerl átfújása is csak jó irányba tereli a kontaktos csatlakozásokat.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
laszlo168
senior tag
Ez felsőholdponti jeladó hiba lesz, nekem is ez volt mikor beázott. 2 nap mulva ment magától, pont mire megjött az új jeladó, ugyhogy nekem van vadi új jeladóm kábel nélkűl, igaz már vagy 6 éve a pincében pihen, bontatlan
Szerintem szereld ki a jeladót és vidd be meleg helyre, majd kiszárad.Mikor inditani akarod, nem kattognak a műszerek?
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz laszlo168 #8629 üzenetére
Hogy tud egy jeladó így beázni? Egyik autómnak ilyen a vezértengely szenzora:
Ahol a csatlakozó vízzáró gumigyűrűs, a motorblokk felé meg ott egy O gyűrű. Skodáék ezt nem tudták megoldani?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
laszlo168
senior tag
Ahogy én emlékszem, nekem azért ázott be, mert el öregedett a vezeték, nem a jeladó volt a hibás, hanem a vezeték. Úgy tudom van olyan jeladó ami egybe van épitve a vezetékkel, és van olyan ami külön van, nekem külön volt, épp ezért tudott beázni.
A jeladót a váltó tetején találod, a motor felőli oldalon, egy kb 3 centi magas, 1,5 centi vastag henger+ a csatlakozó.
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
válasz laszlo168 #8636 üzenetére
Köszönöm, megtaláltuk. Ez nincs egybe építve a vezetékekkel, csatlakozó fejen keresztül csatlakozik. Megpróbálok egy bontottat szerezni ilyen esetekben csak csere és mehetek is.
kb 5perc alatt ki lehet cserélni. Leírom az egy évvel ezelőtti sztorit:Autómosás otthon, utána gép nem indul. Falun ismerős (autószerelő) kihív. kb 6 órán át nem jött rá mi a helyzet. Ismerősöm felhív Ő hazavontatott és elvittem egy "specialistához" Másnap hív, kocsi kész, trafó, holtpontjeladó csere volt. 40-ezer. Odamentem gép ment szépen perkáltam. Most látván a jeladót és a trafót, tuti nem volt csere. Másnapra ott is kiszáradt a szerelő meg lehúzott. Könnyű pénz voltam neki.
-
!Overdose!
őstag
Már az is gyanús lehetett volna, hogy egyszerre ment tönkre a trafó és a jeladó...
Érdekes, hogy ennyire hajlamos a beázásra. Én a nyáron takarítottam ki a motorteret és utána is pöccre indult, igaz a gyertyáktól sűrített levegővel ki kellett fújnom a vizet, mert nem járt egyenletesen. Dupla vezérműtengelyes és sajnos olyan a szelepfedél formája, hogy megáll a víz ott.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Tom5
addikt
válasz !Overdose! #8639 üzenetére
Mikor odamentem már nem volt szimpi a srác (pedig többen ajánlották, nem vonom kétségbe a tudását de engem jól lehúzott) mert ott volt vele két böszme kopasz és egy X6-ost próbálgattak, hogy hű de jó meg menőztek vele. Nem értek a kocsikhoz, jó tanuló pénz volt. Kocsi meg kell mert munkába járok vele. (napi 100km)
-
Rick4
félisten
válasz laszlo168 #8642 üzenetére
Mondjuk ha nyomsz bele egy adag szilikonzsírt, és úgy dugod össze, kizárt, hogy beázzon a csatlakozóknál, a blokk felé meg ha már kihagyták az o gyűrűt, egy vékony csík rtv szilikon és jó is lesz örökre..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
AMD Power
titán
Ezek miért ilyen olcsók? Nem ismerem őket....
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lajafix
addikt
válasz AMD Power #8645 üzenetére
Régi Ford, a 3F kategória bajnoka. 98ban vezettem pár ezer kilóméteren ilyen kölcsönzős autót, akkor volt a véleményem hogy a Renault megane egy űrsikló az Escorthoz képest...
S hogy egy Bp-kiskunfélegyháza-bp útvonalon a teli tank lement harmad alá végig pályán menve az valami hihetetlen ettől az 1.3as motortól. inkáb az 1.6 16 szelepes. A 6 literes fogyi 80al egyenesben végig értendő természetesen. A rozsdamentes karosszéria is gyanús nekem...szóval ezek ennyit érnek.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
lsc
nagyúr
-
Stukker1987
senior tag
-
Balupapa
senior tag
-
őstag
kiváncsi leszek én is ezekre a kis köbcentis turbós motorokra 5-6 éves korukban milyen állapotban lesznek és mennyit érnek majd a használt piacon
nem azt mondom, hogy tönkre fognak menni, de az tény hogy sokkal bonyolultabbak mint egy jó kis fillérekből fenntartható szívó benzines
mondjuk most is egy 5 hengeres turbós benzines kocsim van és nagyon megbízható , de ez nem 1.4 hanem 2.4cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban