-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stukker1987
senior tag
Sziasztok Srácok!
Van itt esetleg valaki,aki külföldről hozott már be autót?
Esetleg foglalkozik is ilyesmivel?Szerintem sok embert érdekel a téma,de topicot nem találtam
(helyesbítenék: Van topic,de eszméletlen kihalt)
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
Valóban elég ütős/morci
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
-
Stukker1987
senior tag
válasz Balupapa #8649 üzenetére
És mennyire kell hozzá gyilkolni hogy ez az érték meglegyen??
A hétköznapokban ezt mennyire fogja tolerálni a vezető és meddig bírja a vas?Mindig azt lehet hallani,hogy a végletekig kihegyezett motorok adják fel a leghamarabb...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
válasz dabadab #8652 üzenetére
2006-os Mazda 6-om volt 2010-2011-ben.
2006-ban már bőven tervezőasztalon lehetett az új széria,de nagyon sok autóhoz képest ha designban nem is de anyaghasználatban az élen volt a "régi" modell is...
Egyszerűen csak arra gondolok,hogy jobb volt hozzáérni és gombot nyomni mint a hasonló korú versenytársaiban.Amikor megnéztem az újat arról is ez jött le..
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
válasz Mr.Grincs #8710 üzenetére
Használtautó vásárláskor nem biztos,hogy az automata annyira jó választás szerintem.
Sokkal igényesebb mint a manuális,ha netán nem vették észre hogy csökkent benne az olajszint vagy esetleg szennyeződött,akkor nagyon lerövidülhet az élete.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
A presztizs és a várható vásárlói visszhang miatt "kötelességük" is a nagy átlagnál megbízhatóbb autót gyártani,viszont az egyre bonyolultabb megoldásokból eredő meghibásodásokat ők sem nagyon tudják kikerülni.
Főleg úgy,hogy ők is nagyon sok "szabvány" alkatrészt használnak,amit ki tudja milyen minőségben gyártanak le...BMW fórumot olvasgatom mostanság és bizony ugyanazokkal a hibákkal küzdenek mint bármelyik más hasonló kategóriás autó. Esetleg valamivel magasabb km számnál.
Egyébként nem drágább szerintem egy BMW 320d javíttatása,mint a konkurencia középkategóriás autóinál.
Pont néztem,hogy ha magam válogatom össze az alkatrészeket,akkor a Mazda6,Alfa 159 és BMW 320 szervízköltsége közel azonos...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
Ne vicceljetek már srácok!
A 600k-s navigációs rendszer és társai nem lehúzás???
A 20 milliós autókat klíma nélkül adják...
Ezer példa arra,hogy hogyan csináljanak az emberből bohócot.Vicc...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
bitpork: Igazad van,főleg úgy hogy van olyan eset amikor a lehetetlennel határos utólagos beépítése néhány dolognak. Nagyon sokszor az utólagos esztétikailag messze elmarad a gyárihoz képest.
lajafix: Én azért ismerek olyat,akinek lenne rá pénze,de azt az árat nem hajlandó kifizetni amit xy extráért kérnek,így majdhogynem csupasz új autót vesz. Igaz ez már inkább a butaság kategória,mert ő is tudja,hogy bizonyos esetben hiányzik majd neki.
dabadab: Valóban extrém példát mondtam,mert azt nem vettem figyelembe,hogy a 600k-s ár úgy érvényes,hogy GPS-el együtt több dolog is beépítésre kerül. Erre nem emlékeztem a konfigurátorokból. (ilyenkor mellé kerül pl kormányvezérlés vagy több hangszórós audio rendszer)
Ettől függetlenül azért eszméletlennek tartom az árat még mindig...Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #9162 üzenetére
Erre is van példa,de ugyanerre te is tudod,hogy bármelyik gyártótól lehet példát mondani.
Itt például sok téren ellentmondanak neked videóanyagban és a kommenteknél egyaránt.
Nem veszünk ezen össze,de saját tapasztalatod(kevés) ne általánosítsd,mert magadnak ártasz vele.
Egyébként a menetdinamikával jómagam sem vagyok 100%-ig megelégedve,de az 1.9 nem is száguldozásra van...
BMW nekem is másik kedvencem nem véletlenül szeretnék mostanság olyat szerválni,de akkora különbség messze nincs mint amit te mondasz.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
Azt ne felejtsd el a szerelődnek mondani tisztításkor,hogy magát az EGR-t is szedje szét mert az alsó mágnes bigyót tartalmazó részt is ki kellene fújni...
Egyébként erre a fajta EGR-re nagyon jó szűkítőket lehet kapni.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
Linket nem tudok,mivel az enyémben már volt,amikor megvettem (Alfa 159 1.9Jtdm-a motor és az egr gyak ua mint nálad)
Képet tudok róla küldeni:
SzűkítőCikkszám félét is találtam nézd meg illik-e ez a tiédhez:
Cikkszám képLefalazásnál hibaüzit dob az autó nagy valószínűséggel.
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
Ez arra jó,hogy az EGR-ből a szívósor felé irányuló kipufogógázban található korom mennyiségét csökkenti,így a szívósor és a motor valamivel "tisztább" tud maradni.
Hátránya talán,hogy az EGR-ben reked a szűkítőn fennakad a retek...Egyébként az EGR tisztítását szerintem érdemes minden 3. olajcserekor megejteni,így az is normálisan tud működni.
Az Alfa 159 szerény véleményem szerint az egyik legszebb autó még ma is,pedig 2006-ban mutatkozott be.
Megnéztem én is a videódat,de számomra nem teljesen egyértelmű,hogy EGR gond,bár én nem vagyok szerelő...
Hibakód olvasás nem volt még?
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
válasz runner 125 #71836 üzenetére
Ez a tipikus hozzáállás az Alfákhoz igen,de a 156 és 159 is motorikusan megbízható szerintem.(vagy ha nem akkor az Opel és a Fiat és a Saab sem mert azokban ua a motor van)
A 156 gyenge pontjának a futóművet és az összeszerelés minőségét tudnám említeni,míg a 159 elektronikai szempontból nem sikerült annyira jól,de kortársaitól nem mondanám őket rosszabbnak.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
Főleg szakikat kérdezem,hogy BMW főtengely ékszíjtárcsa csere estén melyek a javasolt márkák?
Dayco és Corteco között több mint 30k különbség van,tudja valaki ennek az okát?
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
válasz STC Speed #83648 üzenetére
Az első évben nagyon vészes ha még nincs fokozatod,azután több mint 20%-al csökken sztem.
Most több milliós autó után nem fizetek annyit,mint első biz évemben egy 300e Ft-os autoért,pedig asszem csak 4.fokozatban vagyok(nevesíteni nem akarom mert nem vagyok benne biztos és idő közben voltak változások is). Ráadásul azóta drágult is a baleseti adóval a rendszer.
Én azt mondom,hogy inkább gyűjtsd te a fokozatokat.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen NAS-t vegyek?
- Futás, futópályák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sorozatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...