-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mike81 #131387 üzenetére
A szívó motorokat is lehet "tuningolni", de nem elég nekik egy szoftver remap. Egyszerűen nem kifizetődő, összehasonlítva egy csigás motorral.
Kettőstömegűt cserélünk - én még felújításról nem is hallottam. Egytömegűre cserét szoktak még emlegetni, de én személy szerint nem javallom (szubjektív és különben is hülye vagyok hozzá) ha nincs ami elnyelje a rezgéseket, és a durva erőhatást, akkor megmurdél valami a sok rezgéstől.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SzlobiG
félisten
válasz Mike81 #131387 üzenetére
Szívó benzines autókat nem érdemes, nem is nagyon szoktak tuningolni pár lóerőt lehet csak nyerni vele amit vagy alig lehet érezni, vagy egyáltalán nem. Egyedül a fogyival lehet játszani kicsit kevesebbet fog enni. Szóval ha benzines vonalon akarsz maradni és haladni is szeretnél, akkor turbo benzinest ajánlok, vagy 1.8, 2.0 szívó bár ugyan azok se fognak aszfaltot tépni, de legalább jobban viszik a bódét meg többet is esznek...
Én azt mondom, hogy S-max, kombi mondeoba dízel, vagy turbo benzin.
-
SzlobiG
félisten
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz Mike81 #131761 üzenetére
Persze, a Home szervíz a legolcsóbb, minden más csak drágább
Más: a Focus (mk1) kapcsán olvastam olyat hogy a hátsó futómű drága dolog lehet, mert multis. Ez mennyire jellemző? A másik versenyző a G Astra, aminek ugye egyszerű csatolt lengőkaros a futóműve, azt tán nem nagyon kell beállítgatni vinni. Ezért is vacilálok e kettő közt Köszi!
-
F-ECT$
titán
válasz Mike81 #131760 üzenetére
Nem, az érdekel, amikor viszed 15/20e km-enként szervizre, és kicserélik az olajat, a szűrőket, meg ezt-azt. Ebből szokott lenni "kicsi", amikor csak az előbbieket cserélik, és "nagy", amikor pl a sebváltó olajat meg gyertyákat, stb is cserélnek. Ennek a kettőnek az ára érdekelne.
Dive ever, work never.
-
őstag
válasz Mike81 #132304 üzenetére
Mit jelent az újabb? Nekem 2007-es i30-asom van (0. kilométeres korától nálam van). Tettem bele 130 ezer kilométert. Legfőbb bajom vele hogy alacsony a hasmagasság, könnyen leverem az alját az igazán szemét fekvőrendőrökön és aljas nagy kátyúkban (főleg elsőre az "újakban" amit még nem ismerek). A kipufogó rendszert kellett javítani, de szerintem levertem... Meg kiégnek az égők. Ja és 6 évente akku kell bele. Ennyi (1.4 benzin).
Lassan cserélni fogom, és az új i30 is szóba kerül (csak most már elég drága, ráteszek 1 millát és volvo v40 cc is megvan, és a hasmagasság még csökkent is).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mike81 #132851 üzenetére
Focusból az 1,6T-t kerüld abból az 1,5T a jó, az már a javított konstrukció. TSI-se gáz csak vezérlésre kell fokozottan odafigyelni.
DPF nem tisztul csak ha tartósan mész magasabb fordulaton szóval ha nem dugózol akkor se tesz jót neki a városi használat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mike81 #132858 üzenetére
Az 1499ccm-es a jó, az 15xx ccm-eseket kerüld a turbós benzinesek közül.
Opelből az 1.0 turbó nagyon jó, a 125 lovas változata már élhetően potens. Az egy díjnyertes, nagyon korszerű tényleg jó motor de az 1,4-1,6 se gáz.
Minden csak direkt befecsis kormolódik a Toyta is, a VW-en is... az összes. Csak ha van kettős befecskendezés (szívócső és direkt is) akkor nincs gáz. Az újabb TSI-k pl már ilyen befecskendező rendszert kaptak.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Mike81 #132862 üzenetére
Vehetsz TSI-t, igazából bármit, figyelni kell a vezérlésre, cserélni ha bajos, és kész. Amúgy a láncosak voltak bajosak (nem vészes), és az újabb szíjasak már kevésbé. Szóval szíjas, vagy pedig a láncos vételénél vezérléscsere.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TaaT
veterán
válasz Mike81 #132866 üzenetére
"Igazad van a láncosról írtak nagyon rossz véleményeket."
A probléma fennáll, de közel sem annyira súlyos mint amennyire az interneten terjesztik. Főleg hogy most már olcsón vannak hozzá alkatrészek.
"Ez kb olyan lehetett mint a BMW & PSA fejlesztésű THP motorok."
Ha a prince motorra gondolsz az sokkal rosszabb mint a TSI, a Novoth autószerelő szerint az utóbbi idők legrosszabb konstrukciója volt.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
válasz Mike81 #132862 üzenetére
csak szeretném tudni hogy a motorban van még tartalék, és az előzést nem remegő lábbal fejezem be
Akkor autót kell venni motorral nem ilyen f*sztalicska tsi,ecoboost és társai kis cm3-is szarokat... tök jó tök szép de ezek a motorok egy értelmes kaszniba arra jók hogy kiállj a kertből meg vissza... kis autókba teljesen élhetők fiesta, fabia ect.. Ha benzin akkor min 2 liter szívó vagy 1.8T és így tovább, ha dízel akkor az 1.6 hdi (fordnál tdci) -től érdemes nézelődni. 2liter pd tdi felejtős.
(#132874) Mike81: modeoból kombit (2006 -tól )vegyél 2.0 vagy 2.2 dízel és menni is fog, bele is fértek és majd 400ezer körül cserélsz porlasztókat addig meg csak tankolod+ kötelező szerviz
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mike81 #132921 üzenetére
Nem szar az 1.6 Turbós mondeo de annál szerintem jobb választás akkor a 2 lityis dízel. Fogyasztása is barátibb plusz egy elég régóta bevált motor ez a psa családba lazán elgurulnak 400k-t komolyabb gond nélkül. Az tény amit Mágus írt hogy nem tarja az árát mert rengeteg van belőle. (sok a céges) de ettől még kényelem csomagtér terén a kombi modeot nem veri semmi ha nem nézzük a kisbusz kategóriát. (galaxy,Sharan,Escpace ect) dpf se akkor ér vágás, fater a lagunát szinte csak úgy használja hogy város viszont minden hónapba 1-2x kiviszi pályára és meghajtja és eddig semmi baja pedig 6 éve nyúzza így (bocs az egr szelep cserés volt mert elkopott benne a fasza műanyag állítókerék..).
Nem tudom mi az árkategória ami belefér én családi autónak ezek között nézelődnék és pénztárca/ állapot/szimpátia alapján döntenék.Ford Modeo kombi mk4 (2.0 dízel)
Skoda SuperB kombi/5ajtós (2.0 cr dízel )
Volkswagen Sharan (1.9 pd tdi, 2.0 cr )
Ford Galaxy (uygan az mint a Sharan)
Renault Espace ( 2.0 dci láncos mocival)Hirtelen ennyi jutott eszembe ezekbe van tér kényelmesek. Japán / olasz oldalról majd a többiek nyilatkoznak
(#132923) Tom1939: hát ha belefér akkor szerintem is volvo a felsoroltak alapján
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz Mike81 #132925 üzenetére
Szinte ugyanilyen feltételekkel keresek én is. Jelenleg 1, néhány éven belül 2 gyerek mellé kellene egy jól pakolható autó, ami megy kb havi 500 km-t városban és kb ugyanennyit országúton. (2-3 éves, max 5M a keret.)
A Mondeo kombiból szinte csak diesel van, annak nem olyan jó a napi 2x10 km, bár az országúton azért meg lehetne hétvégente hajtani. A SuperB nekem már kicsit nagy, az Octavia jöhet szóba, abból az 1.4 TSI - ezt meg kellene hajtanom, hogy lássam / érezzem az erejét.
Az Astra nekem nem jön be, marad még a Passat, és az i40.
A kisebbek közül ott a Golf és Focus kombi, de azokba be kellene ülnöm, és megnézni, hogy elég nagyok-e.
Egyterűnél a Verso-ra nem gondoltatok az S-Max mellett?
Dive ever, work never.
-
footy
addikt
válasz Mike81 #132925 üzenetére
Valaki itt írta, hogy az újabb TSI-nél már változtattak a befecskendezésen, és így a kokszosodás már megoldottnak mondható. Ha ez így van akkor kb melyik évjáratól érdemes keresgélni?
2013-tol, tehat Octavia 3, Leon 3, Golf 7.
Az Astrabol pedig a 140 lovasat erdemes nezni. -
footy
addikt
válasz Mike81 #133048 üzenetére
A német fórumokon dícsérik, kényelmes a futóműve és jó a zajszigetelése, emellett a fogyasztás is baráti a diesellel. Inkább a 136 lovasat ajánlják bele. 2011-ig valamilyen csavar 1 mm-rel hosszabb volt az 1.7 dieselnél ami miatt elkezdte enni a hűtővizet és többször is motorcsere lett a vége. Ennyi más típushibája nincs, az előbbit is javították, ill. motorcserével orvosolták.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Mike81 #135422 üzenetére
Egyenlőre még nem. Szegeden és környékén nézelődtem. Itt nem a világ végén vannak kint a kereskedések. Kecsón meg Békéscsabán kint van a határban az összes, oda nem tudok sztem kibuszozni Nem adod el akkor a Fikuszt?
Nissan almera ügyben talán még futok majd egy kört, ez pl tetszene nagyon, ha jó. A hódmezővásárhelyinek a váltója volt nagyon nagyon tré:SSzerk: nem lakik valaki a linkelt autó közelében?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Mike81 #136626 üzenetére
Senki sem mondta, hogy szetesik.
Annyit mondtam, hogy ha hozza kell nyulni, mert hozza kellhet, mivel kopo alkatresz, akkor dragabb mint egy Octaviae, vagy mas kategoriatarsae, mivel a legtobbnek igenytelenebb csatolt lengokaros (felmerev) futomuve van."Bad reklám is reklám too"
-
g4mer
senior tag
válasz Mike81 #136867 üzenetére
Koszi a valaszotokat Az igazi kiszemelt a C5 igazabol, de amint emlitettem, viszonylag keveset jarok, de kell a nagy csomagter. Ha beiktatnek egy kis 50kmnyi palyazast hozza hetente, ugy eletkepes lenne-e a dolog?
Focus benzines kombit nezegetem meg, de az meg kicsi lenne. Mondeo benzines meg benyel 12litert varosba...Sic Parvis Magna
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Mike81 #139874 üzenetére
Nem tudom miért kellene ezt nekem magyarázni, vezettem már többet is, ez az aktuális ~115 lovas meg elég lett volna mindenre amire nekem kell. Ugye amiért nem ezeket nézem elsődlegesen az említett fapadága (többször át lett beszélve), viszont ez ilyen fiatalon ilyen kevés km-rel jó áron volt, meg is vettem volna. De már lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
-
-
spiky03
veterán
válasz Mike81 #141080 üzenetére
Igen erre én is gondoltam.
15-én voltak ott apósok és akkor mondták, hogy már nincs meg.Én is mondtam a csávónak, hogy ezeket a képeket már láttam ennél a hirdetésnél, erre azt mondja, hogy kizárt. Nem mondtam neki, hogy napi szinten néztem az i30 hirdetéseket és le is mentettem a linkeket, amik tetszettek.
Annyi változás van, hogy most az ÚJ MODELL szerepel a hirdetés címében, az eddig nem volt.Igaz alvázszámot lehet kérni, lehet, hogy kérek és lekérem az adatait. Gondolom abból csak kijön az is ha 2 hete valaki megvette, nem?
De mondta, hogy szerdán lesz egy fekete is 74 ezer km-el, csak az most van tisztításon.
Nah mindegy még várok, hátha felbukkan valami jó vétel még a következő 2 hétben.
De ugye ez Murphy, amikor nem volt pénz akkor volt bőven kocsi, most meg lenne pénz de nincs kocsi.
Pedig tetszene a verda, alufelni, digit klíma, multikormány, szervó, ezüst szín. Egyedül középső kartámaszt kellene bele vennem, mert az nincs, amit szeretnék.
[ Szerkesztve ]
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
válasz Mike81 #151508 üzenetére
Ha jól tudom a multijet 2 motorok az új Fiat 500 & Tipo családban már az van. Jó magam Tipo teszt vezetésén 1.6 MJET vezettem , de csak ajánlani tudom. Amilyen kis dízel, olyan erős. 120/Le & 320Nm-es és ezeket hat fokozatú kézi vagy DCT váltóval adják.
Típus hibát nem tudok de érdemes utánna kérdezni ,nincs még olyan rég a piacon.
Ami a legjobb benne hogy a City -hez ha jól rémlik hozzá csatolták azt a funkciót hogy 2000-fölé nem engedi a fordulatot a DCT-nél és a fogyasztás nagyon korrekt a legnagyobb dugóban amellett hogy a szervó jóval kezesebb a hagyományos szervó részben.
Jobb funkciónak tartom mint a start/stop funkciót.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000