-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz barnam_ #135525 üzenetére
a leírt felhasználás csak az év egyik felére igaz, a másik felében a heti 2*40 km és némi városozás van, 15k km-nél több nem megy bele. Plusz a dízelekre aránytalanul sok az éves biztosítás, hasonló benzines teljesítményhez képest. A Vectrába lassan egy év alatt olyan 9 ezer km ment bele, átlag 6,03-as fogyasztással. Ha ennél kicsit több lesz a kis benzines, az nem gond.
#135526 gzbotii
igen, ezek a legáltalánosabb elképzeléseim nekem is, de nagyon ki kellene fogni belőlük egy jó példányt.. Corsából 1.2-t nem vennék, ilyet vezettem, inkább 1.4.. Focus annyira nem tetszik belülről, de ha van egy jó darab, akkor elfogadnám
#135528 MunezXBK
G Astrából 1.4-es kombit vezettem, az autó alapvetően tetszik, pörgetni kell rendesen, hogy haladjon. A tulaj szerint 6,5-7 liter között jár vele. Ebből is egy ismert példányt simán elfogadnék, akár 1.4-gyel is. Gondolom az 1.6 kb ugyanannyit fogyaszt..
#135535 roberto211
igen, én is egyre inkább erre tartok.. viszont pont ezért, mert sok van belőle, nagyon "széles" az ársáv, a 200k-s hulladéktól a megkímélt, garázsban tartott, mindennap portalanított szememfényéig..
továbbá
a linkelt Fiat? Olcsóbban hozzá lehet jutni normális példányokhoz, Barvo vagy Brava, mint G Astra és a felsoroltak.. Opel-es a család (16 éve), de én nyitott vagyok bármire.."... and I hope you have a great day!"
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #135674 üzenetére
Neheheeeeee
Már előre érzem hogy nem megfontolásból fogok autót venni, hanem felszállok az első szopórollerre amit meglátok
Jajjistenem annyira gyönyörű...
Mekkora király lennék....
Átnézem őket, köszi!
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
veterán
válasz barnam_ #135674 üzenetére
A baráti társaságban van 2 db "nagydízel" W124, 300 ezer körüli valós futással. 3-4 évvel ezelőtti vásárlások, apróságokat kellett igazítani rajtuk - mindkettő autó 2 millió Ft feletti összegben van a gazdájának, a pontos összeget maguknak sem vallják be. Patika gépek.
-
GabN73
addikt
válasz barnam_ #135680 üzenetére
Nem szeretnél róla blogot vezetni?
3ezres TD és a sima D is érdekelne, főleg napi használatra, kíváncsi vagyok mit érdemes cserélni rajtuk / milyen rendszerességgel.Nagy a szerelem, első (saját) kocsinak tuti 124-est veszek idővel (sajnos 1-2 év még benne van). Az se baj ha öregebb, úgy is OT-ra menne idővel
-
lsc
nagyúr
válasz barnam_ #135784 üzenetére
Amennyiben olaj gondja van egy normális motornak akkor az csapágyas lesz, nem kikönyököl. Utoljára 1999-ben láttam kikönyökölt rába motort, de ott kiderült hogy azt olaj nélkül hajtották.
#135785) 8th: Ha jól emlékszem írták páran hogy a pd tdi a zajossága ellenére jó motor, akkor ez sem jött be.
Mod: Értem, igaz annyiban nem hogy egy normális gyártó ilyenkor azért csinál egy visszahívást.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
footy
addikt
válasz barnam_ #135784 üzenetére
Ez dinamikus intervallum es 30ezer a maximum. Az auto jelez, ha korabban kell cserelni.
(#135788) kornelka
Nem csak BXE es nem csak az az egy evjarat:
2007-2008-as évjárat, BXE és BLS szintén. Német zöld kollégák kispórolták az ólmot a hajtókarcsapágyakból, ugye mert az milyen káros. Ez lett az eredménye. Az összes csavarlegenda csak mellébeszélés. -
g4bb3r
tag
válasz barnam_ #136139 üzenetére
Autóúton, pályán 7-8 körül eszik, városban 9-10 körül (Bp-vidék viszonylatban járnék). Számolgattam a fogyit így kicsivel több mint a felébe lenne LPG-vel. Nem tudom mennyi most egy gáz szett 150-200 között kb 1,5 - 2 év alatt jönne vissza. Valószínűleg hamarabb is mert nem csak munkába járnék vele (a heti 700 csak az ingázás).
Viszont szerintem 2-3 éven belül cserélném a kocsit akkor már 15-16 éves lesz ha megéri... hm hm
Qru: csomi 500L alapból szóval talán nem lenne ez para. Igen én is +2L fogyasztassal szamoltam a gázt..
[ Szerkesztve ]
-
huliganboy
addikt
válasz barnam_ #136572 üzenetére
Köszi keresem!
Amiket találok, jó bőrben vannak, viszont 250.000km átlag amit futottak. soha nem volt dízel autóm, nem tudom mennyit jelent ez ennek az autónak, motornak. Ha nem votl cserélve a kötelező "főelemek" akkor mikre kell számolni, illetve mennyire sok ez ennek a motornak? Azért 5-7 évre venném minimum az autót?
Köszi srácok!!
-
huliganboy
addikt
válasz barnam_ #136574 üzenetére
Köszönöm!
Az ekkor már cserés alkatrészek közül (pl. kettőstömegű lendkerék stb.) valóságos cseréjét egy bevizsgálás során a szervíz tudja ellenőrizni?
Ez az ügyfélkapus lekérdezés mennyire tükrözheti a valós kilométert? Vagy ha trükközni akarnak ezt is simán kikerülik?
És itt merül fel bennem egy kérdés (az előző autómnál ez kimaradt, és jó tanuló pénz volt):
Hová, és hogyan érdemes elvinni bevizsgáltatni? Szakszerviz vagy Márkaszerviz? Ha egy távolabbi városba megyek, spontán beállítva egy szervizbe be tudják vizsgálni az autót?[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz barnam_ #137277 üzenetére
Hát ezt gyorsan meg is magyaráztad, hogy miért nem értetted.
Jó hogy nem egy nyújtott amcsi limuzint javasolunk első kocsinak. De itt inkább a 140 LE és a kiautó párosítás volt a lényeg, csak ezt figyelmen kívül hagytad. Egy hajóba még kevés is lenne, mint a tiédbe pölö.BigBlackDogOk, látom a saját jelenlegi álmaidat tükrözted a Mondeoval. Ellenben első kocsinak valamilyen indokból kifolyólag nem akkorát vettél, te sem. Meg sokan mások, mondjuk majdnem mindenki. Mert így szokás, és helyes is, szerintem. Golf kategória max.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz barnam_ #137284 üzenetére
A tiéd szerintem nem állatkodásra való, meg azért az olyasmit karbantartás és javítás címén jól meg is kellene fizetni. Lassan de biztosan eljutsz vele bárhová, és ez a lényeg.
BigBlackDog Hátulra kamera beépítés? Rájöttem milyen hasznos dolog,, amikor használtam pár napig egy CLA-t.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz barnam_ #137550 üzenetére
Azért álljon meg a hegyi menet! Hogy kerültünk 3 liter fölé Azért szerintem ez már éhes fajta, főleg automata. Ja de megyünk tovább, hogy kerül ide a 5 literes V8 szívó benzin? Azért a kettő közel sem egy kategória, nem is lesz, hiába van annyi / több / 10x annyi nyomatéka
-
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #138733 üzenetére
Lattad azokat amiket irtam? B szegmens autoi, oda elegendo egy 1.2-es motor, 6 korul eljarnak, tekintve, hogy varos a fo vadaszterulet, ott nem kell annyira porgetni a haladashoz egyebkent sem.
Nem irtam, sehol 1 litert vagy az alattit, megint csak hozzakoltes.
A biztositasos resz pedig a Mondeos reszre reakcio, miszerint 2.0 alatt halott, 2.5 mar jo, de az fogyaszt is. Igen, nagyobb a fogyasztas, es a biztositas is legalabb duplaja egy kis varosi autoenak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #138736 üzenetére
Elsiklassz afelett, hogy milyen modelleket irtam, tovabba azon is, hogy 600 a keret, sot azon is, hogy te irtal 2.5-os Mondeot, mert az mar megy, de fogyaszt, tok egyertelmuen erre irtam, hogy nem csak az a gaz az o eseteben, hanem az A0 biztositas is.
Most latom, hogy nem Te irtad a 2.5-ot. Sorry!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Mr.Csizmás
félisten
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz barnam_ #139579 üzenetére
pl. Dabas-Budaörs ingázás simán kiad napi 110 km-et autópályán, és relatíve rövid munkábajárás az autópálya miatt (időben)
a mi melós WV Transportereink is simán mennek napi 100-150-et, pedig csak 20-30 km-es körben ténykednek. (karbantartás, fenntartás)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz barnam_ #139594 üzenetére
Most kalkuláltam egyet az Allianz oldalán egy 2002-es g astrára és a light kijött 60 ezerre/év. Ha 1-2 évig így biztosítva lesz az még szerintem megéri és a 2002-es évjárat azért nem is annyira vészes ehhez az árhoz.
A másik tervem az, hogy veszek egy swiftet 300-400ért és akkor nem aggódom, mert ha elviszik (kinek kéne, minden sarkon van 2), akkor sem maradok autó és pénz nélkül. Még alszom rá párat
tboy93: a ford valahogy kimaradt a keresésből, de köszi a tippet. Mennyiért vette a corsát a leányzó? Milyen évjárat és motorral?
Baba még egy ideig nem lesz, szóval jöhetnek a kisautók is.
-
kelly416
veterán
válasz barnam_ #139820 üzenetére
Ezek szerint én a 626-osommal még nem is fogok sok olajat venni, épp most indulok érte, aztán cserélem is.
-
-
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel