-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #150396 üzenetére
Szerintem ilyen max 400e de az átírassál stb-el együtt. Alternatívák?
focvis Megfordult a fejembe....Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nandow
aktív tag
válasz Kickass #150400 üzenetére
Jogos, a kereső kimaradt, megkövetlek.
Azt is tudom, hogy van a vw/skoda topik, de ott feltettem egy hasonló kérdést (FSI motorról plusz magáról az octavia-ról érdeklődtem), és válaszul megkaptam az összefoglalóban szereplő két sort erről a motorról. Ami nekem mint laukisnak kb semmit nem mond.
A TSI motorról is szintén van 2 sor az összefoglalóban, de nekem az sem mond sok mit.
Ezért kérdezek ebben a topikban, itt eddig nagyon segítőkészek voltak az emberek.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #150403 üzenetére
+1, ég és föld, főleg komfortérzetben.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz nandow #150399 üzenetére
Mindent megkaptál a vw topikban is, arról nem tehetek, hogy neked az nem mond semmit. Az 1.4 tulajok leírták vagy 200X, hogy mik a nyűgjei.
1 Láncos vezérlés nyúlik, hidegen ha csörög, drága cserélni.2, lekormolódnak a szívó szelepek.
3. Az 1.2 kevés ha megrakod az autót.
Fogyasztása jó, amúgy megbízható motor. Ha ezek nem mondanak semmit, akkor mit akarsz hallani?
A: jó
B: nem jóMajd megszavazzák neked, akiknek sose volt, de hallották, hogy szar.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz vzsryl #150404 üzenetére
Pontosan. Én az F előtt kipróbáltam kb 8-10db Swiftet. Azt kaptam itt egy tippet az Astrara. Elmentem kipróbáltam egy párat. Utána már szóba sem jött a Swift. Semmi közök nincs egymáshoz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
blt.62
őstag
válasz nyogo83 #150380 üzenetére
2002-es 2.0HDI picassóm. Az is 15 éves és költeni kell rá. Viszont most olyan 7-800 ezer között tudnám eladni. Ha költök rá akkor már nem éri meg eladni mert bukok rajta. És lassan a picassón is elkezdenek öregedni a cuccok. Abban bíztam hogy egy hasonló korú Mercedes tovább bírja mint egy citroen.
MegtorloXp
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
Az első generációs toyota rav4-ek mennyire megbízhatóak? Van-e valami ismert típushibájuk (3 ajtós kivitel)? 2. autónak lenne főként autópályán bp-re bejáráshoz napi 50km + hétvégi kirándulásokra.
[ Szerkesztve ]
-
parkasz
senior tag
válasz diegho #150409 üzenetére
Hát, őszintén bevallom elsődlegesen nem a pályázás a cél, de az élet úgy hozta, hogy a gyermekeimet már nem kell behordanom pestre, mert helyben járnak majd suliba, oviban, így olyan autót keresek, ami hobbi célra is megfelelne. A korábbi felállás egy audi a2-es volt a gyerekek miatt. Őket most a feleségem fogja hordani a multiplaval.
Persze ha lenne belőle dízel, az jó lenne, de sajna az első generáció ilyen motort nem kapott
De ha van más javaslat, ötlet, szívesen veszem[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz blt.62 #150407 üzenetére
Ez nem citroën ez prémium autó prémium alkatrészárakkal súlyos szervíz óradíjakkal magas fogyasztással. Ezt még tetézi, hogy a pápaszemes talán a legsilányabb merci ami valaha készült. Ha jól emlékszem nem vagy kis darab és problémád van a bal lábaddal is. Biztos, hogy egy ilyen alacsony autó való neked? Nem járnál jobban valami emelt hasmagasságú autóval? RAV4, HR-V, CR-V? Azokkal sok bajod nem lehet pláne a benzinesekkel és kikászálódni is könnyebb belőle.
-
nandow
aktív tag
válasz Mágus2 #150405 üzenetére
Oké, rendben, bocsi tőled is, nem akartam letámadni a vw/skoda topikot.
Többet kell olvasgatnom a témában.Ezekről a korai TSI motorokról a vélemények számomra - mint laikusnak - negatívak, már amit eddig olvastam.
De ha jól értem, nincs ezekkel azért annyira nagy gond, csak bele kell kalkulálni egy esetleges láncos vezérlést cserét.
Ez körülbelül mekkora tétel? Korábbi hozzászólások alapján ~80e Ft + munkadíj.
Van más nagyobb kaliberű kiadás, ami szükséges lehet a motor kapcsán? -
válasz blt.62 #150376 üzenetére
A motorja sem problemas, a valto is elmegy felujitas nelkul felmilliot, ha szervizelve van (olajcserevel egyutt szuro + csatlakozo, tomites, pkusz uj olajbetolto is kell, mert azt mindig le kell torni). Varosban 14 litert fog enni, amugy nem elromlos fajta, nekem van egy C ebbol a szeriabol, 21 eves, futoventit csereltem meg most elkopott a hatso fek. Automatanal 40 ezret birnak a fekek max, foleg varosban, ott meg kevesebbet.
-
diegho
nagyúr
válasz blt.62 #150376 üzenetére
Nem tudom miért nem értik meg sokan. A használt prémium autót nem megvenni kerül sokba, hanem fenntartani. Ez az autó teljesen jó lesz, ha van annyi pénzed, hogy fenn tudod tartani. Ha netán azt mondja a szerviz szeptemberben, hogy 674000 a javítás és azt mosolyogva kifizeted, akkor hajrá, imádni fogod. Ha egy teljesen váratlan 250000-es javítás kifizetése is probléma, akkor nagyon gyorsan felejtsd el az összes prémium autót.
-
veterán
válasz nandow #150412 üzenetére
Parancsolj, a komplett, eredeti vezérlésszett hozzá, 200 € + posta + munkadíj.
Tök jó motor.
Más komoly baja nincs, akik paráznak, azok még a diószóráson törik a fejüket 100+Áfa áron. Vegyszeres pucolás 18 ezer Ft, kb. százezer kilométerenként nem árt. A Lexus esetén is vegyszeres takarítás a gyári technológia. -
veterán
válasz forceberg #150424 üzenetére
Egy "szent-ember" csinálja csak a dizóást Mo-n, jelenleg monopol helyzetben van, szvsz csak számlásan vállalja.
Azért linkeltem a YT-t, hogy lásd, van más megoldás is, és nem ment tönkre az autó. Aláírom, hogy a dió a tuti, de 7x-es az ára. Nekem konkrétan 105+ Áfát mondott 3 éve.
-
blt.62
őstag
válasz diegho #150414 üzenetére
Igazad van. Jelen pillanatban egy válás után a picassot adnám és ha toldom 400 ezerrel a mercire akkor semmi tartalékom nem marad. Ha elromlik egy 50 ezres cucc rajta akkor gond van és nekem mindennap kell a kocsi. Nem néztem ilyen kocsikat csak nagyon szeretnék egy automata váltós kocsit és csak a picassom van (700 ezret ér) plussz van még 400 ezrem de ebből átkell iratnom. Egymillióért nem kapok jó automataváltós diesel kocsit. Euért néztem benzinest mert évi 8 ezret megyek ebből 6 ezret városban. Ezt a mercit egy ismerősöm árulja akik most vettek új S kategóriás merciket és eladják a régit. Azt mondta hogy minden működik rajta és nem kell költemi rá. Persze lehet hogy azt mond amit akar. Mondtam neki hogy szinte utolsó kocsim lenne ha kibírná még 10 évig hisz 55 vagyok és 65 után lehet már vezetni se fogok. A merci most 17 éves és félek hogy bírná e 27 éves koráig?
MegtorloXp
-
blt.62
őstag
Ezek a kocsik amiket írtál Toyoták? Kapok ezekből automata váltóst 1 milláért?
Mert kell az öt személyes kocsi hisz néha vinnem kell a lámyaim. Amúgy legtöbbször egyedül megyek. Vagy mit nézzek? Az a baj hogy az enyémnél újabb picassókat is szidják. Azért sajnálom az enyém mert 3 éves kora óta nálam van 74 ezer km-rel vettem. 12 év alatt hajtottam bele 125 ezret mert most van benne 199 ezer. Állítólag ezek a 2.0HDI motorok elmennek símán 700 ezret is.[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
-
8th
addikt
válasz blt.62 #150428 üzenetére
1M-ért nem kapsz normális állapotú automata SUV-ot. Még 1,3M-ért is necces. Kézi váltóval sima ügy lenne 1.2M környékén kifoghatsz valamit ezek közül de az automata váltó nagyon leszűkíti a lehetőségeidet. Ezeket érdemes átfutnod.
Honda CRV II (2001-2006)
Kia Sorento I (2003-2006)
Hyundai Tucson (2004-2010)Hogy méretben megfelel-e azt nem tudom. Egyik sem kicsi autó de el kell menni beülni egybe valamelyik kereskedésben. Az európai hobbiterepjárók olyan nevetségesen túlárazottak, hogy még fontolóra venni sem érdemes egyiket sem ráadásul megbízhatóságban tartósságban semmivel sem jobbak mint ezek a távol-keleti autók, sőt. Rendre rosszabbak.
Egyébként én azt látom, hogy nem akarsz te megválni attól a Picassotól. -
Integrale
veterán
válasz diegho #150434 üzenetére
Azt írta, hogy költeni kell rá, nem írta, hogy mire, miennyit, mennyire sürgős (egyébként már 3 éve le akarja cserélni). Megvesz egy ismeretlen előéletű bármit 1 millión innen, akkor arra is kell költeni, de legalább nem fogja tudni, hogy mire és mennyi a vége.
Sok a szűrés, legyen magasabb, automata, megbízható, költségmentes és 1 millió a keret, valamit ki kell húzni ezek közül, legegyszerűbb a keretet lenne, de esélyes, hogy a költségmentes és a megbízható kettős lenne az."Bad reklám is reklám too"
-
blt.62
őstag
válasz Integrale #150439 üzenetére
A picassóra most költöttem toronycsapágy féktárcsa és fékbetét csere és olajcsere összes szűrővel. Viszont a nagyszervíz óta eltelt 5 év és a szerelő azt mondja hogy cserélni kell a vezérműszíjat és a görgőket a vízszivattúval. Más gond nincs vele. Jó a kocsi. A motorháztetőn van egy kis kavicsfelverődés es a bal hátsó sárvédőn egy kis horpadás mert beletolatott valamelyik barom.
Egyébként én arra írtam a ráköltést hogy ahogy telik az idő mindig kőlteni kell rá viszont az ára a kocsinak egyre kevesebb. A picassóm rendbe van.MegtorloXp
-
#94529552
törölt tag
válasz blt.62 #150440 üzenetére
cserélni kell a vezérműszíjat és a görgőket a vízszivattúval.
Ha másikat veszel, azon is kell ezeket cserélni, mégpedig azonnal(+összes szűrő, összes folyadék, + az állapot szerint szükséges egyebeket rendbe tenni) és azok vélhetően jóval drágább fenntartásúak. De akkor még az átírásnak is lesznek költségei. -
blt.62
őstag
válasz diegho #150443 üzenetére
Nem értem hogy miért kell a vezérműszíjat 5 évente cserélni amikor csak 40 ezret mentem vele. Az első nagyszervízt 150 ezernél kellett megcsináltatnom igaz akkor 170 ezer ft volt. Akkor azt mondták hogy 10 évente vagy 100 ezrenként kell cserélni. Nem mindegy mert egy százas lesz az is.
Nem foglalkozok a mercivel mert az még többe kerülne.MegtorloXp
-
válasz blt.62 #150444 üzenetére
Mert lecserélni időben 80k, ha elszakad akkor 200k, ahol drágább a csere ott a szakadás is drágább.
Használt autónál alap a vezérlés, vízpumpa és minden folyadék cseréje, legalábbis 1M autónál már tuti.
Én is most költöttem 200k-t egy 2003-as golf4-re ami kb 800k-t ér, viszont mikor 200k-t ér majd, akkor is ennyi lesz a vezérlés+ gyertyák, vízpumpa.....csere. Most rendben van 5évre, csak folyadékokat és szűrőket esetleg fékpofát kell cserélnem (fék tárcsa is mos volt nemrég)
Van egy honda civic a családban, kb 300k-t ér mégis minden 8k km-en olaj+ szűrő van benne cserélve+ minden amikor kell, 350k km van benne és hibátlan. Ilyen ez a popszakma.
Olcsón fenntartható autó nincsen, csak olcsóbban és drágábban[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
akooos
veterán
válasz MunezXBK #150445 üzenetére
Erről jut eszembe: 2 hete néztünk egy B5.5 Passatot,amiben utoljára 168k km-nél volt vezérlés cserélve. Ez 2009 szeptemberében volt Most pedig van benne 359 ezer km és a kereskedő azt mondta, hogy kizárólag exportra adja el az autót és ha elhagyjuk a telepet, akkor többet nem mondhatunk semmit
Nem vettük meg