Hirdetés
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Last Epoch
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- EA Sports WRC '23
- Path of Exile 2
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
parkasz #211767 üzenetére
VW Sharan , Ford Galay, Sear Alhambra, Ford S-Max (ez a legkisebb).
3 nagyobb, vagy nagyobbacska gyerekhez ezek vannak. Én 3x jártam végig a keresési utat, viszontagságokat. 2009 óta a fentiek valamelyike volt (pontosabban Galaxy /VW verzió/, S-Max, S-max)
(Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a Citroen, Peugeot, Fiat vonalat nem néztem) -
válasz
parkasz #151792 üzenetére
Fiesta mk6-ra keves a penz, Yarisra is, 600-bol meg jo 1.0-t se nagyon kap. Punyesz II talan, de nagyon figyelni kell a rozsdara, szinte az osszes rohad. Nehez ebben az arkategoriaban autot ajanlani. En vagy vennek egy swiftet kevesebbol, ami full igenytelen, olcson fenntarthato auto vagy gyujtenek meg ~200k-t.
-
lenko
aktív tag
-
válasz
parkasz #143306 üzenetére
Mert végtelenül kényelmes dolog kimenni a -10 fokba úgy, hogy nem kell a hidegtől elgémberedett ujjakkal jeget kapargatni míg a gyerek a kocsiban jégcsappá fagy a gyerekülésben hanem bekötöd a gyereket a meleg autóba indítasz és mész. Az 1.4PD kis motor jó hatásfokkal alacsony veszteséghővel ezért lassan melegszik és csak soká kezd el rendesen fűteni. Sokat segít ezen ha az állófűtés 50+ fokosra felfűti a hűtővizet. Így még a legkeményebb hidegben is fele annyi idő alatt bemelegszik a motor ami motorkopás és többletfogyasztás szempontjából sem mindegy. Dízel autót én személy szerint nem is engednék állófűtés nélkül árulni.
-
válasz
parkasz #143292 üzenetére
A dízel és a benzines egyaránt jó választás belőle. Benzines finoman jár csak forgatva hallod a hangját de országúton főleg autópályán elég sokat eszik a röhejesen rövid ötödik miatt (130km/h = 3600rpm). A háromhengeres dízel hidegindításnál így jár de nem kell tőle megijedni ha bemelegszik elmegy a hangja
. Országúti tempónál négy litert fogyaszt és városban araszolva sem megy bele hat liternél több. Tipp: csak olyat vegyél amiben van gyári állófűtés! Kaszni törés szar ügy de manapság már nem sokkal drágább javítani mint egy acél karosszériát és szerencsére vannak műhelyek akik értenek is hozzá. A lényeg, hogy 1.2 automatát ne vegyél. Annak szar az ülése szar a futóműve buta a váltója a 155-ös gumijain olyan esetlenül pattog az úton, hogy az már szó szerint félelmetes. A világos kárpit + üléshuzat kombó nagyon kényes minden szar nyomot hagy rajta azt is kerülném. Amúgy jó kis kocsi nem egy problémás típus.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
parkasz #143295 üzenetére
1.4PD ha nem is élvezi, de kibírja szerintem. Városban (vissza úton) óvatosabban érdemes bánni a motorral, és olajcserére figyelni (10 ezer/még szűkebben, ha sok a város). Fogyasztás minimális lesz
Gyerkőcöknek kell ülés/-magasító? Mindenekelőtt azt kéne kipróbálni, elférnek-e kényelmesen hátul mindketten - twingo és többesszám alaján feltételezem, hogy ketten vannak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
parkasz #141731 üzenetére
Egyik, másik hirdetés, amit néztem. Van specializálódott szerviz is, hozzájuk esetleg elvinném a kinézett példányt átnézetni. Autópályán átlag benzines módjára fogyasztanak, a váltót szokni kell fokozatmentessége miatt (néha felbőg a motor, nem lineárisan a sebesség növekedésével), városban pedig kevesebbet esznek, mint egy dízel. Fenntartása nem több az átlagnál, az alapvető karbantartások motor, váltó terén talán többe kerülnek, de ez bőven visszajön az üzemanyagon, fékeken (akkut töltve nem kopik). Kicsi kompaktból Polo is belefér, valamivel újabb is, 25km-re simán vállalható az SDI. Fenntartási költség dízelhez mérten alacsony - se turbo (ezáltal 64 lóerővel nem egy versenyautó), se kettőstömegű -, viszont a kis kasznit jobban rázza, és autópályán 120 felett sokat forog, de 5-6 literrel beéri, és alkatrész is van hozzá minden bokorban
Seat Ibiza szintén van ilyen hajtással, illetve Skoda Fabia is. Mindháromnál alternatíva az 1.4 PDTDI motor, az alkalmasabb pályára, és valamivel kevesebbet eszik, de több rollerfaktor van benne az összetettebb mivolta miatt, bár még mindig egy viszonylag olcsón fenntartható konstrukció. Alternatív hajtású és VW-konszern autókra nézve ezek jutottak eszembe, de lehet, hogy más márkában találsz megfelelőbbet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
parkasz #141729 üzenetére
25 km alatt a dízel is bemelegedik, én nem zárnám ki. Ha rövid táv is lenne sok (vagyis a 2x25-ben nincs benne az ovi-járat), első generációs Prius is akad ilyen árban garis/új akkukkal. Mekkora autót keresel, hányan használnátok? Ha egyedüli autó lesz, csomagtartó pl nyaralás miatt szempont?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bluetooth hangszórók
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Videó stream letöltése
- Tőzsde és gazdaság
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U759 - i3-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS dokkoló 210-AZBV + DELL 180W AC töltő
- BESZÁMÍTÁS! Asus ProArt OC RTX 4070 OC 12GB GDDR6X videokártya 3 év garancia 27% áfa
- Bomba ár! HP ZBook Fury 17 G7 - i7 I 32GB I 512SSDI RTX3000 6GB I 17,3" FHDI Cam I W11 I Gar
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest