-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
theuprising
tag
válasz tboy93 #150748 üzenetére
Van, de semmi extra, 90/116 lovasban van, mondjuk én sem értem miért létezik Corollában ha ilyen gyenge.
Sőt, a 2.2 D4D (a problémás) is van. 1.6 TDCi Focus is kb ilyen erős, de legalább jobban fogyaszt.Egyik haverom taxizik egy 2009-es Focus 1.6 TDCi-vel, nem rég cserélt benne kuplung-lendkerék párost 360ezer km-nél, megbízhatónak tartja és jól is fogyaszt (városi használat mellett 5.5). Nem hiába van sok taxisnak ilyen (bár mostanság már egyre kevesebbnek, jövőre már nem lehet taxiba állítani ezeket ezért az utóbbi fél évben elkezdték eladogatni őket).
-
#03969024
törölt tag
Renault Latitude-ről tudtok valamit? Ez már a megbízhatóbb technika, vagy még a sok elektromos hibától szenvedő?
-
-
lenko
aktív tag
Nem vagyunk, nekem a következő biztos, hogy az lesz.
Igaz ez régi konstrukció, de gyűlölök városba váltogatni klíma mellett(nem is nagyon használom ezért, csak pályán), ahogy kinyomom a kuplungot lecsapja a fordulatot hamar. Nálam egy hosszbordáson megy minden (Klíma+Szervó+Generátor+Vízpumpa)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
ADAM1337
nagyúr
Jó áron tudnék hozzájutni egy fullosan leszervizelt autóhoz:
2006 highline vw phaeton 3.0 tdi (Nem emlékszem de szerintem 4 üléses, mert egy vezérigazgató tárgyaló autója volt)
Pro/kontrát tudtok írni erről a típusról ? -
Termi16
őstag
válasz ADAM1337 #150763 üzenetére
Az övében is fel lett újitva, de aztán megint tönkrement.
Nem a fék és a gumi lesz ezzel az autóval a legnagyobb problémád.Szerk.:
Többet sajnos nem tudok róla, párszor utaztam benne, de igazából csak a szentségelésre emlékszem, meg hogy végül eladta "bármi áron", csak menjen.Ha ilyesmiben gondolkozol, akkor érdemes lenne "valódi" prémiumot nézned szerintem.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz lenko #150766 üzenetére
Igazából az E39-emet elakarom adni, és még nem tudom mi legyen az utódja, de ez kiváltaná az biztos.
Főleg azért mert tényleg meg lett rajta minden csinálva tavaly, komplett fék cserétől kezdve váltó felújítás, 2szett gumi van hozzá, pirelli p zero nyári 18-as felnin meg 17-esen téli (a márkája passz).
Az ár csábító maradjunk annyiban. -
veterán
válasz ADAM1337 #150770 üzenetére
Természetesen nekem sincs tapasztalatom vele; leginkább egy Touareggel vethető össze a fenntartása, így bitpork lesz a Te embered.
Csatlakozva egy korábbi hsz-hez; nagy valószínűséggel nem a fék és gumicsere lenne a legnagyobb parám.
Ha tetszik, vedd meg.
Viszont addig add el, amíg úgy tudod, hogy a következő tulaj is élvezze az autót néhány hónapig. -
runner 125
nagyúr
Mert nem vezettél még jó automatát.
Szeretem a manuálist én is, motorozom is, ott is imádom én beosztani a motor erőt, fordulatot, de a következő B. autóm szinte biztosan automata lesz, persze normális motorral (min. 2500 ccm), normális váltóval (7-8 fokozat, nem CVT, kormányról is kapcsolható funkióval)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
8th
addikt
válasz runner 125 #150772 üzenetére
De igen. A VAG konszern DQ250 DSG váltóját amit korának legjobbjai között tartanak számon többféle autóban is volt szerencsém kipróbálni. Gyors mint az állat de úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép szép, de otthonra nem kéne. Pedig nem egy problémás típus sőt kifejezetten tartós de akkor sem kell. Esetleg ha a fővárosban élnék és csak a városban használnám az autót akkor talán, mondom talán, bevállalnék valami automatát. De még akkor sem biztos. Egyszerűen nem szeretem.
-
HIJ
őstag
válasz kovacsroli #150718 üzenetére
Na kaptam egy kis jó hírt is a kereskedésből. Úgy néz ki hogy a 44. hétből 30. lett . Tehát július végére rakta be gyártásba a Seat. Lehet hogy még szeptemberben lesz új autóm
-
Eugene Roe
őstag
válasz LuckyL #150744 üzenetére
Sokkal gyorsabb, de nem a 4,7 helyett 4,5 miatt vesznek jobb autót, hanem az életérzés miatt. A fixie bicikli is vissza az időben 120 évet, még is vannak akik azt szeretik a vissza-kettő előzéskor kicsit más hangulató manuálissal, mint kormányváltón, ráadásul én akarom megverni a másikat, nem pedig a pénztárcám. Mondjuk egy "buta" szekvenciális váltó már jó kompromisszum lenne, de az meg csak a versenyre épített gépekben látható.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
válasz vzsryl #150782 üzenetére
Lesznek konkrétumok is? Azt olvastam régebben én is, hogy a karosszéria alkatrészek drágák hozzá (valami 300 ezres visszapillantó rémlik), de nem látom miért lenne nehezebben fenntartható, mint egy Touareg? Ami mondjuk kategóriájában nem is vészes szvsz. Maradjunk a 3.0 TDI-nél, mert az az egyetlen ésszerű motor a Phaetonban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz vzsryl #150786 üzenetére
Hát, nem sikerült megijesztened.
Ennyi erővel mindenre rálehet fogni, hogy szar, túl sok becsneppert olvastál, mert csak a hondát meg a toyotát lehet eladni. Tény, hogy rétegmodel, de attól még nem törvényszerűen szar és eladhatatlan, sok múlik a körítésen.rbalint88: +1
-
ADAM1337
nagyúr
válasz vzsryl #150782 üzenetére
E60 belseje nem tetszik, gagyi anyagok használata miatt, első beülésem egy e39 után eléggé lehangoló volt, meg a fényszóró nyűgje...
Viszont a kasznija nem rohad úgy.(#150783) mdani01: Csak nézelődők persze, nem akarok beleugrani semmi rollerbe. Míg nincs konkrétum addig ezt pofozgatom, félév-1év egy lengőkar valamiért a bal oldalt jobban eszi Buda.
(#150785) theuprising: Néztem az az igazság tetszik is, de a csomagtérrel nem vagyok kibékülve(280liter), meg pár egyedi fszágon, pl a kormánynál lévő kis desk-től kiver a víz konkrétan, de kényelmes lehet az biztos.
Környéken van egy belőle egész pofás gép.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz theuprising #150791 üzenetére
Anno én is rájuk pillantottam, de az a piszoár ott a középkonzol helyén - számomra - vállalhatatlanul néz ki.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
gaborbol
őstag
válasz ADAM1337 #150773 üzenetére
Nalunk nincs dizel, de itt talalsz benne erdekes adalekokat
If the starter motor goes, you may as well replace the water pump as well. Being an engine-out operation, It takes 24 hours worth of labor the remove the engine then an additional 2 hours to replace the starter motor.
If you live in temperate climates, you may have to look at replacing the valve cover gasket ($1000.00 job).
Tire pressure monitoring sensor will always go, (You can disconnect the sensor module).
2 Batteries. The Phaeton has an AGM (Absorbed Glass Mat Battery - Not aftermarket available $220.00) battery in the left compartment (Powers everything in the car except for starting the vehicle) and the Starter battery on the right side.
My very mediocre massage seat died (Didn't bothered to look into replacing as it will cost thousands to replace).
Brake pad wear sensors, these have to be replaced with brand new parts ($200.00 for set of 4) or you can just disable it (What I did).
Wheel alignment (Only available at VW dealerships) 3.5 hours of labor for the job.
Low beam bulb (HID), to replace the bulb, you will have to remove the bumper. 2 Hour labor charge. Spend $200.00 on the proper OEM bulb and not $80.00 like I did (Died within 3 months)
[ Szerkesztve ]
-
creedszl
aktív tag
sziasztok!
családalapításon munkálkodok,már megvan a másik felem szóval az utód gondolat magva is el van hintve.ezért is cserélném le a jelenlegi kis 2000-es suzuki swiftem valami tágasabbra.A helyzet a következő:
keret kb 700-800e Ft.Nem lakom messze a melóhelytől szóval napi 6-7km-t ingáznék vele pest peremterületén plussz persze néha elutazás stb. Benzines legyen ez alap.A következő gépekkel szemeztem:
Honda Jazz 2002-2007
Hyundai Getz 2002-
Fontos a viszonylag alacsony fogyasztás ami 5-8 liter között van illetve az alacsony fenntartási költség.Gondolok itt arra hogy egy olaj+szűrők cseréje ne kerüljön 50k-nál többe.
Az ehhez hasonló gépek érdekelnének.
Javaslatok?[ Szerkesztve ]
Hulligaaan
-
MunezXBK
nagyúr
válasz theuprising #150798 üzenetére
Ööö...Jazz elég nagy belül.
-
Integrale
veterán
válasz theuprising #150798 üzenetére
A Jazz kb hozza a Corolla mereteit belul.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel