-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés, de használt autót első megtekintéskor "szokás" már elvinni pl egy szervizbe átvizsgáltatni?
Vagy először csak nézzem meg, ha tetszik és rendben van számomra, utána egy második találkozónál vigyük el szervizbe? -
Termi16
őstag
válasz nandow #151301 üzenetére
Én előbb megnézem élőben, és csak utána viszem szervizbe, ha nekem megfelelt.
Ha pl sokkal rosszabb állapotban van, mint a fotókon, vagy észreveszel valamit élőben, amit a fotón nem, akkor simán lehet hogy mégis elállsz a dologtól, akkor meg felesleges volt előre lebeszélni egy szervizt is.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
veterán
A tuningos 1.9 TDI-ket érdemes lehet megvenni annak aki pont tuning miatt venné, vagy csak akkor adják el, ha leamortizálták, és ezek a legnagyobb aknák? Tudjátok az ilyen "2260 turbó, SDI tengely, 502 csúcsok, nagy cooler" hirdetések.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz lenko #151305 üzenetére
Nem hinném, hogy az anyagi elképzeléseimbe, akár vételárról, akár fenntartásról legyen szó bármi más belefér:
- (Bőven) másfél millió alatti vételár
- Papíron max 100kW az átírás, adó, biztosítás miatt
- Óvatosban 5-6 literes fogyasztás, nyilván padlózva több
- 200-240ló, 4-500Nm, 7-8s 0-100
- Normális alkatrészárak gyári vagy azzal megegyező minőségben. 6 darab 200 ezres injektor, 300 ezres kuplung-kettőstömegű szett nem jöhet szóba
- Elterjedtség és viszonylagos egyszerűség miatt olcsón szervizelhető, ne kelljen gyári gépre dugni egy olajcsere miatt, "minden bokorban" értsenek hozzá.
Szerintem ennek csak az 1.9 VAG felel meg némi tuning segítségével.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
lenko
aktív tag
válasz szőröscica #151307 üzenetére
Inkább 330i.
(#151306) rasotamas
Sok sikert.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
m3tr0
senior tag
válasz rasotamas #151306 üzenetére
Ilyen feltételek mellett csak a húzott dízel jöhet szóba.
Amennyiben ismertségi körben van mondjuk egy eladó, az akár jó is lehet.
Ismeretlentől megvenni ilyet hááát....lehet az is tök jól megépítve és simán eljár hiba nélkül nyelezve de lehet,hogy hazafelé menet amikor harmadszorra elrúgod elpukkan benne valami.
Nem könnyű az ilyen.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Bad Pritt
nagyúr
Alfa 147-et érdemes nézegetni olyan 800K-ért max? Csak azért kérdem, mert 24 oldalnyi hirdetés van fenn hahu-n és csak a 15. oldalon lépi át az áruk a 800-at, szóval már bőven az árban közepes ajánlatokból lehet válogatni ennyiért elvileg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rasotamas #151306 üzenetére
Ilyen elvárásokkal egy kupac vasat fogsz venni. Vagy megfizeted, és akkor sem fog 5 literrel eljárni, ha simogatod, vagy nem fizeted meg és többet fogsz feködni alatta, mint az asszony alatt.
Passat B6 2.0TFSi kell neked. Gyárilag 200 ló, és nem kell bele 500Nm, hogy meg legyen a 100kmk/h 7mp alatt.., ha kell, az iramot is bírja, árba és fogyasztásba nem fér bele... ezért írtam, hogy az elvárásokon kell módosítani. Vagy vehetsz egy mókolt G4- vagy B5.5 passatot, és kezdheted törni a buksit, miért nem eszik 5 litert és miért van vele folyton valami.
A titkot akár most is elárulhatom. A régi adagolós jól fogyaszt de nem húzható értelmes áron 200 ló fölé. A PD tuning olcsóbb, de az gyárilag is bekérte a 6-7 litert, mókolással sem megy alá. Gondolkodj el, hogy mit szeretnél...
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz sagesz93 #151312 üzenetére
Most csak tök véletlen néztem, hogy mennyiért mennek, de mondjuk nekem egy ötajtós, 1.6 benzines simán adná.
Nem tudom, hogy vannak a felszereltségi szintek, de klímát pl nem igénylek (csak jó, ha van), szervo, ABS meg mindegyikben van, ahogy látom.
Meg amúgy miért ilyen dögnehéz? Nehezebb, mint a négyes Golf, meg a többi akkori kompakt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
8th
addikt
válasz rasotamas #151304 üzenetére
Hááát... nagyon meg kell nézni, tdi tuningos fórumokon (FB dízel tuning csoport, tdiclub, index dízel tuning topik stb...) utána kell járni az autó előéletének. Ki és mikor építette kik voltak az előző gazdái mi van benne pontosan stb... Van egy két gyöngyszem de a többség lerúgott széjjel sonkyzott fos.
-
A214
aktív tag
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek? [link]
Korához képest egy kicsit sok nem?
Rendszám nélkül valós km elgondolkodtató? -
theuprising
tag
Rendszámot én is levenném ha képet tennék fel a kocsimról, ez nem feltétlen baj forrás.
Azt kéne megtudni, hogy rendesen volt-e minden évben olajcsere, meg a többi olajjal mi a helyzet, voltak-e cserélve (váltó, fék).
Ritka egy ilyen hirdetés, nem akarok vérpistike lenni, nem szólnám le rögtön, de elég erős fenntartásokkal kezelném, első körben a folyadékokkal kezdenék, tehát mindenféle olaj. -
diegho
nagyúr
Ezt nagyon erősen kerülném. Az autónak az állás épp annyit, vagy még többet árt, mint a használat. 33k km alatt mennyi olajcsere volt? 14 kellett volna, de kétlem, hogy kettőnél többet élt meg. Ha nem volt használva télem, akkor a tegyük fel októberben lelakott autót márciusban csak úgy hopp elindították? Mi van a folyadékokkal? Le lettek cserélve 4-5-6 hónap állás után? Mert le kellene. Ennyiért vezetett szervizkönyves 2008-as modelleket adnak 150k km alatt, sokkal inkább azokat nézném meg.
-
tom_77
tag
Sziasztok,
autocsere elott allok. Mazda 3 az egyik kiszemelt (2017-es). Eléggé félek a korróziotol. Első generácios Mazda 6-osrol váltok, ugyhogy tudom milyen az A kérdésem is ezzel lenne kapcsolatos. Nem tudjátok, ezek az új Mazdák mennyire hajlamosak a rozsdásodásra? Tudom nem vagytok jósok, de talán olvastatok valamit arról, hogy fejlődött-e ezen a területen a Mazda.
Köszi előre is. -
őstag
válasz tom_77 #151321 üzenetére
Hát én ezért nem mertem mazda 3-at, pedig nálam is játszott. Kb a 2 végletet lehet hallani/olvasni (valakinek hamar rozsdál, valakinek meg egyáltalán nem, és igen olvastam anyázást 2-3 éves új szériás 3-asokról és 6-sokról ahol korhoz képest csúny rozsdásodás volt, de nyilván nem ellenőriztem személyesen, nem tudom hogy hiteles-e). Többség véleményének az tűnik hogy le kell kezeltetni és jó lesz, de engem ez nem nyugtatott meg.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz htomi85 #151323 üzenetére
Ja, gondolom adnak is rá 12 év átrozsdásodás elleni garanciát.
Én is gondolkodtam korábbi Mazda 3-ban (2007-2009) de nem mertem végül venni. Aztán múlt héten elhoztam egy vadi új Suzuki Balenot, erre is jár a 12 év rozsda elleni garancia már alapból. Új Mazdától már én se tartanék.Més que un club!
-
őstag
ne hagyd magad lebeszélni róla, főleg ne hidd le a hülyeséget hogy majd egy 150 ezret futott jobb lesz ettől
hívd fel az eladót, informáld le, hogy rendesen meg voltak-e csinálva rajta a szervizek és ha minden rendben, akkor csapj le rá, ritka az iylen kocsi
a sok okost, aki még nem látott keveset futott 10-15 éves kocsit, ami gyakorlatilag újszerű állapotban van szard leannyira fel tud bosszantani az iylen tudatlanság
cryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #151326 üzenetére
Egyetértek.
Számomra is teljesen egyértelmű, h azonnal ugranék egy ilyen autóra. Kor ide vagy oda, a 30.000km futás semmi és én konkrétan leszarnám, ha 3x volt benne olaj cserélve.
..és jelen esetben azt is fontos kiemelni, h ennyire pici km mellett a futómű, a beltér, fékek, gumik állapota sokkal jobb, mint egy 5x ennyit megtett példánynál, illetve a sérülések kockázata, meglévő sérülések / hibák mennyisége és az egész autó általános állapota is sokkal nagyobb eséllyel szebb.Szóval menjen el és nézze meg, ha jó, kis alku után meg kell venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #151326 üzenetére
Én láttam 12 éves autót 8k km-el, csak ~30m-t kellett mennem hozzá ott állt a garázsban a 2. szomszédnál, de 12 év alatt egyetlen olajcsere sem volt benne. Ez egy Lanos volt, amit beszámoltak és jött helyette egy Astra Classic, amit 4 évesen 2500km-el cseréltettek be tavaly egy új Sandero-ra. Az Astra sem volt szervizben soha. Idős házaspár gyerek nélkül. Persze meg lehet nézni a Fusion-t, de nem kell álmodozni. Apám mikor meghalt ott volt a garázsban a 21 éves autó 131k-val, nagy ritkán kapott olajat, azon kívül semmit. Nem kell bemutatni az extrém keveset futott autókat, inkább legyen folyamatosan szervizelt, az pedig elég kérdéses egy 14 éves 30k-t futott autónál. Tényleg meg lehet nézni, de én alapvetően már 50k minimum futási limitet lövök be keresésnél is egy 10 éves autónál.
Most nézem ez a Fusion itt van tőlem pár km-re.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz diegho #151329 üzenetére
az hogy nem volt szervizelve, természetesen kizáró ok, illetve az is hogy mondjuk 3-4 évig állt
de az hogy télen nem használták....azért álljunk már meg, ezek nem trabantok meg zsigulik
ha 1-2 évente le volt szervizelve a gép, el kell hoznianyukámnak van egy 2001-es 206-osa, 60 ezer km-le, oylan a kocsi mintha új lenne, kívül belül
sokkal különb minden szempontból mint egy 200 ezret futott 5 éves cégesautó, pedig 16 évespersze a biztonság már nem a mai színvonal, ezt is mérlegelni kell
mindenesetre leharcolt állapotban 2-300 ezer ft-ot érne, de lemerném fogadni hogy 700 körül azonnal elvinnék ismerősi körben, meg sem kellene hirdetni[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #151330 üzenetére
Ez a télen állt érdekes, mert ez ha télen a hóban, sózásban nem is ment, akkor is napi ~10km-re jön ki az átlaga, ami ilyen tipikus városban (Kaposváron van az autó) elszöszmötöltem munkába, majd délután haza, ami ha nem kapta meg az olajat időben, mára elég komoly dolgokat csinálhatott a motorban.
-
őstag
-
őstag
visszavonok mindent, az utolsó képen látni, hogy külföldről behozott, akkor így ellenőrizni sem nagyon lehet a szerviztörténetet
na így már én sem fizetnék felárat érte, sorry mindenkitől hogy ezt nem vettem észrecryptot minden termékemért elfogadom
-
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #151331 üzenetére
amíg valaki el nem megy megnézni és ki nem derül, hogy volt-e benne legalább két évente olaj cserélve vagy sem, eléggé fingreszelés. btw ha a minimális szervizt megkapta, én is rárepülnék megfelelő típusból egy ilyen darabra. de mindenféle légből kapott indokkal, meg mert a te ismerősi körödben spúroskodtak ezen/nettó idióták (hogy az új autót cserélgetik), nem kell lebeszélni a kérdezőt, mert lehet, hogy az évszázad vételét szalajtja el egy ilyen komment miatt. mindent, ami ígéretes és közel van, meg kell nézni. ha az első szűrőn átmegy, megállapodni az árban, elvinni szervizbe és ha ott is átmegy, akkor kicsengetni, nem pöcsölni rajta
LuckyL: alvázszám birtokában lekérhető a szerviztörténet, csak jó helyen kell kopogtatni
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #151335 üzenetére
igen, tudom hogy elvileg lekérhető, de így azért mégsem az az álomvétel, amiért komoly felárat fizetnék
ha végig magyarországi lenne, azt utána eladáskor is lehet érvényesíteni, ami azért ilyen öreg autónál benne van, ezeket ritkán veszik még +10 évreezt az escalade-et hogy elrondította ez a barom
kérdés hogy miylen hülyét fog találni rá 8 milláért, haha
[link][ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
rbalint88
addikt
válasz nandow #151338 üzenetére
A markaszervizben. Ha kekeckednek es kotik az ebet a karohoz, hogy nem adnak ki adatot, akkor addig kell kopogtatni, amig talalsz valakit, aki kiadja egy megfelelo portreert cserebe (Kossuth eleg szokott lenni, procc helyen/draga autonal lehet, hogy Szent Istvant is be kell vetni).
-
creedszl
aktív tag
Szeretném lecseréni a 2000-es suzukim.A keret 700k plusz még 100 ha utána esetleg a szerelőnél valami cserés lenne.Néztem Hyundai Getz-et, G Astrát, Focus Mk1-et, mind max 1.4-es benzines motorral,viszonylag jó felszereltséggel.Évesen jelenleg olyan 8 ezer km futásteljesítmény jön össze.Ez nem nagyon változna. Kiscsaládos kategóriára lenne szükség.Fontos hogy a fenntartás ne legyen húzós,egy éves olaj+szűrők,állapotfelmérés ne kerüljön kb 30k-nál többe.Mit javasoltok,milyen autók lennének jó eséllyel jók az adott feltételekhez, melyeknél kisebb a lyukra futás esélye(nem csak típus de évjárat szerint is)?
[ Szerkesztve ]
Hulligaaan
-
-
rbalint88
addikt
válasz creedszl #151342 üzenetére
1998, akkor kezdtek gyartani 2002-ben valtozott a muszerek garfikaja meg par aprosag, szerintem nincs akkora kulonbseg, amiert erdemes kiejteni a regebbieket. Ebben az arkategoriaban csak az allapot szamit.
Ja es a tegnap totalcaron is megenekelt titkos tipp, megane 1 ph2 is jo valasztas lehet, az biztonsagosabban is belefer a keretedbe. Vasarlas utani szervizre a 100ezres keretet keveslem kicsit amugy. -
travis84
csendes tag
Nincs itt esetleg valakinek Toyota Prius (2009-2011) autója ? Nagyon szemezek vele, és mivel lopják, mint a biciklit, érdeklődnék, hogy körülbelül mennyibe kerül egy lopás Casco évente az autóra? Mert a fenntartásba ezt is bele kell kalkulálnom sajnos, mielőtt mellette döntök...
-
hacki87
senior tag
válasz creedszl #151347 üzenetére
Sztem egy vezmuszij csere mindenfele kedvezmeny nelkul kb 60eFt abbol pl nekem 30at mondtak munkara. Akkor kell olaj+szuro es a tobbi folyadek, hogy tuti legyen de ha esetleg tarcsakat kell cserelni betetekkel egyutt azzal mar kb benne is vagy a 100eFtba. Szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Wise (ex-TransferWise)
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...