-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#94529552
törölt tag
válasz theuprising #151046 üzenetére
Nem pont erről beszélt vzsryl.
-
Faith
aktív tag
Üdv
Tud valaki segiteni, hogy a Skoda Octaviak amikben 1.8T motor van (150Le) milyen áron mennek el? 2005 környéki sedant keresek lehetőleg 160 ezer kilometer alatt de ezzel a motorral nem talalok igazaból ilyen kocsit. Mennyi a reális ára egyebként ezeknek? Csak mert hasznaltauton egyetlen darab van fenn ilyen ilyen motorral.
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #151054 üzenetére
Azért egy 12 éves autótól is elvárni, hogy csak max 160 legyen benne..
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #151055 üzenetére
Mondjuk sokan évente 10-12e km-nél nem mennek többet. Bár igaz, hogy azok általában nem egy Octavia méretű autót vesznek és nem egy turbós, 1.8-as motorral. De igen, szerintem is kell egy kis szerencse egy olyan futásteljesítményhez.
[ Szerkesztve ]
-
Faith
aktív tag
válasz szabonagyur #151055 üzenetére
Legyen akkor 200 ezer kilométer. De igazaból a reális ára érdekelne ezeknek mert 1.4 meg 1.6 motorral már találni 1 millió alatt viszont az kevésnek tünik ehhez a kasznihoz.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #151055 üzenetére
Vettem egy B Omegát, 141.000 van benne, 23 éves.
Minden briefje itt van, kmóraállásokkal, extulajok adataival, stb.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #151059 üzenetére
Ja, elvárás? Akko nem szótam.
-
lenko
aktív tag
válasz szabonagyur #151055 üzenetére
A jelenlegit 12 évesen vettem 138e km-el, az előzőt 15 évesen 124el.
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
Sziasztok!
Dízel Mazda6-om mellé vennénk autót az asszonynak. Lenne egy rokon autó eladó, itthoni 2000-res Honda HR-v, 300e km, 5 ajtós 4WD CVT 1.6 105ló. Mivel nem egy topp állapotú autó és a két kerékív rohad is, így az ára igen kedvező, 450, februárig érvényes műszakival, az elműlt 25 ezer kilométeren bevallottan nem lett rá költve, olaj is csak utántöltve.
Kipróbáltam, teljesen oké. CVT szokatlan, produkál érdekességeket, de nem rángat, nem torpan. Úttartása, futóműve teljesen jó, fékek ráznak, minimum betét de talán tárcsacsere, persze vezérlés, olaj, váltóolaj csere a minimum részemről. 5 év 30 ezer km az elvárás tőle, ha többet nem költök rá.
Vehető?https://tinyurl.com/rasoapro
-
hacki87
senior tag
Sziasztok!
Ha az üzembentartói szerződésben van három dátum:
Az üzembentartói szerződés hatálybalépésének napja.
A jármű az új üzembentartó birtokába kerül
Az üzembentartói szerződés kelte.megegyezik az úgy jó? emlékszem anno amikor vettük az autót és ott is volt 3 dátum sztem amúgy lényegében ua szöveggel csak ott tulajdonos volt üzembentartó helyett akkor ott volt valami gubanc. de már nem tudom mi volt az.
-
hobizoli
nagyúr
-
bozont
veterán
válasz theuprising #151043 üzenetére
Igaz nem Ecotec lesz az. Pontosan még nem kérdeztem milyen felszereltség, csak annyit tudok hogy 1.6 és hogy Zafira B. Kicsit keresgéltem neten és ha jól olvastam, akkor ez már az 1.6 Twinport 115LE verzió. Bár ettől sem lesz sokkal fürgébb. Bár ami jobban foglalkoztat és elég keveset találtam róla (legalább is magyar vagy angol nyelven), hogy mennyire megbízható motor ha rendszeres a karbantartás.
-
probizz
tag
Milyen kombit vennétek 2,5 M Ft-ig és melyik motorral?
- Megbízható motor (benzines és dízel is lehet)
- Jó futómű, összességében jó konstrukció
- Népszerű, könnyen eladható
Köszi![ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
probizz
tag
válasz theuprising #151071 üzenetére
Ezt az autót az egyik barátomnak nézzük.
Nekem a Mondeo jutott eszembe, neki pedig az A4/A6.
Nem feltétel, hogy prémium márka legyen.
20-30K km/év -
theuprising
tag
válasz probizz #151074 üzenetére
Mondeo-ra vigyázni kell, rengeteg volt a céges autó, ebben az árban a hirdetések túlnyomó része "vigyétekmán'el" bontószökevény, benzinessel nincs baj, a dízelből az 1.6-os TDCi és a 2.0 TDCi az PSA motor, rendben vannak viszont rájuk is igaz a kettőstömegű-turbó-kuplung halálozás, plusz egy kis részecskeszűrőnek nevezett idegbaj is. Városi használatra nem ajánlom a dízelt, maradjon a benzinesnél, de összességében a Mondeo-t elkerülném, nem azért mert szar, hanem azért mert vannak jobbak. Audi-t pedig csak nézni szabad, pénzt adni értük nem (bár ezért tuti kapok majd a fejemre itt ).
Ahogy a többiek is írták, Accord 2.0 benzin, bár abból a kombi eléggé halottaskocsisra sikerült, megértem ha nem tetszene neki, de a motorjától nem kell félni. Vagy Toyota Avensis kombi, ennyiért bőven lehet jót találni, figyeljen oda, hogy legalább 2006-os legyen ha benzines, azelőtt olajevés-problémák voltak az 1.8-nál, ha meg dízel kéne akkor a 2.2 D4D-t kerülje el jó messzire, a 2.0 D4D-vel nincs különösebb probléma, azt nyugodtan lehet. -
runner 125
nagyúr
válasz rbalint88 #150990 üzenetére
Kösz az infókat. Bejön nagyon az XF, de csak a 3.0 diesel férne bele. Soha nem rajongtam az angol autókért, az egykoron létező megbízhatósági nyűgöket mára már vajon levetkőzték?
Próbáltam utánanzéni, elvileg PSA eredetű ez a 3000-es blokk, bár 2 helyen is olvastam, h nem 1:1-ben tették át, hanem módosítottak rajta pár dolgot.
Bár PSA vonalon vajon mibe raktak ekkora dieselt?Giuila is szép, de az Alfa iszonyú távol áll tőlem.
Acheron
Úgy néz ki, bár még nagyon képlékeny a dolog.
GS tényleg combosabb árban, nem fog beleférni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #151077 üzenetére
PSA-féle 2.7 hdi mutációja lehet ez akkor, ott az eredeti lökettérfogattal 607, 407, Jag S-type-ban volt, továbbreszelve 3.0-vá Citroen C5, C6 (C8?, Pug 807? - de lehet ezekben csak benyás V6 volt) örökölhette. Ha a komplett JLR csoport ezt használja, akkor még Discovery és Range Rover vonalon lehet utánanézni.
amúgy egy faceliftes S60 2.gen nem lenne jó? ~belefér a keretedbe, a márkapreferenciába, van hozzá jó motor (T6 AWD ftw!), kellemes az enteriőr és nem kell új szerelőt se keresni hozzá
[link], [link] azt mondjuk nem lehet mondani, hogy nagy a választék -
válasz runner 125 #151077 üzenetére
Nem hallani már a régi nyűgökről az új Jageknél. A 3.0 valóban PSA és nagyon úgy fest levetkőzte a 2.7 betegségeit. Amúgy 407-ben, C5-C6-ban volt ez a motor náluk. Én rajtuk tartanám a szemem, jó kis alternatíva a német triónak.
-
bajnokpityu
félisten
válasz theuprising #151075 üzenetére
Most vettem céges mondeót. Miért is szar?
Inkább mint import lom..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #151077 üzenetére
Német trió ne, angol autókért nem rajongsz, alfa távol áll tőled, és volvót passzolnád el, tehát az is offos.
Hát, olyan túl sok minden valóban nem marad így, menjen az infniti(egyébként ezt az ez vagy az a márka nem begyere dolgot sose értettem, nekem mindig is konkrét típusok tetszettek, én se szeretem az alfát, de a giulia nagyon kéne, szintén nem vagyok angol autó rajongó, de az XF kurva jó és nagyon kéne, bmw egyáltalán nem szimpatikus márka, de a 330i azért jöhetne stb ezek tetszenek, ha az adott típus jó meg nem hullik szét, tudja amit kell, kit érdekel mi van az orrán, meg a márka többi autója milyen )
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz runner 125 #151077 üzenetére
Egy ilyen esetleg? Bár tény, hogy ebből nem fogsz 3-4 éves példányt kifogni.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #151082 üzenetére
Olvass teszteket, ezeket mindenhol lehúzták, nagyon nem jól muzsikál együtt ez a V6 meg az automata nem egy jól sikerült autó.
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok!
600 000 Ft-ig milyen kisautót ajánlanátok kezdő sofőrnek? Nyár végére lesz meg a jogsija, agglomerációból járna be egyetemre, meg hasonló rövidebb, városi utak lennének.
Amit nem szeretne az Corsa C, azon tanul most és nem tetszik neki, Puntót ajánlottam én, de ezen kívül kéne még pár alternatíva, amit érdemes nézegetni. Nekem személy szerint Ibiza/Polo szimpi még, de nem tudom mennyire rohadhat, Clióból látom, hogy rengeteg van.
Nem tudom, hogy például mik a vélemények a Daewoo/Chevy Kalosról tartósság szempontjából, családban volt egy szedán, azt szerette a tulaj, nem is tűnt problémásnak (vigyáztak rá mondjuk eléggé).
Köszi a válaszokat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Richard!
addikt
válasz roberto211 #151086 üzenetére
Ennyiért nem vennék Focus-t, de még G Astra-t sem...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
roberto211
őstag
válasz Richard! #151088 üzenetére
Tulertekelitek mind a kettőt. Ezek a nem vennék ennyiért kijelentések 2 évvel ezelőtt volt igaz.
Azóta 2 évet öregedett ,ment le az ára stb. Nem érnek már olyan sokat árban. Lehet kifogni jókat már bőven ennyiért. 600ert. G astraert én specko amit ki adnék max 600. E fölött egy fillérrel sem.
Focus ha nagyon patika azt lehet eladni max 750be. Egy astrahoz képest meg ég és föld.
tboy: Mi abba a jó ? . Amúgy mondta nem azzal van a gond h nincs hanem azzal h nem tetszik az illetőnek.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szabonagyur
félisten
válasz roberto211 #151089 üzenetére
G Astraból max a 2000 körüliek ha vannak 600-ért, egy széria végéből azért bőven több és a kettő között van mondjuk majdnem 10 év.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
roberto211
őstag
válasz szabonagyur #151090 üzenetére
De én mondjuk a 98-2002 koruliekre gondoltam.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #151089 üzenetére
Ecceru, kevesbe rohad mint a punyesz, kevesebbet is ker enni. Unalmasnak hot unalmas, de csajosan konnyu vezetni es parkolni vele.
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Kolléga keres autót igazolt meglévő 3 gyerekkel szóval kell a hely Volt neki diesel szóval köszöni szépen kihagyná. Sok rövid távval használná ezért nézegeti a 2.0 szívós S-maxokat. Erről nem tudom mik a vélemények? A kasztnit mennyire mozgatja meg? Nem egy gyorsulós fajta, a sebességhatárokat is betartja, de azért jó lenne ha a mezőgazdasági gépet megtudná biztonságosan előzni Kb ennyi a kritérium.A válasz engem is érdekelne mert Ford fronton a Focusal megvagyunk elégedve (1.6 benzin) viszont mi is szeretnénk cserélni Mondeóra de ugye benyásból ritka mint a fehér holló az ecoboost meg drága na és persze ott is van sok költséges alkatrész.Válaszokat előre is köszönöm
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #151089 üzenetére
Valoszinusitem, a "jo" definicioja nem ugyanaz mindenkinel
2 ev alatt, ha mar ezt eloveszed, erdemes megnezni a nyilvanvalo oregedesen kivul mennyi minden mas is tortent, meg milyen egyeb piacbefolyasolo folyamatok vannak
-
theuprising
tag
válasz bajnokpityu #151080 üzenetére
Szerintem csak hülyén fogalmaztam, így lett volna:
de összességében a Mondeo-t elkerülném, nem azért mert szar lenne, hanem azért mert vannak jobbak.
Szerintem nem szar, bár az 1.8 dízelt kerülném. Dolgoztam a Ford-nál egy ideig, bár igaz nem szervizesekkel hanem az IT-n, de állandóan bányásztam a szervizadatbázist csak úgy kíváncsiságból, a comment oszlop tele volt olyanokkal, hogy "ez egy f0s", meg "köcsög francia hulladék motor", de a személyes kedvencem ez volt: "Ajánlottam a kedves ügyfélnek, hogy idegesítő őt már folyton itt látni, menjen és vegyen egy benzines Toyotát vagy Hondát, legalább nyugtunk lesz tőle és ő sem áll minden hónapban szervizben". Ez egy 1.8-as dízel Mondeo garanciális szerviztörténetének comment bejegyzései voltak -
szabonagyur
félisten
válasz roberto211 #151098 üzenetére
Az egész onnan indult ki, hogy szerinted jó G Astra van 600-ból ami nem igaz.
De kolléga erre írta, hogy kinek mi a jó az a nem mindegy. Szó sem volt az eredeti posztodban, hogy egy legelső kiadásról beszélsz.
Egy jó G Astra pedig továbbra sem 600k (jó alatt normális felszereltségről és nem szétrohadt vázról beszélünk szerintem).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz theuprising #151097 üzenetére
Pedig az 1.8 az nem francia motor, mondjuk senki nem dicséri túl szó se róla.
(#151098): Az előbb még azt mondtad patika... A piac áraz nem mi sajnos. Egyegy jó példányért tényleg lehet kérni magasabb összeget és sokszor meg is fizetik, de nyilván akad jópár túlzás is. Egy utolsó évjáratos G Astra 1 millióért nem a világ vége (én spec nem vennék), de a múltkor volt itt egy 1.5-ért, na az poén kategória.
[ Szerkesztve ]