Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz
szabonagyur #151090 üzenetére
De én mondjuk a 98-2002 koruliekre gondoltam.
-
roberto211
őstag
válasz
Richard! #151088 üzenetére
Tulertekelitek mind a kettőt. Ezek a nem vennék ennyiért kijelentések 2 évvel ezelőtt volt igaz.
Azóta 2 évet öregedett ,ment le az ára stb. Nem érnek már olyan sokat árban. Lehet kifogni jókat már bőven ennyiért. 600ert. G astraert én specko amit ki adnék max 600. E fölött egy fillérrel sem.
Focus ha nagyon patika azt lehet eladni max 750be. Egy astrahoz képest meg ég és föld.
tboy: Mi abba a jó ?
. Amúgy mondta nem azzal van a gond h nincs hanem azzal h nem tetszik az illetőnek.
-
roberto211
őstag
válasz
bajnokpityu #150948 üzenetére
Pontosan ,pontosan. Ez sincs szetesve hal isten ,lábon jött 830km -t.
Jó nagy hely van a kombiba az bizti
.
Jovoheten lesz eladó sorba ha minden jól megy.
-
roberto211
őstag
válasz
bajnokpityu #150924 üzenetére
De én ezt nem értem. Miért baj ha van tegyük fel átlagnál több km az autóban , pld kinti autóknál de sokkal megkíméltebb? Nem azt mondom hogy nincsennek hibái mert vannak pláne régieknek de közel sem annyi mint egy hasonló nem import magyar autón. Most hoztunk 2 focust 1 dizel meg egy benzines turnier.
El nem merem mondani mennyiért .. Dizelnel kell cserélni vmit hátsó feknel meg csomitetot lefujni, benzinesnel meg vagy a kábelt kell átnézni vagy biztosíték csere itt meg két küszöböt kell lefujni mert cseres volt de nem fújták le. És mind a kettő vizsgas csak honositani kell. Igaz van benne majd 300e km de bőven felveszi a versenyt a 600ezres magyar fókákkal. Ezek meg lesznek névre írva max egy 500as. S teljesen jók.
Tehát lényeg a lényeg németet -koreait előbb vennék kint mint itt magyarba. Pláne ha régebbi autóról van szó.
-
roberto211
őstag
válasz
mdani01 #143543 üzenetére
Azért mondod ezt mert még nem vezettél viszonylag sokat.. Én se nagyon 2 év alatt ez lesz a 60-70ezredik km-em de első 8-10ezerben én is így voltam suzukinál,hogy széttiltattam, kettes felé nem nagyon mentem, redline állandó, motor és szívóhang egybe ordít, kipufogó morog és huuha elértem a 80at.. Lehet h friss jogsisoknál ez nagy élmény mint ahogy nálam is ez volt de manapság már nem 2év után.. Azt szeretem ha odalépek és nem ordítva 8000rpm en szelem a várost 70el, hanem 3-4ezer között elvan dinamikusan..
Van az a kategória mikor tényleg élvezet a fordulat de az nem egy 1.3 8v swiftnél, vagy 1.4-1.6-1.8 kuviknál kezdődik hanem integra, civic type-r, accord, swift sport, f astra gsi, ha a régebbiekről beszélünk.. Majd idővel te is kinövöd ezt a redline szindrómát..
-
roberto211
őstag
válasz
rbalint88 #143527 üzenetére
Persze hogy nem ért annyit de km b*ziknak ezt nem lehet megmagyarázni.
két év alatt ez lesz a 3. saját autóm de egyikbe se néztem bele a km órába csak mikor út közepén jövök és eszembe jut,hogy jéé km órába mennyi van...
Legutoljára azzal szívtam meg nagyon amibe a legkevesebb km volt autóim közt.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #143522 üzenetére
Nem feltétlen igaz egyik sem... Nagyon törötteket a nepperek sem hozzák be már... Csak ami még javítható és pld a motorháztető van picit roncsolódva vagy lökös vagy csomiajtó mert itt még valszeg nem sérült annyira az autó.. Lehet olyan vételeket is kifogni kint ami nincs törve de mégis olyan árba van ami megéri neki. Németbe már egy törött lökös javítás sem 20e ft(60-80euro)... Persze most már ott is megtalálhatóak a kókányolók, kiköltözött pár magyar és nyitot 1-2 sufniműhelyt ahol tényleg az igazi magyar-román megoldások vannak.. Hab-gitt-ujságpapír-szórófesték... Szerencsére még nem annyi mint itthon de vannak már azért..
Az első meg azért nincs így mert kint nagyon nem veszel 200ezer km alatt még 8 éves autót sem ergo kb a kinti autók 80-90%a tekert amit én speciel pont lesz@rok
mert itt jön az miért tekerik? Mert erre van igény.
Innéttől kezdve nekem egy autó vásárló se panaszkodjon mert az fogy ugye amire igény van most jelen esetben egy szolgáltatásról beszélünk..
-
roberto211
őstag
válasz
Atomgeszi #143518 üzenetére
De a külföldieknél nem látják..
Megveszi Nagy Józsi a nürnbergi piacon a passat b5-öt 425ezer km-el, hazahozza viszi egy telefon után a cimbihez h szia visszakéne tekerni 190re, délre ott vagyok.. Elmegy visszatekeri, kicsicsázza, gyorspolírozza, meghírdeti hahun 190e km-el 2.tulaj,stb-ként.. Jön rá a vevő, megeszi, megveszi viszi vizsgáa és ezt a vizsgaállást rögzíti elsőként a magyar kekkh.. Na erre céloznak a többiek h nem lehet tudni semmit. Külföldire eu-n belül még eredetvizsga sem kell. Innentől kezdve lehet külföldről durrantott, 2 autóból összehegesztett valami... Nem rég ezért bukott le valami autódealer.
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #143513 üzenetére
Mondjuk ezt én sem tudom hogy lehet egy külföldi autót leellenőrizni.
Az oké h lelevelezi vagy letelefonalja vagy leemailezi esetleg alvazszam alapjan az autó származásától függő helyi márkaképviseletnél..És talán talán kiadják.. De ezt ki csinálja meg? Szerintem senki.
Ha annyira ellenőrizhető lenne akkor az is kiderülne hány tk-s vagy gtk-s kocsit hoznak be az országba és reparálják újra itt gombokért.. És egyből nem lenne ennyire népszerű az import.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #143446 üzenetére
1-es laguna jó.. II-es ből vannak eléggé sz@rok az fix... Egy átok. És ezt nem csak én mondom hanem , akivel mentem (telekocsis) schallerbachba autónepper de én melózni mentem akkor.. Neki is volt neki már a 2003-4 körüli példány, volt pénz ebőven javítani de azt mondja hiába javítatta orrba-szájba azon mindig volt valami.. vagy a xenon, vagy az elektronika, vagy a motor, vagy nem indult. Eladni alig tudta, 1 éven keresztül ,1év után tudta valamire elcserélni.
Előbb vennék egy idősebb I-es lagunat mint egy II-est.. Forma 10ből10 nagyon szép és elegáns autó , illetve kényelmes, jó vezetni is.. De hát erre mondják... nem minden a külső.
#143471) 8th : szerintem rám gondolsz, én adtam el gyorsan(II es laguna).. Idegrendszerem nem bírta suzuki után, a sok problémát.
Még a jelenlegi corsanal is ezek a kis problémák is idegesítenek az meg egyenlő volt a betegággyal.
-
roberto211
őstag
válasz
MoRT2195 #143424 üzenetére
Széria végi I-es suzuki swift (2001-2004) itt már találsz szervo,klímás,patika állapotú modellt..
Ahogy előttem említették: renault Megane (98-2003). Eselteg Citroen Xsara
Punto jó-jó de nekem nem a kedvenceim így én nem ajánlom.
Azért húztam alá nehogy az legyen h én fikázom...
Esetleg F astrabol is jókat kilehet fogni 450 körül magyarországon, B corsa 1.4 8v vagy 1.0 12v..
Ha számít a kényelem ,komfort akkor Megane ill. Xsara..
Ha szögtechnika számít, egyszerűség, fapadosság, de az h elég megbízható legyen illetve alkatrészek is olcsóak legyenek hozzá akkor 1. swift 2. B corsa 3. F astra
Ha engem kérdezel swift vagy corsa.. Alkatrészek olcsóak hozzá, ami drága újonnan az bontóba van ezrével, megbízhatóak és városba ill.valamelyik tipus még pályára is jó...
Swift kicsit fapadosabb cserébe talán talán picivel pörgősebb ill. olcsóbb a fenntartás(alkatrész).. B corsa kb 1-2 fokkal komfortosabb(nem zörög-csörög-esik szét kátyúknál) de itt vannak azért már olyanok pláne 1.0 12v nél amik előjöhetnek.. Én egr elektronika részével sz/pok, ezért kell vennem egy másik egr-t de mondjuk nem tétel.. 10e ft bontottan.
Mondjuk ez se megy rosszul kb u.a mint ezres stift..
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #143402 üzenetére
Olvasom soraidat, és rájöttem nagy átok neked az a honda..
Honda ide vagy Honda oda 16 éves, 7g 1.4 szívó kuvikra ennyit költeni már ..máár nem is tudom.
Vagy nem érdemes eladnod és belekell rakatni valami motort , vagy tényleg nem érdemes már eladni aztán odaadod majd asszonynak.
-
roberto211
őstag
Egyik neppercimborám akivel anno mentem ki linzbe Ő olcsóbb kocsikat így szokott hozni.. Sőt, még egyik Érdi kereskedő is.. Ők nem panaszkodtak erre.. Azt mondják inkább Magyarisztánba szoktak már szórakozni ,rendszámokkal de külföldön semmi..
MUNEZXBK: So-so.. Sokmindent megéltem már, múltkor mikor hoztam b corsat paráztam rendesen de a fentiek megsegítettek, problémamentesen hazaértem.
-
roberto211
őstag
válasz
McSzaby #143360 üzenetére
"Tudtok esetleg leírást a külföldi vásárláshoz, ami leírja mire kell figyelni és mire van szükségem a papírozáshoz, illetve a fizikai behozatalhoz (P rendszám,stb..)?"
A behozatalhoz 2 féle módszer van azaz 3 de a harmadik rizikós.
1: Ha tüvös a kocsi akkor bebírod hozni piros szélű export rendszámmal, ezért megse állítanak, nem is ellenőriznek nagyon mivel ezt csak olyan autókra adnak amin van tüv(hivatalosan
)..
2: Van a sárga szélű rendszám. Ezt általában olyanokra szokták megadni ami nagyjából üzemképes, körbenézik autót , és kis idő után adnak egy sárgaszélű rendszámot amit felgyorskötözőzől , tankolsz és jöhetsz haza. Olcsóbb, de rövidebb ideig is érvényes.. 5-10 nap.
3: P rendszám.. Még az import korszak elején nem is, de most már nagyon sok rizikóval jár. Mind Németben , Mind Osztrákban és magyarban vadásznak rá.. Na most ha nem tudod kimagyarázni magad osztrákba leveszik rendszámot, hazatralerezni autót nem egy fillér..
1-es(nem annyira rizikós)
2-es(közepesen rizikós
3-as(eléggé)Mi kell forgalombahelyezéshez? 2 nyelvű adásvételi értelemszerűen olyan nyelv legyen a második amilyen nyelv az anyanyelvük az országban. Tipuskönyv, és a kinti forgalmi.. Ha magánszemélytől veszed elég a forgalmi, ha kereskedőtől néha néha kérhetnek számlát is.
Osztrák matricát mindenképpen vegyél, mert ha csak úgy feel goodban mész a pályán hamar a nyomodban lesz 1-2 policáj.
Rendszámok kint nem olcsóak, de ..... mindig van kiskapu viszont ha nagyértékű autót hozol be akkor pár tízesen nem érdemes spórolni.. most 100-200-500 euros kocsikon nyilván használja az ember a kiskaput de 1000-től felfele már nem oszt nem szoroz.. Neppert ne bízz meg, inkább ezt a pénzt tedd félre és a Magyarországi forgalombahelyezésre szánd majd ezt viszont tényleg neppernél.
-
roberto211
őstag
válasz
LuckyL #143089 üzenetére
"Inkább ne tedd" Miért , körbe szeretnél rajzolni vagy mi?
Nem a személyedet hanem a megnyilvánulásodat h fogod és éppen aminek más örül egy fapad suzuki után jelen esetben egy fiatalabb 206 sw 1.4 hdi ami valóban viszi a ebességet, nem ferrari módon de viszi te idejössz és le "szaros kis 206"... Ez a hányinger tudod... De mondjuk abban igazad van h ez a kultúra a személyedhez tartozik ebben egyetértek..
-
roberto211
őstag
válasz
LuckyL #143081 üzenetére
Én azt nem értem ,hogy mire ez a nagy mellény és miért kell más kocsiját le"sz@rosozni"?
Tudtommal fiatal korodban Te is ültél wagonr-ekben,stb ,stb attól h jobban megy neked a szekér nem kell még kicsit sem elszállni.. De tudod h van a mondás.. Egyszer fennt, egyszer lennt.. Én már megtapasztaltam hidd el ez így van mindenkinél előbb utóbb
Valakinek az a "sz@ros" 206 1.4 hdi elég nagy változást és örömet jelent egy alap suzuki után..
És akkor mivan ha 170el ment?Tudtommal van itt olyan is aki 230al szokott megyegetni ja csak ott nem megy a hőbörgés mert 8 millás kocsi mi? Értem..
Amúgy a 206sw mai napig egy stabil autó, s viszonylag komfortos is pláne egy swift után.. Nem hinném h egy 1.4 hdi nek akkora nagy dolog lenne a 170..
-
roberto211
őstag
válasz
batai15 #142979 üzenetére
"Sima benzines meg nem nagyon lesz a suzukin kívül ami igénytelen , és kis fogyasztású, ugyanakkor modernebb is."
Ha ez nem jön be most akkor én azért néznék egy yaris kínálatot is.. Ugyanolyan kicsi de magasépítésű, vvt, és azért modernebb picivel mint a stift.
Esetleg c corsa? Vezettem anno aaa autoba, eléggé összerakott kis kocsinak tünik. Halk, viszonylag jól megy kategóriáján belül, kényelmes,komfortos.. Szervo az valami brutál könnyű rajta.
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
válasz
szőröscica #142721 üzenetére
De van külön elf és küön total olaj bizonyára te is tudod... Gondolom az elf kifejezetten a renaultokba való, arra fejlesztik..
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #142697 üzenetére
Mi kerül 100k ba három olajcserén? Ha tegyük fel számolok pld egy 18ezres olajat akkor is 18x3= 54e(FT).
Szűrők rádobnak egy 10est kb ha mindent kicserélsz.. Azaz 75-80e ft cakkpakk. Ha nem cserélsz 10ezrenként szűrőt akkor ennél olcsóbb.. Gondolom Te cseréled otthon olajat nem? Mert akkor nem kell rászámolni plusz munkadíjat.. -
roberto211
őstag
válasz
Wiz Khalifa #142622 üzenetére
Eeeez mi? Így vetted vagy te találtad ki ezt a mocitető+tető fóliát??
-
roberto211
őstag
Én ezek közül a g astra és az oktáv kivételével mindegyiket kilőnném, megmondom miért mert szeirntem 800ból nem lehet kapni jó fókát.. Kint igen, sőt én kint is vennék leginkább de itthon Magyarországon pár hónaja nem lehetett. Ami még esélyes a b vectra de egyrészt rohad másrészt alfa után (nem mintha nagyon csipáznám alfákat
) ég és föld az alfa javára.
Mondjuk kb mindegyik..
Én amit néznék ennyiért..
G astra
Octavia
Megane I,esetleg ha van valami alkalmi vétel vagy ha kb 150el kitudod tolni a keretet Megane II limousineAmit én nézegetnék jobban a G astra, és Megane I ESETLEG "a" zafira vagy Scenic.. Egyterű, megbízható, 1.6 szívó jön megy teszi a dolgát.. Egyterű de én ennyiből ezt vennék ha pakolhatóság a lényeg.,..
-
roberto211
őstag
válasz
Atomgeszi #142484 üzenetére
Sehol nem lehet kb lekérdezni, de ne km-t vegyél hanem állapotot..
Másik meg, hogy sok esetben egy külföldi autó(persze ha magáncélra hozta be az illető, de neppereknél is akad egy két példány) sokkal jobb állapotú/ illetve karbantartottabb lehet mint egy Magyar..
Nem kell azért ennyire elájulni a magyar autóktól.
Te is tudod, magyarnak nincs pénze szervizelni egy jobb autót míg egy külföldinek bármikor
-
roberto211
őstag
válasz
Geri89 #142474 üzenetére
Tipuskonyv,forgalmi,két nyelvű adásvételi s ha kereskedőtől veszed közvetlen akkor néha kerhetnek számlát is.
Osztrák rendszamot lefogja előtted venni a tulaj neked export rendszamal kell behozni asszem piros szélű.
Ennyi kell emlekeim szerint. Ha minden igaz en is jovoheten megyek osztrakba , de ez szerencsere nincs nagyon messze, 400km. .
-
roberto211
őstag
válasz
spiky03 #142224 üzenetére
Én vennék rá valami szép, fekete vagy króm alufelnit, besötétíteném ablakot, "felwaxoltatnám" mert gondolom fényezés még nem matt és egész szép, elegáns de mégis sportos optikát kölcsönözne.
azaz nem lenne boyracer autó de mégis megnéznék , h huhhh milyen szép hyundai .. Nem tucat lenne,mert ugye a hyundai oda felfejlődött h lassan Ők is tucatautók lesznek.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #142020 üzenetére
Amúgy ja., Vagy egy fiatal alsó kategóriás swift, splash, lina, corsa, gasztra, ami kb koltsegmentes vagy egy régi kozepkat/öreg prémium cserébe benne van a rollerfaktor. . Mivel nekem nincsennek beltérre óriási igényeim én az első lehetőséget választanám de másnak ez kizáró ok is lehet ugye., ..
-
roberto211
őstag
válasz
molnarpeter #141893 üzenetére
"Attól is függ, van-e TÜV kint a kocsin, anélkül nem is hozhatod lábon,"
Hozhatja, csak nem piros hanem sárga export rendszámmal ha jól emlékszem, de erre vadásznak az ungarn rendőrök.. Viszont elvileg hivatalos.. Tehát érdekes a kérdés.. Én pirossal hoztam a tüvös golfot..(Bár h hogy kapott tüvöt fogalmam sincs, mert alja az kb nem volt.. Egy darabig
Aztán szép új alja lett.
Aztán lehet a közeljövőben megint megyek majd ki.
-
roberto211
őstag
válasz
Ádám16 #141613 üzenetére
Ha ez 98 utáni lenne 200évjárat közeli még el is vinnék meg ha felszereltebb lenne de így sajna nem hiszem.. Embereket nem érdekli az hogy kötségmentes autót vesz. Inkább vásárol egy 150ezres romot és megy amíg megy de nem kell neki rákölteni és ettől Ő nyugodt.
Tartsd meg hidd el jobban jársz ha már valóban hibátlan.
-
roberto211
őstag
válasz
focvis #141611 üzenetére
Azt írta LAND h lízing mellett nem akar a kocsihoz nyúlni azaz a kötelező szervizen kívül bármit is csinálni vele.
Elhiszem h jó a vw de ez vw ről nem mondható el akárhogy is szépítjük AZ AUTÓT.
Komfortban, kényelemben, és szigetelésben lehet többet nyújt mint egy suzuki, de ha nem akar semmit költeni kb a lízing mellett akkor én is suzukit választanám... Ha van mellette még tömött zseb erre a célra akkor ellehet gondolkozni a VAGon is igen.. De addig sztem nem... És érthető is.
-
roberto211
őstag
válasz
Kakaduku #141577 üzenetére
"Akkor maradok az elsőre kinézett KIA vagy HYUNDAI márkánál."
Na ezt látod jól teszed
Nekem is nagyon bejönnek az új hyundaiok s elvileg megbízható is meg úgy néz ki gyakorlatilag is.. Nepper haverom hetente jár ki egy régebbi i30 al foglalózni németbe autókat meg összegyűjteni, havonta beleteker vagy 15ezret és semmi baja.. Új autót vennék akkor vagy hyundai vagy suzuki lenne.. Lehet h a vw belül minőségibb, jobb, nagyobb a presztízse de én nem ezt veszem alapul ha autót veszek..
-
roberto211
őstag
válasz
batai15 #141478 üzenetére
Akkor várd meg szerintem is a focust. Lehet h ha valami bekakil rajta többe fog kerülni mint a II-es swift alkatrészárai de jó kis autó amúgy
Ezeket a golf és társait felejtsd el... Én is csíptem a golfot, halk volt, komfortos(már amennyire lehet), viszonylag kényelmes, jó helykihasználattal de amennyire rohad az az autó én komolyan mondom olyat még nem láttam se suzukiba se sehol.. Ne tegyél hülyeséget. Inkább tavaszig ha annyira zavar tüntesd el pár ezer ft ból a felületi dolgokat suzkán és tavasszal meg úgy is meglesz a focus.. Én ezt a megoldást választanám..
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
válasz
hobizoli #141430 üzenetére
Hát szivójapánoknál ezt azért elég nehéz megoldani 2liter alatt.. 1.3-as -1.5 ös swiftet nyomatékból vezetni? 3ezer környékén kezd el rendesen húzni, én 4ezer körül váltottam és akkor még nem húzott rendesen hanem lendületesen mentem. Igaz ez literes swift volt de vezettem II es swiftet is ott se sokkal különb de nekem mondjuk ez a karakterisztika tetszik inkább s nem a "nyomaték".. Mondjuk én szeretem kiüvegelni is a szivójapókat
Persze ha egyedül vagyok. Ha a zasszony vagy valaki mellettem van akkor szigorúan szépen,kíméletesen megyek. Muternek II-es swiftjét azért nem csipázom mert automata és legkésőbb 6500nál elváltja kickdownnál is.. Viszont 1.5vvt, gurítja rendesen a kis dobozt.
(#141429) gabo: Változó,de swiftnél gyorsítás előtt 1-2 fokoatot vissza és utána gyorsítás.. Ha valóban gyorsítani akarsz .. Amúgy nem ciki autó, miért lenne az? Specko ha lenne 1-1,2m ft om gondolkozás nélkül stiftet vennék állandó autónak..
-
roberto211
őstag
válasz
CsakEgySrác #141347 üzenetére
Váltó (nyelestengely csapágy)60k szereléssel együtt, szokott annyi lenni.. Abs kocka nem tudom sztem 30-50 között.
-
roberto211
őstag
válasz
Théodore #141338 üzenetére
Interneten
Amúgy nincs ilyen h hol érdemes venni használt autót. . Lehet h te megtalálod sarki fabódés autóneppernel egy koltsegmentes megkimelt autot ami sehol nincs,de az is lehet h egy agyonhypeolt markakereskedesnel olyan lepukkant sz@rt talalsz h kár volt elmenni. . Gyűjteni kell egy listát elmenni megnézni ha meggyőző atnezetni ha itt is jó megvenni.
-
roberto211
őstag
válasz
rbalint88 #141335 üzenetére
Hát azért de .. valamennyivel kisebb az esély, , Pld itt a diferbe nem nagyon láttam anno használt autóknál betegagyakat. . De igen az is igaz h a markakereskedes is kintről hozatja magának már a használt autóit volt rá példa
Én mikor meglattam h egy xy MÁRKA kereskedes ugyanúgy nepperkedik mint egy fabodes. . Majd beszart@m. . De mondjuk lehet h ő nem a lerugott példányokat hozatja. .
-
roberto211
őstag
válasz
trassher #141183 üzenetére
Nem én a taxis mikor atnyult valamiért és úgy kellett felmasznom kb a labaimmal ülésre de ezt szerintem hülyeség vitatni vezetés közben minek kell matatni kesztyutartoba. De manapság ez már elég kevés autóról mondható el hogy mindenki fekszik az autóba. . Vagy elől vagy hátul kompromisszumot kell kötni. .
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #141170 üzenetére
Nem szorongtam, nem feszengtem, kényelmes volt, nem ért össze a lábunk, de még a váltóhoz sem ért, nem estem ki az ülésből,nem csúsztam le az üléslapról és nem nyomta semmi semmimet.. Így már kielégítő?
Amúgy nekem is volt 1.0 stiftem ugye te is tudod ,mikor megvettem akkor voltam kiló 55,198cm el egyik fórumtárs tanusítani is tudja ha azt hiszik h kamuzok mert valóban annyi voltam(hál istennek most már jó pár tizessel kevesebb) s arra se volt nagy panaszom.
Oké néha felkellett ülnöm ott mert lecsúsztam majdnem ülőlapról meg kicsit keskeny volt a támla de lábtér az elég nagy a maga kategóriájában.
Viszont ezt nem mondhatom el egy matizrol.
Nem régiben Mátrából vezettem haza egyik ismerősnek daewoo matiz autóját(0.8as) isten verése az az autó szerintem..
Ülés koppon hátul volt, a támlát megdöntöttem kicsit beültem abba az egérkamionba, szó szerint kormány így is hasamnál volt pedig már nem nagy, a térdkalácsomat este kb úgy kellett masszírozni mert mire hazaértem széttrancsírozta az az ormótlan középkonzol, másik térdemet az ajtó kárpi 1/3a támasztotta, menni nem ment, 80fölé nem is próbálkoztam. Literes suzkával ezt az utat megcsináltam 1óra 20-30p alatt, na itt jóval több mint 2óra volt.. Borzalom volt.. Én még élvezettel szálltam be mert ugye szeretek vezetni a csávó meg átadta volánt. Na hát ahogy kiszálltam(inkább ne szálltam volna be vezetni.. ) Tényleg az ilyen kis 160centis 50kilós nőciknek tökéletes mert kilátsz belőle viszonylag magas, nem megy így nincs is esélye felgyorsítani /összetörni magát mert mire 100on lenne kell olyan 10km, ezen kívül nincs pozitívuma. Ja de....a fogyasztás.. Evett 5litert max 4 személlyel úgy,hogy nem nyomtam mert hiába nyomom nem megy de én azt mondom egyen tizet viszont ne okozzon nekem a reumatológiára beutalót..
-
roberto211
őstag
Persze,hogy ellehet férni benne csak megint túlzás van itt a topicban..
Faternak lassan 2 éve van meg Megane II 1.6 16v benya érdekes mód 2m 2cm-el, 105kg al,valóban hosszú lábakkal nem panaszkodik arra h "huhh g*cci de kényelmetlen meg alig férek el benne" pedig ő se kicsi kb akkora mint én vagy 1cm-el alacsonyabb... Én is beszoktam mellé ülni anyósülésre anyűsülésen igazéén mindig koppra hátratolom ha hajó ha nem hajó és kitudja nyitni a kesztyűtartót is de ha nem szerintem az is m1.. Nem vezetés közben kell matatni kesztyűtartóba amúgy szegény taxis haveromnak aki meghalt 1 hónapja kb (rip) b6 passat variant volt neki és mikor beültem abba se tudta kinyitni kesztyűtartűt e-mellett kissebbnek éreztem mint a megane II-t..
Lagunam mondjuk hajó volt kb ott a vezetőülés is előre kellett húznom
, de szerintem találnék itt a topicban olyat is akinek az is kicsi lenne...
-
roberto211
őstag
válasz
BUZZLGHTYR #141073 üzenetére
500ert már van esély hogy kifogsz egy jó példányt tehát hajrá, ,
-
roberto211
őstag
válasz
rbalint88 #141000 üzenetére
A swift ára inkább feljebb ment. . Kint 800-900 euró alatt nem kap az ember normális régi swiftet mindezt úgy h régen olyat lehetett venni 400eurokert mint az új. .
Itthon még 1.0-1.3gs 00 körüli 350 alatt nem is érdemes nézni. .
Én csak pislogtam h nem h le inkább felment az ára ..
HAX: focus I,g astra 1.4-1.8, golf iv 1.6, 7gen kuvik, esetleg ha találsz akkor Mazda 6 ..
-
roberto211
őstag
válasz
odrif #140937 üzenetére
Miért lenne gyanús? Vagy milyen összefüggés lenne a két dolog között szerinted?
Aki még az alvázszámot is megadja meg leinformálható,ott nagyon nem szoktak már roncshalmazt árulni.
Magyar autókkal már nem lehet úgy trükközni mint régen mert kiderül.. Egy nagy kapu van a behozott autók de szerintem erre is fognak hamarosan valami megoldást kitalálni(sajnos vagy nem sajnos..)
-
roberto211
őstag
Őszintén ebben a korban melyik kasztni nem szeret rohadni? Suzukik nagyrésze vagy gitt vagy lyuk?,opelekrol ne beszéljünk ami még nem rohad annyira azt vettem észre a franciák meg olaszok. . Fater megane ja 12 éves és 1 rozsdapotty nincs rajta. .
moderálva
VISSZATERVE a puntora azt mondod akkorm érdemes venni? Faternak anno volt ő szerette semmi baja nem volt pedig 1x nem cserélt rajta semmit. . gombfejen meg tarsaihoz nem csodalkozok suzukin fel evemte lemgokart csereltem..
B]pumma : Az nem az én golfom volt hanem egy osztrák uriembere
Nem volt forgalombahekyezve export rendszam volt rajta Megerni amúgy megérte nincs sok haszon rajta de hát egy 200euros autóról beszeltunk
[ Módosította: Qru ]
-
roberto211
őstag
válasz
Integrale #140763 üzenetére
A vég]én még engem is rabeszelsz valami olaszra. .
punto I rol mesélj nekem mert muszáj valami autót vennem zasszony meg magam miatt is amíg Magyarországon leszünk ez lenne kb (9-10honap ) és ezek vannak elég jó áron. .
Mit kell tudni mit nem kell tudni mik lehetnek esetleges hibák s mire kell figyelni vásárláskor pld (tipusjellemzok )?
lenko : szerinted 1,2m t ad valaki egy 4es 1.6os golf ért? Tudom h das auto de 1,2bol azért már lehet válogatni ebben az evjaratkategoriaban más gyartoknal is.
-
roberto211
őstag
válasz
Ace Ventura #140222 üzenetére
Hát ha eladod neki arra készülj fel ha berozsdasodik az egyik kerekcsavar már azért keresni fenyegetőzni pénzt kerni fognak, s még kitudja. Elviszik a suzit 1000+1en hagyd az ilyen bizniszeket.
-
roberto211
őstag
válasz
Ace Ventura #140217 üzenetére
Valami kamu pecsét lesz rajta s nem a roma leányzó fogja használni a Suzukit (őt csak azért küldik h ne a sablon Legyen h a nyaklancos pujaro alkudozik ) hanem a te adataiddal fogják valszeg tovább eladni. Ez a rosszabbik eset. Jó eset : talán igaz de nem hinném.
Más rész, meg nem előítélet mert vannak normális roma barátaim akik dolgoznak stb stb de múltkor eladtam egy suzit tipikus romanak levittem neki jelképes áron adtam el err fel 3 napig zaklattak. .
Azóta többet nem adok el rezeseknek autót megfigadtam.
Amúgy mennyiért adod? Én is suzkat keresek most a közeljövőben
-
roberto211
őstag
válasz
Integrale #140193 üzenetére
Nem gondolkoztal egyébként marketing/ügynök /host(ess) munkán valamelyik francia vagy olasz markanal?
Nagy eséllyel gyanítom h rohamosan megnövekedne az eladás ahogy pld egy új Peugeot mellett állva a tescoban pld megallitanad az embereket és rabeszelned őket. Szerintem menne neked. .Nekem specko egy Opel markaszervizben dolgozó emberke mondta szó szerint "Igen a japánok nem olyanok mint régen de valamit mindig kitudnak találni h jobban osszelegyen rakva mint más nemzetiségű autó ". Ezt nem vitaforraskent írom sőt az újabb németeket kedvelem is de......nem egy mai szervizes gyerek mesélte. .
-
roberto211
őstag
válasz
BigBlackDog #140050 üzenetére
Érd és Batta között. Lakott területen kívül volt ja de kb 1km és szakasz ez. Oké oké tudom felkellett volna kapcsolni de fényes nappal nem nagyon szoktam.. Másik meg ezzel az erővel 10bol 9 autóst kivehetnek mert ők se kapcsolják fel.
-
roberto211
őstag
válasz
deicide #140047 üzenetére
Engem ma megallitottak rend éber őrei. Először közúti ellenőrzésnek indult aztán addig nézegette autót amíg látta nem volt felkapcsolva a tompított fényes nappal. Kérdezi nem működik? Mondom de...
Felkapcsoltam, és azért adott 5ezres csekket mert nem volt felkapcsolva. .Persze aki vagy 130 al száguldott merci mellettem arra oda se figyeltek... sebaj. Így jártam. .
-
roberto211
őstag
válasz
knoxhu #140008 üzenetére
B és C corsa, F és g astra (600 ért már lehet kapni mivel rengeteget hoznak be s nem az arsav alja ez),suzuki swift ,ha magas építésű autóra vágysz suzuki wagonr, E11 corolla, esetleg Renault megane 1 fl.
Ha nekem kéne választani vagy egy ársáv tetején lévő b corsa vagy egy wagonr. .
-
roberto211
őstag
válasz
humax #139899 üzenetére
Német autó beutessel rendelkező emberkék mondják ezt.. Én specko előbb vennék valami franciát újból mint németet de helyedben ennyi pénzért már Japánt vennék. . Új lexusok elég jók ahogy itt említették de én megneznem a lexus kistesóját Toyotát is.. Picivel olcsóbb de ugyanolyan jók kb, ..
-
roberto211
őstag
válasz
Mr.Csizmás #139601 üzenetére
Jajj, azért parszaz ezerért ne legyenek ilyen kritériumok.
És ha behozott autó akkor mivan?
Elarulom neked kb 2 hónapja hoztam egy golfot ami jövőheten kb eladásra megy s azon kívül h a kipufogónak a tartoja (gumi) kitagult és lotyog, néhol volt 1-2 rozsda és minimális horpadas s nagyon minimálisan alul szivárog egy picit az olaj valszeg valamelyik szimmering ami pár ezer Ft semmi baja nincsen. Futómű érintetlen, gyári alkatrészekkel, nem húz se balra se jobbra, kuplung motor váltó futómű jó ülés sincs kikopva.
S ez nem 200e volt hanem oszd el párral. Költenem kellett rá picit (karosszéria ,elrohadt gyertyamenet)de még így is jobb mint az itthoni 300ezres golfok; )Névre írva, friss vizsgával lesz 350 körül ha erdekel irj (nem reklamozomde komolyan mondom sajnálom eladói annyira megszoktam. )
Elektromos naofenyteto nekem újdonság volt s hozzamnott picit
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #137452 üzenetére
I30al mentem linzbe a 1.6 szivoval se volt valami lomha. Nem versenyauto de lehet vele tartani tempot, megfelelo teljesitmeny,jó moci, valtozo szelepvezerleses ez is asszem es ules nekem jobban bejott mint pld egy rapidba. Jó kis autó. Vagyis nem kis mert kivulrol amennyire kicsi belulrol annyira nagym Jó verda elegge nekem bejött. Ha vennek most ujabb autot tuti hyundai vagy kia vagy suzuki lenne. De elso helyen hunyadi.
-
roberto211
őstag
válasz
haddent #136922 üzenetére
Ha mar suzit nem ,mert suzi (ezt se ertem amugy de m1) es ha annyira vagos akkor vegyetek egy benzines golf3at. Még az 1.4is eleg vagy 1.6 . 3-350ért lehet kapni jókat,rossznak nem rossz,talán lesz benne 1-2extra ,s megbízható meg alkatreszek tucatszámra van hozzá. Én ennyiért ha nem jön szóba a suzi akkor benzines golfot vennék. Vagy esetleg egy b corsa.
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
válasz
szabonagyur #135926 üzenetére
-
roberto211
őstag
válasz
rbalint88 #135917 üzenetére
Nezz ra mobile.de re
G astrak mennek 1000-1300ert ami korrekt teljesen. C corsa meg ennyi a 2000 koruli. Persze nem a 2006os az joval dragabb. Nepper mondta h amit sajat hasznalatra venne az kb ennyi es ha kiszamolod h aaa ba 599 volt akkor megvettek 400ert kb es meg az elado is keresett rajta mert kinti papiros volt mikor megvettek akk realisnak is tunik.
Focvis: Nekem nem kellenek 100ezrek egy turara. Most is multheten schakerbachba alig vittem magammal kp-t megis elvoltam
Kornelka: Nem ev uzlete hanem realis vetelnek mondjak ezt altalaban..
-
roberto211
őstag
válasz
rbalint88 #135910 üzenetére
Meglepoen nagy bal1 be... Van hely benne..
Focvis: Meg. Ha azt nezed h itt 600e ert akartak egy igaz jó muszaki állapottal rendelkező de dél fapad karcos c corsat,kint meg 8-900euro egy normalisabb,kozel top allapotu felszerelt klima-szervos minden cuccal teli c corsa 3d es atirassal egyutt kb 400e alatt megvagy akk sztem megéri. Szervizkonyvesek stb. Utazni meg szeretek.amugy is. Múltkor unatkoztam blabla carral 5e ft ért kimentem Bad Schallerbachba 2 napra
Szep varos vagy falu nem tudom.
-
roberto211
őstag
válasz
!Overdose! #135905 üzenetére
Én is ezt mondtam lagunanal..
Csak miután a bankszámlakivonaton láttam h laguna óta folyamatosan minuszok vannak akkor mondtam azt inkabb elek unalmasan mint csövesen.
Így maradok a kommersz márkáknál ami nagy meglepetést nem okozhat.
Par napja voltam autopiacon, ami most nagyon bejön meg valamennyire komfortos,nem túl nagy de épp elegendő es megfelelő nekem az egy 3ajtós c corsa... Nagyon tetszik az a kicsikocsi. Ha lett volna benne legalabb egy elektromos ablak meg klima azt mondom megveszem. Igy otthagytam. De keresni ugyanugy keresek viszont nagy rá a sansz h kivitetem magam németbe s onnét hozok egyet
. Rengeteg van s rengeteg jó van ami felszerelt is.. Regadó is apró pénz rá. Euro4,1.2 16v.. Csak még erőt kell hozzá meg időt gyűjtenem h elinduljakAmugy a 156 nekem is nagyon tetszik csak mostmár kocsik terén nem vagyok ez a nagy bevállalós..
-
roberto211
őstag
válasz
pető bá' #135524 üzenetére
G astra szvsz.
Tegnap beszeltem pont errol a szerelommel, azt mondja ha olcso fenntartas a cel,olcso alkatresz ,költséghatékonyság akkor minnél kommerszebb autot kell venni amibol minnel tobb van.. Es ebbol kell venni egy megkimelt szervizkonyves darabot..
En igy jutottam arra h akarmennyire nem bejovos de lehet g astra 1.4-1.6 lesz vagy foka I ... Nem egy erőbajnok de jobb mint a semmi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lexus, Toyota topik
- Gitáros topic
- Bestbuy játékok
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AliExpress tapasztalatok
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest