- Xbox Series X|S
- Gran Turismo
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Alkoholista nevelde
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- PlayStation 5
- eFootball
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
vettünk a cégre egy új furgont
fiat doblo maxi 1.6 diesel 120le
majd jelentkezem képekkel és tapasztalatokkal, kiváncsi leszek milyen a gép hosszútávoncryptot minden termékemért elfogadom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz elistvan #150545 üzenetére
Igazából évi 1 olajcsere van és a tervszerű karbantartás (pl a 8 gyertya cseréje 40k km után) plusz a kopók (most kell majd fékbetétet cserélnem elöl pl). Még nem költöttem rá ezen kívül az elmúlt 10 év alatt.
Ja de kapott egy szett új pacskert (de az is kopó).Szóval nem egy bug halmaz, azért is tartja ilyen jól az árát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #150556 üzenetére
Jaja.
Cserébe már elég alacsony fordulaton ott a max nyomaték (2800 rpm). Am rpm tartomány szerint alul-felül egyszerre gyújtanak, a középsőben meg eltolva.
Aztán annyira nem jött be ezek szerint mert végül az mk2-nél kukázták ez a 8 szelepes dupla gyertyás motort és jött a 16 szelepes változó vezérléses. Pedig alapvetően nincs gond ezzel sem csak annyi, hogy gondozásigényesebb mert a gyertyákat relatíve hamar "megeszi".mod:
Igazából az eltolt gyújtási fázis miatt ilyen rövid az csereperiódusa, mert ott nagyon pontosan kell adni a szikrát, hogy úgy működjön/gyújtson ahogy azt a tervezők megálmodták.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz focvis #150559 üzenetére
ja az egy kicsit fura, nekem 10eFt volt a 4 gyertya és ezen még a szerviznek a haszna is rajta van, 4db gyújtótrafóval és szereléssel együtt volt 58eFt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ez valami elírás lehet. Én Qru-tól sem hallottam még sosem, hogy ilyen drága bele. Vagy esetleg valami sejk arannyal futtatott kiadás.
-
válasz lenko #150563 üzenetére
15eFt egy nyomatékkulcs+ nekem kellene megcsinálni+ el is bachatom= nem éri meg nekem.
Ilyen hozzáálással ne menjél semilyen boltba, hanem termelj meg magadnak mindent, mert ott is hasszonnal adjákEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz BigBlackDog #150561 üzenetére
VAG-ba a drágábbik gyári - asszem' Platinum - kerül márkakereskedésben, listaáron közel 8000 Ft-ba darabonként; ugyanez NGK néven 3-4000 Ft; Bosch talán olcsóbb.
-
-
szuszinho
őstag
Sziasztok,
Lassan be szeretnék újítani egy kombira. Vidéki városban, illetve ritkábban Pesten lenne használva. A keret 1.5, maximum 2 millió. Miket ajánlotok, illetve miket nem szabad megvenni?
Köszi!
-
elistvan
senior tag
válasz aero. #150562 üzenetére
Akárhogy is számolom ez közel 80, 8 gyertyával számolva,
Igaz a Bárdinál már barátságosabb az ára.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #150564 üzenetére
Kb. annyi egy normálisabb, de legalább életed végéig van nyomatékkulcsod...
Nagyon nem lehet elrontani, ha be van állítva a 25Nm. Max. 10 perc az egész.(#150565) focvis
Nekem gyári NGK gyertya volt benne, helyette ugyanaz a nem gyári platina NGK ment bele 3200Ft/db áron.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Luck Dragon #150566 üzenetére
es a 80lojjosban egytomegu a lendkerek meg sima wastegate-s a turbo
több drón kell ;P
-
theuprising
tag
válasz szuszinho #150567 üzenetére
Jó vétel (~1.5M), olcsó fenntartás szempontjából:
Szabad: benzines Toyota Avensis kombi, minimum 1.8-as
Szabad: benzines Honda Accord kombi, 2L-es motorral (bár ez sokaknak túl "halottaskocsi", az Avensis szebb szerintem is)Nem szabad: Dízel Passat / Octavia kombi, tökmindegy melyik dízel, bár az 1.9 PD TDI-t jónak mondják, a fent említett japánok sokkal jobbak. A benzinesek sem valami jó választások VW-nél (pl sok 1.8-as benzines turbós), de sajnos túlnyomórészt ezek dízelesek, plusz attól még, hogy benzines sajnos a felépítése akkor is ugyanaz marad mint a dízelesnél, pl a Passatban generátorfelújítás 40k+, nekem Avensisben 20k volt, elülső lambdaszonda nekem 30k, muter Polojában 40k (most képzeld el mennyi lehet egy Passatban).
Biztos van itt olyan akinek van egy dízeles/benzines VW-je és nincs vele baja, de autóvételkor ne arra figyeljünk, hogy az XY fórumtársnak / YZ ismerősnek az van és semmi baja, hanem arra hogy a 10ezres nagyságrendben melyik a jobb konstrukció. A Toyota jobb, a Honda is.
Franciáékat nem ismerem, sem Olaszékat, bár én maradnék Japánéknál, pontosabban egy Avensis kombinál (2003 utáni széria). Ki is néz valahogy, olcsón fenntartható, van benne hely, és megy is ha minimum egy 1.8-as van benne, és nem is zabál ki mindenből: ~8L-ből megvagy vegyesben ha kényelmesen autózol, de ha folyton parkettázod akkor sem megy fel 10L fölé.
Viszont ezt sem kell isteníteni, ennek is vannak betegségei, de nem olyan pénztárcarombolóan vészesek, illetve előzetes karbantartással kiküszöbölhető egy csomó, de erről majd később ha eldőlt, hogy melyiket választanád[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz theuprising #150573 üzenetére
Az Avensis 1.6 is tökéletesen elég, ha nem pályázni akar az ember. Nekem 2.0 volt, de az 1AZ-FSE nem a legjobb konstrukció, viszont 6.7-el eljártam vele klímával nyáron. 1.5M körül viszont nem biztos, hogy van T25 Avensis olyan állapotban, amit meg is vennék.
-
Cseri0058
őstag
Sziasztok
Elkezdtem kocsikat nézegetni magamnak. A legfőbb kiszemeltem egy grande punto lenne 1.4tjet vagy 1.9jtd motorral. Mik a tapasztalatok erről a gépről?
Első kocsim lenne -
8th
addikt
válasz theuprising #150573 üzenetére
Pont az általad említett Skoda Octavia dízeltől kell a legkevésbé félnie. Egyszerű megbízható kiforrott technika volkswagen felár nélkül. Alkatrész átlagos árszinten mozog hozzá. Nem egy taposóakna sem szerkezetileg sem motorikusan. Egy B6 Passatra a felárat leszámítva ugyanez igaz. 2.0pd motorokkal vannak bajok de az 1.9pd kézi váltóssal semmi említésre méltó probléma nincs. "elülső lambdaszonda nekem 30k, muter Polojában 40k (most képzeld el mennyi lehet egy Passatban)." 28k
[ Szerkesztve ]
-
theuprising
tag
Erről eszembe jutott egy nagyon fontos kérdés, szuszinho mennyit mész egy évben?
Bár városi közlekedésre használnád a kérdésed alapján, szóval csak tippem szerint nem eleget, hogy megérje a dízel. Meg a másik, városba nem vennék dízelt.Igen az 1.9 Octavia beletartozik a "faékegyszerűségű" TDI-k közé, ismerem, egyik kollégámnak az van, vezettem is, de így is van benne kettőstömegű, turbó, magasnyomású (részecskeszűrőben nem vagyok biztos, az van?).
"elülső lambdaszonda nekem 30k, muter Polojában 40k (most képzeld el mennyi lehet egy Passatban)." 28k
Ez egy több éves story volt nekem, most kíváncsiságból megnéztem unixauton az 1.8-as T25 benzines Avensisbe van már 18k-ért is gyári minőség, bárdinál meg 19k-ért Denso, ami ráadásul hivatalos Toyota beszállító.[ Szerkesztve ]
-
blt.62
őstag
Szerintetek mennyibe kerülhet egy 2000-es évjáratú 2.8 v6 mercinél egy lamdaszonda javítás vagy csere? Nem akarom már megvenni csak a tulaj azzal etet hogy nem drága. Kiírja hibaként és hiába törlik egy idő után újra kiírja
MegtorloXp
-
szuszinho
őstag
válasz theuprising #150577 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Nem is gondolkodtam dízelben, és az Avensis is nagyon tetszik.
-
#94529552
törölt tag
válasz theuprising #150573 üzenetére
Mivan? Azt azért hozzátehetnéd, hogy "szerintem", hacsak nem a törvényből olvasod ezeket hogy mit szabad. De egy generátorjavítás se kötött összegű, nem sablonra megy, hogy mindnek ugyanaz a hibája. Az alkatrészárak se egyformák mindenütt, szóval ez ebben a formában nem igaz. Szerintem legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
theuprising
tag
válasz #94529552 #150583 üzenetére
Szerintem a Mercedes E320 CDI (2004-től) a baromi jó autó, iszonyatosan jó élmény vezetni, megy mint a szemét, stabil, masszív tartása van, nem billeg, a fékek iszonyat jók, nem zabál ki mindenből ahhoz képest milyen bivaly állat, viszont ez olyan árba kerül, hogy az nem a munkábajárós-boltbajárós embereknek való. Aki viszont erre a vezetési élményre vágyik és meg tudja fizetni annak nagyon ajánlom, nem csak egyszer próbáltam, kb 20ezer km-t tettem bele egy E320-ba, nem akartam kiszállni belőle, viszont szuszinho kollégának a benzines T25 Avensist ajánlom. Mert szerintem az a jó választás...
Meg ő szerintük is. YourMechanic listája Amerikából.
Meg szerintük is. A brit Warranty Direct biztosító listája.
Meg szerintük. Itt pont a 11 éves kor lehet a mérvadó, pont hasonló korú Avensist ajánlok én.
Meg szerintük. Consumer Reports listája.
És végül A J. D. Power szerint is.
Ez után meguntam a többi 20 linket megnyitni. Na jó talán ez is érdekes olvasnivaló.Szóval szerintem benzines T25 Avensis kombi.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Jövő hét közepétől végre lesz annyi időm, hogy megnézzek néhány konkrét autót. Dízel fronton eléggé leszűkült a kör, ő és ő megtekintése mindenképp tervben vannak, ha még meglesznek addig. Egy ideje hirdetik már őket, kíváncsi vagyok, van -e valami gubanc velük (állapot felmérés tervben).
Alapból benzinest kerestem volna, de sajnos nem igazán találtam megbízható és erős motort, megfelelő kasztniban.
Nem tudom, kihagytam -e valamit a 4M kategóriában, - ha tudtok esetleg javasolni a fenti két autóhoz hasonló nívójú, legalább ennyire jól autózható, benzinmotoros, megbízható automatával szerelt típust (a fogyasztásbeli különbséget most hagyjuk), akkor azt szívesen veszem a véglegesítés előtt - hátha kihagytam valamit.
Thanks!
. -
#94529552
törölt tag
válasz theuprising #150584 üzenetére
Így mindjárt más a leányzó fekvése, ugye. Jobb is hogy nem folytatod a linkelést, guglizni más is tud. Az egyik szerint: A legjobb motorokat a Honda gyártja, erről többen is tudnának itt mesélni. De ennek hallatán talán még szegény Alonso is szentségelne sokadmagával most is.
Eleve nincs olyan, hogy legjobb motor, legszebb festmény, nő, stb, arra sok-sok szempont van, és mindenki másképp csinálja (csináljalátja). Az ilyen innen linkelt, onnan másolt cikkeket ezért inkább hagyjuk.
Valaki szerint a Volvonak van jobb motorja, mások szerint Alfa, Opel, VW , BMW, Merga, Suzi, és itt felsorolhatnánk mindegyiket is. Mindenkinek saját véleménye és tapasztalata van, nem annyira egyszerű, hogy guglizunk és elindulunk autót venni, mert rengeteg buktatója van a dolognak. Jah, és mások, és az itteniek tapasztalata igenis fontos, ne degradáljuk le azokat se. Én nem szólnám le egyiket se ilyen lambda szonda és generátoros saját élmények alapján se. De ok, hogy te úgy látod, ahogy, de más meg nem úgy látja. Remélem ez nem gond neked. Én vitázni se akarok, és meggyőzni se téged.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz theuprising #150577 üzenetére
Turbó? Kettőstömegű? Ha nem vadmalac az ember filléres tétel mindkettő. Ne azt nézd mennyibe kerül hanem azt, hogy negyedmilliót vígan elmegy ha nem vagy falábú, de valójában sokkal többet is. A kintről behurcolt 350-400ezer kilométerről 190-re visszatekert dízelek zömén is a gyári turbó és a gyári kettőstömegű van még. És láss csodát még a magyar parasztnál is kibír soktízezer kilométert mire cseréltetni kell. Aztán elkezd a sok tufa hőbörögni, hogy micsoda egy szar kocsi ez mert 250ezernél már cserélni kellett. Ja, volt benne alapból 400ezer amikor hozzákerült ő beletekert még 50ezret vagy még többet aztán fel van háborodva, hogy egy kopó alkatrész csak 250ezret bírt ki, holott valójában közel a dupláját lefutotta már a szerencsétlen. Turbó ugyanez az ráadásul még felújítható is nem kell azonnal újat venni. Mintha említette volna valaki korábban itt, hogy már a tízen évvel ezelőtti benyás avensisben is volt kettőstömegű.
-
bajnokpityu
félisten
vw féle dieseleknél érzékenyebb a kettőstömeg és a kuplung. maga a konstrukció érzékeny. mikor autót kerestem, weltautonál elég sok 80-90nél cserélt jószág volt. azt mondják azt nem szereti ez a blokk, ha kis fordulaton használod. (de báz, dieselt hol használj? )
psa féle hdi 2.0 ból ismerek a túlsó végletes blokkot, 500e van benne, és full gyári a blokk. kuplung volt 1x cserés.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #150589 üzenetére
Egyik motor sem szereti, ha alacsony fordulaton van hasznalva, plane nem terhelve. Nagyobb es mas jellegu a kopas, lendkerek, katalizator, reszecskeszuro stb sem orul neki.
"Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
veterán
válasz bajnokpityu #150589 üzenetére
2000rpm körül. És azzal stabilan lehet autózni.
Kettőstomegű mitől megy tönkre? Ha sokat "dolgozik". És hol van nagyobb vibració? Alacsony fordulaton. Következetest mindenki vonja le.Ahogy írta Integrale is, egyik motor sem szereti az alacsony fordulatot. Benzines sem, főleg meg hideg motor mellett, amikor elvaltasz 1400rpm-en
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #150592 üzenetére
Az 535i-vel varosban el lehetett jarni gazadas nelkul 50-ig nyilvan nem ugy volt hasznalva alapvetoen, hanem digitalisan, de egyszer vegigmentem igy a jaszaitol a moszkvaig, pont olyan volt a forgalom ritmusa.
-
Coyot
őstag
válasz bajnokpityu #150589 üzenetére
Ahogy írják felhasználás függő, ha nem tudsz vezetni kinyirod 100k km alatt. Én 326k nál cseréltem és nem volt még hangja, cserébe a kuplungom el volt mocsokmód kopva így inkább dobtam az egész szettet és kapott egy újat.
Mondjuk lassan lassan el kéne felejteni már az utcai dízelekkel ezt az 1200as fordulaton közlekedést. Kerttőstömegű miatt 1500 alatt NEM használjuk soha, plusz már az énféle pdtdi is szereti ha nem 1800on szórakozom vele, simán lehet forgatni 2500 fölé is nem lesz tőle semmi baja.
Má' nem
-
válasz BigBlackDog #150592 üzenetére
simán el lehet autózni 1,4-1,6 benyással 1500-2000 között is, a fura az, hogy kevésbé érezni a nyomatékszegénységet, meg hogy szar a motornak, mint egy disellel ugyanitt (a példám egy kia ceed 1,4 16v 105 ló, g4 1,6 16V 105 ló és 1,4 crdi i30 90 ló-ra vonatkozik)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
8th
addikt
válasz bajnokpityu #150589 üzenetére
Ott ahol neki jó. 2000rpm alatt egy kétliteres TD motor csak szenved pláne a mai sár nehéz autók súlya alatt. Szerintem az a tuti ha felváltást követően nem esik be 2000rpm alá a fordulat onnan már jól húz tovább nem erőlködik. Persze legmagasabb fokozatban finom egyenletes gázzal el lehet karistolni 1700-1800rpm-el de az megint más téma.
-
blt.62
őstag
Szeretnék tanácsot és a véleményetek kérni, hogy mi lenne ennek a kocsinak a reális ára? Annyit tudni kell róla hogy a két első ajtó alja tiszta hólyagos ami látszik már nagyon kívülről. A kipufogónál a motornál kicsit kifúj. Hegeszteni kell valami öntvényt. Gyújtáskor kiírja a lambdaszonda hibát és még valamit amire nem emlékszem. Nincs benne riasztó és csak az egyik kulcs működik mert a másik nem zárja a kocsit. Az állófűtés nem tudja hogy működik e mert soha nem próbálta.
Én sokallom érte még az egymillió százat is mert szerintem ez olyan 950-es kocsi.MegtorloXp
-
#56691712
törölt tag
Hali. Opel insigniáról vélemény? 2-3m közt lenne rá keret. Havi egyszer Budapest - Pécs táv, amúgy csak Pest.
Köszi.